Zal wel gescript zijn dan.quote:Op zondag 12 april 2015 19:23 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Ik dacht dus ook![]()
Maar het viel mee.
Moest wel een beetje lachen om de duidelijke verschillen tussen mannen en vrouwen.
Als ik er aan denk, ga ik dinsdag kijken.quote:Op zondag 12 april 2015 19:26 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Waarschijnlijk enigszins ja.
Hoe dan ook, het verraste mij een beetje.
Als mijn vriendin dan hier is, ik waarschijnlijk ook.quote:Op zondag 12 april 2015 19:26 schreef Uccie het volgende:
[..]
Als ik er aan denk, ga ik dinsdag kijken.
Jullie wonen niet samen?quote:Op zondag 12 april 2015 19:28 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Als mijn vriendin dan hier is, ik waarschijnlijk ook.
Dat ken ik helemaal niet.quote:Op zondag 12 april 2015 19:27 schreef Njosnavelin het volgende:
Is dat programma First dates op BNN nog leuk?
Daar had ik het vorige week nog over.quote:Op zondag 12 april 2015 19:27 schreef Njosnavelin het volgende:
ah, dat had ik niet begrepen.quote:
Hm, okee. Ik had toen alleen die eerste aflevering gezien, was op zich wel tenenkrommend maar verder niet bijzonder.quote:Op zondag 12 april 2015 19:30 schreef Specularium het volgende:
[..]
Daar had ik het vorige week nog over.
Over Cees, die 71 was.
Best leuk nikszeggend showtje.
Voorschrift kijkt alleen als ze het programma omdopen tot Fist Dates.quote:Op zondag 12 april 2015 19:27 schreef Njosnavelin het volgende:
Dat kochten de mensen bij wie ik oppaste altijd voor me, best lekkerquote:Op zondag 12 april 2015 19:34 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ja, van dat spul dat nét eetbaar is.
Zo nu en dan, ja. Niet te vaak.quote:Op zondag 12 april 2015 19:42 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dat kochten de mensen bij wie ik oppaste altijd voor me, best lekker
Hij heeft zelfs tong80 in de gordijnen! Doet -ie goed, die Harry.quote:Op zondag 12 april 2015 19:46 schreef anonymoussie het volgende:
Ik moest lachen om je reactie in de FB, Harry.
Nice.quote:Op zondag 12 april 2015 19:18 schreef Njosnavelin het volgende:
Die tip over die risotto was wel goed destijds, inmiddels maken mijn vader en zusje het ook zo.
Ben net weer 'present'.quote:Op zondag 12 april 2015 22:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
Is hier iemand? Hallo!
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |