Opzet van het spelquote:Nieuw dit jaar is de Top 5 voorspelling voor de World Tour (deze is natuurlijk al in Down Under gestart, maar wij leggen de deadline bij de eerstvolgende koers: Parijs - Nice).
Ook voorspellen we dit jaar de top 10 bij de WK wegrit.
Geen Wellens bij Lotto-Soudalquote:Op dinsdag 14 april 2015 17:26 schreef Mykonos het volgende:
Brabantse Pijl:
1. Matthews
2. Felline
3. Gilbert
4. Gallopin
5. Wellens
1. M. Matthewsquote:Op dinsdag 14 april 2015 18:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
1. M. Matthews
2. T. Gallopin
3. F. Felline
4. T. Wellens
5. P. Gilbert
Zou 5 punten moeten zijn (2 voor Boom en Degenkolb, 1 voor Kristoff)quote:Op zaterdag 11 april 2015 08:21 schreef GotenSSJ het volgende:
P-R
1. Boom
2. Degenkolb
3. Kristoff
4. Niki Terpstra
5. Wiggins
Katusha doet niet meequote:Op woensdag 15 april 2015 06:37 schreef Patson het volgende:
Brabantse Pijl
1. Michael Matthews Orica
2. Phille Gilbert BMC
3. Alexey Tsatevich Katusha
4. Romain Bardet AG2R
5. Tony Gallopin Lotto-Soudal
Paar leuke extra's om in de gaten te houden:
Arashiro, Moser, Ligthart,...
Bedanktquote:
Ook aangepastquote:Op woensdag 15 april 2015 03:28 schreef GotenSSJ het volgende:
Overigens heb ik een puntje te weinig gekregen voor P-RSheet zegt 4 punten, had het volgende:
[..]
Zou 5 punten moeten zijn (2 voor Boom en Degenkolb, 1 voor Kristoff)
Ja, maar iedereen die Gilbert als winnaar aan heeft gewezen profiteert hier van doordat ze via deze aparte omweg wel Matthews als 2e goed hebben.quote:Op woensdag 15 april 2015 18:51 schreef franklop het volgende:
Hermans heeft veel mensen een hoop punten gekost
klopt ookquote:Op woensdag 15 april 2015 18:54 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ja, maar iedereen die Gilbert als winnaar aan heeft gewezen profiteert hier van doordat ze via deze aparte omweg wel Matthews als 2e goed hebben.
Dat dacht ik eerst ook. Gelukkig had ik Matthews op twee waardoor ik 11 punten heb, volgens mijquote:Op woensdag 15 april 2015 18:51 schreef franklop het volgende:
Hermans heeft veel mensen een hoop punten gekost
Ik sprong op je wiel waardoor ik ook profiteerde.quote:Op woensdag 15 april 2015 18:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat dacht ik eerst ook. Gelukkig had ik Matthews op twee waardoor ik 11 punten heb, volgens mij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stand:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inderdaad. Is aangepast en meegenomen in de nieuwe stand.quote:Op woensdag 15 april 2015 08:59 schreef lytsewiete het volgende:
@organisatie. Volgens mij had ik bij Parijs Roubaix ook een puntje meer.
Voor Roubaix of Brabantse Pijl?quote:Op woensdag 15 april 2015 21:51 schreef Aguero het volgende:
Ik vind dat ik ook een puntje meer verdien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stand:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ps. De inzendingen van Houtenbeen en Bismarck waren helaas na de deadline en zijn dus niet meegeteld.
Ik bedoel overigens Quim Rodriguez, voor als Jackson weer eens besluit mee te doen.quote:Op dinsdag 21 april 2015 13:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
WP:
1. A. Valverde
2. D. Martin
3. J. Rodriguez
4. M. Kwiatkowski
5. P. Gilbert
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stand:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
voor het eerst dat dat gebeurd is of niet?quote:Op woensdag 22 april 2015 16:30 schreef wimderon het volgende:
Zou zweren dat ik hem ingestuurd had, maar zie hem niet (meer) staan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.StandSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Volgende deadline is dinsdag 28 april om 12h45 met de Ronde van Romandië
[ Bericht 5% gewijzigd door SanAnt op 26-04-2015 19:27:18 ]
Volgens mij heb ik een punt te weinig:quote:
quote:Op zaterdag 25 april 2015 21:38 schreef Fred_B het volgende:
1. A. Valverde (7)
2. M. Kwiatkowski (0)
3. Joaquim Rodriguez (4)
4. Rui Costa (3)
5. D. Martin (0)
quote:Op zondag 26 april 2015 18:47 schreef SanAnt het volgende:
Uitslag LBLSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.StandJe bent mij vergetenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Volgende deadline is dinsdag 28 april om 12h45 met de Ronde van Romandiëquote:Op woensdag 22 april 2015 20:30 schreef Max23 het volgende:
LBL
1. Valverde
2. Kelderman
3. Slagter
4. Joaquim Rodriguez
5. Wellens
quote:Op zondag 26 april 2015 19:08 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik een punt te weinig:
[..]
Sorryquote:
Geen probleemquote:Op zondag 26 april 2015 19:30 schreef SanAnt het volgende:
[..]
[..]
Sorry![]()
is in de sheet en de post nu ok hoop ik
![]()
Vanaf 15 mei ben ik weer wat scherper(nu een beetje overwerkt en ver van huis![]()
)
13 i.p.v 12quote:Op vrijdag 24 april 2015 11:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Luik-Bastenaken-Luik
1. Alejandro Valverde 7
2. Michal Kwiatkowski 0
3. Joaquim Rodriguez 4
4. Domenico Pozzovivo 2
5. Giampaolo Caruso 0
Even helemaal opnieuwquote:Op zondag 26 april 2015 21:25 schreef baggerbaas het volgende:
Romandië
1. N. Quintana
2. J. Fuglsang
3. S. Spilak
4. R. Costa
5. R. Uran
Wordt:quote:Op maandag 27 april 2015 12:48 schreef Mykonos het volgende:
Romandië
1. Quintana
2. Uran
3. Froome
4. Rui Costa
5. Majka
Volgens mij heb ik een puntje te weinig gekregen. Nu ik even aan het terugkijken ben heb ik ook voor Parijs-Roubaix een puntje te weinig gekregenquote:Op vrijdag 24 april 2015 20:07 schreef Kenny_v_Hummel het volgende:
Liège-Bastogne-Liège
1. Alejandro Valverde 7
2. Joaquim Rodriguez 2
3. Domenico Pozzovivo 1
4. Rui Costa 3
5. Giampaolo Caruso 0
Check en check. Aangepast in de sheetquote:Op dinsdag 28 april 2015 09:54 schreef Kenny_v_Hummel het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik een puntje te weinig gekregen. Nu ik even aan het terugkijken ben heb ik ook voor Parijs-Roubaix een puntje te weinig gekregen
quote:Op dinsdag 28 april 2015 16:11 schreef baggerbaas het volgende:
[..]
Check en check. Aangepast in de sheet![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.StandSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je vergeet het ploegenklassementquote:Op vrijdag 8 mei 2015 12:02 schreef Dale__Cooper het volgende:
Giro d'Italia
Het algemeen klassement
1. Alberto Contador
2. Richie Porte
3. Fabio Aru
4. Rigoberto Uran
5. Domenico Pozzovivo
Bergklassement
Stefano Pirazzi
Witte trui
Fabio Aru
Rode trui
Michael Matthews
Ronde van Californië
1. Andrew Talansky
2. Sergio Henao
3. Warren Barguil
4. Robert Gesink
5. Daniel Alexander Jaramillo
quote:Giro Top 5 Algemeen klassement
1. Alberto Contador
2. Richie Porte
3. Rigoberto Uran
4. Fabio Aru
5. Domenico Pozzovivo
Rood(puntenklassement): Andre Greipel
Blauw(Bergklassement): Enrico Battaglin
Wit(Jongerenklassement): Fabio Aru
Team(Ploegenklassement: Movistar
Giro sprintetappe
1 Andre Greipel
2 Elia Viviani
3 Michael Matthews
4 Luka Mezgec
5 Giacomo Nizzolo
Tour of California
1 Sergio Henao
2 Andrew Talansky
3 Warren Barguil
4 Janez Brajkovic
5 Robert Gesink
Ploegenklassement wordt Saxo-Tinkoff. Astana slaat nergens opquote:Op woensdag 6 mei 2015 16:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Giro AK:
1. Contador
2. Aru
3. Uran
4. Pozzovivo
5. Zakarin
Rood: Matthews
Blauw: Pellizotti
Wit: Aru
Ploegen: Astana
Sprintetappe:
1. Greipel