quote:Op maandag 13 april 2015 11:33 schreef Sked het volgende:
[..]
Die pic die jij postte is met Daphne, ik vroeg pics van Tracy
Picsquote:Op maandag 13 april 2015 11:34 schreef Trebo het volgende:
[..]
Tracy is in het echt een 50 jarige man van 140 kilo die voor The Sun werkt
Mijn vraag blijft staanquote:Op maandag 13 april 2015 11:34 schreef Trebo het volgende:
[..]sorry.
Tracy is in het echt een 50 jarige man van 140 kilo die voor The Sun werkt
Gewoon profiteren van je roem wat Michael doet. Niks mis mee.quote:
Toch was Daphne al zijn vriendin ruim voordat hij rijk en succesvol werd, dat pleit wel voor haar.quote:Op maandag 13 april 2015 11:26 schreef Trebo het volgende:
Ze is echt voor z'n looks gegaan
[ afbeelding ]
Toen zag hij er zo uit:quote:Op maandag 13 april 2015 11:48 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Toch was Daphne al zijn vriendin ruim voordat hij rijk en succesvol werd, dat pleit wel voor haar.
Nou het is sowieso niet 's werelds meest knappe man, slank of niet slank. Dus ze zal wel op zijn persoonlijkheid gevallen zijn.quote:Op maandag 13 april 2015 11:51 schreef Trebo het volgende:
[..]
Toen zag hij er zo uit:
[ afbeelding ]
Als hij gewoon een stukadoor o.i.d. zou zijn met z'n huidige opgeblazen gezicht was ze al lang weg geweest.
Dat is waar, misschien heeft ze mazzel en heeft hij wel een grote piemel. Dat weten wij nietquote:Op maandag 13 april 2015 11:59 schreef BananaPancake het volgende:
[..]
Nou het is sowieso niet 's werelds meest knappe man, slank of niet slank. Dus ze zal wel op zijn persoonlijkheid gevallen zijn.
OT: ik geloof niet dat dit verhaal waar is
Hahaha wie weet! Waarschijnlijk wel, hoe heeft hij Tracy anders verleid? Dat lukt niet met zo'n physique icm steenkolen Engels.quote:Op maandag 13 april 2015 12:03 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Dat is waar, misschien heeft ze mazzel en heeft hij wel een grote piemel. Dat weten wij niet
Status en moneyquote:Op maandag 13 april 2015 12:03 schreef BananaPancake het volgende:
[..]
Hahaha wie weet! Waarschijnlijk wel, hoe heeft hij Tracy anders verleid? Dat lukt niet met zo'n physique icm steenkolen Engels.
Staat ook in het Telegraaf artikel ja.quote:Op maandag 13 april 2015 15:00 schreef de_boswachter het volgende:
Bericht komt ook uit ' The Sun' zoals ik al dacht.
Dat is de prijs die je betaalt als je miljonair wordt door veelvuldig met iets in de belangstelling te staan. Dus logisch.quote:Op maandag 13 april 2015 15:06 schreef fathank het volgende:
lekker fucking boeiend
heel de wereld gaat vreemd maar als je toevallig een pijltje kunt gooien kom je met je snufferd in de krant
Ik heb Daphne net al gebef.quote:Op maandag 13 april 2015 15:18 schreef Smoofie het volgende:
Daphne heeft jelle al een berichtje gestuurd
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |