aivd leest u mee, geheim agent, dm maar voor naam en toenaamquote:Op zondag 12 april 2015 00:56 schreef clumsy_clown het volgende:
Jullie piepen wel anders als we de sharia eindelijk hebben ingevoerd. Nofap wordt kkmakkelijk als je handen eraf gehakt zijn.
gewoon 10/10 baard hoor.quote:Op zondag 12 april 2015 01:06 schreef Ethanolic het volgende:
Kan allah niet serieus nemen
sukkltje met zijn snor
jij zandmens mag Allah niet eens uiterlijk omschrijven dus hou je bek over ons aller schapenneukerquote:Op zondag 12 april 2015 01:09 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
gewoon 10/10 baard hoor.
Hey drinky
besef ff je disrespect gapquote:Op zondag 12 april 2015 01:15 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
jij zandmens mag Allah niet eens uiterlijk omschrijven dus hou je bek over ons aller schapenneuker
Wie is die chick?quote:Op zondag 12 april 2015 00:38 schreef no1uknow het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gym leaders![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De OP staat hier
gelukkig kunnen ze jou neuken wanneer ze willen want meer functies heb je dan toch nietquote:Op zondag 12 april 2015 00:56 schreef clumsy_clown het volgende:
Jullie piepen wel anders als we de sharia eindelijk hebben ingevoerd. Nofap wordt kkmakkelijk als je handen eraf gehakt zijn.
hij kan gewoon niet overweg met die auto.quote:Op zondag 12 april 2015 09:52 schreef Awesome_ het volgende:
wat een kk motor man
shiiiiiiiiiiitttttttttttt
quote:Op zondag 12 april 2015 09:20 schreef stinkie het volgende:
[..]
gelukkig kunnen ze jou neuken wanneer ze willen want meer functies heb je dan toch niet
Klopt maar me laten gebruiken door mannen is hoe ik Allah dien, dan.quote:Op zondag 12 april 2015 09:20 schreef stinkie het volgende:
[..]
gelukkig kunnen ze jou neuken wanneer ze willen want meer functies heb je dan toch niet
yezedi spottedquote:Op zondag 12 april 2015 10:35 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Klopt maar me laten gebruiken door mannen is hoe ik Allah dien, dan.
Denk je dat hij op jou heeft gefapt?quote:Op zondag 12 april 2015 10:37 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
schaamde je je een beetje, post-orgasm?
Dat insinueerde ik niet, nee.quote:
Eerste 4?quote:Op zondag 12 april 2015 10:44 schreef Jahr00n het volgende:
de eerste 4 afleveringen game of thrones staan online
sick
Dit.quote:Op zondag 12 april 2015 10:42 schreef seto het volgende:
voor een haatfapje moet je alsnog wel enige aantrekkelijkheid hebben
doe ff fototje dan? niemand gelooft dit andersquote:Op zondag 12 april 2015 10:45 schreef JaqenHghar het volgende:
Wordt je wakker staat je vriendin in dr bootyshorts een ontbijtje voor je te fixen![]()
nee, aan jou denken maakte de nofap juist zo makkelijkquote:Op zondag 12 april 2015 10:40 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Dat insinueerde ik niet, nee.
Al zou het me niet verbazen als hij van die haatfapjes heeft gezet.
Haha pech jong.quote:Op zondag 12 april 2015 10:50 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
doe ff fototje dan? niemand gelooft dit anders
Kroept ie naar binnenquote:Op zondag 12 april 2015 10:51 schreef no1uknow het volgende:
[..]
nee, aan jou denken maakte de nofap juist zo makkelijk
don't go all WK on mequote:Op zondag 12 april 2015 10:52 schreef Awesome_ het volgende:
nofap maakt jullie wel hatelijk jonges
rub one out
nofap master race is alleen voor de eckte
Dus het komt er simpelweg op neer dat je geen ruggengraat hebt? Ook goed.quote:Op zondag 12 april 2015 10:51 schreef no1uknow het volgende:
[..]
nee, aan jou denken maakte de nofap juist zo makkelijk
quote:Op zondag 12 april 2015 10:56 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Dus het komt er simpelweg op neer dat je geen ruggengraat hebt? Ook goed.
Op je hele nofap-faal.quote:Op zondag 12 april 2015 10:59 schreef no1uknow het volgende:
Waar baseer je die compleet uit de lucht vallende conclusie eigenlijk op
was gewoon een bewust keuzequote:Op zondag 12 april 2015 11:02 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Op je hele nofap-faal.
Maar ik moet eerlijk zeggen dat het een te mooie dag is, en ik helemaal niet de intentie had om hatelijk te doen. Deuce lokte het uit. kkdeuce.
Heel goed.quote:Op zondag 12 april 2015 11:03 schreef no1uknow het volgende:
[..]
was gewoon een bewust keuze
en het was heerlijk
andere prioriteiten ook
quote:Op zondag 12 april 2015 11:04 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Heel goed.
Niet roken >> niet fappen
Ben altijd pro-fap geweest.
Maak je de volgende keer een filmpje?quote:
plaats ik 'm wel op je Facebooktijdlijnquote:Op zondag 12 april 2015 11:04 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Maak je de volgende keer een filmpje?
Hoeft niet via dm, je weet me te vinden![]()
![]()
quote:Op zondag 12 april 2015 11:05 schreef Awesome_ het volgende:
haha sander kom op man
hij rationaliseert het wel weer goed voor zichzelf
quote:Op zondag 12 april 2015 11:03 schreef no1uknow het volgende:
[..]
was gewoon een bewust keuze
en het was heerlijk
andere prioriteiten ook
Die ninja-edit was omdat ik wist wat je ging zeggen, en had nog gelijk ook.quote:Op zondag 12 april 2015 11:05 schreef no1uknow het volgende:
[..]
plaats ik 'm wel op je Facebooktijdlijn
nee
en die nee is geen antwoord op je ninja-edit
als dat geen neuken wordtquote:Op zondag 12 april 2015 11:07 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Die ninja-edit was omdat ik wist wat je ging zeggen, en had nog gelijk ook.
Aww, we beginnen elkaar aan te voelen
?quote:Op zondag 12 april 2015 11:10 schreef Awesome_ het volgende:
Maakt ook niet uit. Dacht alleen dat jij Sander heette..
Serieus?quote:Op zondag 12 april 2015 11:16 schreef clumsy_clown het volgende:
Nice, Jeroen heeft gelijk.
GoT S05E01-tijd
dat zijn die kkneppe releases met een 'vlc' update die je moet installeren maar dat een virus is.quote:Op zondag 12 april 2015 11:16 schreef clumsy_clown het volgende:
Nice, Jeroen heeft gelijk.
GoT S05E01-tijd
hmm dat moet dan sinds vannacht gebeurd zijnquote:Op zondag 12 april 2015 11:24 schreef Deuce92 het volgende:
Nja, als ik 'game of thrones season 5 leaked' google staat het er vol mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |