* herrie maaktquote:
Trekt iig geen josti's aanquote:
quote:
Jij bent toch al meubilairquote:
En daarmee josti-af?quote:
Dat niet, maar we hoeven je niet aan te trekken, want je zit hier alquote:
De dames mogen altijd aan mij trekken hoor.quote:Op zondag 12 april 2015 21:07 schreef MissMSX het volgende:
Dat niet, maar we hoeven je niet aan te trekken, want je zit hier al
Wilde fantasiequote:Op zondag 12 april 2015 21:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De dames mogen altijd aan mij trekken hoor.
Here we go againquote:Op zondag 12 april 2015 21:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Voorspelbaarquote:Op zondag 12 april 2015 21:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
The New Cuequote:
Ik vertrouw er volledig op dat jij er een wilde werkelijkheid van kan maken.quote:
Gaafquote:Op zondag 12 april 2015 21:22 schreef Cue_ het volgende:
[..]
[..]
Wat Miss zegt.. the new Cue![]()
Een ervaring die echt heeeel zwaar was, maar zo geweldig!
Nouja, ik ben erachter gekomen dat ik heel anders ben dan dat ik dacht. Dat was voor mij een eyeopener. Dat ik dat echt besefte en niet enkel een gedachte was of van iemand anders hoorde.quote:Op zondag 12 april 2015 21:23 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Gaaf
Tipje van de sluier, of echt te persoonlijk?
Dat zullen we wel eens zienquote:Op zondag 12 april 2015 21:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik vertrouw er volledig op dat jij er een wilde werkelijkheid van kan maken.
dat klinkt inderdaad wel als een heftige ervaring. Nu vasthoudenquote:Op zondag 12 april 2015 21:25 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nouja, ik ben erachter gekomen dat ik heel anders ben dan dat ik dacht. Dat was voor mij een eyeopener. Dat ik dat echt besefte en niet enkel een gedachte was of van iemand anders hoorde.
Ik ben voor het eerst in m'n leven echt trots op mezelf en ervaar dat ik er echt toe doe.
Zit nu nog mooi op m'n roze wolkjequote:Op zondag 12 april 2015 21:25 schreef MissMSX het volgende:
dat klinkt inderdaad wel als een heftige ervaring. Nu vasthouden
Top!quote:Op zondag 12 april 2015 21:25 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nouja, ik ben erachter gekomen dat ik heel anders ben dan dat ik dacht. Dat was voor mij een eyeopener. Dat ik dat echt besefte en niet enkel een gedachte was of van iemand anders hoorde.
Ik ben voor het eerst in m'n leven echt trots op mezelf en ervaar dat ik er echt toe doe.
Is dat niet meer iets voor in de toekomst> Klinkt als heel veel heel snel willen?quote:Op zondag 12 april 2015 21:26 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zit nu nog mooi op m'n roze wolkje![]()
Maar ga ik zeker doen![]()
en was zeker heftig en ga mij ook opgeven voor de vervolgcursus en daarvan zeggen ze "nu waren ze nog lief voor je, maar dan..."
Nee voor mij niet.quote:Op zondag 12 april 2015 21:27 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Is dat niet meer iets voor in de toekomst> Klinkt als heel veel heel snel willen?
Dat heb ik je vandaag al meer horen zeggen zonder dat er sprake was van daadwerkelijke opvolging.quote:
Zo klinkt het wel logischquote:Op zondag 12 april 2015 21:29 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nee voor mij niet.
Ze adviseren sowieso binnen drie maanden na de eerste training.
Waarom? Omdat je nu de sluizen geopend hebt en de eerste stap hebt gezet. Als je die sluizen eerst langzaam weer laat sluiten, is de eerste dag van die vervolgtraining verspilling aan iets wat je eig al eerder hebt gedaan.
Daarbij is bij mij de kans dat ik terugzak groter, dus zsm is voor mij het beste. Ook omdat die training het plaatje compleet maakt, zodat je ook echt niet meer terug wil naar hoe het was.
Ja ik ook. Nouja een blije werknemer, is een blije baas zou ik zeggen.quote:Op zondag 12 april 2015 21:31 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Zo klinkt het wel logisch
Ben nu wel benieuwd wat dit voor je werk gaat betekenen. Door de baas betaald toch? Wat gaat hem/haar dit opleveren?
Maar als jij ineens 180 graden anders wilt dan zij verwachten...quote:Op zondag 12 april 2015 21:32 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ja ik ook. Nouja een blije werknemer, is een blije baas zou ik zeggen.
Want als ik dit niet had gedaan had ik mij de komende jaren kapot gemaakt, dus dat was niet best geweest![]()
Dus ga dinsdag vragen of zij ook de volgende cursus willen bekostigen, zo niet, betaal ik het zelf.
Ga me dan ook gewoon inschrijven, ongeacht of het ook kan qua planning van het werk, moeten ze maar accepteren, want ik kies voor mijzelf dan
Tsjaaaa, ik was gezellig bij Sammzquote:Op zondag 12 april 2015 21:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat heb ik je vandaag al meer horen zeggen zonder dat er sprake was van daadwerkelijke opvolging.
Als in? Qua werk anders willen?quote:Op zondag 12 april 2015 21:33 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Maar als jij ineens 180 graden anders wilt dan zij verwachten...
Ja, of qua stijl ofzoquote:
Ook dat bezoek had een einde.quote:
Nouja het kan er alleen maar beter op worden lijkt me. Qua stijl gaat het enkel positiever worden. Beter m'n collega's accepterenquote:
Klinkt goedquote:Op zondag 12 april 2015 21:37 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nouja het kan er alleen maar beter op worden lijkt me. Qua stijl gaat het enkel positiever worden. Beter m'n collega's accepteren
Voor de rest weet ik niet echt waar er echt wat kan veranderen, behalve mezelf en dat ik meer pelzier krijg in het werk en mezelf en dus langer plezier houd in alles
Ikquote:
iddquote:Op zondag 12 april 2015 21:39 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Klinkt goedben benieuwd hoe dat gaat. Lekker op je roze wolk en gaan
Hahaha, ja true. Maar er komt dan vast ook wel iets moois uit op je werk in dat gevalquote:Op zondag 12 april 2015 21:40 schreef Cue_ het volgende:
[..]
iddBen wel heel benieuwd hoe het zal gaan hoor als ik terug ben op m'n werk.
Vandaag zei iedereen dat ik aan het stralen was, maarja veilig trainingsgebied.
Ik zal het wel ervarenEn anders dan niet, dan ben ik alsnog blij me mezelf
Vast welquote:Op zondag 12 april 2015 21:42 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hahaha, ja true. Maar er komt dan vast ook wel iets moois uit op je werk in dat geval
En nu heel moe, maar te hyper om te gaan slapen?quote:
Iddquote:Op zondag 12 april 2015 21:44 schreef MissMSX het volgende:
[..]
En nu heel moe, maar te hyper om te gaan slapen?
Tsja, naar het plafond staren schiet je ook niets mee opquote:Op zondag 12 april 2015 21:44 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Idd![]()
Maar denk dat het verstandiger is gewoon thuis te blijven en te gaan slapen straks
Whehe.. nouja kan ook even het cafe ingaan of gaan dansenquote:Op zondag 12 april 2015 21:45 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Tsja, naar het plafond staren schiet je ook niets mee op
Of gewoon thuis een drankje en even chillen?quote:Op zondag 12 april 2015 21:46 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Whehe.. nouja kan ook even het cafe ingaan of gaan dansen
(al raden ze alcohol af als je op je roze wolk zit)
Even tv hangen en dan lekker naar bed gaat het worden denk ik zo. M'n ogen zijn al best moe en dan gaat het stralen moeilijkerquote:Op zondag 12 april 2015 21:47 schreef MissMSX het volgende:
Of gewoon thuis een drankje en even chillen?
Verstandig. Truste alvast. Ik ga er nu induikenquote:Op zondag 12 april 2015 21:48 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Even tv hangen en dan lekker naar bed gaat het worden denk ik zo. M'n ogen zijn al best moe en dan gaat het stralen moeilijker
quote:Op zondag 12 april 2015 21:48 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Verstandig. Truste alvast. Ik ga er nu induiken
Ik ook.quote:
Tsja, school hèquote:Op zondag 12 april 2015 23:00 schreef RaXz het volgende:
[..]
Ik ben jaloers.![]()
Binnenkort ook maar een weekje vrij nemen.
Trustequote:Op zondag 12 april 2015 23:02 schreef Belsezar het volgende:
Zo, die mag ook weer weg.
Nu lekker slapen![]()
Doe ik zeker. Heb er ook al wel wat werkjaartjes op zitten, dus dat scheelt!quote:
Dat maakt de overstap een heel stuk makkelijker, was dat stage?quote:Op zondag 12 april 2015 23:20 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Doe ik zeker. Heb er ook al wel wat werkjaartjes op zitten, dus dat scheelt!
Nee, echt een fulltime baan. Was gestopt met school en wist niet wat te doen, dus ben ik gaan werkenquote:Op zondag 12 april 2015 23:26 schreef RaXz het volgende:
[..]
Dat maakt de overstap een heel stuk makkelijker, was dat stage?
Verstandig dat je toch weer terug naar school bent gegaan.quote:Op zondag 12 april 2015 23:38 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Nee, echt een fulltime baan. Was gestopt met school en wist niet wat te doen, dus ben ik gaan werken
Ben er ook wel blij mee hoor. Dit is jaar 2 van de 3,5quote:Op zondag 12 april 2015 23:47 schreef RaXz het volgende:
[..]
Verstandig dat je toch weer terug naar school bent gegaan.![]()
Veel mensen blijven dan maar gewoon werken.
Nog even doorbijten en er helemaal voor gaan.quote:Op zondag 12 april 2015 23:57 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Ben er ook wel blij mee hoor. Dit is jaar 2 van de 3,5
Ben ik ook zeker van plan!quote:Op maandag 13 april 2015 00:02 schreef RaXz het volgende:
[..]
Nog even doorbijten en er helemaal voor gaan.![]()
Ik heb zelf de mazzel gehad dat ik een interne cursus aangeboden kreeg, ik was zelf ook gestopt met school.
Wat kijk je?quote:Op maandag 13 april 2015 00:30 schreef RaXz het volgende:
En ik zou eigenlijk al op bed moeten liggen.![]()
Nog een aflevering afkijken en dan pitten.
Da's zo leukquote:Op maandag 13 april 2015 00:38 schreef RaXz het volgende:
[..]
Ik ben helemaal verslaafd aan Beschuldigd, ik ben al bijna door alle afleveringen heen.
quote:
Flikken Maastricht heb ik volgens mij alle afleveringen van gezienquote:Op maandag 13 april 2015 01:04 schreef RaXz het volgende:
[..]![]()
Komt mijn uitzending gemist abonnement toch nog van pas, oorspronkelijk genomen voor Flikken Maastricht maar ik kan de meeste afleveringen geeneens kijken. *zucht*
Ik was daar ook helemaal verslaafd aan, erg leuke serie, ik vind het jammer dat ik de overige afleveringen niet kan kijken.quote:Op maandag 13 april 2015 01:06 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Flikken Maastricht heb ik volgens mij alle afleveringen van gezien
En eigenlijk moet ik gaan slapen, wil ik morgen nog nuttige dingen doen...maar ik heb geen zin
Zonde is dat, de serie is zo leuk!quote:Op maandag 13 april 2015 01:10 schreef RaXz het volgende:
[..]
Ik was daar ook helemaal verslaafd aan, erg leuke serie, ik vind het jammer dat ik de overige afleveringen niet kan kijken.
Idem hier, maar ik zal zo wel moeten.
Welteruste goede voorbeeld.quote:Op maandag 13 april 2015 01:13 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Zonde is dat, de serie is zo leuk!
Ja ik ga het toch maar proberen
What else is new?quote:
Ik zou zo graag in een zwembad liggen nuquote:Op maandag 13 april 2015 08:16 schreef CherryLips het volgende:
Zostraks eens zien of het druk is in het zwembad.
Haha dat zal wel ja!quote:Op maandag 13 april 2015 08:34 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En dat ken ik ook. Van hakken krijg je spierpijn in de kuiten en schouders merk ik
right busyquote:Op maandag 13 april 2015 08:36 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Haha dat zal wel ja!
Ik heb twee keer 90 minuten gevoetbald dit weekend.
Loop er momenteel bij als een opa
Ik was al trots op mijn 36 baantjesquote:Op maandag 13 april 2015 08:34 schreef stbabylon het volgende:
Zo, dit weekend aan de min kant behoorlijk wat gedaan aan mijn kcal. Zo'n 1500 met dansen/hakken, 3:00 in m'n nest, 10:20 al wel weer in het water om 52 baantjes te trekken, en gistermiddag nog even 8,5km gewandeld.
Goed zaterdagavond wel 1000 kcal aan bier naar binnen gewerkt, maar toch
Moet je ookquote:Op maandag 13 april 2015 08:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik was al trots op mijn 36 baantjes
"Jij bent hier, dus jij bent goed bezig!"quote:Op maandag 13 april 2015 08:49 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Moet je ook
Ook al heb je er maar 4 gedaan, altijd trots zijn op je prestatie's
Het is ook al een hele prestatie om jezelf van de bank te sleurenquote:Op maandag 13 april 2015 09:24 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
"Jij bent hier, dus jij bent goed bezig!"
Hangt er altijd voor de ingang bij Basic Fit
quote:Op maandag 13 april 2015 09:26 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het is ook al een hele prestatie om jezelf van de bank te sleuren![]()
Daarom ga ik ook niet naar de sportschool. Te veel moeitequote:
Ik vraag mij af of dat als geldig argument kan worden aangevoerd in de rechtbank als je terecht staat omdat je onzedelijke handelingen met jezelf uitvoerde terwijl je stond te kijken naar een yogales.quote:Op maandag 13 april 2015 09:24 schreef HarveySpecter het volgende:
"Jij bent hier, dus jij bent goed bezig!"
Hangt er altijd voor de ingang bij Basic Fit
Jij hebt dat ook niet nodigquote:Op maandag 13 april 2015 09:31 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Daarom ga ik ook niet naar de sportschool. Te veel moeite
Whut?quote:Op maandag 13 april 2015 09:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik vraag mij af of dat als geldig argument kan worden aangevoerd in de rechtbank als je terecht staat omdat je onzedelijke handelingen met jezelf uitvoerde terwijl je stond te kijken naar een yogales.
Daar weet jij heul niks vanquote:
Jij bent hier, dus jij bent goed bezigquote:
Het zou een mooie slogan voor FOK! zijn jaquote:Op maandag 13 april 2015 09:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij bent hier, dus jij bent goed bezig
quote:Op maandag 13 april 2015 09:35 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het zou een mooie slogan voor FOK! zijn ja
Nog niks veranderd, zie ikquote:Op maandag 13 april 2015 09:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik vraag mij af of dat als geldig argument kan worden aangevoerd in de rechtbank als je terecht staat omdat je onzedelijke handelingen met jezelf uitvoerde terwijl je stond te kijken naar een yogales.
Tell me about itquote:
Try before you diequote:Op maandag 13 april 2015 09:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Echt? En dan terwijl ik serieus probeer mijn vunzigheden wat eloquenter te formuleren. Valt niet op blijkbaar.quote:
'Onzedelijke handelingen' is wel wat verfijnder dan 'rukken', ja.quote:Op maandag 13 april 2015 09:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Echt? En dan terwijl ik serieus probeer mijn vunzigheden wat eloquenter te formuleren. Valt niet op blijkbaar.
Te doorzichtig, 't blijven vunzigheden.quote:Op maandag 13 april 2015 09:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Echt? En dan terwijl ik serieus probeer mijn vunzigheden wat eloquenter te formuleren. Valt niet op blijkbaar.
Dank jequote:Op maandag 13 april 2015 09:52 schreef CherryLips het volgende:
'Onzedelijke handelingen' is wel wat verfijnder dan 'rukken', ja.
En als ik het had beschreven met behulp van het woord onaneren? Was het dan al minder doorzichtig geweest omdat niet iedereen dat woord kent?quote:Op maandag 13 april 2015 09:52 schreef JoeBravo het volgende:
Te doorzichtig, 't blijven vunzigheden.
Waarom ken jij dat woord wel?quote:Op maandag 13 april 2015 09:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En als ik het had beschreven met behulp van het woord onaneren? Was het dan al minder doorzichtig geweest omdat niet iedereen dat woord kent?
... dat, en omdat ik best een ruime woordenschat heb.quote:
Synoniemen opgezochtquote:Op maandag 13 april 2015 10:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
... dat, en omdat ik best een ruime woordenschat heb.
Book smartquote:
Nee joh, voortvloeisel uit mijn christelijke opvoeding. Onan is een bijbels figuur en daar is het woord onaneren van afgeleid.quote:
Ik geloof er niets vanquote:Op maandag 13 april 2015 10:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee joh, voortvloeisel uit mijn christelijke opvoeding. Onan is een bijbels figuur en daar is het woord onaneren van afgeleid.
Hey, de happy camperquote:
Hij kent er echt wel meerquote:Op maandag 13 april 2015 10:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik geloof er niets vanwel dat verhaal van Onan, misschien juist dat je alleen dit ene verhaal hebt onthouden
Die hele bijbel staat vol met de vuigste smerigheden waar zelfs de vuigste smerigerd nog rode oortjes van krijgtquote:Op maandag 13 april 2015 10:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En dan zulke vunzigheden
Ik zal eens aan m'n moeder vragen of ze het kent
Ik heb hem nooit gelezen, kom er niet doorheenquote:Op maandag 13 april 2015 10:26 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Die hele bijbel staat vol met de vuigste smerigheden waar zelfs de vuigste smerigerd nog rode oortjes van krijgt
Ik las met YouVersion op m'n foon. Maar ben ook nooit helemaal erdoorheen gekomen. Nu wel geinspireerd weer verder te gaanquote:Op maandag 13 april 2015 10:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb hem nooit gelezen, kom er niet doorheen
Voor je collega's ook?quote:
Door het rukken?quote:Op maandag 13 april 2015 10:33 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik las met YouVersion op m'n foon. Maar ben ook nooit helemaal erdoorheen gekomen. Nu wel geinspireerd weer verder te gaan
Door jouquote:
Huh? Alleen op je werk nu?quote:
Oooooooooooooooooooooh, dat las ik nietquote:
Dat geeft niet tochquote:Op maandag 13 april 2015 10:38 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Oooooooooooooooooooooh, dat las ik niet
Hebben we elkaar blij gemaaktquote:Op maandag 13 april 2015 10:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Heb ik toch iemand geïnspireerd in m'n leven
Nou, op dit tijdstip...quote:
Zeker ik. Gatenkaashoofdquote:Op maandag 13 april 2015 10:40 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Heb het hoogstens gister gezegd, dus dat je het vergeten bent, kan ik begrijpen
Ik las geitenkaashoofdquote:Op maandag 13 april 2015 10:42 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Zeker ik. Gatenkaashoofd
Nah ja, lekker chillen vandaag dan
Ik ga net bezig om de tuin buiten te schrobbenquote:Op maandag 13 april 2015 10:42 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Zeker ik. Gatenkaashoofd
Nah ja, lekker chillen vandaag dan
Ik moet hier eigenlijk het balkon doen, maar geen zin. Nog te fris steedsquote:Op maandag 13 april 2015 10:43 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik ga net bezig om de tuin buiten te schrobben
Nee joh, tis lekker buitenquote:Op maandag 13 april 2015 10:45 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik moet hier eigenlijk het balkon doen, maar geen zin. Nog te fris steeds
In de cockpit heb je geen wind toch?quote:Op maandag 13 april 2015 10:53 schreef KomtTijd... het volgende:
Buiten.
Mijn halve gezicht is gisteren weg geërodeerd door de combinatie zon en wind.
Weinig zon nu nog op het balkon, dat vind ik te fris positivotjequote:Op maandag 13 april 2015 10:50 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nee joh, tis lekker buiten![]()
(dat ik dit ooit zou zeggen)
Sorry kom zulke rare dingen tegen, dus sorry alvast als ik je er gek mee maak
https://support.google.com/maps/answer/1628031?hl=nlquote:Op maandag 13 april 2015 11:11 schreef CherryLips het volgende:
Poppetjes, hoe kun je op bijvoorbeeld Google Maps de afstand tussen meerdere punten berekenen als ik wil weten hoe veel ik gisteren gelopen heb?
http://afstandmeten.nl/quote:Op maandag 13 april 2015 11:11 schreef CherryLips het volgende:
Poppetjes, hoe kun je op bijvoorbeeld Google Maps de afstand tussen meerdere punten berekenen als ik wil weten hoe veel ik gisteren gelopen heb?
Dank jequote:Op maandag 13 april 2015 11:14 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
https://support.google.com/maps/answer/1628031?hl=nl
You're welcome.quote:Op maandag 13 april 2015 11:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dank jeIk wist dat die optie er ooit was
Die vergeet ik heel vaak aan te zettenquote:Op maandag 13 april 2015 11:23 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
You're welcome.
Waarom gebruik je geen runkeeper of zo?
Achteraf kan ook met mapmyrun.comquote:Op maandag 13 april 2015 11:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die vergeet ik heel vaak aan te zettenEn die vreet batterij.
Cursus heeft jou goed gedaan misschien?quote:Op maandag 13 april 2015 10:50 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nee joh, tis lekker buiten![]()
(dat ik dit ooit zou zeggen)
Zou je denken?quote:Op maandag 13 april 2015 12:27 schreef Juup© het volgende:
[..]
Cursus heeft jou goed gedaan misschien?
IJsbad moet je wel een eckte bikkel voor zijnquote:Op maandag 13 april 2015 12:55 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat je in een ijsbad moest gaan liggen.
Maar warm water helpt dus ook...
Haha dat doe ik wel eens hoor.quote:Op maandag 13 april 2015 13:03 schreef xBubbles het volgende:
[..]
IJsbad moet je wel een eckte bikkel voor zijn
Oh, vond ik altijd superchillquote:Op maandag 13 april 2015 13:20 schreef RaXz het volgende:
Een ijsbad brrrrr...
Ik ben weleens vanuit een bubbelbad in een koudbadje gesprongen, ik doe dat echt nooit meer.
Herkenbaar, eens maar nooit meer.quote:Op maandag 13 april 2015 13:20 schreef RaXz het volgende:
Een ijsbad brrrrr...
Ik ben weleens vanuit een bubbelbad in een koudbadje gesprongen, ik doe dat echt nooit meer.
Dompelbad na saunaquote:Op maandag 13 april 2015 13:20 schreef RaXz het volgende:
Een ijsbad brrrrr...
Respectquote:
Dan wordt die vanzelf minder koudquote:Op maandag 13 april 2015 13:40 schreef Renesite het volgende:
Koud ijsbad is wel funest voor de blaas.
In Sauna Swoll heb je een koelbad bestaand uit 3 baden, met een laag muurtje tussen de baden, waar je dus overheen moet klimmen om van koud naar warm naar ijskoud (repeat) te gaan. 16, 34 en 12 graden. Geen probleem om van 34 naar 12 te gaanquote:Op maandag 13 april 2015 13:20 schreef RaXz het volgende:
Een ijsbad brrrrr...
Ik zou m'n nek breken tijdens het klimmen.quote:Op maandag 13 april 2015 13:59 schreef stbabylon het volgende:
[..]
In Sauna Swoll heb je een koelbad bestaand uit 3 baden, met een laag muurtje tussen de baden, waar je dus overheen moet klimmen om van koud naar warm naar ijskoud (repeat) te gaan. 16, 34 en 12 graden. Geen probleem om van 34 naar 12 te gaan
[ afbeelding ]
Ik zou lekker in de 34 blijven zittenquote:Op maandag 13 april 2015 13:59 schreef stbabylon het volgende:
[..]
In Sauna Swoll heb je een koelbad bestaand uit 3 baden, met een laag muurtje tussen de baden, waar je dus overheen moet klimmen om van koud naar warm naar ijskoud (repeat) te gaan. 16, 34 en 12 graden. Geen probleem om van 34 naar 12 te gaan
[ afbeelding ]
Daar ben je te lui voorquote:Op maandag 13 april 2015 13:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het is zo verleidelijk om nu even naar de Subway te lopen
Het valt mee hoor, en dit is vind ik echt de allerbeste manier van wisselbadenquote:Op maandag 13 april 2015 14:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zou m'n nek breken tijdens het klimmen.
Mja, en dan heb je 's avonds/de volgende dag koppijnquote:Op maandag 13 april 2015 14:08 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik zou lekker in de 34 blijven zitten
Hoezo heb je dan hoofdpijn? Als ik een tijd in een heet bubbelbad zit heb ik daarna nergens last van.quote:Op maandag 13 april 2015 14:23 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mja, en dan heb je 's avonds/de volgende dag koppijn
Omdat je moet koelen na de sauna. Misschien was ik daar niet helemaal duidelijk in, dat je dit doet na de saunaquote:Op maandag 13 april 2015 14:25 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Hoezo heb je dan hoofdpijn? Als ik een tijd in een heet bubbelbad zit heb ik daarna nergens last van.
Oehquote:
Ik doe dat niet altijdquote:Op maandag 13 april 2015 14:28 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Omdat je moet koelen na de sauna. Misschien was ik daar niet helemaal duidelijk in, dat je dit doet na de sauna
Het door de warmte uitzetten van bloedvaten en zo?quote:Op maandag 13 april 2015 14:25 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Hoezo heb je dan hoofdpijn? Als ik een tijd in een heet bubbelbad zit heb ik daarna nergens last van.
Ik alleen de gaysauna en dan lig ik slechts met de enkels omhoog. Weinig hoofdpijnquote:
Did ya miss me?quote:
Blijkbaar, je kan nog posten.quote:
Luchtkoelen kan ook. En niet iedereen heeft er evenveel last van. Maar goed, door de warmte zetten je hersenen uit (hoeveel verschilt per persoon), door de kou hebben ze weer ruimte.quote:Op maandag 13 april 2015 14:29 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik doe dat niet altijd![]()
Maar dan heb ik ook geen hoofdpijn hoor
Ahh zo, nu snap ik hetquote:Op maandag 13 april 2015 14:28 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Omdat je moet koelen na de sauna. Misschien was ik daar niet helemaal duidelijk in, dat je dit doet na de sauna
En de icequeen is er weerquote:Op maandag 13 april 2015 14:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het door de warmte uitzetten van bloedvaten en zo?
Ik heb het nog steeds niet gedaanquote:Op maandag 13 april 2015 14:43 schreef Grrrrrrrr het volgende:
En dat was de belastingaangifte voor dit jaar. Slechts 1 keer uit de online aangifte geknikkerd, viel me niet tegen na sommige horrorverhalen die ik heb gehoord
1 maart al gedaanquote:Op maandag 13 april 2015 14:43 schreef Grrrrrrrr het volgende:
En dat was de belastingaangifte voor dit jaar. Slechts 1 keer uit de online aangifte geknikkerd, viel me niet tegen na sommige horrorverhalen die ik heb gehoord
Zoiets was dat dus.quote:Op maandag 13 april 2015 13:59 schreef stbabylon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik laat het doen. Dus ik ga ervan uit dat hij het ook heeft gedaanquote:
Ik ook, deze ga ik dat week regelen.quote:Op maandag 13 april 2015 14:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik laat het doen. Dus ik ga ervan uit dat hij het ook heeft gedaanAl is ie ook vergeten om zorgtoeslag aan te vragen voor 2015
Kind... da's kansloos duur in verhouding. Vooral omdat hij nog fouten maakt ookquote:Op maandag 13 april 2015 14:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik laat het doen. Dus ik ga ervan uit dat hij het ook heeft gedaanAl is ie ook vergeten om zorgtoeslag aan te vragen voor 2015
Nou ja, het werkt een beetje het zelfde als waarom ik nu zit te fokken ipv te stofzuigen hequote:Op maandag 13 april 2015 14:46 schreef stbabylon het volgende:
Ik zie geen enkele reden om daar niet de voor 10 maart klaar mee te zijn. Eigenlijk.
En last van aanstelleritusquote:Op maandag 13 april 2015 14:48 schreef Renesite het volgende:
Sowieso sauna's! Ik word benauwd, panisch, krijg ademhalingsproblemen en opvliegers.
Ik ben ZZP'er, het kost me grijze haren om het zelf te doen en hij kent als het goed is alle voordeeltjes enzo. Nou ja, de persoon zelf is anderhalf jaar geleden overleden en er is volgens mij iets niet helemaal goed gegaan bij de overnamequote:Op maandag 13 april 2015 14:48 schreef Renesite het volgende:
[..]
Kind... da's kansloos duur in verhouding. Vooral omdat hij nog fouten maakt ook
Als ik geld terug krijg (wat ik altijd krijg) dan wil ik dat zsm.quote:Op maandag 13 april 2015 14:49 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Nou ja, het werkt een beetje het zelfde als waarom ik nu zit te fokken ipv te stofzuigen he
Oooow ZZP'er. Nevermindquote:Op maandag 13 april 2015 14:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben ZZP'er, het kost me grijze haren om het zelf te doen en hij kent als het goed is alle voordeeltjes enzo. Nou ja, de persoon zelf is anderhalf jaar geleden overleden en er is volgens mij iets niet helemaal goed gegaan bij de overname
Let me be gayquote:
Ik moet alleen maar dokkenquote:Op maandag 13 april 2015 14:50 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als ik geld terug krijg (wat ik altijd krijg) dan wil ik dat zsm.
Krijg een flinke bak terug. Komt ook door mijn HRA dat ik jaarlijks laat uitkeren ipv maandelijksquote:
Je hebt ook nog tijd, tenzij je per se voor 1 juli bericht wilt hebben moet hij voor 15 april gedaan zijn.quote:
Ja wordt verwerkt met m'n belastingaangifte, dus ik hoef minder te dokken ipv dat ik iets terugkrijgquote:Op maandag 13 april 2015 14:51 schreef Renesite het volgende:
[..]
Krijg een flinke bak terug. Komt ook door mijn HRA dat ik jaarlijks laat uitkeren ipv maandelijks
En nog wel toeslagen?!quote:Op maandag 13 april 2015 14:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja wordt verwerkt met m'n belastingaangifte, dus ik hoef minder te dokken ipv dat ik iets terugkrijg
Ik ben de eerste week van januari altijd fanatiek, tegen de tijd dat je daadwerkelijk aangifte kan doen heb ik geen zin meer en stel ik het keer op keer uitquote:Op maandag 13 april 2015 14:47 schreef Renesite het volgende:
[..]
1 maart al gedaan! 5 over 12 snachts. Hoe sneu
Ik hoor zorgtoeslag te krijgen, heb de beschikking, maar krijg het sinds januari niet uitgekeerd.quote:
Ook een beetje laat.quote:Op maandag 13 april 2015 14:49 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ok. Week deze , goedzo gaat doen je dat dat!
Ja ik krijg dit jaar toch niks terugquote:Op maandag 13 april 2015 14:50 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als ik geld terug krijg (wat ik altijd krijg) dan wil ik dat zsm.
Ik moet betalen, is ook wel handig als je weet hoe veel voordat je je zelf rijk rekent, bakken met geld uitgeeft en daarna erachter komt dat je een sloot geld terug moet betalenquote:Op maandag 13 april 2015 14:57 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ja ik krijg dit jaar toch niks terug
Ik heb t heul kei best wel flink nogal poepie druk met Singapore shit en zoquote:
*zet Linda van Pittige tijden stem op*quote:
Pure nachtmerrie.quote:Op maandag 13 april 2015 15:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb t heul kei best wel flink nogal poepie druk met Singapore shit en zo
En toen moest ik ineens WERKEN tijdens werktijd! The horror. Nou vraaaaag ik je....
Eerste jaar dat ik t zelf deed, juist omdat t nu zo vooraf ingevuld was.quote:Op maandag 13 april 2015 14:43 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik deed het via de app, werkte prima, 391 euro terug.quote:Op maandag 13 april 2015 15:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Eerste jaar dat ik t zelf deed, juist omdat t nu zo vooraf ingevuld was.
Check check check, oke, prima, tralala, klaar.
Ik vond t wel meevallen allemaal. Maar heb ook weinig bijzonderheden.
Ja die app wilde bij mij niet omdat MELDING (geen idee meer wat).quote:Op maandag 13 april 2015 15:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik deed het via de app, werkte prima, 391 euro terug.
Op de telefoon? Of gedownload op een pc?quote:Op maandag 13 april 2015 15:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik deed het via de app, werkte prima, 391 euro terug.
Telefoon, easy peasy.quote:Op maandag 13 april 2015 15:15 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Op de telefoon? Of gedownload op een pc?
Ik heb het op de site gedaan, ook prima
Das zo'n brave homo man, geen lol mee te beleven, getrouwd etc.....quote:Op maandag 13 april 2015 15:17 schreef Ang3l het volgende:
O ja, en ik was hier natuurlijk weg omdat jullie al een andere homo hebben inmiddels. #Dramaqueen
Ik hou van alle soortenquote:Op maandag 13 april 2015 15:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Das zo'n brave homo man, geen lol mee te beleven, getrouwd etc.....
Een huishomo moet wel iets toevoegen natuurlijkquote:
Waarschijnlijk morgen het tuinhek schilderen, vandaag zoveel inkopen en boodschappen gedaan dat ik geen zin meer hebquote:Op maandag 13 april 2015 15:08 schreef RaXz het volgende:
[..]
Zeg dat wel.![]()
Zo lekker van werk rustig naar het station wandelen.
:Liever toevoegen dan invoegen!"quote:Op maandag 13 april 2015 15:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Een huishomo moet wel iets toevoegen natuurlijk.
Ik probeer me te bedenken wat jouw meerwaarde ook weer wasquote:Op maandag 13 april 2015 15:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
:Liever toevoegen dan invoegen!"HahahahaSNORThahahah.
Dat ik zo heerlijk uit de kast ben maar er ook heel hard opgejaagd kan worden?quote:Op maandag 13 april 2015 15:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik probeer me te bedenken wat jouw meerwaarde ook weer was.
Dat moet het dan wel zijn jaquote:Op maandag 13 april 2015 15:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat ik zo heerlijk uit de kast ben maar er ook heel hard opgejaagd kan worden?
Maar zeg, ik zie nieuwe namen.quote:
Nou, de ene gezellig keuvelend over de liefde en boodschapjes, en de ander gezellig keuvelend over hoe hij wild uitgewoond is afgelopen weekendquote:Op maandag 13 april 2015 15:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Een huishomo moet wel iets toevoegen natuurlijk.
Geen idee, ik kom hier niet zovaak meer de laatste wekenquote:Op maandag 13 april 2015 15:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar zeg, ik zie nieuwe namen.
Zit er iets voor me bij?
Ik ben heul niet uitg.... wait.quote:Op maandag 13 april 2015 15:23 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nou, de ene gezellig keuvelend over de liefde en boodschapjes, en de ander gezellig keuvelend over hoe hij wild uitgewoond is afgelopen weekend
Welke hetero blijft er hier dan alleen over?quote:Op maandag 13 april 2015 15:20 schreef Ang3l het volgende:
This calls for Lambert! (niet Adam)
[ afbeelding ]
Omdat je me misttttte?quote:Op maandag 13 april 2015 15:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Geen idee, ik kom hier niet zovaak meer de laatste weken.
De mooiste en meest bischierige. Duh.quote:Op maandag 13 april 2015 15:23 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Welke hetero blijft er hier dan alleen over?
Nou ja, ik zag je naam in de AT staan, goed genoeg?quote:
Nog contact met die pittige indiaan?quote:Op maandag 13 april 2015 15:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben heul niet uitg.... wait.
Never mind!
That would be... really don't knowquote:
Prima. Doe ik 't voor.quote:Op maandag 13 april 2015 15:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou ja, ik zag je naam in de AT staan, goed genoeg?.
quote:Op maandag 13 april 2015 15:24 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nog contact met die pittige indiaan?
Als je verder zelf niks in hoeft te vullen, snap ik dat. Zodra dat wel moet vind ik telefoon niet echt geschikt medium daarvoor.quote:
Not today. It's a bad day.quote:
De meeste komen uit de kast om er niet op te gaan zitten. Jij bent er op gaan zitten als een zeikwijfquote:Op maandag 13 april 2015 15:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat ik zo heerlijk uit de kast ben maar er ook heel hard opgejaagd kan worden?
quote:Op maandag 13 april 2015 15:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]ook dat, ook dat.
Oeh, ik had vrijdag (na de Melkweg, Rupaul) in de Nyx een HELE leuke jongen ontmoet! Super leuk gedanst en gekletst en zo. Best wle op 1 lijn, qua niveau baan smaak uiterlijk etc. Helaas ging ie na 2 uur terug naar z'n vriend
Wow, afgewezen door Ang3lquote:Op maandag 13 april 2015 15:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Not today. It's a bad day.
And when a bottom tells you it's a bad day? TRUST THAT FAGGOT!
Morgen weer een dag.quote:Op maandag 13 april 2015 15:20 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Waarschijnlijk morgen het tuinhek schilderen, vandaag zoveel inkopen en boodschappen gedaan dat ik geen zin meer heb
Hihi jij in de Nyx tussen de flashie nichten.quote:Op maandag 13 april 2015 15:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]ook dat, ook dat.
Oeh, ik had vrijdag (na de Melkweg, Rupaul) in de Nyx een HELE leuke jongen ontmoet! Super leuk gedanst en gekletst en zo. Best wle op 1 lijn, qua niveau baan smaak uiterlijk etc. Helaas ging ie na 2 uur terug naar z'n vriend
Daar ben je pisnicht voorquote:Op maandag 13 april 2015 15:27 schreef Godtje het volgende:
[..]
De meeste komen uit de kast om er niet op te gaan zitten. Jij bent er op gaan zitten als een zeikwijf
Ze was er zelf niet bij, maar wel:quote:
Afgewezen, afgewezen..... Morgen?quote:Op maandag 13 april 2015 15:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wow, afgewezen door Ang3l.
Dat ik dat nog eens mee mocht maken.
Ik kan in de Nyx nog heel goed meekomen hoor, als ik wilquote:Op maandag 13 april 2015 15:28 schreef Godtje het volgende:
[..]
Hihi jij in de Nyx tussen de flashie nichten.
Nou dan blijven we wel gewoon platonisch van elklaar houden. ook prima.quote:
Dat is een prima oplossingquote:Op maandag 13 april 2015 15:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou dan blijven we wel gewoon platonisch van elklaar houden. ook prima.
quote:
quote:Op maandag 13 april 2015 15:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ze was er zelf niet bij, maar wel:
Michelle Visage
Sharon Needles
Alaska Thunderfuck
Adore Delano
Ivy Winters
Manilla Luzon
Bianca del Rio
Vooral die laatste .... wat een heerlijk grofgebekte hork zeg
Insult comedy. My favourite.
"Joan River's vagina was so old it still had a seperate entrance for black cock!"
Ik hou van dat soort politiek incorrecte humorquote:
quote:Op maandag 13 april 2015 15:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik hou van dat soort politiek incorrecte humor
Dat ze een minderjarig menneke uit t publiek aan t koppelen is met een dragqueen en mensen "tssss" roepen, waarop ze reageert met "Hey! Somebody has to fuck the children now that Michael Jackson's dead!"
Idd, dat zou veel vaker moeten, maar ja, beledigd-zijn-cultuur tegenwoordig.quote:Op maandag 13 april 2015 15:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik hou van dat soort politiek incorrecte humor
Dat ze een minderjarig menneke uit t publiek aan t koppelen is met een dragqueen en mensen "tssss" roepen, waarop ze reageert met "Hey! Somebody has to fuck the children now that Michael Jackson's dead!"
Ze (hij) is dus een insult-comic. Dat is een hele aparte categorie blijkbaarquote:Op maandag 13 april 2015 15:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Idd, dat zou veel vaker moeten, maar ja, beledigd-zijn-cultuur tegenwoordig.
Ik heb dat nooit, ik vind dat alles kanquote:Op maandag 13 april 2015 15:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ze (hij) is dus een insult-comic. Dat is een hele aparte categorie blijkbaar
Mensen staan in de rij om door haar beledigd te worden. Love it.
Ik pieste zowat in m'n broek bij die stand-up![]()
Soms zit je echt op t randje van "oooooh, did she say that?!" maar daar hou ik van.
Ik 99% ook wel, maar ik bedoel dus van die humor dat je even denkt "Oooooh haha, ooh la la!". Super scherp. Love it.quote:Op maandag 13 april 2015 15:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb dat nooit, ik vind dat alles kan.
Gingen je stokjes niet rammelen?quote:Op maandag 13 april 2015 15:50 schreef CherryLips het volgende:
Zo, een tafeltje verkocht via FB, voor een paar euro maar hij stond grandioos in de weg, ik ben akkoord gegaan met het eerste bodNet naar beneden gebracht, komt ze aangereden met een auto vol kinderen, had ze het niet gepast. Is ze naar een winkel gelopen om te wisselen, laat ze mij achter met de auto vol kinderen. En ze bleef maar weg, en ik me afvragen hoe lang het duurt voor die kinderen in de auto gaan bakken
Maar ze zwaaiden naar me en waren aan het zingen dus het zal wel.
Kwam de dame terug met het geld en een doosje snoepjes, als bedankje voor het naar beneden brengen van het tafeltje![]()
Snoepjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |