Dat telt dan niet. Helaas.quote:Op maandag 13 april 2015 10:41 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
ja, 19 uur gestart en dan doorgegaan tot 22u volgende dag, twee tracks aan elkaar geknoopt en in 1 keer geupload
quote:Op maandag 13 april 2015 10:41 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
ja, 19 uur gestart en dan doorgegaan tot 22u volgende dag, twee tracks aan elkaar geknoopt en in 1 keer geupload
Da's niks, ik ben gewoon doorgereden dus het is 1 rit.quote:Op maandag 13 april 2015 10:43 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat telt dan niet. Helaas.
Wat je wel kan doen is 'm weer door tweeen hakken en dan van 12 uur 's nachts tot 10 uur 's avonds los van de rest uploaden.
Heb je ook gelijk in hoor.quote:Op maandag 13 april 2015 10:43 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Da's niks, ik ben gewoon doorgereden dus het is 1 rit.
quote:De Franse Spoorwegen (SNCF) doen aangifte tegen de renners die zondag tijdens Parijs-Roubaix langs gesloten spoorbomen een spoorwegovergang overstaken.
Dat gebeurde net voordat een hogesnelheidstrein passeerde. De spoorbomen gingen al dicht op het moment dat het uitgedunde peloton aanstormde.
De eerste renners van de groep konden de overweg nog passeren, een aantal renners stopte eerst maar besloot toen toch langs de al gesloten spoorbomen de achtervolging in te zetten. Jury-ingrijpen zorgde er uiteindelijk voor dat de groep weer bij elkaar kwam.
''Meerdere renners zijn tegen alle veiligheidsregels in opzettelijk een gesloten spoorwegovergang overgestoken'', aldus de Franse tegenhanger van de NS maandag in een verklaring.
Inderdaad, ik lag altijd als ik die afstand zie als graadmeterquote:Op maandag 13 april 2015 11:00 schreef quinoahipster het volgende:
[..]
Alsof een eckte randonneur op zo'n luizige Gran Fondo van 130km zit te wachten
Ik nietquote:Op maandag 13 april 2015 11:06 schreef ddx het volgende:
Ja of gewoon voor de verandering straks keertje een maand 400km challenge ofzo, kijken of er dan nogsteeds zoveel mensen hem halen.
Heb je een betaald account daar?quote:Op maandag 13 april 2015 11:12 schreef quinoahipster het volgende:
[ afbeelding ]
Hoewel niet zoveel als sommige anderen, ga ik best lekker dit jaar trouwens.
Had je dat linkje gezien wat ik pas poste? Kan je veloviewer als een soort strava premium integreren in je browser.quote:Op maandag 13 april 2015 11:17 schreef quinoahipster het volgende:
Jup
¤ 55 per jaar voor Strava Premium vind ik teveel maar een tientje voor VeloViewer Pro is het waard imo
Die grafiek kan ik nog wel steeds zien zonder betaald account.quote:
Ach, je moet ook niet vergeten dat wij zo ongeveer op de makkelijkste locatie mogelijk wonen om al die afstand challenges te halen. 130 km hier fietsen is appeltje eitje, in de alpen is het al een behoorlijke uitdaging, 400 km is zo goed als onmogelijk. Ik snap best dat ze de lat niet te hoog willen leggen.quote:Op maandag 13 april 2015 11:06 schreef ddx het volgende:
Ja of gewoon voor de verandering straks keertje een maand 400km challenge ofzo, kijken of er dan nogsteeds zoveel mensen hem halen.
Ik ook jaquote:Op maandag 13 april 2015 11:20 schreef KolonelBroodje het volgende:
[..]
Die grafiek kan ik nog wel steeds zien zonder betaald account.
-edit- Oh nog een week zie ik net omdat ik nu pas weer op veloviewer kijk
Precies, en ze willen natuurlijk shirtjes verkopen.quote:Op maandag 13 april 2015 11:21 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ach, je moet ook niet vergeten dat wij zo ongeveer op de makkelijkste locatie mogelijk wonen om al die afstand challenges te halen. 130 km hier fietsen is appeltje eitje, in de alpen is het al een behoorlijke uitdaging, 400 km is zo goed als onmogelijk. Ik snap best dat ze de lat niet te hoog willen leggen.
Dat niet zo zeer, 130 km is gewoon een flinke afstand. Voor niet iedereen hier onmogelijk, maar ik denk dat het gemiddelde niveau in deze reeks vrij hoog ligt.quote:Op maandag 13 april 2015 11:23 schreef quinoahipster het volgende:
[..]
Precies, en ze willen natuurlijk shirtjes verkopen.
Vorig jaar zeehondjes gespot met die pontquote:Op maandag 13 april 2015 08:25 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Op het puntje van de maasvlakte kan je ook nog met pont oversteken naar Hoek. Dat is ook een leuk rondje.
Wij hebben hier de wind hequote:Op maandag 13 april 2015 11:21 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ach, je moet ook niet vergeten dat wij zo ongeveer op de makkelijkste locatie mogelijk wonen om al die afstand challenges te halen. 130 km hier fietsen is appeltje eitje, in de alpen is het al een behoorlijke uitdaging, 400 km is zo goed als onmogelijk. Ik snap best dat ze de lat niet te hoog willen leggen.
Is het buitenste stuk ook niet pas sinds dit jaar open? Meen te herinneren dat je er vorig jaar nog niet kon fietsen.quote:Op maandag 13 april 2015 09:01 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dit was mijn rondje
[ afbeelding ]
Zou leuk zijn als er ook een pontje komt op die buitenste ring. Moet zeggen dat ik die mogelijkheid helemaal gemist heb toen, dacht dat ik op het buitenste stuk zat.
Of je zoekt ergens anders uitdaging ipv nietszeggende challenges op een online platform.quote:Op maandag 13 april 2015 11:27 schreef ddx het volgende:
[..]
Wij hebben hier de wind he
Maar beetje afwisseling in die challenge daagt mensen uit.
En dan haal je hem een keertje niet desnoods ?
Vorig jaar was er ook een 268km challenge, en een maand was de gf 160km.
quote:
Wat is dat?quote:Op maandag 13 april 2015 11:18 schreef quinoahipster het volgende:
Zie net dat VeloViewer nu ook het Eddington-getal weergeeft
Dit. Als je graag 400k wil fietsen dan doe je dat toch? Dat strava er geen challenge voor heeft hoeft je niet tegen te houden.quote:Op maandag 13 april 2015 11:29 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Of je zoekt ergens anders uitdaging ipv nietszeggende challenges op een online platform.
Ik laat me daar niet door tegenhouden hoor en Ivo ook niet.quote:Op maandag 13 april 2015 11:33 schreef muzas het volgende:
[..]
Dit. Als je graag 400k wil fietsen dan doe je dat toch? Dat strava er geen challenge voor heeft hoeft je niet tegen te houden.
Maar dat kom door Patroon hequote:Op maandag 13 april 2015 11:24 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat niet zo zeer, 130 km is gewoon een flinke afstand. Voor niet iedereen hier onmogelijk, maar ik denk dat het gemiddelde niveau in deze reeks vrij hoog ligt.
Ik vind 130 km in januari toch echt wel een uitdagingquote:Op maandag 13 april 2015 11:34 schreef ddx het volgende:
[..]
Ik laat me daar niet door tegenhouden hoor en Ivo ook niet.
We hadden het er alleen over dat 12x130km niet echt een uitdaging is
Niet gehaald, maar telt 115 op de mtb ook?quote:Op maandag 13 april 2015 11:34 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik vind 130 km in januari toch echt wel een uitdaging
Neequote:Op maandag 13 april 2015 11:35 schreef quinoahipster het volgende:
[..]
Niet gehaald, maar telt 115 op de mtb ook?
Mooi.quote:Op maandag 13 april 2015 11:33 schreef quinoahipster het volgende:
Hoe vaak (E) je minstens E kilometers hebt gereden.
http://en.wikipedia.org/w(...)n_number_for_cycling
Mijne is trouwens 55 (miles) resp 77 (km)
Gebruik ik dagelijks. Op Mallorca heeft met 28u aardig te lijden gehad. Nu krijgt het ook niet echt rust...spul werkt goed!quote:Op maandag 13 april 2015 11:42 schreef iScream. het volgende:
Iemand hier wel eens van die Assos Chamois creme gebruikt? Is dat wat?
Ik heb altijd het idee dat je vooral heel veel betaald voor het potje. Maar zelf nooit geprobeerd. Ook geen behoefte aan, vaseline voor 2 euro bij de kruidvat voldoet in mijn geval.quote:Op maandag 13 april 2015 11:42 schreef iScream. het volgende:
Iemand hier wel eens van die Assos Chamois creme gebruikt? Is dat wat?
Op de mtb vind ik sowieso uren zwaarder tellen dan kilometers.quote:Op maandag 13 april 2015 11:35 schreef quinoahipster het volgende:
[..]
Niet gehaald, maar telt 115 op de mtb ook?
Thnxquote:Op maandag 13 april 2015 11:43 schreef Patroon het volgende:
[..]
Gebruik ik dagelijks. Op Mallorca heeft met 28u aardig te lijden gehad. Nu krijgt het ook niet echt rust...spul werkt goed!
Eddington is in mijlen.quote:Op maandag 13 april 2015 11:33 schreef quinoahipster het volgende:
Hoe vaak (E) je minstens E kilometers hebt gereden.
http://en.wikipedia.org/w(...)n_number_for_cycling
Mijne is trouwens 55 (miles) resp 77 (km)
Op de racefiets ook.quote:Op maandag 13 april 2015 11:52 schreef BORRREETJEEE het volgende:
[..]
Op de mtb vind ik sowieso uren zwaarder tellen dan kilometers.
Jouw explorer score zal ook wel lekker hoog zijn ?quote:Op maandag 13 april 2015 11:57 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Eddington is in mijlen.
T-score is in kilometers.
De uitslag is anders omdat er anders gerekend wordt.
Bij mij staat T-score nu op 204
Eddington op 140.
Pas eind mei gaat na verwachting m'n Eddington omhoog, in juni pas m'n T-score.
sudocreme ook heel effectief en niet duurquote:Op maandag 13 april 2015 11:45 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik heb altijd het idee dat je vooral heel veel betaald voor het potje. Maar zelf nooit geprobeerd. Ook geen behoefte aan, vaseline voor 2 euro bij de kruidvat voldoet in mijn geval.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |