SPOILER: online shoppenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zeg wij accepteren jou als MTB'er hier, dan niet miepen over die TT's he?quote:Op woensdag 15 april 2015 10:28 schreef Flipmoehoe het volgende:
Knut, de man met de inspirerende TT's
Jij bent wel veranderd in de laatste jarenquote:
Sorry Kanoquote:Op woensdag 15 april 2015 10:32 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Zeg wij accepteren jou als MTB'er hier, dan niet miepen over die TT's he?
Moet daar wel bij opmerken dat er bij de B's heel anders (defensiever) wordt gereden dan bij de A's. Bij de B's reageren ze steeds op een ontsnapping en als die weer gepakt is wachten ze weer en kijken ze naar elkaar. Bij de A's durven veel meer de koers hard te maken, dus wordt er veel langer hard gereden. Gemiddelde snelheid scheelt dan maar 1-2km/h, maar de manier waarop is wel heel anders. Maar bij de B's is een mooi begin en prima als opstap voor naar de A's, waar het toch wel een stuk prettiger koersen is.quote:Op woensdag 15 april 2015 10:09 schreef luc.sken het volgende:
Even snel als A.
Snelheid ligt sowieso boven de 40 km/h maar kan nogal veel verschillen.
Ik vind m zo wel ok, maar is echt zo'n fiets die er in grotere maten niet uit ziet.quote:
Hoezo? Ik heb die defy nooit mooi gevonden... Zeker die ISP gedrochten niet.quote:Op woensdag 15 april 2015 10:32 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Zeg wij accepteren jou als MTB'er hier, dan niet miepen over die TT's he?
[..]
Jij bent wel veranderd in de laatste jaren
quote:Op woensdag 15 april 2015 10:37 schreef kanovinnie het volgende:
http://stories.strava.com(...)i5r58vc5hga7zaorzz4x
Schijfremmen tijdens P-R
Omdat je hier begon als lief klein bol toerdertje en nu een grote strak in 't pak met geschoren benen klasbak bentquote:Op woensdag 15 april 2015 10:37 schreef muzas het volgende:
[..]
Hoezo? Ik heb die defy nooit mooi gevonden... Zeker die ISP gedrochten niet.
Ik had een WTF momentjequote:
Duur van de wedstrijd is een dik uur.quote:Op woensdag 15 april 2015 10:21 schreef Flipmoehoe het volgende:
[..]
Laat maar horen!
Dinsdags is "mijn" avond om te sporten, kan de camera wel in een rugzak doen en dan daar ff wat foto's schieten.
Hoelang duurt zo'n wedstrijd, kan ik ff plannen of ik er op de heen of terugweg van mijn ritje daar langs rijd
Ja, over defensiever en na elkaar kijken heb je wel gelijk in. Maar als ik dit lees dan koersen bij jullie A en B apart of.. ?quote:Op woensdag 15 april 2015 10:36 schreef Patroon het volgende:
Moet daar wel bij opmerken dat er bij de B's heel anders (defensiever) wordt gereden dan bij de A's. Bij de B's reageren ze steeds op een ontsnapping en als die weer gepakt is wachten ze weer en kijken ze naar elkaar. Bij de A's durven veel meer de koers hard te maken, dus wordt er veel langer hard gereden. Gemiddelde snelheid scheelt dan maar 1-2km/h, maar de manier waarop is wel heel anders. Maar bij de B's is een mooi begin en prima als opstap voor naar de A's, waar het toch wel een stuk prettiger koersen is.
duidelijk! genoeg tijd om er ff langs te rijden en wat foto's te makenquote:Op woensdag 15 april 2015 10:47 schreef luc.sken het volgende:
[..]
Duur van de wedstrijd is een dik uur.
[..]
Ja, over defensiever en na elkaar kijken heb je wel gelijk in. Maar als ik dit lees dan koersen bij jullie A en B apart of.. ?
Ja, maandag B en dinsdag A. Ik rij er mooi meer. Op woensdag in Leeuwarden ook een koers met elites, amateurs en sportklasse.quote:Op woensdag 15 april 2015 10:47 schreef luc.sken het volgende:
[..]
Duur van de wedstrijd is een dik uur.
[..]
Ja, over defensiever en na elkaar kijken heb je wel gelijk in. Maar als ik dit lees dan koersen bij jullie A en B apart of.. ?
Waar woon jij eigenlijk?quote:Op woensdag 15 april 2015 11:21 schreef Patroon het volgende:
[..]
Ja, maandag B en dinsdag A. Ik rij er mooi meer. Op woensdag in Leeuwarden ook een koers met elites, amateurs en sportklasse.
Hier start A en B samen en sprint B ietsjes eerder af.quote:Op woensdag 15 april 2015 11:21 schreef Patroon het volgende:
[..]
Ja, maandag B en dinsdag A. Ik rij er mooi meer. Op woensdag in Leeuwarden ook een koers met elites, amateurs en sportklasse.
Hier in de buurt liggen er minimaal 4. Ik heb er maar op 2 geredenquote:Op woensdag 15 april 2015 11:48 schreef luc.sken het volgende:
[..]
Hier start A en B samen en sprint B ietsjes eerder af.
Op dinsdagavond is er 25 km verderop een trainingswedstrijd, op donderdagavond kan ik op een andere baan rijden, die ligt 22 km van mij vandaan. Genoeg keus!
6 binnen een uur fietsenquote:Op woensdag 15 april 2015 11:49 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Hier in de buurt liggen er minimaal 4. Ik heb er maar op 2 gereden
Oja, ik dacht aan BRC, DTS, Bataaf & Sloten. Met die andere 2 erbij zit heb ik nog steeds op de helft van de parcours gereden.quote:Op woensdag 15 april 2015 11:56 schreef MarcoD het volgende:
[..]
6 binnen een uur fietsen,
(BRC, DTS, Kampioen, Bataaf, Ulysses, Sloten)
Er zitten gelukkig 7 dagen in de week!quote:
Alkmaar niet, Hoorn wel, Purmerend denk ik niet die gaan naar DTS denk.quote:Op woensdag 15 april 2015 11:57 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Oja, ik dacht aan BRC, DTS, Bataaf & Sloten. Met die andere 2 erbij zit heb ik nog steeds op de helft van de parcours gereden.
Zit er in Purmerend niets? Of Alkmaar?
Luxe! Wij hebben hier alleen maar de donderdagavond. En zo af en toe eens een dinsdag. Ik ga niet helemaal naar Leeuwarden voor een trainingskoersjequote:Op woensdag 15 april 2015 11:57 schreef MarcoD het volgende:
[..]
Er zitten gelukkig 7 dagen in de week!
Heb je ook weer iemand geholpen die gewond in de berm lag?quote:Op woensdag 15 april 2015 11:46 schreef Tommeke het volgende:
GIster werd er bij ons bij de B's ook wat lafjes gekoerst. Op een gegeven moment trok eentje door (hij is echt goed, heeft meerdere amateurkoersen gewonnen), dus voor mij het teken om erbij te zitten en ff mee te draaien. Binnen 5 km waren van de 40 man in het peloton nog 15 over, gewoon door met 10 man ff door te trekken, niet eens volle bak (althans, voor mij niet)
Er zaten 4 van dezelfde ploeg bij, die weigerden mee te draaien en gingen steeds helemaal op de kant rijden. Dan rij je dus in je eentje met 43 op kop en maak je het echt niet zwaar voor de rest. Ik ben toen weg gaan springen, dan rijden ze het dicht, of op je wiel en nemen ze niet over. En als er dan eentje van hun wegspringt kunnen ze ineens wel voorin rijden om af te stoppen
Toen ben ik, ondanks dat ik geen ploeggenoten had, het maar dicht gaan rijden
Uiteindelijk sloot er ook weer een vrij grote groep aan. Ik vind zulk gedrag zo jammer. Als je even met een mannetje of 8 flink doortrekt en een groot gat creëert rij je sowieso top-10.
Of insert andere smoes...quote:Op woensdag 15 april 2015 12:01 schreef Patroon het volgende:
[..]
Heb je ook weer iemand geholpen die gewond in de berm lag?
Nee? Hoezo?quote:Op woensdag 15 april 2015 12:01 schreef Patroon het volgende:
[..]
Heb je ook weer iemand geholpen die gewond in de berm lag?
quote:
Hap hap hapquote:Op woensdag 15 april 2015 12:09 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Gast, ik heb gister gewoon lekker uitgereden in de voorste groep.
Ik weet niet hoe het met jouw sociale capaciteiten zit, maar als een iemand met wie ik al 4 jaar regelmatig fiets en goed op kan schieten tijdens een trainingskoers op de wielerbaan in de berm ligt te kermen van de pijn stap ik af om te kijken hoe het met haar gaat en haar te helpen waar kan.
Vorige week was het goed dat ik en nog een paar anderen haar hielpen want haar carbon fiets lag in de kreukels en ze moest naar het ziekenhuis, want ze had een paar gebroken vingers.
Ik verwisselde Patroon en Tommeke even in mijn hoofd...quote:
quote:
Dankjewel meneer de Off-topic Beerquote:Op woensdag 15 april 2015 12:13 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Les 1 trollen:
Als iemand hapt is het enorm sneu als je daarna reacties post als: "HAP HAP HAP XD"
Speling in je trapper of bracket?quote:Op woensdag 15 april 2015 12:14 schreef Sunri5e het volgende:
Ik heb een kleine kraak in mijn fiets als ik afzet op mijn rechter trapper. De fiets is net 5 weken oud. Iemand een idee waar het aan kan liggen? Ik heb overigens al een afspraak staan dat de fietsenmaker waar ik hem heb gekocht hem als coulance gaat checken. Maar ik ben toch benieuwd waar het in kan zitten... Iemand ideeën?
Ik ga bijna nooit meer off-topicquote:Op woensdag 15 april 2015 12:13 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Dankjewel meneer de Off-topic Beer
Ik niet met de huidige situatie van Twentequote:Op woensdag 15 april 2015 12:15 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik ga bijna nooit meer off-topic![]()
Ben het wel met je eens dat we het weer wat vaker over voetbal moeten hebben.
Gelukkig hebben jullie de foto's nog.quote:Op woensdag 15 april 2015 12:16 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Ik niet met de huidige situatie van Twente
Hoe moet je dan reageren trolkönigquote:Op woensdag 15 april 2015 12:13 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Les 1 trollen:
Als iemand hapt is het enorm sneu als je daarna reacties post als: "HAP HAP HAP XD"
Ja man. Zei gister al tegen m'n pa; Geen enkele wedstrijd in de CL die zo'n grote kans heeft om op een totale schoppartij uit te lopen als Atletico versus Real.quote:Op woensdag 15 april 2015 12:15 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik ga bijna nooit meer off-topic![]()
Ben het wel met je eens dat we het weer wat vaker over voetbal moeten hebben.
Niet. Je moet je slachtoffer laten gaar koken in ergernis en genieten van zijn woedende reacties.quote:
Wedstrijden van Shaktar zijn dan ook vaak leuk.quote:Op woensdag 15 april 2015 12:19 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Ja man. Zei gister al tegen m'n pa; Geen enkele wedstrijd in de CL die zo'n grote kans heeft om op een totale schoppartij uit te lopen als Atletico versus Real.
Genot
Die Arda Turan weerquote:Op woensdag 15 april 2015 12:19 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Ja man. Zei gister al tegen m'n pa; Geen enkele wedstrijd in de CL die zo'n grote kans heeft om op een totale schoppartij uit te lopen als Atletico versus Real.
Genot
quote:Op woensdag 15 april 2015 12:20 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Er een schepje bovenop gooien natuurlijk.
Je hebt BB7's op je crosser toch? Dat is natuurlijk wel wat anders als zelfstellende hydraulische schijfremmen.quote:Op woensdag 15 april 2015 11:48 schreef Tommeke het volgende:
@Buzz: Ik heb op m'n crosser schijven en moet zeggen dat dat beter is dan canti's hoor. Toch blijf ik wel klooien met afstellen, iets wat ik bij m'n racefiets amper hoef te doen. Daarnaast vind ik het in de regen (alu remrand) goed genoeg remmen.
Ik zal wel ouderwets zijn
Ja best wel eigenlijkquote:Op woensdag 15 april 2015 12:01 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Luxe! Wij hebben hier alleen maar de donderdagavond. En zo af en toe eens een dinsdag. Ik ga niet helemaal naar Leeuwarden voor een trainingskoersje
Haha baasquote:Op woensdag 15 april 2015 12:19 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Niet. Je moet je slachtoffer laten gaar koken in ergernis en genieten van zijn woedende reacties.
Tot je het juiste moment ziet voor een hernieuwde troll, daarna herhaalt bovenstaande zich.
Ja, dat is zo. Ik heb TRP Spyre volgens mij. Remmen trouwens erg goed voor mechanisch!quote:Op woensdag 15 april 2015 12:25 schreef BORRREETJEEE het volgende:
[..]
Je hebt BB7's op je crosser toch? Dat is natuurlijk wel wat anders als zelfstellende hydraulische schijfremmen.
Ja, heldquote:Op woensdag 15 april 2015 12:22 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Die Arda Turan weer![]()
![]()
Die heeft de bal dichter aan zn voet dan messi.
Wat een baas
Wijfie, blijf in je hok.quote:
Hoe noem jij het in het engels dan. Toch niet soccer hoop ik.quote:Op woensdag 15 april 2015 14:23 schreef RealBizkit666 het volgende:
Football.
Zo zou Van Gaal het ook noemen.
quote:Op woensdag 15 april 2015 14:24 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hoe noem jij het in het engels dan. Toch niet soccer hoop ik.
quote:soccer
noun
a game played by two teams of eleven players with a round ball that may not be touched with the hands or arms during play except by the goalkeepers. The object of the game is to score goals by kicking or heading the ball into the opponents' goal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |