ziggyziggyziggy, mag je de schuld geven van vertraging in het Noorden. Dr_Flash, Grootste AnsaldoBredaFanBoy met Zugzwang van de Lage Landen. Scarlet_Dragonfly, random betweter die een hekel heeft aan OV-chipkaart-haters. James1988, geilt op treinenbouwer Alstom, hogesnelheidstreinen, SNCF en Duitsland. (en Brabant ) Yreal, vindt de infrastructuur/logistiek interessant en wordt sowieso opgewonden van alles met meer dan 1000 pk. greavy, vindt de OV-chipkaart maar niks en ziet i.p.v. het huidige materieel liever overal stoomtreinen rijden. bork, voor alle mooie plaatjes, kloppende info en kindvriendelijke verhalen. Crientj, Ginger, Servexmeisje en inspiratieloos. Eet graag 714's. Darkwing_Duck, der Nahverkehrsprofi. Parijskenner en liefhebber van kleine spoorlanden. Flodder450, Is een keer komen aanlopen en is sindsdien van de partij in deze reeks! b2py, Alcoholist, weersonheilsprofeet en zeurpiet met een spoorhobby. Verliefd op PKP IC. Ireyon, de Baas van Roosendaal, die het wel weet (Brabant ). Peterselieman, PSM voor intimi, voor al uw kruidvatkaartjes over de grens. dennistd, Fantacolist, civiel vervoer. Zug-Chef, Arrivalover die alle badslipperexpressen hekelt JDude, voor overbodige feitjes over parttime-treinforensen in Brabant ( ).
• In dit topic vinden we vrijwel alles interessant wat met rails te maken heeft. Goederentreinen, trams en metro's zijn hier ook allemaal welkom, evenals informatie over vervoersbedrijven en materieelsoorten. Twijfel je of iets in dit topic thuishoort? Plaats het gerust en je merkt het vanzelf wel.
• Afkortingen en nummertjes om o.a. stations en treinen aan te duiden, zijn niet wenselijk. Zo heet station Gvc hier Den Haag Centraal en is trein 3626 gewoon de Intercity van Roosendaal naar Zwolle van 07:50 uur. Treinstelnummers mogen gewoon genoemd worden, maar dan wel graag met materieelsoort erbij vermeld.
• Als je hier komt zeiken op het verkeerde bedrijf, lachen we je uit. Een sein- of wisselstoring is vrijwel nooit de schuld van de Nederlandse Spoorwegen en het uitvallen van een IC Direct is niet de schuld van AnsaldoBreda. Terechte klachten kun je natuurlijk wel altijd hier kwijt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
SPOILER
SPOILER
SPOILER
SPOILER
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En hier verder! Vanaf nu elk nieuw topic beginnen met frontseinen.
Ik wilde nog net in de laatste post vragen om een smalspoorthema, zodat jullie ook weer in de archieven kunnen duiken voor leuke plaatjes. Helaas deed het internet het hier even totaal niet.
Motorwagen 187 011 van de Harzer Schmalspurbahnen in het station van Stiege vanmiddag. Dit stationnetje is afwijkend van de rest van veel andere stations, omdat het aan een zijde een Wendeschleife/keerlus heeft om de doorgaande stoomtreinen zonder omlopen te kunnen laten doorrijden. Door de constructie van het traject is dit namelijk noodzakelijk hier.
De 187 011 is onlangs na een restauratie in februari dit jaar in gebruik genomen door de HSB. De motorwagen werd in 1955 gebouwd voor de Kreis Altenaer Eisenbahn die tot 1976 bestond. Daarna ging de wagen naar het Duitse Waddeneiland Langeoog om op de spoorlijn aldaar te rijden. In 1995 kwam de wagen naar de Harz.
Keerlus te Stiege. Niet veel voorkomend bij spoorlijnen.
Ik denk dat de verbouwing er niet of nauwelijks mee te maken heeft. De verbouwing vindt namelijk plaats aan de westkant, terwijl het opstelterrein in Eindhoven zich aan de zuidkant en oostkant bevindt.
Op woensdag 15 april 2015 21:29 schreef Bitlord het volgende: Was deze hier al langsgekomen? Mooie film! Als ik een drone had gehad wilde ik zoiets dergelijks ook al eens uitvoeren.
Op woensdag 15 april 2015 21:29 schreef Bitlord het volgende: Was deze hier al langsgekomen? Mooie film! Als ik een drone had gehad wilde ik zoiets dergelijks ook al eens uitvoeren.
Ik heb wel eens per ongeluk op mijn macbook op de play knop geduwd al spotify luisterende via telefoon. Toen had ik op de achtergrond nog de gepauzeerde film Thunderbirds are go! opstaan en heeft toen zo'n 4,5 minuut door de coupe geschald
Ik heb wel eens per ongeluk op mijn macbook op de play knop geduwd al spotify luisterende via telefoon. Toen had ik op de achtergrond nog de gepauzeerde film Thunderbirds are go! opstaan en heeft toen zo'n 4,5 minuut door de coupe geschald
wat mocro jeugd was me voor . Wat een bizare wereld is dit...
Die snappen dergelijke muziek natuurlijk niet.
Overigens ben ik wel altijd vrij zelfbewust bezig met m'n oordopjes en speakers. Soms 1 oortje even uit om te horen of de muziek niet toevallig uit m'n speakers komt.
Ja, ik ben wel enigszins neurotisch
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.