Die staat ook op Harry's site:quote:Op zaterdag 2 mei 2015 19:13 schreef H.Kemper het volgende:
[..]
Er was ook een bord midden in het dorp, maar die stond in iemand zijn tuin*klik*
Mjah, maar hij is wel verkeerd, kijk maar goedquote:
Dat is echt een kutendquote:Op zaterdag 2 mei 2015 20:07 schreef DrNick het volgende:
Ik moet toch eens een OV-vouwfiets overwegen; lopend vanaf Hoogkarspel was dit geen pretje
Kon je nog beter vanaf Hoorn Kersenboogerd denk ikquote:Op zaterdag 2 mei 2015 20:07 schreef DrNick het volgende:
Ik moet toch eens een OV-vouwfiets overwegen; lopend vanaf Hoogkarspel was dit geen pretje
Ik had bier meegenomen.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 20:11 schreef DrNick het volgende:
Gelukkig had ik nog een kleine versnapering in mijn tas.
quote:Op zaterdag 2 mei 2015 20:23 schreef H.Kemper het volgende:
En dan was ik al verbaasd hoe groot westwoud was met de automijn excuses dat ik hem expres op die landweg heb gedropt
![]()
Je hebt onderweg (Je weet wel, bij dat andere Westwoud bord waar je al 2 km eerder voorbij liepquote:Op zaterdag 2 mei 2015 20:27 schreef DrNick het volgende:
Ik zag wel wortelen: een euro voor een zak van 5 kg
Hoe ben jij zo bekend in Westwoud?quote:Op zaterdag 2 mei 2015 20:30 schreef SiIk het volgende:
[..]
Je hebt onderweg (Je weet wel, bij dat andere Westwoud bord waar je al 2 km eerder voorbij liep) ook zo'n plek waar ze vanalles aan groenten en fruit verkopen. En daar liggen dus ook altijd appeltjes voor de dorst
Die zou ik hebben gehaald onderweg
West-Frieslandquote:Op zaterdag 2 mei 2015 20:32 schreef DrNick het volgende:
[..]
Hoe ben jij zo bekend in Westwoud?
Had geen contact geld bij ook.
Kan me niet herinneren dat ik die gezien heb eigenlijk. Bij dat bord waar Hoogkarspel eindigt en Westwoud begint?quote:Op zaterdag 2 mei 2015 20:34 schreef SiIk het volgende:
[..]
West-Friesland
Die appeltjes voor de dorst liggen er voor de heb, dat is het hele punt (Hoewel het natuurlijk wel gewaardeerd wordt als je er dan ook even iets koopt, maar goed)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |