quote:Op zondag 12 april 2015 00:23 schreef remlof het volgende:
Waren de laatste woorden van PP waarna hij geen topic ging openen...
Wat een complimentenquote:Op zondag 12 april 2015 00:22 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Stekker hoor, alles labiel hierJa, best aardig. Wanneer word je weer FA? Kun je 40+ terughalen. Je was sowieso rechtvaardig, links en vriendelijk.
![]()
![]()
Ja, ik vond je wel een hele goede. Misschien iets te veel 'onder de users' naar de smaak van 'het beleid', denk ik, maar dat weet ik niet. Maar wel zeer geschikt. Je moest alleen een biertje minder lustenquote:Op zondag 12 april 2015 00:25 schreef remlof het volgende:
[..]
Wat een complimenten
Maar ik heb geen plannen om FA te worden, als ze me al zouden willen
En 40+ is best terecht gesloten volgens mij
Die heeft al een kunstkaak van al die 40 plussers die haar hebben bezochtquote:Op zondag 12 april 2015 00:28 schreef remlof het volgende:
Maar ik wil je wel een keer swaffelen FANN, wanneer schikt het?
ik schakel liever terugquote:Op zondag 12 april 2015 00:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Is het weer zo laat... Schakel ik even bij
thuisbasis is kwijt, iedereen is het kwijtquote:Op zondag 12 april 2015 00:36 schreef sacha het volgende:
[..]
moet je nu eens op actieve topics drukken
Wist niet dat je die hadquote:Op zondag 12 april 2015 00:42 schreef sacha het volgende:
[..]
nou niets, zal mijn dirty mind wel zijn
Ik kijk nog even een paar afleveringen van House of Cardsquote:Op zondag 12 april 2015 01:53 schreef chufi het volgende:
Ok iedereen onder de dekens..... Afgelopen dag toch over de 400 posts hier ....
Heb je Fann overgehaald of zo?quote:Op zondag 12 april 2015 02:02 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik kijk nog even een paar afleveringen van House of Cards
Om House of Cards te kijken bedoel ik.. Dat is haar favo serie momenteelquote:Op zondag 12 april 2015 02:16 schreef remlof het volgende:
[..]
Om geswaffeld te worden? Nee nog niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |