SPOILER: online shoppenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Werkloos? Wou dat ik tijd over had om veel te gaan trainenquote:Op maandag 13 april 2015 19:22 schreef quinoahipster het volgende:
Vandaag rustdagje maar ik zit me echt te verbijten binnen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lief van je, maar slechte kwaliteit allemaalquote:Op maandag 13 april 2015 19:51 schreef quinoahipster het volgende:
Paar mooie pakhazenvideo's om te zien hoe het moet:
Instagram + #stravaphoto .quote:Op maandag 13 april 2015 21:01 schreef poiuytr het volgende:
Morgen mijn eerste werk>woon ritje, douche is nog niet aangesloten op het werk. Hoe plaats je trouwens foto's later bij je activiteit op Strava?
Dus alleen #stravaphoto typen en voor de rest geen beschrijving en dan doet syn ie m automatisch?quote:
#DATISCORRECTquote:Op maandag 13 april 2015 21:36 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Dus alleen #stravaphoto typen en voor de rest geen beschrijving en dan doet syn ie m automatisch?
Die gast is gewoon verslaafd. En gestoord. Ik volg 'm nu een tijdje en vind het nog steeds haast onmogelijkquote:Op maandag 13 april 2015 21:10 schreef poiuytr het volgende:
Sander heeft dit jaar al het dubbele aantal kilometers (en ook bijna uren) van Gesink en Ten Dam gemaakt![]()
Elke dag minimaal 4uur op je fiets.
Ik 5 ritten van 204km en 4 van 205km. Dan lukt het je niet om per maand 1km te klimmen met je T-score. Bij 210 wordt het helemaal lastig, daar heb ik 11 ritten van.quote:
Ik heb ze al een paar jaar en zijn super. Het geld heb ik absoluut al terug, ik verslijt geen overschoenen meer. Ik heb goedkope van de BOC, die doen het prima.quote:Op maandag 13 april 2015 15:57 schreef ratatat het volgende:
Iemand hier ervaring met winter schoenen? Zie dat ze nu toch wel vrij goedkoop beginnen te worden dus misschien wel handig om aan te schaffen als het echt beter is dan zomerschoen + overschoen.
Je hoeft er niet persé een hashtag bij te zetten.... Als je instagram en strava gekoppeld hebt komen de foto's die je tijdens je rit hebt gemaakt vanzelf bij je rit.quote:
Heb even gekeken, naar je ritje gaan, dan bewerken kiezen.quote:Op maandag 13 april 2015 21:49 schreef muzas het volgende:
[..]
Je hoeft er niet persé een hashtag bij te zetten.... Als je instagram en strava gekoppeld hebt komen de foto's die je tijdens je rit hebt gemaakt vanzelf bij je rit.
Heb wel gelezen dat het nu op de mobiele app mogelijk is om achteraf foto's toe te voegen, volgens mij zonder tussenkomst van instagram.... Maar zou niet weten hoe...
Pantani the accidental death of a cyclistquote:Op maandag 13 april 2015 19:48 schreef Leonos het volgende:
Wat zijn beetje goede koers docu's om te kijken?
Verveling hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |