Hmm, heb even gekeken en ik denk dat het het beste is als ik er een andere voorvork onder zet. Heb geen zin om gaten erin te gaan boren.quote:Op zondag 12 april 2015 21:58 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
als het een baanframe is moeten er gewoon baanwielen in, heb je wel gaatje in de vorkkroon voor een voorrem of niet? echte baanframes hebben geen bevestiging voor een rem
Miche pistard is wel een mooi wielsetje, stevig cheap en goed
https://www.bike-componen(...)nlaufradsatz-p25047/
je kan wel een achterwiel met terugtraprem erin zetten maar dan moet je m zelf (laten) vlechten met een stadfietsterugtrapremachternaaf en een race velg.
Terug hebben we de krabbeweg en de Staaldiepseweg genomen. maar om wille van de tijd bij de dammeweg weer de brug over naar Rozenburg.quote:Op maandag 13 april 2015 04:26 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Ik snap als eckte Watergeus de lol niet van door die vieze stinkende Botlek en Europoort te fietsen, neem dan die zuidelijker gelegen Staaldiepseweg of nog iets verder het fietspad langs de Brielsche Maas, helemaal tot aan het Kruininger Gors en dan oversteken naar de Maasvlakte, rijd je het grootste deel ook nog eens beschut bij een ZW wind.
Op het puntje van de maasvlakte kan je ook nog met pont oversteken naar Hoek. Dat is ook een leuk rondje.quote:Op maandag 13 april 2015 08:16 schreef dop het volgende:
[..]
Terug hebben we de krabbeweg en de Staaldiepseweg genomen. maar om wille van de tijd bij de dammeweg weer de brug over naar Rozenburg.
1 met het pondje terug naar Delft wij verder naar Rotterdam en ik zelf bij Rhoon er af richting Barendrecht.
bij de 2e maasvlakte had ik ook nog even het plan om door te steken via de brielse gatdam.
maar we moesten 13:30 weer in Rotterdam zijn dus dat paste ook net niet in het schema.
maar je hebt gelijk je kunt net iets zuidelijker een heel mooie route maken.
zal er vast ook nog wel eens van komen
dat dacht ik ook maar dat is bij de 1e maasvlakte op de antarcticaweg.quote:Op maandag 13 april 2015 08:25 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Op het puntje van de maasvlakte kan je ook nog met pont oversteken naar Hoek. Dat is ook een leuk rondje.
Ah. Ik dacht dat de antarcticaweg al de 2e maasvlakte wasquote:Op maandag 13 april 2015 08:31 schreef dop het volgende:
[..]
dat dacht ik ook maar dat is bij de 1e maasvlakte op de antarcticaweg.
wij zijn over de 2e maasvlakte gereden noordzeeboulevard maasvlakteweg. en daar is geen pondje.
wel veel wind kan ik je melden
een beetje wel maar ok weer nietquote:Op maandag 13 april 2015 08:34 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ah. Ik dacht dat de antarcticaweg al de 2e maasvlakte was
Dit was mijn rondjequote:Op maandag 13 april 2015 08:45 schreef dop het volgende:
[..]
een beetje wel maar ok weer niet
vroeger liep de europaweg door naar de maasvlakteweg, nu is daar bij de antarcticaweg een doorbraak naar de 2e maasvlakte
Ik vond het een prima rondje.quote:Op maandag 13 april 2015 08:16 schreef dop het volgende:
[..]
Terug hebben we de krabbeweg en de Staaldiepseweg genomen. maar om wille van de tijd bij de dammeweg weer de brug over naar Rozenburg.
1 met het pondje terug naar Delft wij verder naar Rotterdam en ik zelf bij Rhoon er af richting Barendrecht.
bij de 2e maasvlakte had ik ook nog even het plan om door te steken via de brielse gatdam.
maar we moesten 13:30 weer in Rotterdam zijn dus dat paste ook net niet in het schema.
maar je hebt gelijk je kunt net iets zuidelijker een heel mooie route maken.
zal er vast ook nog wel eens van komen
quote:Op zondag 12 april 2015 23:43 schreef ultra_ivo het volgende:
Gisteren en vandag de 400 voorgereden. Sommige stukken belabberd gereden, de laatste 130 gingen super. Lekkere wind in de rug en aardig wat hooggtemeters te verspelen. 1 uur achterstand op sluitingstijd omgezet in 25 minuten voorsprong. Dat wordt wat voor de Rando Imperator waar hetzelfde kan gebeuren.
Ben nu wel behoorlijk gaar.
Van wat ik op strava zie is hij bijna non stop doorgegaan.quote:Op maandag 13 april 2015 09:53 schreef ddx het volgende:
[..]![]()
Ook nog geslapen onderweg of gewoon in 1 etmaal gefietst en alleen eetpauzes ?
buiten dat ik het niet zo hebt op het wachten bij een pondje is dat ook een heerlijk rondje om te doen.quote:Op maandag 13 april 2015 09:01 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dit was mijn rondje
[ afbeelding ]
Zou leuk zijn als er ook een pontje komt op die buitenste ring. Moet zeggen dat ik die mogelijkheid helemaal gemist heb toen, dacht dat ik op het buitenste stuk zat.
Die langzaam lopende hardlopers (die wat voor de vlagdrager uitliepen) zaten precies op de helft op het punt waar we die tegen kwamen. Vanaf dat punt moeten ze weer over de Erasmusbrug en dan nog om het Kralingse bos heen.quote:
Vincent N 3 weken geledenquote:Op maandag 13 april 2015 10:16 schreef kanovinnie het volgende:
Patroon!
http://www.strava.com/clubs/4583/discussion
Ja kom op. Ik zit in 8 grote stravaclubs, als ik dan 3 keer een mail langs zie komen waarin iemand loopt te bedelen voor stemmen (en soms ook voor donaties voor dingen) dan kan ik het niet laten om daar een hatelijke comment op te maken.quote:Op maandag 13 april 2015 10:21 schreef iScream. het volgende:
[..]
Vincent N 3 weken geleden
Im voting for tom a because his name is funny. Thanks for the link!
Alleen eetpauzes en een bandenpauze. Daar zat wel een eetpauze van een uur in een restaurant bij.quote:Op maandag 13 april 2015 09:53 schreef ddx het volgende:
[..]![]()
Ook nog geslapen onderweg of gewoon in 1 etmaal gefietst en alleen eetpauzes ?
Gran fondo moet op 1 dag gereden worden. Ben je de nacht doorgegaan?quote:Op maandag 13 april 2015 10:39 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Alleen eetpauzes en een bandenpauze. Daar zat wel een eetpauze van een uur in een restaurant bij.
Met Strava is het wel merkwaardig, de rit is bijgeteld bij sommige klassementen (hoogtemeters), bij andere niet (Gran Fondo). Iemand die een idee heeft waarom?
ja, 19 uur gestart en dan doorgegaan tot 22u volgende dag, twee tracks aan elkaar geknoopt en in 1 keer geuploadquote:Op maandag 13 april 2015 10:40 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Gran fondo moet op 1 dag gereden worden. Ben je de nacht doorgegaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |