Vooral m'n voorderriekabel is kortquote:
Vraag dat maar aan Gripper hahaquote:Op dinsdag 14 april 2015 20:44 schreef Oksel het volgende:
Wat doen jullie met vliegreizen + CO2 patronen?
Die top 30 zou ik nog wel wat naar beneden willen stellen. Mijn doel is uitrijden voor dit jaar.quote:Op dinsdag 14 april 2015 17:47 schreef Patroon het volgende:
[..]
Logische keuze toch. Ik acht een goede klassering in een elite klassieker (top 30) hoger dan een podium plek in een amateur criterium. Wij hadden vrijdag ook een langere koers dan normaal en wel mooi om te zien, dat het koersverloop dan ook anders is en dat anderen dan op een gegeven moment echt minder worden. Tot koersen van 1,5u kunnen de meesten wel mee. Lijkt mij ook gaaf om klassiekers van 180km te rijden, maar daar ben ik nu nog niet aan toe.
Max 2 mogen er in de koffer. Gripper had er 7 mee. Die werd omgeroepen en moest hij eruit halenquote:
Je bedoelt dat top 50 zelfs al gelijk staat aan podium? Was ook een schatting van me. Het is idd al ene hele opgave om alleen al uit te rijden. Mooie uitdaging!quote:Op dinsdag 14 april 2015 20:58 schreef Carb het volgende:
[..]
Die top 30 zou ik nog wel wat naar beneden willen stellen. Mijn doel is uitrijden voor dit jaar.
1.5 uur is een duur die veel getraind wordt en daar word je dan ook goed in.
180km is voor mij ook wel te lang, ook zonder pech. Leer je wel zuinig van rijden.
ja week voordien nog flink trainen heeft toch geen zinquote:Op dinsdag 14 april 2015 21:25 schreef Patroon het volgende:
Pak jij nu je koffertje maar in en dan lekker rusten. Knap je van op.
Slecht ideequote:Op dinsdag 14 april 2015 16:42 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Al in 2015 discbrakes in profpeloton. 2 "events". Zie zo snel niet welke.
Op 11:15 had ik geremd. Mooie actie.quote:Op dinsdag 14 april 2015 21:36 schreef Patroon het volgende:
Haha Patroon en vriendin vanaf begin erop
Op 14:05 kom ik nog via de binnenbocht langszij
Eerste keer dat ik al vanaf t begin kort-kort kon!!quote:Op dinsdag 14 april 2015 21:42 schreef quinoahipster het volgende:
Godverdomme lekker avondritje gemacht weer![]()
Fietsen
[..]
Die gast met Lorini pakje reed als een kamikazepiloot. Pakte ook heel vaak bochtje binnendoor. Not donequote:
Heb natuurlijk ook spekzat om het niet snel koud te krijgenquote:Op dinsdag 14 april 2015 22:01 schreef Oksel het volgende:
Grip is tourder die bij 10 graden & zon meteen in kort-kort gaat.
Kort-kort vertrokken om iets over vijf. Maar tegen zeven uur had ik het al aardig koud, koelde snel af vandaag. Ik vond het vorige week 's avonds stukken lekkerder dan vandaag. Wind maakte het er ook wel behoorlijk frisser op.quote:Op dinsdag 14 april 2015 21:50 schreef Gripper het volgende:
[..]
Eerste keer dat ik al vanaf t begin kort-kort kon!!
Was met collega die ook in Nieuwegein woont en die voor geen meter tegenwind kan trappen. Godver, dat duurde lang, en ik mocht alles op kop rijden natuurlijk. Morgenochtend lekker weer heen, morgenavond terug via een BBQ en donderdagochtend ook weer heen naar werk. Wordt een lekker trainings weekje zo
Ja en roeien had me ook nog wel leuk geleken, en ik moest ook eerst schaatsen.quote:Op dinsdag 14 april 2015 22:05 schreef Z het volgende:
Als ik dat soort filmpjes ziet, vind ik het toch jammer dat ik het fietsen zo laat ontdekt heb. Maar dan had ik weer een andere mooie sportcarrière gemist.
Schaatsen en fietsen kon je vroeger nog wel combineren. Maar zo vanaf een jaar of 10 geleden kwamen er steeds meer schaatswedstrijden in maart, werd 't steeds lastiger. Voor mij een belangrijke reden om daarmee te stoppen.quote:Op dinsdag 14 april 2015 22:08 schreef quinoahipster het volgende:
[..]
Ja en roeien had me ook nog wel leuk geleken, en ik moest ook eerst schaatsen.
Er zitten gewoon te weinig jaren in een leven en te weinig dagen in een week
Ik heb gewoon lang-lang gereden vanavond hoor.
Oh?quote:Op dinsdag 14 april 2015 22:05 schreef Z het volgende:
Als ik dat soort filmpjes ziet, vind ik het toch jammer dat ik het fietsen zo laat ontdekt heb. Maar dan had ik weer een andere mooie sportcarrière gemist.
Niet voor niets schuingedrukt hè. Ik heb jaren op redelijk hoog (op twee na hoogste niveau) gehockeyd.quote:
Iemand met dezelfde achternaam als jij, die ook fietst, maar hier voornamelijk in het hardlooptopic te vinden is.quote:
Vandaag deed m'n Strava het ook niet, toch een beetje voor niets gefietst vandaagquote:Op dinsdag 14 april 2015 22:40 schreef Oksel het volgende:
Ik mis een paar jaar strava.
Bijv. Ivo's 300 staat er niet op
dat doet pijn.
Die heb je toch gewoon op voorraad thuis?quote:Op dinsdag 14 april 2015 20:36 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Binnenkabel? Die metalen bussen die je er op knijpt met een tang?
Ivo mist zelf ook een paar jaar Strava. Die mist meer KMS dan jijquote:Op dinsdag 14 april 2015 22:40 schreef Oksel het volgende:
Ik mis een paar jaar strava.
Bijv. Ivo's 300 staat er niet op
dat doet pijn.
Ik zou natuurlijk achteraf kunnen uploaden teruggaand tot maart 2009 (met uitzondering van wat maanden waar een Garmin in reparatie was). Maar dat is 't me niet waard.quote:Op dinsdag 14 april 2015 22:53 schreef cafca het volgende:
[..]
Ivo mist zelf ook een paar jaar Strava. Die mist meer KMS dan jij
Je zou ook al je handgeschreven schriftjes nog handmatig kunnen inkloppenquote:Op dinsdag 14 april 2015 23:48 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Ik zou natuurlijk achteraf kunnen uploaden teruggaand tot maart 2009 (met uitzondering van wat maanden waar een Garmin in reparatie was). Maar dat is 't me niet waard.
Ik zou dan sowieso nog 15 randonneursjaren missen.
Heb er denk iets van 50 liggen, kan je zo krijgen (niet alle 50 dan hequote:Op dinsdag 14 april 2015 20:36 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Binnenkabel? Die metalen bussen die je er op knijpt met een tang?
Nope. Jij wel?quote:Op dinsdag 14 april 2015 22:51 schreef cafca het volgende:
[..]
Die heb je toch gewoon op voorraad thuis?
Ik fiets zo wel effe langs de FM. 10 cent per stuk ofzo zijn zequote:Op woensdag 15 april 2015 07:35 schreef MarcoD het volgende:
[..]
Heb er denk iets van 50 liggen, kan je zo krijgen (niet alle 50 dan he)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |