Zal een kaarsje branden voor je.quote:Op woensdag 29 april 2015 23:32 schreef magnetronkoffie het volgende:
Lekker
Zit gezellig met mn vriendin te chatten die ik (even tussen neus en lippen door) via fok heb leren kennen
Nice!quote:Op woensdag 29 april 2015 23:33 schreef Ayumu.Kobayashi het volgende:
[..]
Zal een kaarsje branden voor je.
Oh sorry, jij was datquote:
quote:Op woensdag 29 april 2015 23:39 schreef Ayumu.Kobayashi het volgende:
[..]
Oh sorry, jij was dat![]()
Het knapste mooiste, liefste meisje van FOK!. Het is dat ik een flikker ben maar anders![]()
Nog een prettige avond![]()
Sterkte, wil allemaal niet zo lopen als het moet lopen he?quote:Op woensdag 29 april 2015 23:44 schreef LovelyLady het volgende:
Een dag met uiterste... voel me een beetje numb..
Niks mis mee.quote:Op woensdag 29 april 2015 23:28 schreef tetouaribo het volgende:
Bedankt voor de reacties.
Een tip: date nooit een fokster
Jij had toch gedate met Meloewa?quote:Op woensdag 29 april 2015 23:28 schreef tetouaribo het volgende:
Bedankt voor de reacties.
Een tip: date nooit een fokster
quote:Op donderdag 30 april 2015 08:49 schreef LovelyLady het volgende:
Kapotmoe
Zowel geestellijk als lichamelijk
Herstel na 1 dagquote:Op donderdag 30 april 2015 11:09 schreef tetouaribo het volgende:
Stuk beter, wonden beginnen te jeuken wat meestal een teken van herstel is en ik ben wat zaakjes aan het regelen op deze vrije dag.
Scharen als een malle ja.quote:Op donderdag 30 april 2015 12:10 schreef JedimindhaX het volgende:
[..]
Hebben jij en Dqod eindelijk de volgende stap genomen?
OT: begin duf te worden
Wow :$quote:
Stel dat het wat ' schrammetjes en sneetjes' zouden zijn, dat rechtvaardigd een steekpartij niet.quote:Op donderdag 30 april 2015 11:53 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Herstel na 1 dagzullen wel geen serieuze messteken zijn maar wat schrammetjes en sneetjes
aansteller ben je ook met je 'neergestoken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |