Wedstrijden van Shaktar zijn dan ook vaak leuk.quote:Op woensdag 15 april 2015 12:19 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Ja man. Zei gister al tegen m'n pa; Geen enkele wedstrijd in de CL die zo'n grote kans heeft om op een totale schoppartij uit te lopen als Atletico versus Real.
Genot
Die Arda Turan weerquote:Op woensdag 15 april 2015 12:19 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Ja man. Zei gister al tegen m'n pa; Geen enkele wedstrijd in de CL die zo'n grote kans heeft om op een totale schoppartij uit te lopen als Atletico versus Real.
Genot
quote:Op woensdag 15 april 2015 12:20 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Er een schepje bovenop gooien natuurlijk.
Je hebt BB7's op je crosser toch? Dat is natuurlijk wel wat anders als zelfstellende hydraulische schijfremmen.quote:Op woensdag 15 april 2015 11:48 schreef Tommeke het volgende:
@Buzz: Ik heb op m'n crosser schijven en moet zeggen dat dat beter is dan canti's hoor. Toch blijf ik wel klooien met afstellen, iets wat ik bij m'n racefiets amper hoef te doen. Daarnaast vind ik het in de regen (alu remrand) goed genoeg remmen.
Ik zal wel ouderwets zijn
Ja best wel eigenlijkquote:Op woensdag 15 april 2015 12:01 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Luxe! Wij hebben hier alleen maar de donderdagavond. En zo af en toe eens een dinsdag. Ik ga niet helemaal naar Leeuwarden voor een trainingskoersje
Haha baasquote:Op woensdag 15 april 2015 12:19 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Niet. Je moet je slachtoffer laten gaar koken in ergernis en genieten van zijn woedende reacties.
Tot je het juiste moment ziet voor een hernieuwde troll, daarna herhaalt bovenstaande zich.
Ja, dat is zo. Ik heb TRP Spyre volgens mij. Remmen trouwens erg goed voor mechanisch!quote:Op woensdag 15 april 2015 12:25 schreef BORRREETJEEE het volgende:
[..]
Je hebt BB7's op je crosser toch? Dat is natuurlijk wel wat anders als zelfstellende hydraulische schijfremmen.
Ja, heldquote:Op woensdag 15 april 2015 12:22 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Die Arda Turan weer![]()
![]()
Die heeft de bal dichter aan zn voet dan messi.
Wat een baas
Wijfie, blijf in je hok.quote:
Hoe noem jij het in het engels dan. Toch niet soccer hoop ik.quote:Op woensdag 15 april 2015 14:23 schreef RealBizkit666 het volgende:
Football.
Zo zou Van Gaal het ook noemen.
quote:Op woensdag 15 april 2015 14:24 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hoe noem jij het in het engels dan. Toch niet soccer hoop ik.
quote:soccer
noun
a game played by two teams of eleven players with a round ball that may not be touched with the hands or arms during play except by the goalkeepers. The object of the game is to score goals by kicking or heading the ball into the opponents' goal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |