Dank! Die zet ik vanavond even op een tegeltje. groot hoofd runs in the familyquote:Op woensdag 15 april 2015 09:44 schreef mignonne het volgende:
[..]
Haha idd dat dusignorance is bliss idd in dat soort gevallen denk ik altijd maar
![]()
natuurlijk durf je wel te bevallen Klums! Jij kan daten daarbij, als het niet past vanwege groot hoofd dan stagneert het aantal cm's vaak en zakt het hoofd niet dieper in je bekken tijdens de bevalling. Dan zijn ze er vroeg zat bij hoor. En als het wel allemaal mooi vordert, dan past het dus en hoef je je er ook niet druk om te maken
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 14 april 2015 16:59 schreef Mariposas het volgende:
Bij deze Mariposas' onderzoeks- cq. gokresultaten d.d. 14-04-2015.*
Jammer van die disclaimer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alles wordt uiteraard zorgvuldig geregistreerd en bijgehouden, na afloop wordt een analyse gemaakt van de voorlopige conclusie en uiteindelijke conclusie.![]()
Bij de mensen die wel het geslacht hebben verteld in het topic maar waarbij het niet achter de naam staat, heb ik niets gezet.
* Hieraan kunnen geen rechten worden ontleend. Evenmin kan ik aansprakelijk worden gesteld voor onjuiste informatie.![]()
![]()
Maar een jongetje zou wel tof zijn. Een meisje overigens ook.Binnenkort weten we het.
![]()
![]()
Pb wat leuk!![]()
![]()
![]()
Drie kleintjes voor Daui!Ze vinden er vast nog steeds 'maar' twee en het komt sowieso goed.
+1 overigens op het graag willen zien van die echo.
![]()
Ik ben benieuwd! ik denk zelf een meisjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alles wordt uiteraard zorgvuldig geregistreerd en bijgehouden, na afloop wordt een analyse gemaakt van de voorlopige conclusie en uiteindelijke conclusie.![]()
Bij de mensen die wel het geslacht hebben verteld in het topic maar waarbij het niet achter de naam staat, heb ik niets gezet.
* Hieraan kunnen geen rechten worden ontleend. Evenmin kan ik aansprakelijk worden gesteld voor onjuiste informatie.![]()
Mijn vriend denkt dat het een jongen en een meisje zijn, haha
quote:Op woensdag 15 april 2015 09:52 schreef Estrys het volgende:
Past wel! Anders maken we het passend 😇 😉
Mijn online verloskundige 😉 vroeg of ik had nagedacht over het gesprek van vanmiddag en wat ik wil van de verloskundige. Ik wil sowieso even een check of alles goed is met ons, lichamelijk. Mentaal wil ik gewoon even overleggen wat de opties zijn. Hoe kom ik aan m'n rust toe, met werk, kindjes en allerlei nevenactiviteiten. Hoe kom ik tot een goed plan voor mezelf.
Overigens doet dit weer me wel goed en m'n dochter die een hele bak cherrytomaatjes leeg zit te eten onder een luid mmmmmmm mjam mjam ❤️
Huh, is dat ook echt zo dan? Dus het maakt geen verschil of je je laat bezwangeren door de anorectische biologische groenteman van 49 kilo of Bubba van 150?quote:Op woensdag 15 april 2015 09:53 schreef pinquit het volgende:
Mijn vk zei vorige keer: oh Max was 4000g, je weet dat een volgende kind bijna altijd even groot of groter is, ongeacht andere man enz?
Uh, oh, oké.![]()
whyyyy, ik ben niet zo groot
quote:Op [url=httpc://forum.fok.nl/topic/2213370/4/50#151702623]woensdag 15 april 2015 09:54[/url] schreef L-E het volgende:
[..]
Huh, is dat ook echt zo dan? Dus het maakt geen verschil of je je laat bezwangeren door de anorectische biologische groenteman van 49 kilo of Bubba van 150?
Niet altijd. Seb was 3260. En tot de bevalling riep de vk dat Jolie groter zou zijn. Nou een krappe 3000 gram werd het. En ze was met 41+1 Seb met 39+6quote:Op woensdag 15 april 2015 09:53 schreef pinquit het volgende:
Mijn vk zei vorige keer: oh Max was 4000g, je weet dat een volgende kind bijna altijd even groot of groter is, ongeacht andere man enz?
Uh, oh, oké.![]()
quote:Op woensdag 15 april 2015 09:53 schreef pinquit het volgende:
Uh, oh, oké.![]()
Ik wil haar bellen en vragen waarom mijn tweede kind de helft van het gewicht had van zijn grotere broer, leg dat maar eens uit jaquote:Op woensdag 15 april 2015 09:56 schreef pinquit het volgende:
[..]Nja dat leek mij dus van wel eik
das toch gewoon genetisch enzo?
Voor zover jij weet jaquote:Op woensdag 15 april 2015 10:01 schreef Bloesem. het volgende:
Mariposa, ik denk ook een jongenlief denkt een meisje (maar we komen er waarschijnlijk pas bij de bevalling achter, mits 'ie niet zo'n hijskraan heeft als die van Limone hahahaha)
Pinquit, die vk verzint 't waar je bijstaat :/ Ik en broertje scheelden al een cm of 5! En dat van dezelfde ouders
Fijn van alle goede echo's! Ben de namen alweer kwijtIk heb heel veel kramp vandaag.. Om 15u weer een echo, ben toch wel weer erg nerveus
quote:Op woensdag 15 april 2015 10:01 schreef Bloesem. het volgende:
Mariposa, ik denk ook een jongenlief denkt een meisje (maar we komen er waarschijnlijk pas bij de bevalling achter, mits 'ie niet zo'n hijskraan heeft als die van Limone hahahaha)
Pinquit, die vk verzint 't waar je bijstaat :/ Ik en broertje scheelden al een cm of 5! En dat van dezelfde ouders
Fijn van alle goede echo's! Ben de namen alweer kwijtIk heb heel veel kramp vandaag.. Om 15u weer een echo, ben toch wel weer erg nerveus
Laat me raden wat hij zegt: 'ja dat heeft hij duidelijk van mij!' 😎quote:Op woensdag 15 april 2015 10:04 schreef Limone het volgende:
[..]Mijn man vindt dit prachtig om te horen. Het is natuurlijk zijn verdienste.
Nou dat is dan weer niet zoquote:Op woensdag 15 april 2015 10:01 schreef Bloesem. het volgende:
Ok ik was wat kort door de bochtquote:Op woensdag 15 april 2015 10:06 schreef mignonne het volgende:
[..]
Nou dat is dan weer niet zo![]()
een tweede kind is gemiddeld genomen inderdaad groter dan het eerste kind. Placenta-aanleg en zulks hebben daarmee te maken. In die zin is het dus ook aannemelijk dat de vrouw de leidende factor daarin is,aangezien de man geen placenta maakt, en dat het ook geldt als kind van een andere partner is. Als je de eerste keer echter een grote Friese boer aan de haak had geslagen en nu een kleine Hindoestaanse man, dan kan ik me niet voorstellen dat dit geen invloed heeft.
Oh cool! Wat denk je bij mij? Ik ben in sept uitgerekend.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alles wordt uiteraard zorgvuldig geregistreerd en bijgehouden, na afloop wordt een analyse gemaakt van de voorlopige conclusie en uiteindelijke conclusie.![]()
En Limone een jongetje! Oktoberjongetjeszijn héél leuk! Ik ben zo benieuwd naar wat jullie naam gaat worden!
Uiteraard!quote:Op woensdag 15 april 2015 10:05 schreef Estrys het volgende:
[..]
Laat me raden wat hij zegt: 'ja dat heeft hij duidelijk van mij!' 😎
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |