nee, ik werd wakker van de wekker en vond het wel jammer, want ik was wel benieuwd hoe die kerstboom het vliegtuig in zou moeten..quote:Op woensdag 15 april 2015 08:47 schreef mignonne het volgende:
[..]hahahaha
en dat je dan wakker wordt met zo'n idee van dafuq did I just dream??![]()
quote:Op woensdag 15 april 2015 10:14 schreef Mineola het volgende:
[..]
Oh cool! Wat denk je bij mij? Ik ben in sept uitgerekend.
En Limone een jongetje! Oktoberjongetjeszijn héél leuk! Ik ben zo benieuwd naar wat jullie naam gaat worden!
Haha, dat gaat bij ons ook nog een hele bevalling worden, zowel bij een jongen als bij een meisjequote:
quote:Op woensdag 15 april 2015 10:15 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
nee, ik werd wakker van de wekker en vond het wel jammer, want ik was wel benieuwd hoe die kerstboom het vliegtuig in zou moeten..
stimmt. Gewicht zegt nauwelijks iets eigk over wel of niet scheuren. Ik heb idd mensen gezien met hele lelijke rupturen van hele kleine kindjes. Ik heb ook mensen gezien die zonder wat dan ook een kind van 4,5 kilo in bed leggen. Hell zelfs eentje van 4980 gram, zonder kleerscheuren en in een vloek en een zucht geboren.quote:Op woensdag 15 april 2015 10:14 schreef L-E het volgende:
We weten toch inmiddels ook dat niet alleen het gewicht van invloed is op het evt uitscheuren, maar ook de intensiteit en snelheid van de weeen en alles? (Ik had net geen totaalruptuur bij 2885 gram, omdat bevalling van 1,5 uur)
Ik blijf dat zo bizar vinden, dat er een heel kind van 15 cm en 200 gr in je buik zit, en je er zo weinig van kan merken en van kan zien in mijn geval dan.quote:Op woensdag 15 april 2015 10:20 schreef Jagärtrut het volgende:
Verder mailde een collega net dat ze gedroomd had dat ik 's avonds laat op het werk bevallen was van een mooi meisje...
Ik vind het heel gek, dat m'n baby nu nog zo'n 200 gram weegt, ik bijna halverwege ben, en het vast minstens 3 kilo weeg als het eruit komt...
quote:Op woensdag 15 april 2015 10:04 schreef Limone het volgende:
[..]Mijn man vindt dit prachtig om te horen. Het is natuurlijk zijn verdienste.
Ik gok op (weer?) een jongen.quote:Op woensdag 15 april 2015 10:14 schreef Mineola het volgende:
[..]
Oh cool! Wat denk je bij mij? Ik ben in sept uitgerekend.
Schijnt te kunnen helpen om stug weefsel minder stug te maken en te zorgen voor betere doorbloeding. Maar hoeveel het echt scheelt blijft gissen.quote:Op woensdag 15 april 2015 10:23 schreef Estrys het volgende:
Ik las: Je hebt ook mensen met hele lelijke rupturen van hele mooie kindjes Voelde me direct aangesproken 😇
Maar serieus masseren met perineum olie, helpt dat?
ik vind het zo bizar dat het A al zo gegroeid is, maar B in de komende weken qua lengte nog verdrievoudigt, en qua gewicht nog hopelijk 15 keer zo zwaar zal zijn...quote:Op woensdag 15 april 2015 10:22 schreef Mineola het volgende:
[..]
Ik blijf dat zo bizar vinden, dat er een heel kind van 15 cm en 200 gr in je buik zit, en je er zo weinig van kan merken en van kan zien in mijn geval dan.
Jij bepaalt zelf de normquote:Op woensdag 15 april 2015 10:35 schreef bloes85 het volgende:
echo verplaatst naar 5 mei zodat vriend er ook bij kan zijnIs het nou standaard om het met 12 weken te vertellen of na de eerste echo? in mijn geval is dat de 10e week.
Je verteld het wanneer jullie dat willen... wij hebben het na de 1e echo gedaan (rond 6 weken al) maar ik denk dat ik bij een 2e wel qat langer zou wachten en t behalve de familie niemand eerder dan 12 weken vertellen.quote:Op woensdag 15 april 2015 10:35 schreef bloes85 het volgende:
echo verplaatst naar 5 mei zodat vriend er ook bij kan zijnIs het nou standaard om het met 12 weken te vertellen of na de eerste echo? in mijn geval is dat de 10e week.
Dat is helemaal aan jezelf. De jongens hebben we gelijk verteld. Voor B5 had ik 2 miskramen (12 weken en 8 weken) en bij B5 zat een bloeduitstorting. Bij B5 gewacht voor de buitenwereld tot 12 wekenquote:Op woensdag 15 april 2015 10:35 schreef bloes85 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
41+4quote:Op woensdag 15 april 2015 10:07 schreef mignonne het volgende:
Trouwens Pinq, puur voor mijn nieuwsgierigheid, bij hoeveel weken ben je vorige keer bevallen?
Gewicht zonder termijn zegt helemaal niks namelijk
Ik vond het ook een beetje een opm. waarbij ik dacht: okee dan, maar wat wil je dat ik nu doe?quote:Op woensdag 15 april 2015 09:57 schreef mignonne het volgende:
[..]way to go verloskundige. Und??
Max heb je er de vorige keer geheel probleemloos thuis uitgekregen toch? Je hebt dus bewezen dat je 4 kilo zonder al te veel moeite (je snapt wat k bedoel hier) kunt baren, dus ik zou me niet heel erg druk maken over de bevalling van deze.
Overigens, ik heb soms wel degelijk de indruk dat een andere man kan schelen. Kijk voor de grap eens even naar de kerels van mijn zusje, zou je echt verwachten dat ze met allebei hetzelfde formaat kind zou krijgen ongeacht man-factor? Maar goed, that having said, is de rol wellicht niet heel groot. Daar komt wel bij, het is al bijna 10 jaar geleden dat je Max kreeg, ook dat speelt mee. T zou me niet verbazen als het elkaar enigszins opheft.
Hoe dan ook, laat je niet gek maken erover hoor. Dat gezanik over grote gewichten door zorgverleners altijd
gottegotquote:
Ik heb ook wel eens grappend gezegd dat ze het baby-technisch beter bij dr vorige had kunnen houdenquote:Op woensdag 15 april 2015 11:04 schreef pinquit het volgende:
[..]
Ik vond het ook een beetje een opm. waarbij ik dacht: okee dan, maar wat wil je dat ik nu doe?![]()
En idd, Max kwam er probleemloos uit en liet mij schadevrij achterDus ik maak me verder ook niet druk
![]()
Nu ik erover nadenk krijg ik wel even een klein beetje medelijden met je zusje![]()
reuzenkind wordt dat dan
quote:Op woensdag 15 april 2015 11:05 schreef mignonne het volgende:
[..]
gottegot![]()
kortom, gewicht van Max zat rond de p70 grofweg toen. Betekent dat als je nu weer een zoon op p70 zou krijgen dat hij dan bij 40 weken 4 kilo weegt. En bij 41 weken 4100 gram. Tjongejonge(een 2e komt gemiddeld genomen ook een paar daagjes eerder, dat heeft ze er dan zeker weer niet bij gezegd?
) Krijg je nu een dochter rond de p70 dan zal die bij 40 weken uitkomen rond de 3800 gram zo'n beetje. Shocking eh? want ohja, meisjes zijn gemiddeld genomen lichter dan jongens.
Ik hoef vast niet nog een keer te zeggen dat ik me er niet druk om zou maken en dat de uitspraak iets te kort door de bocht was?
quote:Op woensdag 15 april 2015 11:05 schreef mignonne het volgende:
[..]
gottegot![]()
kortom, gewicht van Max zat rond de p70 grofweg toen. Betekent dat als je nu weer een zoon op p70 zou krijgen dat hij dan bij 40 weken 4 kilo weegt. En bij 41 weken 4100 gram. Tjongejonge(een 2e komt gemiddeld genomen ook een paar daagjes eerder, dat heeft ze er dan zeker weer niet bij gezegd?
) Krijg je nu een dochter rond de p70 dan zal die bij 40 weken uitkomen rond de 3800 gram zo'n beetje. Shocking eh? want ohja, meisjes zijn gemiddeld genomen lichter dan jongens.
Ik hoef vast niet nog een keer te zeggen dat ik me er niet druk om zou maken en dat de uitspraak iets te kort door de bocht was?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |