quote:Op maandag 13 april 2015 11:57 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Eddington is in mijlen.
T-score is in kilometers.
De uitslag is anders omdat er anders gerekend wordt.
Bij mij staat T-score nu op 204
Eddington op 140.
Pas eind mei gaat na verwachting m'n Eddington omhoog, in juni pas m'n T-score.
Alleen omdat Sudocreme de huid ook zachter maakt, wordt ie misschien alleen maar nog kwetsbaarder? Je wilt de huid tenslotte niet slapper maken zodat ie nog gemakkelijker beschadigt.quote:Op maandag 13 april 2015 13:08 schreef dop het volgende:
[..]
sudocreme ook heel effectief en niet duur
wat goed is voor baby's billetjes is ook goed voor papa
gebruik in alleen als ik wat irritatie heb, anders gewoon zonder
Jammer dat het alleen maar +/- 5 minuten duurtquote:Op maandag 13 april 2015 08:25 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Op het puntje van de maasvlakte kan je ook nog met pont oversteken naar Hoek. Dat is ook een leuk rondje.
Je bent goefteredoemes keihard aan t trainen, dan is 5 minuten pauze meer dan zat. Als je de verdeling fietsen / op een boot staan lamtakken terwijl de wind de etensresten uit je baard wappert liever anders ziet, dan boek je maar een cruisequote:Op maandag 13 april 2015 15:04 schreef very het volgende:
[..]
Jammer dat het alleen maar +/- 5 minuten duurt
Varen is leukquote:Op maandag 13 april 2015 15:13 schreef Gripper het volgende:
[..]
Je bent goefteredoemes keihard aan t trainen, dan is 5 minuten pauze meer dan zat. Als je de verdeling fietsen / op een boot staan lamtakken terwijl de wind de etensresten uit je baard wappert liever anders ziet, dan boek je maar een cruise
5 minuten is eigenlijk al veel te veel. Nadat we 10 minuten in de wind hadden gestaan in verband met het verwisselen van een binnenbandje, hadden we het toch allemaal wel een beetje fris gekregen...quote:Op maandag 13 april 2015 15:13 schreef Gripper het volgende:
[..]
Je bent goefteredoemes keihard aan t trainen, dan is 5 minuten pauze meer dan zat. Als je de verdeling fietsen / op een boot staan lamtakken terwijl de wind de etensresten uit je baard wappert liever anders ziet, dan boek je maar een cruise
Oplossing: Alleen met mooi weer fietsen.quote:Op maandag 13 april 2015 15:23 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
5 minuten is eigenlijk al veel te veel. Nadat we 10 minuten in de wind hadden gestaan in verband met het verwisselen van een binnenbandje, hadden we het toch allemaal wel een beetje fris gekregen...
Zo begonnen we zaterdag ook, zonnetje, beetje bewolking, 14 graden. 2 dunne shirtjes over mekaar, dunne handschoenen, winddicht vestje mee in de achterzak als backup.quote:Op maandag 13 april 2015 15:31 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Oplossing: Alleen met mooi weer fietsen.
Zondag heb ik nog lekker in korte broek gefietst. Eerlijk is eerlijk, kniestukken waren op sommige punten wel lekker geweest maar zowel voor als tegenwind heb ik het niet echt koud gehad.quote:Op maandag 13 april 2015 15:34 schreef Gripper het volgende:
[..]
Zo begonnen we zaterdag ook, zonnetje, beetje bewolking, 14 graden. 2 dunne shirtjes over mekaar, dunne handschoenen, winddicht vestje mee in de achterzak als backup.
Tenslotte compleet verzopen en met windkracht 6 in de rug naar huis gefietst, onderkoeld vanwege het gebrek aan inspanning met zulke harde wind mee, en zulke kouwe fikken dat ik mn schoenen niet los kon krijgen en de sleutel niet in de achterdeur
maar goed, deze week wordt het écht steady mooi weer, misschien wel kortebroekjes-achtig mooi zelfs
Morgen en overmorgen ja. Daarna duiken we weer naar benedenquote:Op maandag 13 april 2015 15:34 schreef Gripper het volgende:
[..]
Zo begonnen we zaterdag ook, zonnetje, beetje bewolking, 14 graden. 2 dunne shirtjes over mekaar, dunne handschoenen, winddicht vestje mee in de achterzak als backup.
Tenslotte compleet verzopen en met windkracht 6 in de rug naar huis gefietst, onderkoeld vanwege het gebrek aan inspanning met zulke harde wind mee, en zulke kouwe fikken dat ik mn schoenen niet los kon krijgen en de sleutel niet in de achterdeur
maar goed, deze week wordt het écht steady mooi weer, misschien wel kortebroekjes-achtig mooi zelfs
Ik vrijdag lekker kort kort. Geweldig genoten.quote:Op maandag 13 april 2015 15:38 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Zondag heb ik nog lekker in korte broek gefietst. Eerlijk is eerlijk, kniestukken waren op sommige punten wel lekker geweest maar zowel voor als tegenwind heb ik het niet echt koud gehad.
Wel armstukken.
Nu heb ik 2 randjes![]()
https://www.strava.com/activities/282652113quote:Op maandag 13 april 2015 15:40 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik vrijdag lekker kort kort. Geweldig genoten.
Eigenlijk best een mooie poging om de nederlandse kaart te strava-en.quote:Op maandag 13 april 2015 15:46 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
https://www.strava.com/activities/282652113
Haha, scherp. En dat was geeneens de bedoeling!quote:Op maandag 13 april 2015 15:48 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Eigenlijk best een mooie poging om de nederlandse kaart te strava-en.
#steedsnetnietbovende30kmgemiddeldquote:Op maandag 13 april 2015 15:46 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
https://www.strava.com/activities/282652113
Zie mijn tijd maar te verbeteren op zo'n afstand.quote:
Ja geen gedoe met overschoenen en lekker warm.quote:Op maandag 13 april 2015 15:57 schreef ratatat het volgende:
Iemand hier ervaring met winter schoenen? Zie dat ze nu toch wel vrij goedkoop beginnen te worden dus misschien wel handig om aan te schaffen als het echt beter is dan zomerschoen + overschoen.
Het is toch godverdomme geen wedstrijd godverdommequote:Op maandag 13 april 2015 16:31 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Zie mijn tijd maar te verbeteren op zo'n afstand.
Lekker veel hoogtemeters voor relatief kort ritjequote:Op maandag 13 april 2015 16:43 schreef Leonos het volgende:
https://www.strava.com/activities/283262970
Terug uit België
Niet gelopen
4 en een half uur kort? Redoute denk ik niet gedaan neequote:Op maandag 13 april 2015 16:48 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Lekker veel hoogtemeters voor relatief kort ritje
Redoute niet gedaan?
Geen sneer, ik vind je hoogtemeter/km hoog. Ritjes die ik heb gedaan in Eifel of Ardennen zat ik met meer km aan minder hm. Dus kudo voor jouquote:Op maandag 13 april 2015 16:49 schreef Leonos het volgende:
[..]
4 en een half uur kort? Redoute denk ik niet gedaan nee
Niet effe over het Spa Francorchamps terrein gereden? Gemiste kansquote:Op maandag 13 april 2015 16:43 schreef Leonos het volgende:
https://www.strava.com/activities/283262970
Terug uit België
Niet gelopen
Was 1 of andere rally, werd helemaal gek van al die mongolen met die petjesquote:Op maandag 13 april 2015 17:00 schreef very het volgende:
[..]
Niet effe over het Spa Francorchamps terrein gereden? Gemiste kans
Kicken toch...lekker cruisen door het park met het geluid van ronkende motoren op de achtergrond en de geur van verbrand rubberquote:Op maandag 13 april 2015 17:02 schreef Leonos het volgende:
[..]
Was 1 of andere rally, werd helemaal gek van al die mongolen met die petjes
Klimmetje met enkel de vogeltjes en je fietsquote:Op maandag 13 april 2015 17:07 schreef very het volgende:
[..]
Kicken toch...lekker cruisen door het park met het geluid van ronkende motoren op de achtergrond en de geur van verbrand rubber
Ook leuk, maar beter en enquote:Op maandag 13 april 2015 17:38 schreef Leonos het volgende:
[..]
Klimmetje met enkel de vogeltjes en je fiets
Klinkt wel goed. En ben tot nu toe toch nog niet van plan te gaan fietsen als het koud is en hard regent.quote:Op maandag 13 april 2015 16:33 schreef ddx het volgende:
[..]
Ja geen gedoe met overschoenen en lekker warm.
Nadeel als het echt goed regent blijft water ook in je schoenen staan dus dan kan je beter wel normale schoenen + overschoenen doen.
Waarom heb je dan winterschoenen nodig?quote:Op maandag 13 april 2015 18:10 schreef ratatat het volgende:
[..]
Klinkt wel goed. En ben tot nu toe toch nog niet van plan te gaan fietsen als het koud is en hard regent.
Voor als het koud is en niet hard regent.quote:Op maandag 13 april 2015 18:11 schreef Leonos het volgende:
[..]
Waarom heb je dan winterschoenen nodig?
Imo beter wintersokken en goede overschoenen en zo wat geld overhouden.quote:Op maandag 13 april 2015 18:13 schreef ratatat het volgende:
[..]
Voor als het koud is en niet hard regent.
Voor biertjesquote:Op maandag 13 april 2015 18:18 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Imo beter wintersokken en goede overschoenen en zo wat geld overhouden.
Heb dikke neopreen overschoenen en tape m'n schoenen dicht in de winter. Maar m'n voeten zijn altijd gevoelloos aan het eind van ritjes in de kou. En ik ga er toch wel van uit dat schoenen van 100e langer mee gaan dan 3 paar overschoenen van 30-35 euro.quote:Op maandag 13 april 2015 18:18 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik heb winterschoenen maar verkies bijna altijd mn normale met overschoenquote:Op maandag 13 april 2015 18:23 schreef ratatat het volgende:
[..]
Heb dikke neopreen overschoenen en tape m'n schoenen dicht in de winter. Maar m'n voeten zijn altijd gevoelloos aan het eind van ritjes in de kou. En ik ga er toch wel van uit dat schoenen van 100e langer mee gaan dan 3 paar overschoenen van 30-35 euro.
Overschoenen is ook maar doffe ellende. Hoogstens één seizoen gaan ze mee (bij mij) en dan ben je ook weer 30/40 euro verder. Daarbij de ellende om telkens die dingen om te doen, was voor mij soms al een reden om niet te gaan fietsen. Bij temperaturen rond het nulpunt al meerdere overschoenen geprobeerd met fatsoenlijke sokken, na 1uur steenkoude tenen. Heb mezelf vorige week ook setje winterschoenen gekocht Northwave Arctic GTX. Normaal 190/200 nu 110 nog iets. Bespaard me hopelijk een bult ellende en ergernis.quote:Op maandag 13 april 2015 18:18 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Geen koude voeten meer dus?quote:Op maandag 13 april 2015 18:50 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Overschoenen is ook maar doffe ellende. Hoogstens één seizoen gaan ze mee (bij mij) en dan ben je ook weer 30/40 euro verder. Daarbij de ellende om telkens die dingen om te doen, was voor mij soms al een reden om niet te gaan fietsen. Bij temperaturen rond het nulpunt al meerdere overschoenen geprobeerd met fatsoenlijke sokken, na 1uur steenkoude tenen. Heb mezelf vorige week ook setje winterschoenen gekocht Northwave Arctic GTX. Normaal 190/200 nu 110 nog iets. Bespaard me hopelijk een bult ellende en ergernis.
Die heb ik al jaaaren geleden opgezegdquote:Op maandag 13 april 2015 18:19 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
wat fietsblaadjes uit Duitsland meegenomen.
Blijft me verbazen wat een waardeloos vod "fiets" eigenlijk is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |