okquote:Op maandag 13 april 2015 21:09 schreef Specularium het volgende:
Ja Fokker, pleur eens even lekker op.
Nu raak ik in de war.
OMG WAT IS DIT?quote:Op maandag 13 april 2015 21:09 schreef Specularium het volgende:
Ja Fokker, pleur eens even lekker op.
Nu raak ik in de war.
quote:Op maandag 13 april 2015 21:10 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Verdomme, ik dacht echt even 5 seconden dat Yvonne Zelf hier was neergestreken.
Wat is wat?quote:
Jij ook gewoon hoor, LDTVK had hem al verkleindquote:Op maandag 13 april 2015 21:15 schreef Specularium het volgende:
Fokker is weer zo'n hommetje met een 4 sterren abo omdat hij een jood is.
En daarom kan hij die UI wel uploaden.
Yasmin maakte een typfout en zei 'bij' ipv 'mij', ik zag dat en zocht snel een plaatje van een bij, die bij keek heel sip en paste zodoende prima bij Specuquote:Op maandag 13 april 2015 21:14 schreef Karina het volgende:
Hoezo dat bijtje eigenlijk? Ik heb zeker weer wat gemist.
Die van jou is er ook hard op vooruit gegaan. Een rekening komt je kant op.quote:Op maandag 13 april 2015 21:14 schreef Fokker89 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zeg nou zelf, die onderste is mooierder
Die is dus te groot.quote:Op maandag 13 april 2015 21:14 schreef Fokker89 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zeg nou zelf, die onderste is mooierder
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh uitkijken met wat je typt dusquote:Op maandag 13 april 2015 21:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Yasmin maakte een typfout en zei 'bij' ipv 'mij', ik zag dat en zocht snel een plaatje van een bij, die bij keek heel sip en paste zodoende prima bij Specu.
Interessant om te zien. Eigenlijk moet die bij een blikje drinken bij zich hebben.quote:
Ziet er op Windows precies hetzelfde uitquote:Op maandag 13 april 2015 21:20 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik snap hier helemaal niks van.
Apple,.
Gta 5 op de PCquote:Op maandag 13 april 2015 21:23 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Wat heb je uitgespeeld?#durftevragen
En dan?quote:
quote:
Nee eerst wachten tot 5 binnen is.quote:
quote:Op maandag 13 april 2015 21:25 schreef Karina het volgende:
Ik ga weer tv kijken, toedeloe met jullie bijtjes en autootjes en zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |