* herrie maaktquote:
Trekt iig geen josti's aanquote:
quote:
Jij bent toch al meubilairquote:
En daarmee josti-af?quote:
Dat niet, maar we hoeven je niet aan te trekken, want je zit hier alquote:
De dames mogen altijd aan mij trekken hoor.quote:Op zondag 12 april 2015 21:07 schreef MissMSX het volgende:
Dat niet, maar we hoeven je niet aan te trekken, want je zit hier al
Wilde fantasiequote:Op zondag 12 april 2015 21:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De dames mogen altijd aan mij trekken hoor.
Here we go againquote:Op zondag 12 april 2015 21:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Voorspelbaarquote:Op zondag 12 april 2015 21:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
The New Cuequote:
Ik vertrouw er volledig op dat jij er een wilde werkelijkheid van kan maken.quote:
Gaafquote:Op zondag 12 april 2015 21:22 schreef Cue_ het volgende:
[..]
[..]
Wat Miss zegt.. the new Cue![]()
Een ervaring die echt heeeel zwaar was, maar zo geweldig!
Nouja, ik ben erachter gekomen dat ik heel anders ben dan dat ik dacht. Dat was voor mij een eyeopener. Dat ik dat echt besefte en niet enkel een gedachte was of van iemand anders hoorde.quote:Op zondag 12 april 2015 21:23 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Gaaf
Tipje van de sluier, of echt te persoonlijk?
Dat zullen we wel eens zienquote:Op zondag 12 april 2015 21:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik vertrouw er volledig op dat jij er een wilde werkelijkheid van kan maken.
dat klinkt inderdaad wel als een heftige ervaring. Nu vasthoudenquote:Op zondag 12 april 2015 21:25 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nouja, ik ben erachter gekomen dat ik heel anders ben dan dat ik dacht. Dat was voor mij een eyeopener. Dat ik dat echt besefte en niet enkel een gedachte was of van iemand anders hoorde.
Ik ben voor het eerst in m'n leven echt trots op mezelf en ervaar dat ik er echt toe doe.
Zit nu nog mooi op m'n roze wolkjequote:Op zondag 12 april 2015 21:25 schreef MissMSX het volgende:
dat klinkt inderdaad wel als een heftige ervaring. Nu vasthouden
Top!quote:Op zondag 12 april 2015 21:25 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nouja, ik ben erachter gekomen dat ik heel anders ben dan dat ik dacht. Dat was voor mij een eyeopener. Dat ik dat echt besefte en niet enkel een gedachte was of van iemand anders hoorde.
Ik ben voor het eerst in m'n leven echt trots op mezelf en ervaar dat ik er echt toe doe.
Is dat niet meer iets voor in de toekomst> Klinkt als heel veel heel snel willen?quote:Op zondag 12 april 2015 21:26 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zit nu nog mooi op m'n roze wolkje![]()
Maar ga ik zeker doen![]()
en was zeker heftig en ga mij ook opgeven voor de vervolgcursus en daarvan zeggen ze "nu waren ze nog lief voor je, maar dan..."
Nee voor mij niet.quote:Op zondag 12 april 2015 21:27 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Is dat niet meer iets voor in de toekomst> Klinkt als heel veel heel snel willen?
Dat heb ik je vandaag al meer horen zeggen zonder dat er sprake was van daadwerkelijke opvolging.quote:
Zo klinkt het wel logischquote:Op zondag 12 april 2015 21:29 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nee voor mij niet.
Ze adviseren sowieso binnen drie maanden na de eerste training.
Waarom? Omdat je nu de sluizen geopend hebt en de eerste stap hebt gezet. Als je die sluizen eerst langzaam weer laat sluiten, is de eerste dag van die vervolgtraining verspilling aan iets wat je eig al eerder hebt gedaan.
Daarbij is bij mij de kans dat ik terugzak groter, dus zsm is voor mij het beste. Ook omdat die training het plaatje compleet maakt, zodat je ook echt niet meer terug wil naar hoe het was.
Ja ik ook. Nouja een blije werknemer, is een blije baas zou ik zeggen.quote:Op zondag 12 april 2015 21:31 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Zo klinkt het wel logisch
Ben nu wel benieuwd wat dit voor je werk gaat betekenen. Door de baas betaald toch? Wat gaat hem/haar dit opleveren?
Maar als jij ineens 180 graden anders wilt dan zij verwachten...quote:Op zondag 12 april 2015 21:32 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ja ik ook. Nouja een blije werknemer, is een blije baas zou ik zeggen.
Want als ik dit niet had gedaan had ik mij de komende jaren kapot gemaakt, dus dat was niet best geweest![]()
Dus ga dinsdag vragen of zij ook de volgende cursus willen bekostigen, zo niet, betaal ik het zelf.
Ga me dan ook gewoon inschrijven, ongeacht of het ook kan qua planning van het werk, moeten ze maar accepteren, want ik kies voor mijzelf dan
Tsjaaaa, ik was gezellig bij Sammzquote:Op zondag 12 april 2015 21:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat heb ik je vandaag al meer horen zeggen zonder dat er sprake was van daadwerkelijke opvolging.
Als in? Qua werk anders willen?quote:Op zondag 12 april 2015 21:33 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Maar als jij ineens 180 graden anders wilt dan zij verwachten...
Ja, of qua stijl ofzoquote:
Ook dat bezoek had een einde.quote:
Nouja het kan er alleen maar beter op worden lijkt me. Qua stijl gaat het enkel positiever worden. Beter m'n collega's accepterenquote:
Klinkt goedquote:Op zondag 12 april 2015 21:37 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nouja het kan er alleen maar beter op worden lijkt me. Qua stijl gaat het enkel positiever worden. Beter m'n collega's accepteren
Voor de rest weet ik niet echt waar er echt wat kan veranderen, behalve mezelf en dat ik meer pelzier krijg in het werk en mezelf en dus langer plezier houd in alles
Ikquote:
iddquote:Op zondag 12 april 2015 21:39 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Klinkt goedben benieuwd hoe dat gaat. Lekker op je roze wolk en gaan
Hahaha, ja true. Maar er komt dan vast ook wel iets moois uit op je werk in dat gevalquote:Op zondag 12 april 2015 21:40 schreef Cue_ het volgende:
[..]
iddBen wel heel benieuwd hoe het zal gaan hoor als ik terug ben op m'n werk.
Vandaag zei iedereen dat ik aan het stralen was, maarja veilig trainingsgebied.
Ik zal het wel ervarenEn anders dan niet, dan ben ik alsnog blij me mezelf
Vast welquote:Op zondag 12 april 2015 21:42 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hahaha, ja true. Maar er komt dan vast ook wel iets moois uit op je werk in dat geval
En nu heel moe, maar te hyper om te gaan slapen?quote:
Iddquote:Op zondag 12 april 2015 21:44 schreef MissMSX het volgende:
[..]
En nu heel moe, maar te hyper om te gaan slapen?
Tsja, naar het plafond staren schiet je ook niets mee opquote:Op zondag 12 april 2015 21:44 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Idd![]()
Maar denk dat het verstandiger is gewoon thuis te blijven en te gaan slapen straks
Whehe.. nouja kan ook even het cafe ingaan of gaan dansenquote:Op zondag 12 april 2015 21:45 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Tsja, naar het plafond staren schiet je ook niets mee op
Of gewoon thuis een drankje en even chillen?quote:Op zondag 12 april 2015 21:46 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Whehe.. nouja kan ook even het cafe ingaan of gaan dansen
(al raden ze alcohol af als je op je roze wolk zit)
Even tv hangen en dan lekker naar bed gaat het worden denk ik zo. M'n ogen zijn al best moe en dan gaat het stralen moeilijkerquote:Op zondag 12 april 2015 21:47 schreef MissMSX het volgende:
Of gewoon thuis een drankje en even chillen?
Verstandig. Truste alvast. Ik ga er nu induikenquote:Op zondag 12 april 2015 21:48 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Even tv hangen en dan lekker naar bed gaat het worden denk ik zo. M'n ogen zijn al best moe en dan gaat het stralen moeilijker
quote:Op zondag 12 april 2015 21:48 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Verstandig. Truste alvast. Ik ga er nu induiken
Ik ook.quote:
Tsja, school hèquote:Op zondag 12 april 2015 23:00 schreef RaXz het volgende:
[..]
Ik ben jaloers.![]()
Binnenkort ook maar een weekje vrij nemen.
Trustequote:Op zondag 12 april 2015 23:02 schreef Belsezar het volgende:
Zo, die mag ook weer weg.
Nu lekker slapen![]()
Doe ik zeker. Heb er ook al wel wat werkjaartjes op zitten, dus dat scheelt!quote:
Dat maakt de overstap een heel stuk makkelijker, was dat stage?quote:Op zondag 12 april 2015 23:20 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Doe ik zeker. Heb er ook al wel wat werkjaartjes op zitten, dus dat scheelt!
Nee, echt een fulltime baan. Was gestopt met school en wist niet wat te doen, dus ben ik gaan werkenquote:Op zondag 12 april 2015 23:26 schreef RaXz het volgende:
[..]
Dat maakt de overstap een heel stuk makkelijker, was dat stage?
Verstandig dat je toch weer terug naar school bent gegaan.quote:Op zondag 12 april 2015 23:38 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Nee, echt een fulltime baan. Was gestopt met school en wist niet wat te doen, dus ben ik gaan werken
Ben er ook wel blij mee hoor. Dit is jaar 2 van de 3,5quote:Op zondag 12 april 2015 23:47 schreef RaXz het volgende:
[..]
Verstandig dat je toch weer terug naar school bent gegaan.![]()
Veel mensen blijven dan maar gewoon werken.
Nog even doorbijten en er helemaal voor gaan.quote:Op zondag 12 april 2015 23:57 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Ben er ook wel blij mee hoor. Dit is jaar 2 van de 3,5
Ben ik ook zeker van plan!quote:Op maandag 13 april 2015 00:02 schreef RaXz het volgende:
[..]
Nog even doorbijten en er helemaal voor gaan.![]()
Ik heb zelf de mazzel gehad dat ik een interne cursus aangeboden kreeg, ik was zelf ook gestopt met school.
Wat kijk je?quote:Op maandag 13 april 2015 00:30 schreef RaXz het volgende:
En ik zou eigenlijk al op bed moeten liggen.![]()
Nog een aflevering afkijken en dan pitten.
Da's zo leukquote:Op maandag 13 april 2015 00:38 schreef RaXz het volgende:
[..]
Ik ben helemaal verslaafd aan Beschuldigd, ik ben al bijna door alle afleveringen heen.
quote:
Flikken Maastricht heb ik volgens mij alle afleveringen van gezienquote:Op maandag 13 april 2015 01:04 schreef RaXz het volgende:
[..]![]()
Komt mijn uitzending gemist abonnement toch nog van pas, oorspronkelijk genomen voor Flikken Maastricht maar ik kan de meeste afleveringen geeneens kijken. *zucht*
Ik was daar ook helemaal verslaafd aan, erg leuke serie, ik vind het jammer dat ik de overige afleveringen niet kan kijken.quote:Op maandag 13 april 2015 01:06 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Flikken Maastricht heb ik volgens mij alle afleveringen van gezien
En eigenlijk moet ik gaan slapen, wil ik morgen nog nuttige dingen doen...maar ik heb geen zin
Zonde is dat, de serie is zo leuk!quote:Op maandag 13 april 2015 01:10 schreef RaXz het volgende:
[..]
Ik was daar ook helemaal verslaafd aan, erg leuke serie, ik vind het jammer dat ik de overige afleveringen niet kan kijken.
Idem hier, maar ik zal zo wel moeten.
Welteruste goede voorbeeld.quote:Op maandag 13 april 2015 01:13 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Zonde is dat, de serie is zo leuk!
Ja ik ga het toch maar proberen
What else is new?quote:
Ik zou zo graag in een zwembad liggen nuquote:Op maandag 13 april 2015 08:16 schreef CherryLips het volgende:
Zostraks eens zien of het druk is in het zwembad.
Haha dat zal wel ja!quote:Op maandag 13 april 2015 08:34 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En dat ken ik ook. Van hakken krijg je spierpijn in de kuiten en schouders merk ik
right busyquote:Op maandag 13 april 2015 08:36 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Haha dat zal wel ja!
Ik heb twee keer 90 minuten gevoetbald dit weekend.
Loop er momenteel bij als een opa
Ik was al trots op mijn 36 baantjesquote:Op maandag 13 april 2015 08:34 schreef stbabylon het volgende:
Zo, dit weekend aan de min kant behoorlijk wat gedaan aan mijn kcal. Zo'n 1500 met dansen/hakken, 3:00 in m'n nest, 10:20 al wel weer in het water om 52 baantjes te trekken, en gistermiddag nog even 8,5km gewandeld.
Goed zaterdagavond wel 1000 kcal aan bier naar binnen gewerkt, maar toch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |