Hangt er vanaf, er was 10 jaar geleden tussen schiedam en delft zo een Roemeens trekzak en buikorgel trio door de treinen aan het banjeren...Dat was ik al vlug zat...quote:Op woensdag 15 april 2015 22:01 schreef Yreal het volgende:
Ik houd er echt van als er muzikanten in de trein zitten, en dat er even lekker gejamd wordt in de trein.
Die kennen maar 4 deuntjes en spelen de hele dag die nummers ...quote:Op woensdag 15 april 2015 22:03 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Hangt er vanaf, er was 10 jaar geleden tussen schiedam en delft zo een Roemeens trekzak en buikorgel trio door de treinen aan het banjeren...Dat was ik al vlug zat...
Ik heb de file laatst weggegooid maar de restanten zweven nog, hier is je proof:quote:Op woensdag 15 april 2015 21:59 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Als het echt Thunderbirds is had ik t als reiziger nog wel kunnen waarderen
Ja dat is bagger.quote:Op woensdag 15 april 2015 22:03 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Hangt er vanaf, er was 10 jaar geleden tussen schiedam en delft zo een Roemeens trekzak en buikorgel trio door de treinen aan het banjeren...Dat was ik al vlug zat...
En dan in de stiltecoupéquote:Op woensdag 15 april 2015 22:05 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ja dat is bagger.
Nee dat er wat gasten met saxofoons in de trein zitten, dat er dan iemand vraagt of ze wat kunnen spelen, en zo een spontaan optreden losbarst
Zat er vroeger eentje regelmatig tussen Utrecht & Amsterdam Amstel.quote:Op woensdag 15 april 2015 22:05 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ja dat is bagger.
Nee dat er wat gasten met saxofoons in de trein zitten, dat er dan iemand vraagt of ze wat kunnen spelen, en zo een spontaan optreden losbarst
Nee, ik bedoelde met t woordje 'Echt' niet dat ik t niet geloof, maar eerder een vormquote:Op woensdag 15 april 2015 22:05 schreef b2py het volgende:
[..]
Ik heb de file laatst weggegooid maar de restanten zweven nog, hier is je proof:
[ afbeelding ]
Vorige week met een hele coupé Traviant (of hoe heet die app) gespeeld. Ook erg leuk.quote:Op woensdag 15 april 2015 22:01 schreef Yreal het volgende:
Ik houd er echt van als er muzikanten in de trein zitten, en dat er even lekker gejamd wordt in de trein.
Veiligheid doe je ZELFquote:Op woensdag 15 april 2015 22:46 schreef James1988 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooi toch?
quote:Op woensdag 15 april 2015 21:53 schreef Yreal het volgende:
Zit hier weer iemand op zijn telefoonspeakertjes muziek te draaien....Had gister iemand die van Utrecht tot Woerden een beltoon aan het uitkiezen was. Dan toch liever muziek.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goede ontwikkeling dat de ns de instapinfo toch weer oppaktquote:Hallo allemaal,
Half april starten we met een pilot waarbij we op bepaalde stations aangeven waar je het beste kunt instappen. Er komen twee verschillende proeven.
Proef 1: Op perron 4 op station ’s-Hertogenbosch komt een LED-display met instapinformatie voor de intercity naar Utrecht. Hier vind je waar de trein precies gaat stoppen, de posities van de deuren, de 1e en 2e klas, de fietsrijtuigen, de stiltezones en de ingangen voor mindervaliden.
Proef 2: Op de stations Geldermalsen, Culemborg, Houten Castellum, Houten en Utrecht Lunetten vind je boven de perrons richting Utrecht Centraal informatiebordjes. Tussen die borden is de instapzone. Als je in die zone staat, sta je op een plek waar de trein stopt en waar het naar verwachting rustiger is in de trein.
Feedback en vragen over deze proef zijn hieronder welkom. Meer informatie is ook op deze pagina te vinden.
kan mij haast niet voorstellen dat de NS dit ooit als betrouwbaar systeem wil invoeren..quote:Op donderdag 16 april 2015 02:14 schreef GlennQuagmire het volgende:
Wist niet of dit al was gemeld , maar via het ns-forum:
[..]
Goede ontwikkeling dat de ns de instapinfo toch weer oppakt
Een led-display, gaan ze dat ding dat een paar jaar terug werd gebruikt weer uit het magazijn halen?quote:Op donderdag 16 april 2015 02:14 schreef GlennQuagmire het volgende:
Wist niet of dit al was gemeld , maar via het ns-forum:
Eens, mooi dat het (eindelijk) eens wordt opgepakt, maar tegelijkertijd vind ik het een beetje apart dat ze dat nu pas gaan doen. In de ons omringende landen is treinsamenstelling al jaren vast onderdeel van de reisinformatie (borden op perrons of op schermen), en NS heeft al jaren realtime informatie over welk materieel wordt ingezet voor welke trein, via Track&Trace en via InfoPlus DVS.quote:Goede ontwikkeling dat de ns de instapinfo toch weer oppakt
Te debiel voor woorden, totaal onrealistisch en ongeloofwaardig. Window dressing, meer niet. Nog steeds hebben ze geen idee waar ze wel hun energie in moeten stoppen. Dit kost weer tijd, weer geld en levert weer niks op. Zo jammer.quote:Op donderdag 16 april 2015 02:14 schreef GlennQuagmire het volgende:
Wist niet of dit al was gemeld , maar via het ns-forum:
[..]
Goede ontwikkeling dat de ns de instapinfo toch weer oppakt
Serieus, hoe krijg je dit bedacht?quote:Proef 2: Op de stations Geldermalsen, Culemborg, Houten Castellum, Houten en Utrecht Lunetten vind je boven de perrons richting Utrecht Centraal informatiebordjes. Tussen die borden is de instapzone. Als je in die zone staat, sta je op een plek waar de trein stopt en waar het naar verwachting rustiger is in de trein.
Lekkere schop in de ballen van de medewerkers die al twee jaar niets anders doen..quote:Op donderdag 16 april 2015 07:53 schreef Ajaxfan het volgende:
http://www.prorail.nl/nie(...)a-storingen-schiphol
Poging 3526262 om Schiphol betrouwbaarder te krijgen.
Nee.quote:Op donderdag 16 april 2015 07:53 schreef Ajaxfan het volgende:
http://www.prorail.nl/nie(...)a-storingen-schiphol
Poging 3526262 om Schiphol betrouwbaarder te krijgen.
Dat is hooguit "schade beperken bij de volgende keer dat het mis gaat".quote:Bij het spoor rond Schiphol worden extra inspecteurs ingezet en worden storingsploegen veel dichter op het spoor gestationeerd. Doel is de alertheid te vergroten en aanrijtijd te verkorten.
"Extra inspecteurs" klinkt niet als "schade beperken als het mis gaat".quote:Op donderdag 16 april 2015 08:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee.
Er staat:
[..]
Dat is hooguit "schade beperken bij de volgende keer dat het mis gaat".
dat "betrouwbaarder krijgen" waar jij het over hebt is "zorgen dat het minder vaak mis gaat". Dat proberen ze hiermee niet.
misschien kunnen ze dan sneller onderscheid maken tussen brand en stof in de tunnel?quote:Op donderdag 16 april 2015 08:52 schreef Igen het volgende:
[..]
"Extra inspecteurs" klinkt niet als "schade beperken als het mis gaat".
Inspecteurs inspecteren en kunnen dus alleen REAGEREN. Dan is het te laat.quote:Op donderdag 16 april 2015 08:52 schreef Igen het volgende:
[..]
"Extra inspecteurs" klinkt niet als "schade beperken als het mis gaat".
Hoezo onrealistisch?quote:Op donderdag 16 april 2015 08:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Te debiel voor woorden, totaal onrealistisch en ongeloofwaardig. Window dressing, meer niet. Nog steeds hebben ze geen idee waar ze wel hun energie in moeten stoppen. Dit kost weer tijd, weer geld en levert weer niks op. Zo jammer.
Het glanzend poetsen van je buitenspiegels heeft gewoon niet zo veel nut als je geen wielen onder je auto hebt zitten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |