Het is een hele aparte stijl, maar ik vind het eigenlijk wel wat hebben. Gave woning wel.quote:Op maandag 25 mei 2015 13:27 schreef Dubbeldrank het volgende:
Dit is wel een erg mooie woning, behalve de inrichting, die kan de brandstapel op.
http://www.funda.nl/koop/(...)erwindenstraat-78-i/
Dat is het niet. Het is de enige toegang naar een straat.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 16:01 schreef ferrari_rood het volgende:
Je moet maar perse een achterom willen hebben.
Anderhalf miljoen neerleggen en dan zo'n erf, mij niet gezien.quote:
Die zo te zien gedeeld moet worden met nummer 19....quote:Op vrijdag 29 mei 2015 16:04 schreef k_man het volgende:
[..]
Dat is het niet. Het is de enige toegang naar een straat.
Yep, door een of andere stylist ofzo.... dan is het ineens : hip, stoer, ruig en andere additionele MOODBOARD kreten waard.....quote:Op zondag 31 mei 2015 08:37 schreef Cynix ® het volgende:
Ik vind het persoonlijk niet erg geslaagd ,maar het zou me niet eens verbazen als er bewust is gekozen voor dit natuursteen/nepmarmer-effect.
Die tegels overal en die kale bakstenen muren, het lijkt wel een centre parcs bungalow.quote:Op maandag 1 juni 2015 13:13 schreef Kreator het volgende:
Ik weet niet wat jij op het bed wil, maar ik wil graag een uil. Mooie spiegel ook.
[ afbeelding ]
Hele huis is smakeloos ingericht trouwens.
http://www.funda.nl/koop/(...)breukerhoek-4/fotos/
Verschrikkelijk idd.quote:Op maandag 1 juni 2015 13:20 schreef Karstman het volgende:
[..]
Die tegels overal en die kale bakstenen muren, het lijkt wel een centre parcs bungalow.
An de rechterkant van de trap zit mss een deur ? Of aan de achterkant dat zou ook kunnen.quote:Op maandag 1 juni 2015 13:38 schreef Gwywen het volgende:
Wat zou er met die vloer aan de hand zijn? Waarom komt dat in die hoek zo omhoog en waarom is er precies een foto van gemaakt?
[ afbeelding ]
Ben ook wel benieuwd hoe je bij die flessen komt, of beter: hoe hebben ze dat rekje achter de trap gekregen?
[ afbeelding ]
Link
Er zijn twee tredes met een extra latje... misschien zitten die los, en kan je er dan bij? Aan de plattegrond te zien zit er niet nog een deur aan de andere kant...quote:Op maandag 1 juni 2015 13:38 schreef Gwywen het volgende:
Wat zou er met die vloer aan de hand zijn? Waarom komt dat in die hoek zo omhoog en waarom is er precies een foto van gemaakt?
[ afbeelding ]
Ben ook wel benieuwd hoe je bij die flessen komt, of beter: hoe hebben ze dat rekje achter de trap gekregen?
[ afbeelding ]
Link
Ja hallo, ik heb wel interesse in die bouwmaterialen. Bezorgen jullie ook?quote:Op woensdag 27 mei 2015 07:48 schreef cherryblossomgirl het volgende:
Geen bijzondere foto's, wel een heel bijzondere tekst! (lees vooral ook de rest even hierrr)
lot mooi opgestapelde bouwmaterialen in de vorm van een huis
WIJ VERKOPEN EEN LOT BOUWMATERIALEN; bakstenen, beton, ijzer, dakpannen, dakstructuur, deuren vensters, elektrische voorizening, aarde, gras ezv...
de materialen zijn opgestapeld in de vorm van een huis waar kan in gewoond worden. (de vorige eigenaars woonden er 25 jaar in)
de bouwmaterialen zijn vervaardigd in 1990 en ook in 1990 opgestapeld.
rond de stapel is er een hoop aarde en gras, die zijn in de vorm van een dubbele tuin geschikt, ( een op zij van het hoop materialen en een achter het hoop materialen achter het hoop materiaal)
Deze kerel heeft ook net zijn auto te koop gezet:quote:Op woensdag 27 mei 2015 17:34 schreef -0- het volgende:
[..]
Nog een paar leuke passages:
[..]
[..]
[..]
[..]
Offtopic, maar hij verwijst ook naar de carport van de hoop bouwmaterialenquote:U bent niet populair?
U wilt scoren bij een Mieke, of haar ouders?
U wilt vrienden maken maar niks maakt u interessant?
U hebt een complex over de maat van uw apparaat?
Dan hebben wij een plan!
Met deze prachtige bling bling Audi A4 S- line ( alstublieft )
Wordt U HET gespreksonderwerp van de straat, DE man met wie iedereen wil meerijden , DE Chick magnet... Kortom, populair ...
Hij is prachtig wit , wat betekent dat u hem
Vaak moet wassen , en dus vaak naar de carwash moet , waar u tal van interessante ontmoetingen kunt maken.
Het is een dikke auto, wat u complex moeiteloos kan compenseren.
Deze prachtige Audi A4 S line ( alstublieft !) komt met tal van opties : wielen, stuur , dak , portieren , PINKERS ( zeeeeer nutteloos in België tenzij u weet hoe ze te gebruiken ) en een klaxon ( wanneer diene Pipo op de E40 op de linker rijstrook blijft plakken aan 160 kmh terwijl u dringend voorbij moet)
Het is ook een imago wagen , lees : hij is dik , Duur, razend snel , maar vooral : het is geen BMW , dus zult u die smerige blikken vol afkeur op de snelweg niet krijgen , en bovendien wordt u niet gecatalogeerd als nen agressieve Johnny .
Kan perfect gecombineerd worden met andere attributen waarmee u uw populariteit kan doen stijgen of een spontane :" jawadde , eje gie de loto gewonn , tè? " kan
Uitlokken bij vrienden en
Familie.
Bijvoorbeeld , past perfect onder de carport van het hoop gestapelde bouwmaterialen dat in Adinkerke te koop staat ( zie : mijn Andere advert) .
Kan ook assorti zijn met een witte smartphone van een niet genoemd fruitig merken bijpassend horloge .
Voor de rest heeft het alle voordelen van de chique bakken . Ge kunt er probleemloos mee dubbel parkeren, rechts inhalen , andere de pas afsnijden , en buiten Brussel de voorrang van rechts ontzeggen.
Hij is uitgerust met een automatische airconditioning , waarmee u in de zomer de pintjes fris kunt houden , een boordcomputer , en lederen zetels ( vree handig om kindregemors op te kuisen of alle andere "spetters van twijfelachtige origine " )
Verwarmde zetels . ( oppassen als u deze aansteekt dat alle "spetters van twijfelachtige origine" weg geveegd zijn )
Stabiliteits controle, zodat ie op zijn wielen blijft wanneer u razend snel door de bochten gaat en heel de reutemeteut dat andere jaloers kan maken , bv elektrische ruiten , spiegels , trekhaak , airco ezv ezv...
Er Werd weinig mee gereden , 54000 KMS en hij verkeert in prachtige staat .
Deze Audi A4 S line ( alstublieft !) is uitgerust met een pack lounge ( don't ask , i don't even know )
. Zo , u hebt geluk , vandaag is het ronde prijzen dag en wij laten al dat moois gaan voor 20.000¤ .
Wilt u ook succes hebben?
Wilt u ook vrienden maken?
Wilt u ook nen dikke auto om uw "apparaat complex " te compenseren?
DIT IS UW KANS!
Iedereen
Zal naar u opkijken !
Maar wacht eens , het is nog niet alles ! Als u binnen de tien minuten belt, dan krijgt u er een gratis pintje bij! U hoort het goed!
Bel nu en geniet van deze fantastische kans!
Daar zaten de onderduikers.....quote:Op maandag 1 juni 2015 13:38 schreef Gwywen het volgende:
[ afbeelding ]
Link
Is die wasbak nou zo goor of moet ik hoognodig mijn monitor poetsen??quote:Op maandag 1 juni 2015 19:45 schreef Zwolsboy het volgende:
Prachtige details
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Link : http://www.funda.nl/koop/(...)/fotos/#groot&foto-1
Met je monitor is niks mis volgens mij hoor...quote:Op maandag 1 juni 2015 19:51 schreef Ireth het volgende:
[..]
Is die wasbak nou zo goor of moet ik hoognodig mijn monitor poetsen??
Achter de trede onder die met de latjes lijkt wel een soort scharnier te zitten aan beide kanten. Hoewel me dat voor de stevigheid van de trap niet zo best lijktquote:Op maandag 1 juni 2015 13:54 schreef Shandaly het volgende:
Er zijn twee tredes met een extra latje... misschien zitten die los, en kan je er dan bij? Aan de plattegrond te zien zit er niet nog een deur aan de andere kant...
Nee, vaak is de brandgang van een perceel. Dan hoeft de gemeente dit niet te onderhouden. Hier in onze wijk is ook de brandgang van de middelste huizen met een recht van overpad voor de andere huizen.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 16:04 schreef k_man het volgende:
[..]
Dat is het niet. Het is de enige toegang naar een straat.
Waar heb jij het nou over? Kijk naar de advertentie van dat huis. Dat rare pad is de toegang naar de straat.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 15:34 schreef trigt013 het volgende:
[..]
Nee, vaak is de brandgang van een perceel. Dan hoeft de gemeente dit niet te onderhouden. Hier in onze wijk is ook de brandgang van de middelste huizen met een recht van overpad voor de andere huizen.
Ik zie het nu....bizar. Het leek mij een brandgang.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 15:43 schreef k_man het volgende:
[..]
War heb jij het nou over? Kijk naar de advertentie van dat huis. Dat rare pad is de toegang naar de straat.
Huuu wat een horror. Zal nog een dure keuken geweest zijn ook.. Juk.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 17:30 schreef Brighteyes het volgende:
Mijn eerste gedachte was: oef wat een lelijke, smaakgevoelige kleur van die keuken. [ afbeelding ]
En toen pas zag ik de verschrikkelijke industriële afzuiginstallatie, alsof je in een snackbar woont...![]()
En ook hier is het paars gezellig doorgevoerd in de woonkamer. Alleen dan weer nét niet hetzelfde als de keuken waardoor het glazuur van je tanden af springt:
[ afbeelding ]
Is paars het nieuwe grijs?
Hier
Als ik zo naar de plattegrond kijk denk ik dat er een trap naar de kelder onder zit, maar het is echt heel lelijk bedekt zoquote:Op maandag 1 juni 2015 13:38 schreef Gwywen het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Link
Waar is die paarse kastenwand gebleven op de foto waar de woonkamer ook op staat?quote:Op dinsdag 2 juni 2015 17:30 schreef Brighteyes het volgende:
Mijn eerste gedachte was: oef wat een lelijke, smaakgevoelige kleur van die keuken. [ afbeelding ]
En toen pas zag ik de verschrikkelijke industriële afzuiginstallatie, alsof je in een snackbar woont...![]()
En ook hier is het paars gezellig doorgevoerd in de woonkamer. Alleen dan weer nét niet hetzelfde als de keuken waardoor het glazuur van je tanden af springt:
[ afbeelding ]
Is paars het nieuwe grijs?
Hier
Dat is naast de opkamer = boven de melkkelder.quote:Op maandag 1 juni 2015 13:38 schreef Gwywen het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Link
Drie posts boven je....quote:Op woensdag 3 juni 2015 00:31 schreef Isegrim het volgende:
Uit diezelfde woning met die bult in de vloer:
[ afbeelding ]
Hele drogisterij in de badkamer.
Ik dacht Kruidvat of bulkweken bij die bolle.quote:
Ik vind het niet echt opmerkelijk hoor.quote:Op woensdag 3 juni 2015 02:26 schreef tvdleur het volgende:
Hey een nieuw huis in de omgeving. even foto's kijken
buitenkant mwoah, niet echt bijzonder ondanks "onder architectuur gebouwd"
[ afbeelding ]
buitenkant pff... de "architectuur" ben ik ff kwijt in deze hoek
[ afbeelding ]
QUE?
[ afbeelding ]
en ze houden van wit...
[ afbeelding ]
Mateloze gezelligheid in dit huis: http://www.funda.nl/koop/(...)eg-19/fotos/#foto-16
Maar gelukkig weten ze door hun hoofdkussen wel dat ze thuis zijn.quote:Op woensdag 3 juni 2015 02:26 schreef tvdleur het volgende:
Hey een nieuw huis in de omgeving. even foto's kijken
buitenkant mwoah, niet echt bijzonder ondanks "onder architectuur gebouwd"
[ afbeelding ]
buitenkant pff... de "architectuur" ben ik ff kwijt in deze hoek
[ afbeelding ]
QUE?
[ afbeelding ]
en ze houden van wit...
[ afbeelding ]
Mateloze gezelligheid in dit huis: http://www.funda.nl/koop/(...)eg-19/fotos/#foto-16
quote:Op maandag 1 juni 2015 13:38 schreef Gwywen het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Link
Als je op de plattegrond kijkt zie je dat de wasmachine aan de andere kant van die muur staat. Dit zal dus wel de afwatering zijn, niet netjes weggewerkt, verder wel een mooi optrekjequote:Op maandag 1 juni 2015 16:33 schreef NedKelly het volgende:
[..]
Daar zaten de onderduikers.....
De vorm doet me denken aan de draaiing van een trap, maar die zit meestal aan muur/plafond denk ik.
Die kom ik 9 van de 10 keer tegen bij bezichtigingen. Net als muurstickers met heel inspirerende teksten. Als het huis langer dan twee maanden te koop staat, trekken de stickers kromquote:Op woensdag 3 juni 2015 08:46 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Maar gelukkig weten ze door hun hoofdkussen wel dat ze thuis zijn.
"Home" teksten in je eigen huis2
Dat snap ik dus ook echt niet... "Home" of op de haard "fireplace" of tafel "table" zijn ze bang dat je op de tafel een vuurtje gaat stoken?quote:Op woensdag 3 juni 2015 08:46 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Maar gelukkig weten ze door hun hoofdkussen wel dat ze thuis zijn.
"Home" teksten in je eigen huis2
Ik denk dat dat een poster is, eerlijk gezegd.quote:Op maandag 1 juni 2015 13:38 schreef Gwywen het volgende:
[ afbeelding ]
Link
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |