abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_151702437
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2015 09:44 schreef mignonne het volgende:

[..]

Haha idd dat dus :D ignorance is bliss idd in dat soort gevallen denk ik altijd maar :D

natuurlijk durf je wel te bevallen Klums! Jij kan dat *O* en daarbij, als het niet past vanwege groot hoofd dan stagneert het aantal cm's vaak en zakt het hoofd niet dieper in je bekken tijdens de bevalling. Dan zijn ze er vroeg zat bij hoor. En als het wel allemaal mooi vordert, dan past het dus en hoef je je er ook niet druk om te maken :)

[ afbeelding ]
Dank! Die zet ik vanavond even op een tegeltje. groot hoofd runs in the family :P
pi_151702445
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2015 16:59 schreef Mariposas het volgende:
Bij deze Mariposas' onderzoeks- cq. gokresultaten d.d. 14-04-2015.* :7
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alles wordt uiteraard zorgvuldig geregistreerd en bijgehouden, na afloop wordt een analyse gemaakt van de voorlopige conclusie en uiteindelijke conclusie. 8-)
Bij de mensen die wel het geslacht hebben verteld in het topic maar waarbij het niet achter de naam staat, heb ik niets gezet.

* Hieraan kunnen geen rechten worden ontleend. Evenmin kan ik aansprakelijk worden gesteld voor onjuiste informatie. :{w
Jammer van die disclaimer. -O-

Maar een jongetje zou wel tof zijn. Een meisje overigens ook. O+ Binnenkort weten we het. *; *O*

Pb wat leuk! *O* *O* *O*

Drie kleintjes voor Daui! :D Ze vinden er vast nog steeds 'maar' twee en het komt sowieso goed. :* +1 overigens op het graag willen zien van die echo. O+
pi_151702523
Fijn van de goede echo klumsy! Kindje heeft het goed naar zijn zin bij je en groeit dus lekker. O+ Ook al heb ik totaal geen ervaring, ik zeg toch net als mignonne dat het goed komt. :7
pi_151702572
quote:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alles wordt uiteraard zorgvuldig geregistreerd en bijgehouden, na afloop wordt een analyse gemaakt van de voorlopige conclusie en uiteindelijke conclusie. 8-)
Bij de mensen die wel het geslacht hebben verteld in het topic maar waarbij het niet achter de naam staat, heb ik niets gezet.

* Hieraan kunnen geen rechten worden ontleend. Evenmin kan ik aansprakelijk worden gesteld voor onjuiste informatie. :{w
Ik ben benieuwd! ik denk zelf een meisje :+ Mijn vriend denkt dat het een jongen en een meisje zijn, haha
pi_151702574
Past wel! Anders maken we het passend 😇 😉
Mijn online verloskundige 😉 vroeg of ik had nagedacht over het gesprek van vanmiddag en wat ik wil van de verloskundige. Ik wil sowieso even een check of alles goed is met ons, lichamelijk. Mentaal wil ik gewoon even overleggen wat de opties zijn. Hoe kom ik aan m'n rust toe, met werk, kindjes en allerlei nevenactiviteiten. Hoe kom ik tot een goed plan voor mezelf.
Overigens doet dit weer me wel goed en m'n dochter die een hele bak cherrytomaatjes leeg zit te eten onder een luid mmmmmmm mjam mjam ❤️
ti amo più di ieri ma meno di domani
  woensdag 15 april 2015 @ 09:53:23 #156
56471 pinquit
oh my lama!
pi_151702603
Mijn vk zei vorige keer: oh Max was 4000g, je weet dat een volgende kind bijna altijd even groot of groter is, ongeacht andere man enz?

Uh, oh, oké.

:') ;( whyyyy, ik ben niet zo groot :')
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_151702612
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2015 09:52 schreef Estrys het volgende:
Past wel! Anders maken we het passend 😇 😉
Mijn online verloskundige 😉 vroeg of ik had nagedacht over het gesprek van vanmiddag en wat ik wil van de verloskundige. Ik wil sowieso even een check of alles goed is met ons, lichamelijk. Mentaal wil ik gewoon even overleggen wat de opties zijn. Hoe kom ik aan m'n rust toe, met werk, kindjes en allerlei nevenactiviteiten. Hoe kom ik tot een goed plan voor mezelf.
Overigens doet dit weer me wel goed en m'n dochter die een hele bak cherrytomaatjes leeg zit te eten onder een luid mmmmmmm mjam mjam ❤️
O+ je kind is zo leuk O+
:)
pi_151702623
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2015 09:53 schreef pinquit het volgende:
Mijn vk zei vorige keer: oh Max was 4000g, je weet dat een volgende kind bijna altijd even groot of groter is, ongeacht andere man enz?

Uh, oh, oké.

Huh, is dat ook echt zo dan? Dus het maakt geen verschil of je je laat bezwangeren door de anorectische biologische groenteman van 49 kilo of Bubba van 150? :')
  woensdag 15 april 2015 @ 09:56:24 #159
56471 pinquit
oh my lama!
pi_151702687
quote:
0s.gif Op [url=httpc://forum.fok.nl/topic/2213370/4/50#151702623]woensdag 15 april 2015 09:54[/url] schreef L-E het volgende:

[..]

Huh, is dat ook echt zo dan? Dus het maakt geen verschil of je je laat bezwangeren door de anorectische biologische groenteman van 49 kilo of Bubba van 150? :')
:D Nja dat leek mij dus van wel eik :') das toch gewoon genetisch enzo?
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_151702710
quote:

Uh, oh, oké.

Niet altijd. Seb was 3260. En tot de bevalling riep de vk dat Jolie groter zou zijn. Nou een krappe 3000 gram werd het. En ze was met 41+1 Seb met 39+6

Jij krijgt gewoon ook zo'n lief klein meisje. ❤️
pi_151702732
quote:

Uh, oh, oké.

:') way to go verloskundige. Und??
Max heb je er de vorige keer geheel probleemloos thuis uitgekregen toch? Je hebt dus bewezen dat je 4 kilo zonder al te veel moeite (je snapt wat k bedoel hier :P ) kunt baren, dus ik zou me niet heel erg druk maken over de bevalling van deze.
Overigens, ik heb soms wel degelijk de indruk dat een andere man kan schelen. Kijk voor de grap eens even naar de kerels van mijn zusje, zou je echt verwachten dat ze met allebei hetzelfde formaat kind zou krijgen ongeacht man-factor? Maar goed, that having said, is de rol wellicht niet heel groot. Daar komt wel bij, het is al bijna 10 jaar geleden dat je Max kreeg, ook dat speelt mee. T zou me niet verbazen als het elkaar enigszins opheft.

Hoe dan ook, laat je niet gek maken erover hoor. Dat gezanik over grote gewichten door zorgverleners altijd :')
pi_151702801
quote:
1s.gif Op woensdag 15 april 2015 09:56 schreef pinquit het volgende:

[..]

:D Nja dat leek mij dus van wel eik :') das toch gewoon genetisch enzo?
Ik wil haar bellen en vragen waarom mijn tweede kind de helft van het gewicht had van zijn grotere broer, leg dat maar eens uit ja :(
pi_151702832
Mariposa, ik denk ook een jongen :o lief denkt een meisje (maar we komen er waarschijnlijk pas bij de bevalling achter, mits 'ie niet zo'n hijskraan heeft als die van Limone hahahaha)

Pinquit, die vk verzint 't waar je bijstaat :/ Ik en broertje scheelden al een cm of 5! En dat van dezelfde ouders

Fijn van alle goede echo's! Ben de namen alweer kwijt :@ Ik heb heel veel kramp vandaag.. Om 15u weer een echo, ben toch wel weer erg nerveus
pi_151702854
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2015 10:01 schreef Bloesem. het volgende:
Mariposa, ik denk ook een jongen :o lief denkt een meisje (maar we komen er waarschijnlijk pas bij de bevalling achter, mits 'ie niet zo'n hijskraan heeft als die van Limone hahahaha)

Pinquit, die vk verzint 't waar je bijstaat :/ Ik en broertje scheelden al een cm of 5! En dat van dezelfde ouders

Fijn van alle goede echo's! Ben de namen alweer kwijt :@ Ik heb heel veel kramp vandaag.. Om 15u weer een echo, ben toch wel weer erg nerveus
Voor zover jij weet ja :P
pi_151702904
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2015 10:01 schreef L-E het volgende:

[..]

Voor zover jij weet ja :P
Haha neeeee dat is wel duidelijk :o ;)
pi_151702910
quote:

:D Mijn man vindt dit prachtig om te horen. Het is natuurlijk zijn verdienste. 8-)
pi_151702937
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2015 10:04 schreef Limone het volgende:

[..]

:D Mijn man vindt dit prachtig om te horen. Het is natuurlijk zijn verdienste. 8-)
Laat me raden wat hij zegt: 'ja dat heeft hij duidelijk van mij!' 😎
pi_151702965
quote:

Nou dat is dan weer niet zo ;)
een tweede kind is gemiddeld genomen inderdaad groter dan het eerste kind. Placenta-aanleg en zulks hebben daarmee te maken. In die zin is het dus ook aannemelijk dat de vrouw de leidende factor daarin is,aangezien de man geen placenta maakt, en dat het ook geldt als kind van een andere partner is. Als je de eerste keer echter een grote Friese boer aan de haak had geslagen en nu een kleine Hindoestaanse man, dan kan ik me niet voorstellen dat dit geen invloed heeft.
pi_151702990
Trouwens Pinq, puur voor mijn nieuwsgierigheid, bij hoeveel weken ben je vorige keer bevallen?
Gewicht zonder termijn zegt helemaal niks namelijk :D
pi_151703017
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2015 10:06 schreef mignonne het volgende:

[..]

Nou dat is dan weer niet zo ;)
een tweede kind is gemiddeld genomen inderdaad groter dan het eerste kind. Placenta-aanleg en zulks hebben daarmee te maken. In die zin is het dus ook aannemelijk dat de vrouw de leidende factor daarin is,aangezien de man geen placenta maakt, en dat het ook geldt als kind van een andere partner is. Als je de eerste keer echter een grote Friese boer aan de haak had geslagen en nu een kleine Hindoestaanse man, dan kan ik me niet voorstellen dat dit geen invloed heeft.
Ok ik was wat kort door de bocht ;) Maar ik bedoelde ook wat jij zegt, dat ik me niet kan voorstellen dat er geen andere invloed is dan alleen die van moeder/placenta
pi_151703109
En daarbij er zijn moeders van 1.50 die met gemak van een kind van 4 kilo bevallen en moeders van 1.80 die bij een baby van 3 kilo van voor tot achter openscheuren. Of zeg ik het dan te plastisch voor jullie tere aanstaande-moeder-zieltjes? 😉 😇
pi_151703154
Ow voor alsnog maak ik me niet druk, ze kunnen er nog altijd 20% boven zitten, dus daar ga ik maar vanuit :P *kop in zand steekt*
Scheelt misschien ook dat ze bij Lola ook steeds aangaven dat ze groot zou zijn en die uiteindelijk ( bij 39.2 ) 47cm was :)

Hebben ook duidelijke afspraken gemaakt over dat mocht de bevalling stagneren ze me niet laten aanmodderen :)
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
pi_151703158
quote:
SPOILER

Oh cool! Wat denk je bij mij? Ik ben in sept uitgerekend.

En Limone een jongetje! Oktoberjongetjes O+ zijn héél leuk! Ik ben zo benieuwd naar wat jullie naam gaat worden!
pi_151703163
We weten toch inmiddels ook dat niet alleen het gewicht van invloed is op het evt uitscheuren, maar ook de intensiteit en snelheid van de weeen en alles? (Ik had net geen totaalruptuur bij 2885 gram, omdat bevalling van 1,5 uur)
pi_151703178
quote:
1s.gif Op woensdag 15 april 2015 10:05 schreef Estrys het volgende:

[..]

Laat me raden wat hij zegt: 'ja dat heeft hij duidelijk van mij!' 😎
Uiteraard! :7
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')