quote:Op woensdag 15 april 2015 14:29 schreef RealBizkit666 het volgende:
Iedereen gebruikt Amerikaans Engels totdat ze het over voetbal gaan hebben...
Ja. Dat komt dan voornamelijk omdat ik Amerikaans Engels altijd geleerd heb gekregen op school en geen Brits Engels (net als vele anderen).quote:Op woensdag 15 april 2015 14:29 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ach ja. Voor Limburgers is Nederlands spreken natuurlijk al lastig genoeg. De overzeese nieuwigheden er nog bij, pff.
Speak for yoursellufquote:Op woensdag 15 april 2015 14:34 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ja. Dat komt dan voornamelijk omdat ik Amerikaans Engels altijd geleerd heb gekregen op school en geen Brits Engels (net als vele anderen).
Met youre head through the helluft.quote:
Thets anotter koekiequote:Op woensdag 15 april 2015 14:34 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ja. Dat komt dan voornamelijk omdat ik Amerikaans Engels altijd geleerd heb gekregen op school en geen Brits Engels (net als vele anderen).
Dit is het voetbaltopic hoorquote:Op woensdag 15 april 2015 14:11 schreef muzas het volgende:
Stukkie opgereden met een duitser dacht ik...
Kwam ie uit houffalize![]()
Dus dat klikte meteen.
Wat een weer
Neuj niet echt. Het is ook nog niet echt de 1e koers maar een soort mini start to race Rotterdam editie. Beetje afhankelijk van hoe dat gaat ga ik daarna meetrainen op zondag of dinsdag/donderdagavond trainingskoers.quote:Op woensdag 15 april 2015 14:46 schreef MarcoD het volgende:
wat een topicaids weer..
offtopic:
zenuwachtig voor je eerste koers knut?
Bij Ahoy?quote:Op woensdag 15 april 2015 14:50 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Neuj niet echt. Het is ook nog niet echt de 1e koers maar een soort mini start to race Rotterdam editie. Beetje afhankelijk van hoe dat gaat ga ik daarna meetrainen op zondag of dinsdag/donderdagavond trainingskoers.
Maar heb t idee dat t qua conditie wel goed genoeg is voor de dinsdag/donderdagoptie.
Zou wel zo moeten zijn denk ik je fietst genoeg toch, parcour is ook niet heel lastig?quote:Op woensdag 15 april 2015 14:50 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Neuj niet echt. Het is ook nog niet echt de 1e koers maar een soort mini start to race Rotterdam editie. Beetje afhankelijk van hoe dat gaat ga ik daarna meetrainen op zondag of dinsdag/donderdagavond trainingskoers.
Maar heb t idee dat t qua conditie wel goed genoeg is voor de dinsdag/donderdagoptie.
quote:Op woensdag 15 april 2015 14:53 schreef muzas het volgende:
[..]
Nee hoor want we zijn in SPT.
En daar hoort voetbal niet.
*Zoekt naar een oude foto van Muzas om te bewijzen dat toeren en sporten niet hetzelfde is*quote:Op woensdag 15 april 2015 14:53 schreef muzas het volgende:
[..]
Nee hoor want we zijn in SPT.
En daar hoort voetbal niet.
Dat je daar een oude foto voor nodig hebt ondersteunt je punt niet echt.quote:Op woensdag 15 april 2015 14:58 schreef Fretwork het volgende:
[..]
*Zoekt naar een oude foto van Muzas om te bewijzen dat toeren en sporten niet hetzelfde is*
Klopt, maar misschien honger je jezelf al wel 2 jaar uit. Causaal verband is niet bewezenquote:Op woensdag 15 april 2015 15:00 schreef muzas het volgende:
[..]
Dat je daar een oude foto voor nodig hebt ondersteunt je punt niet echt.
Yesquote:
Dat weet ik niet. Ik vind het er op filmpjes al behoorlijk lastig uit zienquote:Op woensdag 15 april 2015 14:56 schreef MarcoD het volgende:
[..]
Zou wel zo moeten zijn denk ik je fietst genoeg toch, parcour is ook niet heel lastig?
Ik heb ook untapp'd hoorquote:Op woensdag 15 april 2015 15:01 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Klopt, maar misschien honger je jezelf al wel 2 jaar uit. Causaal verband is niet bewezen
Is niet het makkelijkste parcours, maar ook wel leuk. Na de bochten zo snel mogelijk weer in het wiel van je voorganger.quote:Op woensdag 15 april 2015 15:01 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Yes
[..]
Dat weet ik niet. Ik vind het er op filmpjes al behoorlijk lastig uit zien![]()
Heb wel de laatste tijd beetje geoefend op bochten en lijn houden. Pelotonfietsen heb ik echter zo goed als geen ervaring mee.
Jij zit bij die uit Delft toch?quote:Op woensdag 15 april 2015 15:04 schreef Carb het volgende:
[..]
Is niet het makkelijkste parcours, maar ook wel leuk. Na de bochten zo snel mogelijk weer in het wiel van je voorganger.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |