Thanks. Telegraaf heeft het echter weer verwijderd. Zal wel een bericht uit de Sun gekopieerd zijn ofzo.quote:Op maandag 13 april 2015 10:56 schreef yvonne het volgende:
http://www.msn.com/nl-nl/(...)r-AAaVTbA?srcref=rss
Nu is het de beurt aan Jelle Klaassen om te lachenquote:Dartkoning Michael van Gerwen (25) neemt het niet zo nauw met de huwelijkse trouw.
Michael heeft geprobeerd de 24-jarige Tracy in bed te krijgen. De darter liep een blauwtje toen de vrouw ontdekte dat Michael al getrouwd is met zijn jeugdiefde Daphne.
Tracy doet in The Sun uit de doeken hoe 'Mighty Mike' haar versierde. De twee ontmoetten elkaar een maand geleden in Bradford waar hij haar telefoonnummer scoorde. Michael stuurde vrijwel direct seksueel getinte sms'jes naar de vrouw.
Michael wilde met Tracy afspreken en had zelfs een hotelkamer geboekt waar hij van plan was om met haar vreemd te gaan. "We hebben een kamer nodig en je weet wat daar gaat gebeuren", zou de darter hebben ge-sms't. En: "Je moet me beloven dat je hier met niemand over praat. Ik kan in de problemen komen."
Michael gaf pas later in een berichtje toe dat hij al een relatie heeft. Tracy besloot toch met hem af te spreken, omdat ze zeker wilde weten dat ze al die tijd contact had met de bekende darter. "Hij was nerveus. Ik vroeg hem of ik in de bar moest wachten en hij knikte", herinnert Tracy zich. "Hij ging douchen en gaf me de sleutel van de kamer."
Toen Michael haar minuten later sms'te dat ze naar zijn kamer mocht komen, besloot de vrouw er toch vandoor te gaan. Tracy: "Michael is een schande. Iedereen moet weten wat voor man hij echt is: een vuile rat."
De manager van de dartkoning bevestigt noch ontkent Tracy's beweringen. "Michael wil benadrukken dat hij gelukkig getrouwd is en dat hij volledig toegewijd is aan zijn vrouw. Zijn belangrijkste focus is zijn familie en zijn carrière."
Bedankt Herman.quote:Op maandag 13 april 2015 10:57 schreef HPLC het volgende:
Michael van Gerwen lijkt zijn belofte van eeuwige trouw aan vrouw Daphne niet zo serieus te nemen. Hij zou namelijk zijn pijltjes hebben gericht op een andere dame en haar in bed hebben willen praten. Dat meldt The Sun.
De 'Lying Dutchman' heeft volgens de Britse tabloid geprobeerd ene Tracy in bed te krijgen, maar zodra de vrouw ontdekte dat Mighty Mike al getrouwd is met zijn Daphne heeft ze hem afgewezen. Dat vertelt zij in de Engelse krant.
De twee ontmoetten elkaar een maand geleden in Bradford. Michael kreeg daar het telefoonnummer van de jongedame. Niet lang daarna ging de topsporter over op seksueel getinte sms'jes.
Hotelkamer
Michael van Gerwen probeerde met Tracy afspreken en had al speciaal een hotelkamer geboekt. "We hebben een kamer nodig en je weet wat daar gaat gebeuren," zou Michael hebben gestuurd. Hij probeerde zichzelf nog wel in te dekken: "Je moet beloven dat je hier met niemand over praat."
Michael gaf pas later toe dat hij al getrouwd is. Tracy sprak wel met hem af, omdat ze zeker wilde weten dat ze contact had met de darter en niet met een ander. "Hij was nerveus. Ik vroeg hem of ik in de bar moest wachten en hij knikte. Hij ging douchen en gaf me de sleutel van de kamer," vertelt de dame.
'Vuile rat'
Ze ging niet naar boven. Toen de darter haar niet veel later smste dat hij er klaar voor was, besloot ze weg te gaan. "Michael van Gerwen is een schande. Iedereen moet weten wat voor man hij echt is. Het is een vuile rat."
De manager van Mighty Mike bevestigt noch ontkent het verhaal. "Michael wil benadrukken dat hij gelukkig getrouwd is en dat hij volledig toegewijd is aan zijn vrouw. Zijn belangrijkste focus is zijn familie en zijn carrière."
Michael van Gerwen is op 1 augustus 2014 in het huwelijksbootje gestapt met Daphne Govers.
En zijn echte vrouw is nog knap en sexy ook!quote:Op maandag 13 april 2015 10:57 schreef Janneke141 het volgende:
Wacht even, er is niet één maar twee vrouwen die zich door dit gedrocht hebben laten nemen?
quote:Professioneel pijltjesgooier Michael van Gerwen heeft een poging ondernomen zijn vrouw ontrouw te zijn. Het plan faalde jammerlijk toen de beoogde scharrel de topdarter in zijn adamskostuum achterliet.
De 25-jarige Van Gerwen papte een maand geleden in het Engelse Bradford aan met de 24-jarige Tracy, meldt RTL Nieuws op basis van berichtgeving in The Sun (betaalmuur). De pikvogelaar kreeg het nummer van de vrouwelijke fan en stuurde pikante berichtjes.
"We hebben een kamer nodig en je weet wat daar gaat gebeuren", zou de Nederlander onder meer hebben gestuurd. Later liet Van Gerwen weten dat hij een vrouw heeft, maar Tracy besloot toch met hem af te spreken, naar eigen zeggen om te zien of het daadwerkelijk de beroemde darter was.
'Vuile rat'
Het tweetal ontmoette elkaar in een hotel, waar Van Gerwen een kamer had geboekt. "Hij ging douchen en gaf me de sleutel van de kamer", aldus Tracy. Toen Van Gerwen stuurde dat de dame naar boven mocht komen, nam zij de benen. "Michael is een schande. Iedereen moet weten wat voor man hij echt is: een vuile rat."
Ik acht de kans dat hij eigenlijk wat anders bedoelde niet onwaarschijnlijk inderdaad.quote:Op maandag 13 april 2015 11:12 schreef Chewie het volgende:
Ben wel benieuwd naar zijn "Engelse" sms'jes
I boek a room and dan you wel weet wat heppens there ja? We go do foekie-foekie olll nait long.quote:Op maandag 13 april 2015 11:12 schreef Chewie het volgende:
Ben wel benieuwd naar zijn "Engelse" sms'jes
Of dat het gewoon een mannelijke redacteur is, die het verhaal verzonnen heeft. Die hele Tracy hoeft niet eens te bestaan.quote:Op maandag 13 april 2015 11:13 schreef GwaiLow het volgende:
Waarom krijg ik het gevoel dat die vrouw ingehuurd is door The Sun om een sappig verhaal uit te lokken?
quote:Van Gerwen: 'Ik ga echt geen darts kijken'
Van onze Telesportredactie
MANCHESTER -
Michael van Gerwen maakt zich geen seconde druk om ''Judgement Night', de beslissende avond in de Premier League Darts. "Just another day at the office", aldus de nuchtere Brabander voor de camera van RTL 7. Van Gerwen heeft makkelijk praten. De koploper heeft nog geen partij verloren en is zeker door in de competitie.
Van Gerwen begint in de 9e ronde tegen James Wade, die ook al niet meer kan afvallen. "Ik wil mijn goede spel van de afgelopen weken voortzetten", aldus Van Gerwen. "Als ik klaar ben, dan ga ik niet kijken naar de andere partijen. Nee, echt niet, ik heb wel betere dingen te doen. Het komt nu even niet uit. Ik weet dat het spannend is, maar niet voor mij."
quote:Op maandag 13 april 2015 11:26 schreef Trebo het volgende:
Ze is echt voor z'n looks gegaan
[ afbeelding ]
Die pic die jij postte is met Daphne, ik vroeg pics van Tracyquote:Op maandag 13 april 2015 11:32 schreef Trebo het volgende:
[..]
JA KIJK DAN GODVERDOMME EVEN NAAR BOVEN
quote:Op maandag 13 april 2015 11:33 schreef Sked het volgende:
[..]
Die pic die jij postte is met Daphne, ik vroeg pics van Tracy
Picsquote:Op maandag 13 april 2015 11:34 schreef Trebo het volgende:
[..]
Tracy is in het echt een 50 jarige man van 140 kilo die voor The Sun werkt
Mijn vraag blijft staanquote:Op maandag 13 april 2015 11:34 schreef Trebo het volgende:
[..]sorry.
Tracy is in het echt een 50 jarige man van 140 kilo die voor The Sun werkt
Gewoon profiteren van je roem wat Michael doet. Niks mis mee.quote:
Toch was Daphne al zijn vriendin ruim voordat hij rijk en succesvol werd, dat pleit wel voor haar.quote:Op maandag 13 april 2015 11:26 schreef Trebo het volgende:
Ze is echt voor z'n looks gegaan
[ afbeelding ]
Toen zag hij er zo uit:quote:Op maandag 13 april 2015 11:48 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Toch was Daphne al zijn vriendin ruim voordat hij rijk en succesvol werd, dat pleit wel voor haar.
Nou het is sowieso niet 's werelds meest knappe man, slank of niet slank. Dus ze zal wel op zijn persoonlijkheid gevallen zijn.quote:Op maandag 13 april 2015 11:51 schreef Trebo het volgende:
[..]
Toen zag hij er zo uit:
[ afbeelding ]
Als hij gewoon een stukadoor o.i.d. zou zijn met z'n huidige opgeblazen gezicht was ze al lang weg geweest.
Dat is waar, misschien heeft ze mazzel en heeft hij wel een grote piemel. Dat weten wij nietquote:Op maandag 13 april 2015 11:59 schreef BananaPancake het volgende:
[..]
Nou het is sowieso niet 's werelds meest knappe man, slank of niet slank. Dus ze zal wel op zijn persoonlijkheid gevallen zijn.
OT: ik geloof niet dat dit verhaal waar is
Hahaha wie weet! Waarschijnlijk wel, hoe heeft hij Tracy anders verleid? Dat lukt niet met zo'n physique icm steenkolen Engels.quote:Op maandag 13 april 2015 12:03 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Dat is waar, misschien heeft ze mazzel en heeft hij wel een grote piemel. Dat weten wij niet
Status en moneyquote:Op maandag 13 april 2015 12:03 schreef BananaPancake het volgende:
[..]
Hahaha wie weet! Waarschijnlijk wel, hoe heeft hij Tracy anders verleid? Dat lukt niet met zo'n physique icm steenkolen Engels.
Staat ook in het Telegraaf artikel ja.quote:Op maandag 13 april 2015 15:00 schreef de_boswachter het volgende:
Bericht komt ook uit ' The Sun' zoals ik al dacht.
Dat is de prijs die je betaalt als je miljonair wordt door veelvuldig met iets in de belangstelling te staan. Dus logisch.quote:Op maandag 13 april 2015 15:06 schreef fathank het volgende:
lekker fucking boeiend
heel de wereld gaat vreemd maar als je toevallig een pijltje kunt gooien kom je met je snufferd in de krant
Ik heb Daphne net al gebef.quote:Op maandag 13 april 2015 15:18 schreef Smoofie het volgende:
Daphne heeft jelle al een berichtje gestuurd
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |