SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
quote:Op woensdag 29 april 2015 11:46 schreef stinkie het volgende:
Tevreden.
Een persoon waarin niet zo dol op ben is plotseling verdwenen. Geen idee wanneer hij terugkomt, maar tot die tijd geniet ik ervan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 29 april 2015 18:11 schreef Fera het volgende:
Best goed.Vandaag voor het eerst in 3,5 jaar naar de tandarts geweest. Ik was nogal nerveus, maar uiteindelijk viel het reuze mee. M'n gebit ziet er ook redelijk prima uit.
Had erger verwacht in ieder geval.
Tevens de tijd gehad om zorgvuldig over dingen na te denken zonder me al te veel mee te laten slepen door gevoelens.Veel beter zo.
Haha, jeetje. Dit is echt heel creepy. Oh my Gucci.quote:Op woensdag 29 april 2015 18:36 schreef Deuce92 het volgende:
Zit super lekker in m'n vel, alsof een pak draag gemaakt van de huid van mensen die precies zo in het leven staan als ik.
Hoe dat dan? Nou ja niet doodbloeden in ieder geval, en druk op je wond houden, als je al niet geholpen word. Beterschap, en snel weer op je pootjes komen staan, en mogen de dader(s) een nato bom ontvangen op hun huizen.quote:
Ik had de situatie helemaal verkeerd ingeschat met m'n zatte kop. Het was een bekende van me en ik dacht dat het bij gebluf zou blijven maar hoe vies ik me in mensen kan vergissen blijft me verbazen.quote:Op woensdag 29 april 2015 23:03 schreef Ayumu.Kobayashi het volgende:
[..]
Hoe dat dan? Nou ja niet doodbloeden in ieder geval, en druk op je wond houden, als je al niet geholpen word. Beterschap, en snel weer op je pootjes komen staan, en mogen de dader(s) een nato bom ontvangen op hun huizen.
Als iemand met een mes voor je staat, mep je hem of tegen de grond aan, of ga je een stap achteruit. Dronken of niet, wijze les voor je nu, en de volgende keer als je hem ziet, stap hem even tegen de grond aan, hard. Mensen zijn ratten, jongen ze pakken je altijd als je het niet verwacht of denkt dat het toch niet gebeurt.quote:Op woensdag 29 april 2015 23:11 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Ik had de situatie helemaal verkeerd ingeschat met m'n zatte kop. Het was een bekende van me en ik dacht dat het bij gebluf zou blijven maar hoe vies ik me in mensen kan vergissen blijft me verbazen.
Je hebt toch wel medische hulp gehad hoop ik? Wellicht een domme vraag, maar je weet nooit.quote:
Opgelucht dat jij niet neergestoken bent vanavond?quote:Op woensdag 29 april 2015 23:23 schreef Fera het volgende:
[..]
Je hebt toch wel medische hulp gehad hoop ik? Wellicht een domme vraag, maar je weet nooit.Veel beterschap in ieder geval en doe in het vervolg voorzichtig.
OT: Opgelucht.
Wijs advies ja.quote:Op woensdag 29 april 2015 23:28 schreef tetouaribo het volgende:
Bedankt voor de reacties.
Een tip: date nooit een fokster
Eigen schuld maatquote:Op woensdag 29 april 2015 23:28 schreef tetouaribo het volgende:
Mij moet je ook niet daten. Volgende keer als een vrouw neen zegt, is het neenquote:Op woensdag 29 april 2015 23:28 schreef tetouaribo het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |