gefeliciteerd!quote:Op woensdag 15 april 2015 17:23 schreef muzas het volgende:
Belletje gehad,
Maandag beginnen
Bye bye trainingstijd.
Hoezo bye bye? Extra trainingstijd want woon-werk.quote:Op woensdag 15 april 2015 17:23 schreef muzas het volgende:
Belletje gehad,
Maandag beginnen
Bye bye trainingstijd.
Ik begreep hier dat dat niet telt...quote:Op woensdag 15 april 2015 18:20 schreef RealBizkit666 het volgende:
Extra trainingstijd want woon-werk.
Net ideaal. Mooie D1 training en op de terugweg kun je meteen een grotere ronde maken.quote:Op woensdag 15 april 2015 18:24 schreef muzas het volgende:
[..]
Ik begreep hier dat dat niet telt...en ik ga die 20k ook niet gek liggen te staan te lopen te doen... Dalijk heb ik weer de pleuris aan mn poot.
senks allen.
Nu sparen voor een King XSCanyon
355 max? dat moet toch veel hoger liggen?quote:
Dit is aan het einde van zo'n test, dan ben je in 25m al helemaal leeg getrapt. De max is niet zo belangrijk. Als ik vol sprint ligt dat natuurlijk veel hoger (rond 1100w als antisprinter) maar dat is niet te vergelijken. Max wattage is ook heel erg afhankelijk van je gewicht. Je moet het dus eigenlijk delen door je gewicht. Dan zit ik op 5,46 w /kg. Sterke ploegmaat van me zit op 470w, maar die is 85kg. Dus qua w /kg zit hij niet veel hoger. Op het vlakke rijdt hij wel harder omdat gewicht dan minder een rol speeltquote:Op woensdag 15 april 2015 19:33 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
355 max? dat moet toch veel hoger liggen?
voor een relatief beginnende fietser, rijd je zeker niet slecht in peloton. Maar tis ook duidelijk nog geen 2e natuur.. Maar dat is combi van ervaring, en niet bang zijn. Is voor iedereen anders.quote:Op woensdag 15 april 2015 15:07 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik heb het peletonfietsen eigenlijk nooit als moeilijk beschouwd. Zeker op sloten niet. Ik wil ook niet beweren dat ik een ster ben in positioneren en naar voren rijden tussen het peleton door, maar m'n positie houden kan ik zeker wel.
Kan je een beetje in een groep rijden Knutje?
gefeli!quote:Op woensdag 15 april 2015 17:23 schreef muzas het volgende:
Belletje gehad,
Maandag beginnen
Bye bye trainingstijd.
Gefeliciteerd! Je smaak is ook al prima ontwikkeld zie ikquote:Op woensdag 15 april 2015 18:24 schreef muzas het volgende:
[..]
Ik begreep hier dat dat niet telt...en ik ga die 20k ook niet gek liggen te staan te lopen te doen... Dalijk heb ik weer de pleuris aan mn poot.
senks allen.
Nu sparen voor een King XSCanyon
Gewoon lid worden van Audax UK en bij Willesden CC gaan rijden, dan leer je heel snel Engels Engels.quote:Op woensdag 15 april 2015 14:34 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ja. Dat komt dan voornamelijk omdat ik Amerikaans Engels altijd geleerd heb gekregen op school en geen Brits Engels (net als vele anderen).
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 15 april 2015 17:23 schreef muzas het volgende:
Belletje gehad,
Maandag beginnen
Bye bye trainingstijd.
Genot!quote:Op woensdag 15 april 2015 20:29 schreef the_critic het volgende:
en voor het eerst sinds ik jaar of 12 geleden uit huis ben gegaan heb ik een huis met een eigen tuintje. Dus heeeeerlijk buiten in de zon lunchen, en vandaag dus bbq..
Gefeliciteerd kerelquote:Op woensdag 15 april 2015 20:40 schreef muzas het volgende:
[..]
Genot!
Dat is een bottleneck voor fraumuzas en mij... we zijn een beetje op huizenjacht... Dat wordt ws een appartement want Haarlem, duur enzo.... En veel hebben dan wel een leuk balkonnetje,... Maar nu hebben we een enorm dakplateau op het westen, dus vééél ruimte, niemand boven ons, ZonBBQ'en_O_ alles kan daar.
Dan is zo'n kutbalkonnetje niks natuurlijk.
Voor de prijs van een halfvrijstaande villa in lutjekuttefjien
wij ook inderdaad jaaaren met loggia moeten doen, dus zelfs geen balkon... erg kut als je met zonnetje ergens in park moet gaan liggen om er van te kunnen genieten. Echt super lekker dit. Goed zoeken, desnoods een dorpje net buiten Haarlem geen optie?quote:Op woensdag 15 april 2015 20:40 schreef muzas het volgende:
[..]
Genot!
Dat is een bottleneck voor fraumuzas en mij... we zijn een beetje op huizenjacht... Dat wordt ws een appartement want Haarlem, duur enzo.... En veel hebben dan wel een leuk balkonnetje,... Maar nu hebben we een enorm dakplateau op het westen, dus vééél ruimte, niemand boven ons, ZonBBQ'en_O_ alles kan daar.
Dan is zo'n kutbalkonnetje niks natuurlijk.
Voor de prijs van een halfvrijstaande villa in lutjekuttefjien
Kost me geen enkele moeite, dat verstaan.quote:Op woensdag 15 april 2015 20:41 schreef muzas het volgende:
Je zou bijna in Limburg gaan wonen. Maar daar versta ik ze niet.
Beter gewoon meteen naar de goede kant van het kanaal verhuizenquote:Op woensdag 15 april 2015 20:57 schreef the_critic het volgende:
[..]
wij ook inderdaad jaaaren met loggia moeten doen, dus zelfs geen balkon... erg kut als je met zonnetje ergens in park moet gaan liggen om er van te kunnen genieten. Echt super lekker dit. Goed zoeken, desnoods een dorpje net buiten Haarlem geen optie?
Ik zou ook wel in zuid-limburg willen wonen.. altijd 5graden warmer dan rest van nl, en mooie omgeving. Maarja, 2 vaste contracten zomaar opgeven is wel een beetje erg grote gok
Ik las eerst 'hobbybouwclub"quote:Op woensdag 15 april 2015 21:11 schreef MarcoD het volgende:
[..]
Beter gewoon meteen naar de goede kant van het kanaal verhuizen![]()
, in Heemskerk zit een hobbybrouwclub! Muzas echt iets voor jou! En elke eerste woensdag bierproeverij in dorp.
![]()
![]()
quote:Op woensdag 15 april 2015 21:14 schreef muzas het volgende:
Zolang het een berging of schuur heeft ben ik al blij.
Heb ik nu niet..Iedere keer die fiets op 't dakterras slepen om schoon te maken... en dan weer beneden in de gang zetten
haha ook herkenbaar.... mijn vriendin keek mij heel erg raar aan toe zij voor het eerst ontdekte dat ik mijn wielrenfiets onder de douche schoonmaakte haha... was enige plek waar ik normaal aan de slag kon met emmer sop en een kwast.. heeerlijk, een klusschuurtjequote:Op woensdag 15 april 2015 21:14 schreef muzas het volgende:
Heb ik nu niet..Iedere keer die fiets op 't dakterras slepen om schoon te maken... en dan weer beneden in de gang zetten
Wij hadden wel een berging maar fiets schoonmaken moest dan in het smalle steegje naast de berging.quote:Op woensdag 15 april 2015 21:14 schreef muzas het volgende:
200% eensch en eensch!quote:Op woensdag 15 april 2015 21:24 schreef muzas het volgende:
Mijn roots liggen in utrecht (lunetten), maar daar heb ik weinig meer te zoeken eigenlijk... Die van T in hoofddorp...
Dan nog eerder heemskerk...
Hoofddorp is echt aids.
Maar 't zal Haarlem blijven. Geweldige stad. Van alles te doen, ken er veel mensen... Toch stads, en toch ook dorps... prima.
Haarlem is leuk ja.quote:Op woensdag 15 april 2015 21:24 schreef muzas het volgende:
Mijn roots liggen in utrecht (lunetten), maar daar heb ik weinig meer te zoeken eigenlijk... Die van T in hoofddorp...
Dan nog eerder heemskerk...
Hoofddorp is echt aids.
Maar 't zal Haarlem blijven. Geweldige stad. Van alles te doen, ken er veel mensen... Toch stads, en toch ook dorps... prima.
Of gewoon de bladboutjes?quote:Op woensdag 15 april 2015 12:14 schreef Sunri5e het volgende:
Ik heb een kleine kraak in mijn fiets als ik afzet op mijn rechter trapper. De fiets is net 5 weken oud. Iemand een idee waar het aan kan liggen? Ik heb overigens al een afspraak staan dat de fietsenmaker waar ik hem heb gekocht hem als coulance gaat checken. Maar ik ben toch benieuwd waar het in kan zitten... Iemand ideeën?
Kan van alles zijn, meeste kun je zelf checken:quote:Op woensdag 15 april 2015 12:14 schreef Sunri5e het volgende:
Ik heb een kleine kraak in mijn fiets als ik afzet op mijn rechter trapper. De fiets is net 5 weken oud. Iemand een idee waar het aan kan liggen? Ik heb overigens al een afspraak staan dat de fietsenmaker waar ik hem heb gekocht hem als coulance gaat checken. Maar ik ben toch benieuwd waar het in kan zitten... Iemand ideeën?
Komt die strava geschatte ftp beetje overeen hiermee bij jou ?quote:Op woensdag 15 april 2015 19:09 schreef Patroon het volgende:
Vandaag een inspanningstest gehad. Mooie progressie geboekt sinds augustus 2014. Omslagpunt van 259w naar 273w. Verschil was dat ik toen net uit het seizoen kwam en nu aan het begin sta. De verwachting is dat het vermogen op omslag nog meer zal stijgen in het seizoen ivm intensiever werk.
Sportful hotpack? Het vorige model (de 4) is nog wel hier en daar te vinden voor 5 tientjes oid.quote:Op woensdag 15 april 2015 21:26 schreef Andyy het volgende:
Wat is een goed(koop) wind/regenjack/gilet dat niet te erg wappert?
Geen idee, geen premium. De geschatte FTP van Golden Cheetah wijkt maar 3w af (276). Hunter Allen en Andy Coggan weten blijkbaar wel waar ze het over hebben.quote:Op woensdag 15 april 2015 22:30 schreef ddx het volgende:
[..]
Komt die strava geschatte ftp beetje overeen hiermee bij jou ?
Ik ben erg blij met mijn Castelli Squadraquote:Op woensdag 15 april 2015 21:26 schreef Andyy het volgende:
Wat is een goed(koop) wind/regenjack/gilet dat niet te erg wappert?
http://www.bike24.com/1.p(...)2C1421;product=47636quote:Op donderdag 16 april 2015 07:51 schreef iScream. het volgende:
Wat is een goede, relatief goedkope GPS fietscomputer die Strava-compatible is? Hoeft geen navigatie functie te hebben, dus puur het registreren van de rit.
Hm, das echt een koopje, zelfs maar 6 euro verzendkosten, thanks! Gebruik je zelf ook Bryton? Of iemand anders hier? Thanks!!quote:Op donderdag 16 april 2015 07:59 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
http://www.bike24.com/1.p(...)2C1421;product=47636
Nee, ik gebruik een garmin 800 maar heb deze voor mn vriendin gekocht. Prima ding. GPS is goed.quote:Op donderdag 16 april 2015 08:10 schreef iScream. het volgende:
[..]
Hm, das echt een koopje, zelfs maar 6 euro verzendkosten, thanks! Gebruik je zelf ook Bryton? Of iemand anders hier? Thanks!!
Dat hoeft ook nietquote:Op donderdag 16 april 2015 08:12 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nee, ik gebruik een garmin 800 maar heb deze voor mn vriendin gekocht. Prima ding. GPS is goed.
Het is natuurlijk niet zo uitgebreid als een garmin maar daar betaal je dan ook niet voor. Je kan later ook nog uitbreiden met hartslag en cadansmeters. Volgens mij is ie met hartslag 60 euro en met hartslag en cadans 80.
Denk dat ik voor deze ga: https://www.bike24.com/1.(...)113402;page=2;dbp=16quote:Op donderdag 16 april 2015 08:12 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nee, ik gebruik een garmin 800 maar heb deze voor mn vriendin gekocht. Prima ding. GPS is goed.
Het is natuurlijk niet zo uitgebreid als een garmin maar daar betaal je dan ook niet voor. Je kan later ook nog uitbreiden met hartslag en cadansmeters. Volgens mij is ie met hartslag 60 euro en met hartslag en cadans 80.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |