aivd leest u mee, geheim agent, dm maar voor naam en toenaamquote:Op zondag 12 april 2015 00:56 schreef clumsy_clown het volgende:
Jullie piepen wel anders als we de sharia eindelijk hebben ingevoerd. Nofap wordt kkmakkelijk als je handen eraf gehakt zijn.
gewoon 10/10 baard hoor.quote:Op zondag 12 april 2015 01:06 schreef Ethanolic het volgende:
Kan allah niet serieus nemen
sukkltje met zijn snor
jij zandmens mag Allah niet eens uiterlijk omschrijven dus hou je bek over ons aller schapenneukerquote:Op zondag 12 april 2015 01:09 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
gewoon 10/10 baard hoor.
Hey drinky
besef ff je disrespect gapquote:Op zondag 12 april 2015 01:15 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
jij zandmens mag Allah niet eens uiterlijk omschrijven dus hou je bek over ons aller schapenneuker
Wie is die chick?quote:Op zondag 12 april 2015 00:38 schreef no1uknow het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gym leaders![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De OP staat hier
gelukkig kunnen ze jou neuken wanneer ze willen want meer functies heb je dan toch nietquote:Op zondag 12 april 2015 00:56 schreef clumsy_clown het volgende:
Jullie piepen wel anders als we de sharia eindelijk hebben ingevoerd. Nofap wordt kkmakkelijk als je handen eraf gehakt zijn.
hij kan gewoon niet overweg met die auto.quote:Op zondag 12 april 2015 09:52 schreef Awesome_ het volgende:
wat een kk motor man
shiiiiiiiiiiitttttttttttt
quote:Op zondag 12 april 2015 09:20 schreef stinkie het volgende:
[..]
gelukkig kunnen ze jou neuken wanneer ze willen want meer functies heb je dan toch niet
Klopt maar me laten gebruiken door mannen is hoe ik Allah dien, dan.quote:Op zondag 12 april 2015 09:20 schreef stinkie het volgende:
[..]
gelukkig kunnen ze jou neuken wanneer ze willen want meer functies heb je dan toch niet
yezedi spottedquote:Op zondag 12 april 2015 10:35 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Klopt maar me laten gebruiken door mannen is hoe ik Allah dien, dan.
Denk je dat hij op jou heeft gefapt?quote:Op zondag 12 april 2015 10:37 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
schaamde je je een beetje, post-orgasm?
Dat insinueerde ik niet, nee.quote:
Eerste 4?quote:Op zondag 12 april 2015 10:44 schreef Jahr00n het volgende:
de eerste 4 afleveringen game of thrones staan online
sick
Dit.quote:Op zondag 12 april 2015 10:42 schreef seto het volgende:
voor een haatfapje moet je alsnog wel enige aantrekkelijkheid hebben
doe ff fototje dan? niemand gelooft dit andersquote:Op zondag 12 april 2015 10:45 schreef JaqenHghar het volgende:
Wordt je wakker staat je vriendin in dr bootyshorts een ontbijtje voor je te fixen![]()
nee, aan jou denken maakte de nofap juist zo makkelijkquote:Op zondag 12 april 2015 10:40 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Dat insinueerde ik niet, nee.
Al zou het me niet verbazen als hij van die haatfapjes heeft gezet.
Haha pech jong.quote:Op zondag 12 april 2015 10:50 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
doe ff fototje dan? niemand gelooft dit anders
Kroept ie naar binnenquote:Op zondag 12 april 2015 10:51 schreef no1uknow het volgende:
[..]
nee, aan jou denken maakte de nofap juist zo makkelijk
don't go all WK on mequote:Op zondag 12 april 2015 10:52 schreef Awesome_ het volgende:
nofap maakt jullie wel hatelijk jonges
rub one out
nofap master race is alleen voor de eckte
Dus het komt er simpelweg op neer dat je geen ruggengraat hebt? Ook goed.quote:Op zondag 12 april 2015 10:51 schreef no1uknow het volgende:
[..]
nee, aan jou denken maakte de nofap juist zo makkelijk
quote:Op zondag 12 april 2015 10:56 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Dus het komt er simpelweg op neer dat je geen ruggengraat hebt? Ook goed.
Op je hele nofap-faal.quote:Op zondag 12 april 2015 10:59 schreef no1uknow het volgende:
Waar baseer je die compleet uit de lucht vallende conclusie eigenlijk op
was gewoon een bewust keuzequote:Op zondag 12 april 2015 11:02 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Op je hele nofap-faal.
Maar ik moet eerlijk zeggen dat het een te mooie dag is, en ik helemaal niet de intentie had om hatelijk te doen. Deuce lokte het uit. kkdeuce.
Heel goed.quote:Op zondag 12 april 2015 11:03 schreef no1uknow het volgende:
[..]
was gewoon een bewust keuze
en het was heerlijk
andere prioriteiten ook
quote:Op zondag 12 april 2015 11:04 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Heel goed.
Niet roken >> niet fappen
Ben altijd pro-fap geweest.
Maak je de volgende keer een filmpje?quote:
plaats ik 'm wel op je Facebooktijdlijnquote:Op zondag 12 april 2015 11:04 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Maak je de volgende keer een filmpje?
Hoeft niet via dm, je weet me te vinden![]()
![]()
quote:Op zondag 12 april 2015 11:05 schreef Awesome_ het volgende:
haha sander kom op man
hij rationaliseert het wel weer goed voor zichzelf
quote:Op zondag 12 april 2015 11:03 schreef no1uknow het volgende:
[..]
was gewoon een bewust keuze
en het was heerlijk
andere prioriteiten ook
Die ninja-edit was omdat ik wist wat je ging zeggen, en had nog gelijk ook.quote:Op zondag 12 april 2015 11:05 schreef no1uknow het volgende:
[..]
plaats ik 'm wel op je Facebooktijdlijn
nee
en die nee is geen antwoord op je ninja-edit
als dat geen neuken wordtquote:Op zondag 12 april 2015 11:07 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Die ninja-edit was omdat ik wist wat je ging zeggen, en had nog gelijk ook.
Aww, we beginnen elkaar aan te voelen
?quote:Op zondag 12 april 2015 11:10 schreef Awesome_ het volgende:
Maakt ook niet uit. Dacht alleen dat jij Sander heette..
Serieus?quote:Op zondag 12 april 2015 11:16 schreef clumsy_clown het volgende:
Nice, Jeroen heeft gelijk.
GoT S05E01-tijd
dat zijn die kkneppe releases met een 'vlc' update die je moet installeren maar dat een virus is.quote:Op zondag 12 april 2015 11:16 schreef clumsy_clown het volgende:
Nice, Jeroen heeft gelijk.
GoT S05E01-tijd
hmm dat moet dan sinds vannacht gebeurd zijnquote:Op zondag 12 april 2015 11:24 schreef Deuce92 het volgende:
Nja, als ik 'game of thrones season 5 leaked' google staat het er vol mee.
Nope, gewoon van vannacht, eerste 4 staan erop. Webrip kwaliteit. Heb de eerste binnen, ziet er prima uit voor op de laptop. Popcorntime heeft de eerste twee ook al, maar ik ga toch maar vanavond kijken.quote:Op zondag 12 april 2015 11:23 schreef Beach het volgende:
[..]
dat zijn die kkneppe releases met een 'vlc' update die je moet installeren maar dat een virus is.
Gewoon het GoT topic niet openen. Dat is net zo sneu als het Walking Dead topic vaak.quote:Op zondag 12 april 2015 11:28 schreef clumsy_clown het volgende:
Komende maand dus een shitload een spoiler-fitties in het GoT topic
zie mn editquote:Op zondag 12 april 2015 11:27 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nope, gewoon van vannacht, eerste 4 staan erop. Webrip kwaliteit. Heb de eerste binnen, ziet er prima uit voor op de laptop. Popcorntime heeft de eerste twee ook al, maar ik ga toch maar vanavond kijken.
En dit idd. Of met films van die gasten die gaan zitten filmen in de bioscoopquote:Op zondag 12 april 2015 11:30 schreef Ethanolic het volgende:
Ik ga die skere webrips niet kijken hoor
1080p masterrace
Stiekem ben je heel blij met mijn aanwezigheidquote:Op zondag 12 april 2015 11:33 schreef seto het volgende:
TWD is echt de meest overhypte show die ik ooit heb gezien
ik lees nog liever posts van fripsel
nja dat is misschien beetje overdreven
nooit gezien leek me ook geen fuck aanquote:Op zondag 12 april 2015 11:34 schreef Deuce92 het volgende:
Vond Breaking Bad meer overhyped.
Mensen doen alsof het de beste serie ooit is.
Heel simpel: af en toe met je poten van je lul af blijven.quote:Op zondag 12 april 2015 11:46 schreef Awesome_ het volgende:
ja wow jakken
dat heeft je zeker 3 minuten gekost. Waar haal jij die tijd vandaan.
Gossiemijne
quote:
Ja maar dat is geen eerlijke vergelijking. Jij hebt een vrouwwezen in je huis rondlopen.quote:Op zondag 12 april 2015 11:49 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Heel simpel: af en toe met je poten van je lul af blijven.![]()
[..]![]()
Awesome hosselt die chimeids per tros toch.quote:Op zondag 12 april 2015 11:50 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ja maar dat is geen eerlijke vergelijking. Jij hebt een vrouwwezen in je huis rondlopen.
Cc misschien.quote:Op zondag 12 april 2015 11:58 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Awesome hosselt die chimeids per tros toch.
50 posts per page masterracequote:Op zondag 12 april 2015 12:12 schreef Beach het volgende:
TV / [USA] Game of Thrones #177 Seizoen 5 start 13 april!
mijn epische grap
inb4 25 posts per pagina
Jij hebt meerdere fwb toch, dan is het niet zo lastig ja.quote:Op zondag 12 april 2015 12:19 schreef fathank het volgende:
Wat is dat toch met die Nofap
Hoe moeilijk is het om met je handen van je pik af te blijven. Je bent toch geen 14 meer.
....quote:Op zondag 12 april 2015 12:18 schreef Awesome_ het volgende:
even serieus, waarom zijn er nu al 4 afleveringen beschikbaar? Pls enlighten me.
linkje?quote:Op zondag 12 april 2015 12:47 schreef Ethanolic het volgende:
Ik heb trouwens prima kwaliteit gevonden, denk dat ik toch ga kijken
Haha ze zei leuter, fappen jongens!quote:Op zondag 12 april 2015 13:03 schreef MsMessy het volgende:
Als je al dat suffe geleuter hier schrapt over een zooitje series, blijven er werkelijk drie leesbare posts over.
quote:Op zondag 12 april 2015 13:04 schreef Deuce92 het volgende:
Waar zou jij het dan graag over willen hebben, meid?
Misschien over hoe je je in het zweet hebt gewerkt bij het knuffelen van wat ijzer? Bij voorkeur ook nog gevolgd door wat progressiepics na de workoutquote:Op zondag 12 april 2015 13:04 schreef Deuce92 het volgende:
Waar zou jij het dan graag over willen hebben, meid?
Vandaag rustdag. Pic heb ik een maand geleden nog gepost. Einde.quote:Op zondag 12 april 2015 13:10 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Misschien over hoe je je in het zweet hebt gewerkt bij het knuffelen van wat ijzer? Bij voorkeur ook nog gevolgd door wat progressiepics na de workout![]()
![]()
![]()
nee niet geliftquote:Op zondag 12 april 2015 13:10 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Misschien over hoe je je in het zweet hebt gewerkt bij het knuffelen van wat ijzer? Bij voorkeur ook nog gevolgd door wat progressiepics na de workout![]()
![]()
![]()
Ik vind al die blabla over tv beter passen in TV Zeker als mensen er telkens, bij wijze van, een half topic over vollullen.
als ik geklaagd wil lezen ga ik wel naar KLBquote:Op zondag 12 april 2015 13:10 schreef MsMessy het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik vind al die blabla over tv beter passen in TV Zeker als mensen er telkens, bij wijze van, een half topic over vollullen.
Als ik onzin wil lezen, dan blijf ik wel hierquote:Op zondag 12 april 2015 13:14 schreef seto het volgende:
[..]
als ik geklaagd wil lezen ga ik wel naar KLB
jij wel turkquote:Op zondag 12 april 2015 13:26 schreef Deuce92 het volgende:
Kun je ook een open relatie hebben met reeksen?
quote:Op zondag 12 april 2015 13:27 schreef Awesome_ het volgende:
GYM-loyal master-race
quote dit bericht als je een eckte gymmer bent.
als je niet loyaal bent aan je reeks of partner hou je er gewoon niet echt van tbhquote:Op zondag 12 april 2015 13:27 schreef Awesome_ het volgende:
GYM-loyal master-race
quote dit bericht als je een eckte gymmer bent.
Dat is toch nergens voor nodig, meid. Geniet gewoon even lekker.quote:Op zondag 12 april 2015 13:31 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Wat, ergens random "Godverdomme, teringlijers!" gaan posten?
Ah vandaar dat er in je Pohi niets anders staat dan de GYM, oh wacht...quote:Op zondag 12 april 2015 13:32 schreef seto het volgende:
[..]
als je niet loyaal bent aan je reeks of partner hou je er gewoon niet echt van tbh
quote:Op zondag 12 april 2015 13:34 schreef Beach het volgende:
quote seto als je het met awesome eens bent
quote:
quote:Op zondag 12 april 2015 13:37 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Ah vandaar dat er in je Pohi niets anders staat dan de GYM, oh wacht...
beetje flirten met andere topics mag welquote:Op zondag 12 april 2015 13:37 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Ah vandaar dat er in je Pohi niets anders staat dan de GYM, oh wacht...
Flirten is lurken, niet postenquote:Op zondag 12 april 2015 13:42 schreef seto het volgende:
[..]
beetje flirten met andere topics mag wel
Oh en wat is dan versieren op Fok! niveau als posten pas flirten is?quote:Op zondag 12 april 2015 13:46 schreef seto het volgende:
[..]
denk jij dat naar andere vrouwen kijken ook flirten is lol
in de OP staanquote:Op zondag 12 april 2015 13:49 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Oh en wat is dan versieren op Fok! niveau als posten pas flirten is?
dan heb je gewoon bindingsangstquote:Op zondag 12 april 2015 13:54 schreef MsMessy het volgende:
[..]
En regelmatig in meerdere reeksen posten is dus een polygame relatie?
Aha, je post in twee reeksen evenveel en iedereen weet dat en daarbuiten flirt je dus af en toe met andere topics. Dat is dus bindingsangst. En als je nu heel veel post in een reeks, maar dat gaat je vervelen en je post dan in andere topics maar dat weten ze niet in de reeks?quote:
Daarna om 17:00 city - unitedquote:Op zondag 12 april 2015 13:48 schreef Jahr00n het volgende:
parijs roubaix is er op
lekkere wedstrijd
c_cquote:Op zondag 12 april 2015 13:52 schreef Awesome_ het volgende:
wie zou nou de ziekste game hebben van de gym
Ooit ging je wel op je knietjes voor hem. Maar jij bent nu zeker beter.quote:Op zondag 12 april 2015 01:02 schreef clumsy_clown het volgende:
SHARIAPOWER.
ALLAHU AKHBAR.
JALALALALALALALALALALALA.
Jij mag wel voor mij op je knietjes, snap je.quote:Op zondag 12 april 2015 14:15 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ooit ging je wel op je knietjes voor hem. Maar jij bent nu zeker beter.
ja nu bekijk je het maar lekkerquote:Op zondag 12 april 2015 14:09 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Aha, je post in twee reeksen evenveel en iedereen weet dat en daarbuiten flirt je dus af en toe met andere topics. Dat is dus bindingsangst. En als je nu heel veel post in een reeks, maar dat gaat je vervelen en je post dan in andere topics maar dat weten ze niet in de reeks?
quote:Op zondag 12 april 2015 14:15 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ooit ging je wel op je knietjes voor hem. Maar jij bent nu zeker beter.
Neuh.quote:Op zondag 12 april 2015 14:16 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Jij mag wel voor mij op je knietjes, snap je.
Hè hè kunnen we het nu laten rusten hoe iemand zijn relatie ziet en er niet meer over oordelen. Dank u vriendelijkquote:
Hey awesome maak je niet dikquote:Op zondag 12 april 2015 14:20 schreef Awesome_ het volgende:
Ah kanker nog meer Turken
Heel me dag verpest
nee kan niet sorryquote:Op zondag 12 april 2015 14:23 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Hè hè kunnen we het nu laten rusten hoe iemand zijn relatie ziet en er niet meer over oordelen. Dank u vriendelijk
Nee jij bent gewoon een aandachtshoer.quote:
En mannen die hier uit het niks komen posten dan?quote:Op zondag 12 april 2015 14:27 schreef fathank het volgende:
[..]
Nee jij bent gewoon een aandachtshoer.
Zoals alle vrouwen die hier vanuit t niets zijn komen posten
Nee ik hang aan de bar zoals de rest hier, rustdag toch? Kijken naar de selfiesluiquote:Op zondag 12 april 2015 14:27 schreef Deuce92 het volgende:
MsMessy, heb jij je vandaag in het zweet gewerkt "bij het knuffelen van wat ijzer"?
Beetje raar dat je dat dan wel van de rest verwacht.quote:Op zondag 12 april 2015 14:31 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Nee ik hang aan de bar zoals de rest hier, rustdag toch? Kijken naar de selfieslui
Deuce is daar een prachtig voorbeeld van.quote:Op zondag 12 april 2015 14:28 schreef Fripsel het volgende:
[..]
En mannen die hier uit het niks komen posten dan?
Gast ik ben een fatty. Ik sta hooguit 10 minuten op een loopband. Ik hoor niet eens ijzer aan te raken. Het is hier nog steeds geen hardcore gym.quote:Op zondag 12 april 2015 14:35 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Beetje raar dat je dat dan wel van de rest verwacht.
Die blijven nooit langquote:Op zondag 12 april 2015 14:28 schreef Fripsel het volgende:
[..]
En mannen die hier uit het niks komen posten dan?
Ja, met die mentaliteit kom je er nooit, hè.quote:Op zondag 12 april 2015 14:37 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Gast ik ben een fatty. Ik sta hooguit 10 minuten op een loopband. Ik hoor niet eens ijzer aan te raken. Het is hier nog steeds geen hardcore gym.
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 11 april 2015 20:49 schreef Boca_Raton het volgende:
Excuseert u mij, ik heb even tijd voor mezelf nodig.
quote:
quote:Op zaterdag 11 april 2015 10:32 schreef LovelyLady het volgende:
Jankdag. Lekker van slag.
Vanmiddag onofficieel even stiekem een huisje kijken.
Welke deur? En kan die vent ook normaal met zijn mond dicht eten?quote:Op zondag 12 april 2015 14:42 schreef no1uknow het volgende:
Ik weet dat dit een beetje open deuren intrappen is hè, maar dat HVJJN topic
[ afbeelding ]
Echt hè.quote:Op zondag 12 april 2015 14:44 schreef Awesome_ het volgende:
Allemaal van die suggestieve 'pls vraag door op mijn dramaqueen posts zodat ik 'oh niks laat maar' of 'laat me maar eventjes okee' kan posten'
lolquote:Op zondag 12 april 2015 14:42 schreef no1uknow het volgende:
Ik weet dat dit een beetje open deuren intrappen is hè, maar dat HVJJN topic
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[ afbeelding ]
beetje dit gevoel krijg ik erbijquote:Op zondag 12 april 2015 14:44 schreef Awesome_ het volgende:
Allemaal van die suggestieve 'pls vraag door op mijn dramaqueen posts zodat ik 'oh niks laat maar' of 'laat me maar eventjes okee' kan posten'
die foto'squote:Op zondag 12 april 2015 14:48 schreef fathank het volgende:
http://www.flabber.nl/art(...)n-huis-te-beschermen
Baas
kenker zegquote:Op zondag 12 april 2015 14:48 schreef fathank het volgende:
Baas
Lekker toch, als vrouw een zielige post neerzetten en je kan gelijk op tig DM's rekenen van WK's die emotioneel willen bijstaanquote:
ik wil ze wel met iets anders bijstaan.quote:Op zondag 12 april 2015 15:02 schreef Weissman het volgende:
[..]
Lekker toch, als vrouw een zielige post neerzetten en je kan gelijk op tig DM's rekenen van WK's die emotioneel willen bijstaan
maar zo fix je wel alleen de echte betasquote:Op zondag 12 april 2015 15:02 schreef Weissman het volgende:
[..]
Lekker toch, als vrouw een zielige post neerzetten en je kan gelijk op tig DM's rekenen van WK's die emotioneel willen bijstaan
Als het maar aandacht is toch? Maakt niet uit van wie het komt.quote:Op zondag 12 april 2015 15:06 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
maar zo fix je wel alleen de echte betas
Emotionele aandacht zonder dat ze ervoor hoeven te neuken. Daar gaat het toch om.quote:Op zondag 12 april 2015 15:06 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
maar zo fix je wel alleen de echte betas
seinfeldquote:Op zondag 12 april 2015 14:49 schreef no1uknow het volgende:
[..]
beetje dit gevoel krijg ik erbij
[ afbeelding ]
sowieso kramer![]()
snap je niet.quote:Op zondag 12 april 2015 15:09 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Emotionele aandacht zonder dat ze ervoor hoeven te neuken. Daar gaat het toch om.
Eindbaasquote:Op zondag 12 april 2015 14:48 schreef fathank het volgende:
Baas
Snap ook niet dat mensen nooit iets doen was gewoon HAM gegaan op dat tuig fuck die gasten manquote:Op zondag 12 april 2015 15:56 schreef Jahr00n het volgende:
NWS / Meisje mishandeld door stuk genetisch afval (Video)
ik krijg steeds meer haat aan dit volk
dit laatmijn bloed koken
wil dat k er bij was
ik zou die 5 opskeers helemaal de graftyfus in slaan
Mooi kippetje hoorquote:
Kan zo in madame tussaudquote:
natty? routine?quote:Op zondag 12 april 2015 17:28 schreef Weissman het volgende:
Kennen jullie deze gast nog?
http://www.witnessthechange.com/
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Wat een progressie![]()
Het mooiste vind ik dat hij echt zijn leven heeft verbeterd, en niet alleen is afgevallen
Je komt toch wel eens een spiegel tegen. Of je moet soms nieuwe kleren kopen. Als je naar de Vrijbuiter moet voor een nieuwe broek zou er toch een belletje moeten gaan rinkelen. Net zoals wanneer je denkt dat je in een lachspiegel staat te kijken.quote:Op zondag 12 april 2015 18:14 schreef Deuce92 het volgende:
Gewoon een jaar of 8-9 een surplus van 500 kcal per dag aanhouden. Zo moeilijk is dat toch niet.
dat stuk over dikke wijven die moeite doen om er nog goed uit te zienquote:Op zondag 12 april 2015 18:21 schreef Deuce92 het volgende:
Ik vind het altijd zo raar als mensen bewondering hebben voor kkdikke mensen die zijn afgevallen. Als ze echt zoveel wilskracht hadden waren ze nooit zo dik geworden.
Deze man legt het goed uit:
Ricky Gervais
in de derde gaat tyrion doodquote:Op zondag 12 april 2015 18:26 schreef VMSDKR het volgende:
Ik dacht dat Beach kkhard trollde met die 4 gelekte afleveringen, zie nu pas dat ze echt gelekt zijn.
ojee, dat is nog erger dan mijn ban voor de red wedding spoilerquote:
Wat is PMO?quote:Op zondag 12 april 2015 18:51 schreef Beach het volgende:
http://www.reddit.com/r/N(...)o_turned_my_hair_to/
hey awesome
is dat zo? Dan stop ik meteenquote:Op zondag 12 april 2015 18:59 schreef seto het volgende:
damn no fap mensen worden nu al zo wanhopig dat ze denken dat het hun grijze haren gaat veranderen
En jij bent?quote:Op zondag 12 april 2015 19:07 schreef Villas_Rubin het volgende:
Wollah, allemaal Ashab Al Jahanam hier!!!!
wat is datquote:Op zondag 12 april 2015 19:07 schreef Villas_Rubin het volgende:
Wollah, allemaal Ashab Al Jahanam hier!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |