quote:Op zaterdag 2 mei 2015 20:35 schreef DrNick het volgende:
[..]
Kan me niet herinneren dat ik die gezien heb eigenlijk. Bij dat bord waar Hoogkarspel eindigt en Westwoud begint?
Hij is na een jaar weer eens in N-H.quote:
Helaasch.quote:
Ben je al in Groningen of Maastricht?quote:Op zondag 3 mei 2015 14:11 schreef DrNick het volgende:
Ik vertrek nu om de stok weg te gaan leggen. U hoort van mij zodra 'ie er ligt.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Speciaal voor Dago![]()
Breezand.quote:Op zondag 3 mei 2015 19:22 schreef Dagoduck het volgende:
Klein dingetje, waar zal ik hem eens neerleggen...
Daar ga ik morgen heen voor de bloemendagen, goed ideequote:
Texel!quote:Op zondag 3 mei 2015 19:22 schreef Dagoduck het volgende:
Klein dingetje, waar zal ik hem eens neerleggen...
Daar kom ik niet tussen nu en 24 22 uur.quote:
Niet? Is voor jou toch best te doen?quote:Op zondag 3 mei 2015 21:10 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Daar kom ik niet tussen nu en 24 22 uur.
20 minuten op een boot zitten, de stok wegleggen, 55 minuten op de boot wachten en weer terug. Geen zin inquote:Op maandag 4 mei 2015 09:44 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Niet? Is voor jou toch best te doen?
En een stukje fietsen naar het dichtstbijzijnde kombordquote:Op maandag 4 mei 2015 11:14 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
20 minuten op een boot zitten, de stok wegleggen, 55 minuten op de boot wachten en weer terug. Geen zin in
Die is nog wel op loopafstand, fiets kost weer extra om mee te nemen op de boot.quote:Op maandag 4 mei 2015 11:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En een stukje fietsen naar het dichtstbijzijnde kombord
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |