Ja, prachtfiguur.quote:Op zondag 12 april 2015 23:48 schreef Karina het volgende:
'Ken' hem niet zo goed maar ik moest altijd wel lachen om die gozer.
Bedankt, gelukkig heb ik zijn Youtubekanaal en blog. Kan ik lekker genieten van zijn geniale filmpjes.quote:
Mart is ook nog vrij. Is dat wat voor jou?quote:Op zondag 12 april 2015 22:59 schreef Peunage het volgende:
Ik wil helemaal geen Hans genoemd worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee dat zie je toch?quote:Op maandag 13 april 2015 00:02 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
De kraan zit dus toch aan de goede kant.
En rechts in de hoek zit het gasfornuis.quote:Op maandag 13 april 2015 00:08 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Links in beeld zit een vaatwasser. De klep ervan staat open.
Dat zal hij zelf zijn? Terwijl hij de foto maakte.quote:Op maandag 13 april 2015 00:10 schreef Specularium het volgende:
Ik zie nu pas iemand in de spiegeling ook.
Het gasfornuis is inderdaad onhandig geplaatst. De kraan zit aan de goede kantquote:Op maandag 13 april 2015 00:10 schreef Specularium het volgende:
[..]
En rechts in de hoek zit het gasfornuis.
Moet je er dus steeds omheen lopen.
Maar jullie hebben ook een greppel.
Wie is de hij in de foto?quote:Op maandag 13 april 2015 00:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat zal hij zelf zijn? Terwijl hij de foto maakte.
Nee, gasfornuis zit prima.quote:Op maandag 13 april 2015 00:13 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het gasfornuis is inderdaad onhandig geplaatst. De kraan zit aan de goede kant
LTKDV natuurlijk.quote:Op maandag 13 april 2015 00:14 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Wie is de hij in de foto?johannes_vermeer?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |