Ehmz die races wat ik daar lees zouden ze toch gewoon op Sport1 uit gaan zenden dit jaar? Het gaat toch niet zo zijn dat ze dat nu overhevelen naar een nieuwe zender waar ik als klant extra voor moet gaan betalen wel??????quote:Op woensdag 22 april 2015 08:46 schreef IkWilbert het volgende:
Sport 1 komt met een nieuw kanaal, Sport 1 Racing.
Meer info:
http://www.sport1.nl/nieu...ing-als-nieuw-kanaal.html
Voordeel, om deze zender te promoten kunnen mensen met een digitaal Ziggo abonnement gratis Sport 1 kijken van 8 tot 10 mei (GP Spanje)
Je hebt nu toch ook Sport1 Tennis etc? Daar komt dus nog een extra kanaal bij.quote:Op woensdag 22 april 2015 11:57 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ehmz die races wat ik daar lees zouden ze toch gewoon op Sport1 uit gaan zenden dit jaar? Het gaat toch niet zo zijn dat ze dat nu overhevelen naar een nieuwe zender waar ik als klant extra voor moet gaan betalen wel??????
Ja nou dat was me dus niet helemaal duidelijk.quote:Op woensdag 22 april 2015 11:59 schreef Fiorano het volgende:
[..]
Je hebt nu toch ook Sport1 Tennis etc? Daar komt dus nog een extra kanaal bij.
Lees die link dan even kereltje:quote:Op woensdag 22 april 2015 11:59 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ja nou dat was me dus niet helemaal duidelijk.
quote:Met ingang van 1 mei zullen de kanalen van onze sportzender door het leven gaan als: Sport1 Select, Sport1 Voetbal, Sport1 Golf, Sport1 Racing, Sport1 Extra 1 en Sport1 Extra 2.
HD hoop ik?quote:Op woensdag 22 april 2015 08:46 schreef IkWilbert het volgende:
Sport 1 komt met een nieuw kanaal, Sport 1 Racing.
Meer info:
http://www.sport1.nl/nieu...ing-als-nieuw-kanaal.html
Voordeel, om deze zender te promoten kunnen mensen met een digitaal Ziggo abonnement gratis Sport 1 kijken van 8 tot 10 mei (GP Spanje)
FOK!meet?quote:Om de lancering van dit kanaal luister bij te zetten, organiseert Sport1 op 1 mei in De Kartfabrique in Utrecht speciaal voor alle autosportfans een Sport1-racedag. Tijdens deze dag krijgen de fans de mogelijkheid zich te vermaken met allerlei F1-activiteiten.
Waar heeft die man het over. Eerst lult die over een zogenaamde 'flow' in het begin van Suzuka, een flow die toevallig ook aanwezig is in sector 2 van zowel Bahrein en China, ondanks dat hij die als voorbeelden aanhaalt. Totaal voorbijgaand aan het feit dat dit soort bochten 0 inhaalacties produceren trouwens. Ja, de keren dat in dat gedeelte van Suzuka wordt ingehaald is het prachtig, maar die momenten zijn ook op een halve hand te tellen. Dan heeft hij het over te veel langzame bochten zoals hairpins. Terwijl de circuits die hij prachtig vindt (Spa, Suzuka, Barcelona) allemaal hairpins bevatten.quote:Op dinsdag 21 april 2015 23:27 schreef Marks het volgende:
[..]
Ja dat klopt, maar feit is dat ze dus wel met die 10x gevaarlijkere autos op 10x gevaarlijkere banen reden. Kan nu dus helemaal makkelijk.
Interessant artikel, over moderne circuits en waarom dit de sensatie van f1 kijken zou verminderen.
http://thejudge13.com/201(...)ayout-affect-racing/
Zelf heb ik nog een toegevoegd element waardoor in mijn ogen de snelheidssensatie minder is: ironisch genoeg lijkt de beeldkwaliteit gewoon te goed te zijn. In de jaren 80, 90, onboard, alles trilt, het beeld flikkert, zeer lage resolutie, maximaal gevoel van snelheid. Nu alles HD, totaal niet meer trillen.... te smooth
Nu gaat hij wel heel erg los om met het begrip hairpin. Met die logica is Parabolica op Monza er ook één. Maleisië en Korea geef ik hem gelijk (hoewel bij beiden de afstand tussen de twee hairpins dusdanig groot is, dat het verschil makkelijk door middel van slipstream opgeheven kan worden), maar het probleem van field spread is niet te wijten aan de nieuwe tracks, dit gebeurt net zo veel op de oude tracks.quote:In fact, looking back at the recent additions on the F1 calendar, the amount of ‘hairpin-straight-hairpin’ complexes is shocking. China, Malaysia, Valencia, India, Korea (which has two of these zones immediately after each other), Abu Dhabi, Bahrain and COTA all feature this combination of corners
Als je kaartjes wint is het wel leuk ja!quote:
Gemaaktquote:Op woensdag 22 april 2015 12:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
HD hoop ik?
Die link is trouwens kapot, en ook echt kapot.
Nou succes mannen en zorg voor wat meer betrouwbaarheid zodat onze Max gewoon weer een race lekker en op vol vermogen kan rijden en ook uit kan rijden.quote:Toro Rosso heeft de eerste stap gezet door de auto af te staan aan de Oostenrijkse partner AVL, waar de auto op de hypermoderne dynamische testbank loopt. Dat meldt het Italiaanse Omnicorse. Technisch directeur James Key is afgereisd naar Graz, evenals diverse engineers van Renault. Aangezien in-season tests verboden zijn, willen de Renaultteams op deze testbank ‘kilometers’ maken om de problemen te ontdekken en zo snel mogelijk op te lossen.
Renault-baas Cyril Abiteboul geeft toe dat er nog heel wat werk aan de winkel is: “Betrouwbaarheid is onze achilleshiel gebleken in de voorbije twee races. Maar we hebben nu 18 dagen voordat de Grand Prix van Spanje verreden wordt dus we kunnen de meer permanente oplossingen die we in de pijplijn hebben introduceren, evenals de gewenste stap voorwaarts qua snelheid.”
Nee, Tennis wordt vervangen door Racing. Ze blijven bij 6 kanalen.quote:Op woensdag 22 april 2015 11:59 schreef Fiorano het volgende:
[..]
Je hebt nu toch ook Sport1 Tennis etc? Daar komt dus nog een extra kanaal bij.
Ik snap daar ook geen bal van, in 2013 zag ik dit geweldige rondje, zat met open mond voor TV.... En ze doen er niets meequote:Op woensdag 22 april 2015 00:28 schreef WEST het volgende:
[..]
Ben ik niet mee eens. Heli views zijn wel een aanwinst. Vooral bij herhalingen van de starts.
maar meer in helm onboards ben ik voorstander van
Plus beter te zien welke componenten te heet worden met het body work er omheen.quote:Op woensdag 22 april 2015 14:21 schreef sasquatsch het volgende:
Realistischere testen van de motor (inclusief alle ERS componenten) onder belasting, dus met versnellingsbak ingebouwd in het chassis en realistischere schakel en rempatronen etcetera.
Worden die niet onder een premium prijs verkocht aan sommige decoder kanalen of zo? Zou me wel typisch zo'n FOM actie lijken.quote:Op woensdag 22 april 2015 14:24 schreef Marks het volgende:
[..]
Ik snap daar ook geen bal van, in 2013 zag ik dit geweldige rondje, zat met open mond voor TV.... En ze doen er niets mee
Benieuwd of CanalDigitaal dit wel gaat uitzenden, nu hebben ze alleen S1 select, voetval en golf. Kan er iig. nog niets over vinden.quote:Op woensdag 22 april 2015 13:45 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Nee, Tennis wordt vervangen door Racing. Ze blijven bij 6 kanalen.
Daar heeft Gary Hartstein op zijn blog nog een aardig stuk over geschreven, hoe belachelijk het is dat circuits de F1 moeten betalen om het product F1 te mogen gebruiken, en hoe ze feitelijk verplicht zijn dit bedrag bij de fans terug te halen. Zelfs de sponsoring langs het circuit wordt door de F1 bepaalt, eigen uitingen mogen niet. Blijft dus alleen de opbrengst van de kaartverkoop over om nog wat terug te kunnen verdienen.quote:Op woensdag 22 april 2015 10:03 schreef twiFight het volgende:
Het begint met een 'E' en eindigt op 'cclestone'. De geldlust van die man is oneindig. Alle circuits zouden nog jaaaaren verder kunnen als Ecclestone niet zo belachelijk veel geld eist. Er zijn verschillende circuits die 10 miljoen (moeten) betalen. Bij een royaal bezoekersaantal van 100.000 mensen betekent dat 100 euro/pond/dollar per persoon die het circuit ergens bij de fan vandaan moet plukken (of sponsoren, maar die 10 miljoen is alleen maar voor Bernie, het circuit zelf moet ook nog daadwerkelijk draaiende gehouden worden).
"Prima hoek zo!"quote:Op woensdag 22 april 2015 10:03 schreef twiFight het volgende:
Overigens moet er wel rekening gehouden worden met de coureur, vind ik. Een rail-cam of crane-cam is tof, maar als er de hele tijd 3 meter voor een coureur zo'n ding zweeft dan gaat de prestatie daar wel onder lijden.
Niet dat ik weet, is volgens mij gewoon test geweest, zo reed Coulthard bij zijn laatste race ook met een speciale helmcamera , maar die werd na 1 bocht uitgeschakeld. En in plaats van dag ze dan het jaar erna verder gaan, is het gewoon vergeten en verzwegen. Dat was 2008, 2013 dus met Bottas en opnieuw niet meer aan de orde geweest. Apart, ziet er erg spectaculair uit imho.quote:Op woensdag 22 april 2015 14:59 schreef twiFight het volgende:
[..]
Worden die niet onder een premium prijs verkocht aan sommige decoder kanalen of zo? Zou me wel typisch zo'n FOM actie lijken.
twitter:ScarbsF1 twitterde op dinsdag 21-04-2015 om 12:50:26 #F1 Technical insight: Honda's radical Formula 1 engine for McLaren http://t.co/df2irDnCM0 via @autosport reageer retweet
Dan zouden we wel bizarre beelden van Bianchi hebben als dat standaard zo wasquote:Op woensdag 22 april 2015 17:03 schreef Marks het volgende:
[..]
Niet dat ik weet, is volgens mij gewoon test geweest, zo reed Coulthard bij zijn laatste race ook met een speciale helmcamera , maar die werd na 1 bocht uitgeschakeld. En in plaats van dag ze dan het jaar erna verder gaan, is het gewoon vergeten en verzwegen. Dat was 2008, 2013 dus met Bottas en opnieuw niet meer aan de orde geweest. Apart, ziet er erg spectaculair uit imho.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |