SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2015 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verlopen challengesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DiversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Blogs van enkele vaste postersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 11-04-2015 22:15:12 ]![]()
Hee, er is een update voor Garmin Express, en het ziet er nu anders uit. En, niet onbelangrijk, het werkte in één keermag ook wel eens in de krant!
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Startnummer opgehaald voor morgenOok gelijk weer een pakje stickers voor mn startnummer gekocht (ipv speldjes), ideale uitvinding!
Ik zoek echter ook nog een startbewijs voor de kwartmarathon in Rdam voor mn moeder morgen, heeft iemand er toevallig nog eentje over/te koop??The line is a dot to you!![]()
Er staan er een paar op startbewijshulp.nlquote:Op zaterdag 11 april 2015 17:52 schreef kepler het volgende:
Startnummer opgehaald voor morgenOok gelijk weer een pakje stickers voor mn startnummer gekocht (ipv speldjes), ideale uitvinding!
Ik zoek echter ook nog een startbewijs voor de kwartmarathon in Rdam voor mn moeder morgen, heeft iemand er toevallig nog eentje over/te koop??F means you're fucked![]()
Cool, handige sitequote:Op zaterdag 11 april 2015 17:54 schreef YUR het volgende:
[..]
Er staan er een paar op startbewijshulp.nlBedankt!
The line is a dot to you!![]()
Ik heb vandaag trouwens een nieuwe trainingsvorm "ontdekt": de LIDL...
Lange, intensieve duurloop
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Ja, die moet je doen als je de ALDI-methode volgt.quote:Op zaterdag 11 april 2015 18:11 schreef Guard het volgende:
Ik heb vandaag trouwens een nieuwe trainingsvorm "ontdekt": de LIDL...
Lange, intensieve duurloop
Alle Lange Duurlopen IntensiefF means you're fucked![]()
En een niveau hoger heb je nog de AH-formulequote:Op zaterdag 11 april 2015 18:13 schreef YUR het volgende:
[..]
Ja, die moet je doen als je de ALDI-methode volgt.
Alle Lange Duurlopen Intensief
Altijd Hard[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
quote:Op zaterdag 11 april 2015 18:14 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
En een niveau hoger heb je nog de AH-formule
Altijd Hard![]()
![]()
quote:
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
En vergeet daarnaast de rompstabiliteit niet!
Core Opbouw, Optimaal Planken[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Of met de Core 1000quote:Op zaterdag 11 april 2015 18:18 schreef Guppyfriend het volgende:
En vergeet daarnaast de rompstabiliteit niet!
Core Opbouw, Optimaal PlankenF means you're fucked![]()
Wat heb je gekocht?quote:Op zaterdag 11 april 2015 18:22 schreef wyccie het volgende:
Ik heb op de expo New Balance gesponsord.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Morgen Bathmen, ergens wil ik wel eens proberen om die wat sneller te lopen. Maar tegelijkertijd durf ik dat ook nog steeds niet goed. Omdat ik geen idee heb wat ik onderweg allemaal ga tegenkomen blijf ik telkens voorzichtig, en hier was ik vorig jaar aan de finish uiteindelijk ook wel gesloopt. Maarja, je moet toch een keer wat durven...It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice![]()
succes morgen, ik ga je volgen met de appquote:Op zaterdag 11 april 2015 18:47 schreef GlenHighland het volgende:
Het is gelukt met de SISjes en de Spibelt. En het zit prima. (Zelfs met een S5 in het zakje)
[ afbeelding ]Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Alvast heel veel succes morgen in Rdam!
Natuurlijk ook de andere mensen die een wedstrijd(je) gaan lopen! Ik zal aan jullie denken. Is het nog op tv te zien?
![]()
Ook onderdeel van de voorbereiding: beoordelen welke versie van You'll Never Walk Alone het meest geschikt is voor mijn oren morgenochtend. Er zijn er nogal wat![]()
![]()
Allemaal helemaal luisteren, dan wil je het morgen echt niet meer horenquote:Op zaterdag 11 april 2015 19:03 schreef Quoi het volgende:
Ook onderdeel van de voorbereiding: beoordelen welke versie van You'll Never Walk Alone het meest geschikt is voor mijn oren morgenochtend. Er zijn er nogal wat
Clubgenoot loopt morgen zijn allerlaatste marathon. Voor een heel goed doel, achter een rollator
F means you're fucked![]()
Ben ik zojuist aan begonnen. I Can See Clearly Now mag er ook bij.quote:Op zaterdag 11 april 2015 19:04 schreef Guard het volgende:
[..]
Allemaal helemaal luisteren, dan wil je het morgen echt niet meer horen
@Yur: dat klinkt een beetje dramatisch.![]()
Ik ben weer thuis! Even tussendoor een reisje gemaakt naar Valkenburg.
De Cauberg Trail was de moeite waard! We liepen een aantal keren de Cauberg op en af; ik heb minstens 4 pittige beklimmingen geteld. De eerste heb ik hardlopend volgehouden; bij de tweede kwam ik tot halverwege. De derde was een korte klim dwars door een weiland; hier was ik al zo moe dat ik er niet eens meer aan begonnen ben. Ik was overigens niet de enige, op mijn positie in het veld was er maar een enkeling die het probeerde.
Toen kwamen we weer bij de tweede helling terug aan, maar nu andersom, en daar heb ik me even laten gaan. Zoef! En toen de laatste klim, die halverwege veranderde in een steile trap. Zwaar. En van daar weer een afdaling naar de finish, waar ik weer terug was in ruim 58 minuten. Ruim 10 minuten sneller dan bij de ongeveer even lange Puinduinrun van een paar jaar terug, waarmee dit dus niet de zwaarste wedstrijdwas die ik ooit heb gelopen.
Na afloop heb ik nog wat na staan praten met streamnl en later met Guard. Bijvoorbeeld over wat ik van trailen vind, nu ik een keer meegedaan heb: het is ontzettend leuk, maar het voelt niet echt als een hardloopwedstrijd, en ik zal daarom liever nog eens terugkomen op de Cauberg voor een pittige training, en dan mijn wedstrijden op mooi vlak asfalt blijven lopen. Maar ik begrijp waarom sommige mensen er zo veel van genieten.
https://www.endomondo.com/workouts/501006940/1318271![]()
En ik heb mijn Feijenoord polszweetbandje klaarliggen. Rotterdam zal weten dat ik dit jaar eindelijk meeloop.
(al is het niet de marathonik krijg toch weer kriebels hoor)
![]()
Ik heb mijn doel net niet gehaald. Dat was: zo snel mogelijk die expo in en weer uit. Alleen wilde Gogo (begrijpelijk) nog een paar jasjes kijken, maar in 10 minuten waren we gelukkig weer buiten. Wat een ongein, zo'n expo.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
http://www.rijnmond.nl/pr(...)-loopt-de-marathon-mquote:Op zaterdag 11 april 2015 19:07 schreef Quoi het volgende:
[..]
Ben ik zojuist aan begonnen. I Can See Clearly Now mag er ook bij.
@Yur: dat klinkt een beetje dramatisch.F means you're fucked![]()
Guard is trouwens bijzonder fraai op de foto gezet in een afdaling van de Cauberg... Nog niet alle foto's zijn online, dus ik heb mezelf nog niet kunnen spotten.![]()
Toch wel een leuke middag gehad. Niet hardgelopen, maar dat is ook wat waard!quote:Op zaterdag 11 april 2015 19:08 schreef pijll het volgende:
De Cauberg Trail was de moeite waard! We liepen een aantal keren de Cauberg op en af; ik heb minstens 4 pittige beklimmingen geteld. De eerste heb ik hardlopend volgehouden; bij de tweede kwam ik tot halverwege. De derde was een korte klim dwars door een weiland; hier was ik al zo moe dat ik er niet eens meer aan begonnen ben. Ik was overigens niet de enige, op mijn positie in het veld was er maar een enkeling die het probeerde.
Toen kwamen we weer bij de tweede helling terug aan, maar nu andersom, en daar heb ik me even laten gaan. Zoef! En toen de laatste klim, die halverwege veranderde in een steile trap. Zwaar. En van daar weer een afdaling naar de finish, waar ik weer terug was in ruim 58 minuten. Ruim 10 minuten sneller dan bij de ongeveer even lange Puinduinrun van een paar jaar terug, waarmee dit dus niet de zwaarste wedstrijdwas die ik ooit heb gelopen.
Na afloop heb ik nog wat na staan praten met streamnl en later met Guard. Bijvoorbeeld over wat ik van trailen vind, nu ik een keer meegedaan heb: het is ontzettend leuk, maar het voelt niet echt als een hardloopwedstrijd, en ik zal daarom liever nog eens terugkomen op de Cauberg voor een pittige training, en dan mijn wedstrijden op mooi vlak asfalt blijven lopen. Maar ik begrijp waarom sommige mensen er zo veel van genieten.
https://www.endomondo.com/workouts/501006940/1318271Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
quote:Op zaterdag 11 april 2015 19:08 schreef pijll het volgende:
https://www.endomondo.com/workouts/501006940/1318271
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Twee korte broeken: een korte tight en een los broekje met zo'n ingebouwd onderbroekje. Ik wilde sowieso al wat extra korte broeken, en deze zaten ook nog eens erg fijn. Helemaal blij mee.quote:![]()
Klinkt goed.quote:Op zaterdag 11 april 2015 19:08 schreef pijll het volgende:
De Cauberg Trail was de moeite waard!
Wel jammer dat de meeste trails zo ver in het zuiden zijn. Ik ga in ieder geval de Posbanktrail doen, en misschien nog de Stuwwaltrail als er plekken vrijkomen.![]()
Probeer nooit een beroep te doen op de organisatie van de stuwwaltrail. Die reageren nergens op. Waardeloos.quote:Op zaterdag 11 april 2015 19:41 schreef wyccie het volgende:
[..]
Klinkt goed.
Wel jammer dat de meeste trails zo ver in het zuiden zijn. Ik ga in ieder geval de Posbanktrail doen, en misschien nog de Stuwwaltrail als er plekken vrijkomen.Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Iedereen veel succes morgen! Ik zal met startnummer 20515 rondlopen.
Hier is alles zo goed als rond. Spullen liggen klaar, toeschouwers-draaiboek is af, en app toch nog werkende gekregen. Vanwege de uiteindelijk toch lager voorspelde temperatuur laat ik m'n Camelbak deze keer thuis, en ga ik het eens zonder proberen. Daarvoor in de plaats heb ik ook maar een SPIbelt geregeld. Komt helemaal goed morgen!Get stoned![]()
Das niet voor niks natuurlijkquote:Op zaterdag 11 april 2015 19:41 schreef wyccie het volgende:
[..]
Klinkt goed.
Wel jammer dat de meeste trails zo ver in het zuiden zijn.
Grappig, ik heb met die organisatie precies de omgekeerde ervaringquote:Op zaterdag 11 april 2015 19:48 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Probeer nooit een beroep te doen op de organisatie van de stuwwaltrail. Die reageren nergens op. Waardeloos.
Jij ook veel succes!quote:Op zaterdag 11 april 2015 19:50 schreef Hinder het volgende:
Hier is alles zo goed als rond. Spullen liggen klaar, toeschouwers-draaiboek is af, en app toch nog werkende gekregen. Vanwege de uiteindelijk toch lager voorspelde temperatuur laat ik m'n Camelbak deze keer thuis, en ga ik het eens zonder proberen. Daarvoor in de plaats heb ik ook maar een SPIbelt geregeld. Komt helemaal goed morgen!Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Jij zonder Camelbak? Dan ben je onherkenbaarquote:Op zaterdag 11 april 2015 19:50 schreef Hinder het volgende:
Hier is alles zo goed als rond. Spullen liggen klaar, toeschouwers-draaiboek is af, en app toch nog werkende gekregen. Vanwege de uiteindelijk toch lager voorspelde temperatuur laat ik m'n Camelbak deze keer thuis, en ga ik het eens zonder proberen. Daarvoor in de plaats heb ik ook maar een SPIbelt geregeld. Komt helemaal goed morgen!
Succes iedereen morgen!
Dit weekend een marathon lopen mocht voor mij niet zo zijn, maar ik hoop dat er verder alleen maar topprestaties geleverd worden!
Jack does it in real time...![]()
Wanneer was dat?quote:Op zaterdag 11 april 2015 19:51 schreef YUR het volgende:
[..]
Grappig, ik heb met die organisatie precies de omgekeerde ervaring
Ik heb ze gemaild, op hun website een bericht gezet, op hun facebook en via mudsweattrails. Geen enkele reactie.
Onbegrijpelijk en gruwelijk onfatsoenlijk ook. Ik ben inmiddels redelijk richting mijn kookpunt aan het gaan.Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Ja, vandaar dat ik m'n startnummer er maar even bij vermeld heb.quote:Op zaterdag 11 april 2015 19:52 schreef YUR het volgende:
[..]
Jij zonder Camelbak? Dan ben je onherkenbaarGet stoned![]()
Eigenlijk altijdquote:Op zaterdag 11 april 2015 19:54 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Wanneer was dat?
Ik heb ze gemaild, op hun website een bericht gezet, op hun facebook en via mudsweattrails. Geen enkele reactie.
Onbegrijpelijk en gruwelijk onfatsoenlijk ook. Ik ben inmiddels redelijk richting mijn kookpunt aan het gaan.
Maak je niet druk, de stuwwaltrail is pas over 5 weken ofzo. Hij zal het wel druk hebben. Met op vakantie gaan en nog veel meer dingen organiseren
Ik zat net te spieken hoever het van hier naar de Coolsingel is, op de fiets. Minder ver dan ik dacht...quote:Op zaterdag 11 april 2015 20:01 schreef Quoi het volgende:
Er doen echt veel bekenden mee morgen. Krijg het nog druk met kijken
Maar ik weet nog niet of ik zin heb om te gaan kijken
Ook in de afgelopen weken/dit jaar nog?quote:Op zaterdag 11 april 2015 19:58 schreef YUR het volgende:
[..]
Eigenlijk altijd
Maak je niet druk, de stuwwaltrail is pas over 5 weken ofzo. Hij zal het wel druk hebben. Met op vakantie gaan en nog veel meer dingen organiseren
Ik vind het prima dat je het te druk hebt om een evenement te organiseren, maar organiseer dan ook niks.
Een week niet reageren vind ik slecht maar kan ik volgen. Bijna 3 weken vind ik niet kunnen.
Of het goedkomt of niet boeit me niet eens zozeer, het is voor mij inmiddels vooral een principekwestie: als je ergens de capaciteiten niet voor hebt moet je t niet doen.Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Van nos.nl:
Het aantal Nederlanders dat een marathon binnen drie uur loopt is sinds de jaren tachtig dramatisch gedaald, ondanks een forse toename van het aantal marathonlopers. In 1989 haalden 1593 Nederlandse mannen in minder dan drie uur de eindstreep, vorig jaar nog maar 459.
Alle Nederlanders die waar ook ter wereld de marathon in minder dan drie uur lopen, worden opgenomen in de jaarlijkse marathonlijst van het blad Runner’s World. Uit die lijst blijkt dat in 1981, het eerste jaar van de Marathon Rotterdam, voor het eerst meer dan 400 Nederlanders binnen de 3 uur finishten. Tegenwoordig zijn er ongeveer vijftien keer zoveel marathonlopers, maar het aantal lopers dat de marathon binnen drie uur aflegt, is net zo groot als in 1981.
Link: http://nos.nl/artikel/202(...)teeds-langzamer.html![]()
Nou, dan zet je uit principe bij deze dus je startbewijs te koop begrijp ik? Wyccie had wel interesse geloof ikquote:Op zaterdag 11 april 2015 20:02 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ook in de afgelopen weken/dit jaar nog?
Ik vind het prima dat je het te druk hebt om een evenement te organiseren, maar organiseer dan ook niks.
Een week niet reageren vind ik slecht maar kan ik volgen. Bijna 3 weken vind ik niet kunnen.
Of het goedkomt of niet boeit me niet eens zozeer, het is voor mij inmiddels vooral een principekwestie: als je ergens de capaciteiten niet voor hebt moet je t niet doen.F means you're fucked![]()
Dat is het probleem, ik probeer het over te dragen aan Frsh, maar ze reageren dus niet.quote:Op zaterdag 11 april 2015 20:04 schreef YUR het volgende:
[..]
Nou, dan zet je uit principe bij deze dus je startbewijs te koop begrijp ik? Wyccie had wel interesse geloof ikSpelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Ik zal het nooit halenquote:Op zaterdag 11 april 2015 20:02 schreef Angel-A het volgende:
Van nos.nl:
Het aantal Nederlanders dat een marathon binnen drie uur loopt is sinds de jaren tachtig dramatisch gedaald, ondanks een forse toename van het aantal marathonlopers. In 1989 haalden 1593 Nederlandse mannen in minder dan drie uur de eindstreep, vorig jaar nog maar 459.
Alle Nederlanders die waar ook ter wereld de marathon in minder dan drie uur lopen, worden opgenomen in de jaarlijkse marathonlijst van het blad Runner’s World. Uit die lijst blijkt dat in 1981, het eerste jaar van de Marathon Rotterdam, voor het eerst meer dan 400 Nederlanders binnen de 3 uur finishten. Tegenwoordig zijn er ongeveer vijftien keer zoveel marathonlopers, maar het aantal lopers dat de marathon binnen drie uur aflegt, is net zo groot als in 1981.
Link: http://nos.nl/artikel/202(...)teeds-langzamer.htmlMaar ik heb WEL een marathon gelopen
![]()
![]()
Precies!quote:Op zaterdag 11 april 2015 20:08 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik zal het nooit halenMaar ik heb WEL een marathon gelopen
![]()
Ik zie net trouwens dat het geen volledig MST-event is(zoals ik dacht), maar dat de organisatie bij de Stuwwalloop zelf ligt. Die ken ik niet.quote:Op zaterdag 11 april 2015 20:06 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Dat is het probleem, ik probeer het over te dragen aan Frsh, maar ze reageren dus niet.
Als je een mailtje hebt gestuurd naar inschrijven@stuwwalloop.nl, zou ik me echt niet druk maken. Zonde van je energie.F means you're fucked![]()
Ja, die heb ik gemaild inderdaad.quote:Op zaterdag 11 april 2015 20:12 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik zie net trouwens dat het geen volledig MST-event is(zoals ik dacht), maar dat de organisatie bij de Stuwwalloop zelf ligt. Die ken ik niet.
Als je een mailtje hebt gestuurd naar inschrijven@stuwwalloop.nl, zou ik me echt niet druk maken. Zonde van je energie.
En niet druk maken heb je wel gelijk in ja
MST reageert inderdaad wel snel, op hen heb ik niks aan te merken
Amenquote:Op zaterdag 11 april 2015 20:08 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik zal het nooit halenMaar ik heb WEL een marathon gelopen
Zag het op het journaal. Verbaast me niet zo eigenlijk, onder de drie uur lopen is toch nog wel een beetje next level ten op zichte van uberhaupt de finish halen.quote:Op zaterdag 11 april 2015 20:02 schreef Angel-A het volgende:
Van nos.nl:
Link: http://nos.nl/artikel/202(...)teeds-langzamer.html![]()
Het verbaast mij ook niet zoveel, het is toch een soort magische grens, die niet voor iedereen weggelegd is. Maar ik ben dan wel nieuwsgierig wat de (kennelijke) stijging van eind jaren tachtig dan veroorzaakt heeft?
1981: voor het eerst meer dan 400.
1989: 1593
2014: 459
Waarom dan eind jaren tachtig zoveel?[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Volgens Gerard Nijboer lag het aan Gerard Nijboer.quote:Op zaterdag 11 april 2015 20:41 schreef Guppyfriend het volgende:
Het verbaast mij ook niet zoveel, het is toch een soort magische grens, die niet voor iedereen weggelegd is. Maar ik ben dan wel nieuwsgierig wat de (kennelijke) stijging van eind jaren tachtig dan veroorzaakt heeft?
Waarom dan eind jaren tachtig zoveel?
http://nos.nl/artikel/202(...)st-voor-de-rest.html![]()
Ik had het al eens gelezen ja. Elke sport wordt gekenmerkt door een steeds beter wordende breedtesport. Bij hardlopen wordt het in de breedte echter steeds slechter. Dat is heel erg raar voor een sport die zich graag laat kenmerken door vooruitstrevendheid.
En nog ff stoken...
Misschien komt het ook wel door een trend die mensen alleen maar langer langzaam laat lopen en met eten niks meer te doen dan alleen maar altijd hetzelfde gezond
Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Als je een tijd onder de 3 uur wilt halen, vereist dat natuurlijk ook een bepaalde toewijding. Zeker als je niet in die mate beschikt over een natuurtalent. En niet iedereen is bereid om die toewijding te geven, of kan dat doen.[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Ok, L_T, je had gelijk, m'n telefoon en vijf gelletjes in het zakje aan de achterkant van m'n broek is te veel. Het past wel, maar ik zie er uit als een uitgezakte quasimodo en het zal ook wel niet lekker lopen.
Telefoon maar in de tas afgeven danHoewel vijf gelletjes er ook al raar uit ziet, maar who cares. Die eet je toch op.
![]()
Mooie zaken om the night before te gaan proberenquote:Op zaterdag 11 april 2015 20:47 schreef TMan het volgende:
Ok, L_T, je had gelijk, m'n telefoon en vijf gelletjes in het zakje aan de achterkant van m'n broek is te veel. Het past wel, maar ik zie er uit als een uitgezakte quasimodo en het zal ook wel niet lekker lopen.
Telefoon maar in de tas afgeven danHoewel vijf gelletjes er ook al raar uit ziet, maar who cares. Die eet je toch op.
Ja, dit is het minst doordachte stuk voorbereiding denk ik.quote:Op zaterdag 11 april 2015 20:48 schreef YUR het volgende:
[..]
Mooie zaken om the night before te gaan proberen![]()
Bij m'n LDL altijd bottle belt mee, en nooit meer dan twee gelletjes. Keuze is dus nu of vijf gelletjes achterin m'n broek, of lopen met bottle belt. Dan liever het eerste.![]()
Altijd je marathonconfiguratie testen in trainingquote:Op zaterdag 11 april 2015 20:52 schreef TMan het volgende:
[..]
Ja, dit is het minst doordachte stuk voorbereiding denk ik.![]()
Bij m'n LDL altijd bottle belt mee, en nooit meer dan twee gelletjes. Keuze is dus nu of vijf gelletjes achterin m'n broek, of lopen met bottle belt. Dan liever het eerste.
Had ik ook niet gedaanquote:Op zaterdag 11 april 2015 20:53 schreef YUR het volgende:
[..]
Altijd je marathonconfiguratie testen in training![]()
Ik dacht dat het wel zou lukken met mijn endurance spibelt...
En dat klopte dat ik de belt onder mijn shirt deed en vervolgens schuurplekken van mijn gelletjes kreeg vergeten we dan gemakshalve maar even
Komt door al die 30/40+ers die gaan hardlopen tegenwoordig. En misschien maakt dat de sport tot ouwelullensport waar de jeugd niks mee te maken wil hebben?quote:Op zaterdag 11 april 2015 20:44 schreef mosselmossel het volgende:
Ik had het al eens gelezen ja. Elke sport wordt gekenmerkt door een steeds beter wordende breedtesport. Bij hardlopen wordt het in de breedte echter steeds slechter. Dat is heel erg raar voor een sport die zich graag laat kenmerken door vooruitstrevendheid.
En nog ff stoken...
Misschien komt het ook wel door een trend die mensen alleen maar langer langzaam laat lopen en met eten niks meer te doen dan alleen maar altijd hetzelfde gezond
En er moeten inderdaad meer mensen komen die elke dag 50 m verder sprinten.Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Idem voor wedstrijden op andere afstandenquote:Op zaterdag 11 april 2015 20:53 schreef YUR het volgende:
[..]
Altijd je marathonconfiguratie testen in training
Ik vind het artikel nogal male-centered vooral.. Wat zou dan de magische grens voor vrouwen zijn? En arme mannen kunnen niet meer zo vaak trainen omdat ze in het huishouden meer verantwoordelijkheden hebben, aaahhhquote:Op zaterdag 11 april 2015 20:41 schreef Guppyfriend het volgende:
Waarom dan eind jaren tachtig zoveel?
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Nah, in m'n training staat er niet elke 5 km een drankpost. En ik loop meestal alleen en niet met 14999 anderen. En Lee Towers zingt nooit voor m'n training.quote:Op zaterdag 11 april 2015 20:53 schreef YUR het volgende:
[..]
Altijd je marathonconfiguratie testen in training![]()
![]()
Dit was ook mijn gedachte, al die marathonlopers zijn laat begonnen. Lopers die van kinds af aan aan atletiek doen lopen over het algemeen vast beter en sneller.quote:Op zaterdag 11 april 2015 20:59 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Komt door al die 30/40+ers die gaan hardlopen tegenwoordig. En misschien maakt dat de sport tot ouwelullensport waar de jeugd niks mee te maken wil hebben?
En er moeten inderdaad meer mensen komen die elke dag 50 m verder sprinten.![]()
http://lb-entertainment.nl/lee-towersquote:Op zaterdag 11 april 2015 21:05 schreef TMan het volgende:
[..]
Nah, in m'n training staat er niet elke 5 km een drankpost. En ik loop meestal alleen en niet met 14999 anderen. En Lee Towers zingt nooit voor m'n training.
En voor een aanzienlijk lager bedrag kom ik je om de 5 km een bekertje water aanreiken.![]()
Misschien kun je 1 of 2 gels gewoon vasthouden? Een km of 10, 15 overleef je dat wel?quote:Op zaterdag 11 april 2015 21:05 schreef TMan het volgende:
[..]
Nah, in m'n training staat er niet elke 5 km een drankpost. En ik loop meestal alleen en niet met 14999 anderen. En Lee Towers zingt nooit voor m'n training.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Ik ken een loopgroep hoorOm de 5 km een drankpost.
Verandering in aanpak tov Berlijn van mijn meneer: meer gelletjes en aan het einde magnesium-dextrootjes. In training getest. Tijdens trainingen veel versnellingen op marathontempo in de LDLs gedaan. Ben erg benieuwd hoe 'ie het gaat doen. Beoogd tempo: 5:30 (best rap, vind ik toch). Enige dat rammelde was een kuitspiertje, maar die doet al twee weken niks meer.
Moet lukken zo? Maar ik vind het wel weer spannend hoorVergeet bijna dat ik zelf loop. Is ook meer om de tijd de doden.
![]()
Meneer Q is snelliequote:Op zaterdag 11 april 2015 21:24 schreef Quoi het volgende:
Ik ken een loopgroep hoorOm de 5 km een drankpost.
Verandering in aanpak tov Berlijn van mijn meneer: meer gelletjes en aan het einde magnesium-dextrootjes. In training getest. Tijdens trainingen veel versnellingen op marathontempo in de LDLs gedaan. Ben erg benieuwd hoe 'ie het gaat doen. Beoogd tempo: 5:30 (best rap, vind ik toch). Enige dat rammelde was een kuitspiertje, maar die doet al twee weken niks meer.
Moet lukken zo? Maar ik vind het wel weer spannend hoorVergeet bijna dat ik zelf loop. Is ook meer om de tijd de doden.
@LT: zijn vrouwen op deze afstanden niet al even snel? Of is dat alleen bij ultra's? (Ik heb ooit n klok horen luiden maar geen idee waar de klepel hangt)
Alle Rotterdam lopers: succes!
Caubergtrailers: respect! Dat zijn niet de makkelijkste hellingen!
Zelf vandaag mijn langste duurloop ooit gedaan, 16 km. Eerste helft ging echt waardeloos, pijntjes en gedoe. Dacht aan naar huis wandelen. Tweede helft ging juist weer prima. Echt vreemd. Dus mixed feeling over de training. Aantal kms oké, de manier waarop niet zo.![]()
Mijn loopje vandaag was een beetje een teleurstelling, ik had veel moeite met de wind en kwam geen moment in de buurt van een PR. 28e van de 166 geworden, zo'n anderhalve minuut boven m'n PR.![]()
Ehh nee, tussen het wereldrecord zit ruim 10 minuten maar de breedte is bij de vrouwen vooral heel klein. Maar een handjevol loopt onder de 2.19 tegenover hordes mannen die onder de 2.06 lopen.quote:Op zaterdag 11 april 2015 21:31 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Meneer Q is snellie
@LT: zijn vrouwen op deze afstanden niet al even snel? Of is dat alleen bij ultra's? (Ik heb ooit n klok horen luiden maar geen idee waar de klepel hangt)
Ik zou zeggen dat 3u voor mannen vergelijkbaar is met 3.25 voor vrouwen of zo.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Alle marathon loppers succes morgen, ziet er naar uit dat het weer in ieder geval goed is. Ik heb vandaag toch maar nieuwe schoenen gehaald, op aanraden van hier mijn oude meegenomen en terug gekomen met een paar Asyics Kayano 20
![]()
Lol, ok. Hoeveel lager?quote:Op zaterdag 11 april 2015 21:15 schreef pijll het volgende:
[..]
http://lb-entertainment.nl/lee-towers
En voor een aanzienlijk lager bedrag kom ik je om de 5 km een bekertje water aanreiken.M'n punt is dat de wedstrijd altijd afwijkt van de training en dat is juist goed, daar kun je veel energie uithalen en dat maakt het leuk.
@L_T dat is ook nog een idee, kan prima. Loop als het erg warm is ook weleens met een extra flesje water. Gewoon af en toe van hand wisselen, gaat prima.![]()
Inmiddels wel een foto geplaatst met een Ekiden groen shirt.quote:Op zaterdag 11 april 2015 19:18 schreef pijll het volgende:
Guard is trouwens bijzonder fraai op de foto gezet in een afdaling van de Cauberg... Nog niet alle foto's zijn online, dus ik heb mezelf nog niet kunnen spotten.
En ook streamnl gespotMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Ehh dat doen ze al haha.quote:Op zaterdag 11 april 2015 21:52 schreef TMan het volgende:
Ik vraag me af of er iets gaat veranderen als Keniaanse vrouwen ook gaan lopen?Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Ik hoop dat er nog meer foto's komen, want op deze sta ik erop als een idioot.quote:Op zaterdag 11 april 2015 21:51 schreef Guard het volgende:
[..]
Inmiddels wel een foto geplaatst met een Ekiden groen shirt.
En ook streamnl gespot
De uitslagen laten ook op zich wachten. Misschien door de chaotische start. (De stroom was uitgevallen bij de start van de 28, dus toen de voorsten begonnen te lopen was het onduidelijk of er ook echt officieel gestart was...)![]()
Zondag 6 September de vooroeverloop. Ik denk dat ik maar gewoon weer ga doen. Leuke HM om weer naar toe te trainen.![]()
![]()
Face says it all, not a happy camper.
eerste 2 rondjes ging prima, 3de rondje "not bad at all" maar bij het begin van het 4de rondje was het op en lukte niet meer om te herstellen.
De grootste "teleurstelling" was het feit dat ik mijn zinnen gezet had op 5 rondjes en bij 2.5 rondje nog prima op schema lag.
maar ja, shit happens en een goed leermoment.... het enige waar ik het aan kan wijden is een vol trainingsschema.
Deze week rust voor de Wanaka Trail Marathon'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
Mag ik in de OP voor :
1
2[b]28 juni - [url=http://halvemarathonroosendaal.nl/]De Halve Marathon van Roosendaal (Roosendaal)[/url][/b]
[*] thelaudprince- HM
En ik wil ook toegevoegd worden aan de Tilburg 10 Miles op 6 september, die staat er al in. En daar dan de 10 EM voor mij![]()
![]()
Succes allemaal in Rotterdam! Ik heb de trackerapp geïnstalleerd, hoop startnummers om te volgen, leuk.Voor zo ver nog niet gedaan, post je startnummer nog even.
Morgenochtend zelf weer eens een stukkie lopen. Benen voelen best goed na Texel, weinig last gehad. Wel van m'n voeten, daar was een of andere pleuris op uitgebrokenVoor Texel een paar dagen op Allstars gelopen, krijg ik enorme zweetpoten in, had voor Texel al last van m'n voeten daardoor, vervolgens 5 uur lopen met wat zand in je schoenen doet hele bijzondere dingen met je voeten... Zal de details besparen, maar het was een behoorlijk slagveld.
![]()
Succes iedereen morgen! Fokking pleuriseind lopen. Ik heb alles klaargelegd. 5 gels +1 reserve in het zakje, plus nog 7 zoute dropjes voor in de laatste 12 kilometer tegen de kramp. En verder alles gedaan, denk ik.
Ik heb nummer 10445 trouwens.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Jammer RD. Soms heb je van die dagen, hopelijk toch een leerzame ervaring.quote:Op zaterdag 11 april 2015 22:04 schreef rechtsedirecte het volgende:
[ afbeelding ]
Face says it all, not a happy camper.
eerste 2 rondjes ging prima, 3de rondje "not bad at all" maar bij het begin van het 4de rondje was het op en lukte niet meer om te herstellen.
De grootste "teleurstelling" was het feit dat ik mijn zinnen gezet had op 5 rondjes en bij 2.5 rondje nog prima op schema lag.
maar ja, shit happens en een goed leermoment.... het enige waar ik het aan kan wijden is een vol trainingsschema.
Deze week rust voor de Wanaka Trail Marathon![]()
quote:Op zaterdag 11 april 2015 22:06 schreef thelaudprince het volgende:
Mag ik in de OP voor :
[ code verwijderd ]
En ik wil ook toegevoegd worden aan de Tilburg 10 Miles op 6 september, die staat er al in. En daar dan de 10 EM voor mij![]()
![]()
Mag ik in de op
1
2[b]06 September 2015 - [url=http://vooroeverloop.nl/2015/overigen/]Vooroverloop (Enkhuizen - Medemblik)[/url][/b]
[*]Swetsenegger - HM![]()
Ik krijg het mailtje net binnen. Ik vond het wel een van de leukere HMs die ik heb gelopen, dus ik hou 'm zeker in gedachte.quote:Op zaterdag 11 april 2015 22:12 schreef Swetsenegger het volgende:
Mag ik in de op
[ code verwijderd ]![]()
Tara...zoals ik verleden week al zei "je bent een ultra runner na je eerste DNF" (al was dit niet een echte DNF)
Dan komt het besef dat, hoe makkelijk we er af en toe over praten, het toch iets is wat enorme inspanning en training vraagt en er heel veel mis kan gaan.
En ik weet van mijzelf dat mijn lopen altijd heel wisselvallig is, een dag kan het echt super gaan, de volgende dag echt beroerd.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Volgens mij wel, in absolute getalen wel minder dan mannen misschien maar dat is denk ik in bijna alle landen het geval. Feit blijft dat er geen enkele Keniaanse of Ethiopische vrouw in de buurt van Radcliffe is gekomen..quote:Op zaterdag 11 april 2015 22:11 schreef TMan het volgende:
[..]
Jawel, maar niet zoveel toch? Of let ik gewoon nooit goed opIk hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Heb je ook een idee wat er specifiek misging dan? Ik vind je er trouwens wel steeds meer uit gaan zien als een echte ultra-loper; tanig en afgetraind!quote:Op zaterdag 11 april 2015 22:16 schreef rechtsedirecte het volgende:
Tara...zoals ik verleden week al zei "je bent een ultra runner na je eerste DNF" (al was dit niet een echte DNF)
Dan komt het besef dat, hoe makkelijk we er af en toe over praten, het toch iets is wat enorme inspanning en training vraagt en er heel veel mis kan gaan.
En ik weet van mijzelf dat mijn lopen altijd heel wisselvallig is, een dag kan het echt super gaan, de volgende dag echt beroerd.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Ja vond ik ook. Zal m'n HM PR niet verbeteren, maar wel mijn vooroeverloop PR verbeterenquote:Op zaterdag 11 april 2015 22:16 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Ik krijg het mailtje net binnen. Ik vond het wel een van de leukere HMs die ik heb gelopen, dus ik hou 'm zeker in gedachte.![]()
![]()
Oh die was idd leuk!quote:Op zaterdag 11 april 2015 22:12 schreef Swetsenegger het volgende:
Mag ik in de op
[ code verwijderd ]
En ik heb ook maar effe een lijst mensen toegevoegd in de tracker v/d marathon![]()
![]()
Startnummer 11394quote:Op zaterdag 11 april 2015 22:08 schreef Tarahumara het volgende:
Succes allemaal in Rotterdam! Ik heb de trackerapp geïnstalleerd, hoop startnummers om te volgen, leuk.Voor zo ver nog niet gedaan, post je startnummer nog even.
Morgenochtend zelf weer eens een stukkie lopen. Benen voelen best goed na Texel, weinig last gehad. Wel van m'n voeten, daar was een of andere pleuris op uitgebrokenVoor Texel een paar dagen op Allstars gelopen, krijg ik enorme zweetpoten in, had voor Texel al last van m'n voeten daardoor, vervolgens 5 uur lopen met wat zand in je schoenen doet hele bijzondere dingen met je voeten... Zal de details besparen, maar het was een behoorlijk slagveld.
![]()
Hoe ging het vandaag bij jou eigenlijk, met Garmin met zonder bandje in de kippenren?quote:
Of had je dat al verteld en heb ik dat gemist?Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Ik denk gewoon niet goed genoeg herstelt na Northburn en 2 4uur duurlopen in de twee weekenden daarna.quote:Op zaterdag 11 april 2015 22:19 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Heb je ook een idee wat er specifiek misging dan? Ik vind je er trouwens wel steeds meer uit gaan zien als een echte ultra-loper; tanig en afgetraind!
Dus deze week de hele week "vrij" wat lopen betreft om lekker uit te rusten voor de Wanaka Trail Marathon volgend weekend.
Het enige andere excuus was de course wat lastig was., 5km gravel road waarop je te hard wil gevolgd door 6km forest trail met veel boomwortels etc. waarbij het constant opletten is.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Vooroeverloop lijkt mij ook tof met die boot! Ik denk alleen dat het met ov lastig wordt om op tijd aanwezig te zijn, ik zie nog geen programma staan maar herinner me dat dat best vroeg was..Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Ghe, als ik eerst op een boot moet, dan loop ik de eerste drie of vier kilometer wankel, dus die Vooroeverloop wordt hem niet voor mij.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Hm ja, toch slim dan dat je niet die laatste ronde geforceerd hebt, wie weet heb je volgende week nu gewoon een superrace!quote:Op zaterdag 11 april 2015 22:24 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
Ik denk gewoon niet goed genoeg herstelt na Northburn en 2 4uur duurlopen in de twee weekenden daarna.
Dus deze week de hele week "vrij" wat lopen betreft om lekker uit te rusten voor de Wanaka Trail Marathon volgend weekend.
Het enige andere excuus was de course wat lastig was., 5km gravel road waarop je te hard wil gevolgd door 6km forest trail met veel boomwortels etc. waarbij het constant opletten is.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
8 uur vertrok de boot geloof ik.quote:Op zaterdag 11 april 2015 22:26 schreef La_Tramposa het volgende:
Vooroeverloop lijkt mij ook tof met die boot! Ik denk alleen dat het met ov lastig wordt om op tijd aanwezig te zijn, ik zie nog geen programma staan maar herinner me dat dat best vroeg was..![]()
![]()
Haha dat lijkt me wel de moeite waard om te zien eigenlijk!quote:Op zaterdag 11 april 2015 22:27 schreef mosselmossel het volgende:
Ghe, als ik eerst op een boot moet, dan loop ik de eerste drie of vier kilometer wankel, dus die Vooroeverloop wordt hem niet voor mij.
Die boot vertrekt om 8 uur uit Medemblik en Medemblik is echt in the middle of nowhere, dus hoe dan?Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Daar ga ik wel vanuit!quote:Op zaterdag 11 april 2015 22:27 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Hm ja, toch slim dan dat je niet die laatste ronde geforceerd hebt, wie weet heb je volgende week nu gewoon een superrace!
Meer deelnemers volgende week dus waarschijnlijk een pacer.
Gister was 33km van de 44km alleen lopen en dat helpt ook niet echt als je er doorheen zit...
Maar genoeg gemiept!!
Niemand zegt dat ik ultra's moet lopen dus ik doe het mijzelf aan
En verder een leuke dag gehad met mijn hardloopvrienden en vriendinnen!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Nachtje slapen in een hotel in medemblik. Deden er meerderen 2 jaar geleden.quote:Op zaterdag 11 april 2015 22:29 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Haha dat lijkt me wel de moeite waard om te zien eigenlijk!
Die boot vertrekt om 8 uur uit Medemblik en Medemblik is echt in the middle of nowhere, dus hoe dan?![]()
Met de auto! Of in een hotel slapen, zoals een paar van ons hadden gedaan 2 jaar geleden. Werd wel een beetje een dure grap toen, maar was wel leuk! Ik neem m in overweging voor dit jaar.quote:Op zaterdag 11 april 2015 22:29 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Haha dat lijkt me wel de moeite waard om te zien eigenlijk!
Die boot vertrekt om 8 uur uit Medemblik en Medemblik is echt in the middle of nowhere, dus hoe dan?![]()
Je mag ook gewoon in Enkhuizen aansluiten en daar startenquote:Op zaterdag 11 april 2015 22:27 schreef mosselmossel het volgende:
Ghe, als ik eerst op een boot moet, dan loop ik de eerste drie of vier kilometer wankel, dus die Vooroeverloop wordt hem niet voor mij.![]()
![]()
Als ik mee doe dan vertrek ik achterlijk vroeg en aangezien ik diagonaal Nederland door reis zou ik je (en anderen op de diagonaal Nijmegen-Medemblikquote:Op zaterdag 11 april 2015 22:26 schreef La_Tramposa het volgende:
Vooroeverloop lijkt mij ook tof met die boot! Ik denk alleen dat het met ov lastig wordt om op tijd aanwezig te zijn, ik zie nog geen programma staan maar herinner me dat dat best vroeg was..) kunnen oppikken.
[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 11-04-2015 22:36:50 ]![]()
Toch wel ?quote:Op zaterdag 11 april 2015 22:35 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Met de auto! Of in een hotel slapen, zoals een paar van ons hadden gedaan 2 jaar geleden. Werd wel een beetje een dure grap toen, maar was wel leuk! Ik neem m in overweging voor dit jaar.Zoete wraak?
Bijna 30km, dan is de afsluitdijk maar een paar km verder.quote:Op zaterdag 11 april 2015 22:35 schreef Swetsenegger het volgende:
Van de zomer ga ik deze nog een keer lopen
https://www.endomondo.com/routes/429215145
/edit: oh wacht 26,28km, ik las 28,26km
[ Bericht 18% gewijzigd door #ANONIEM op 11-04-2015 22:39:40 ]![]()
Als ik m'n training weer op weet te pakken zonder dat m'n enkel steeds weer begint te zeiken kan het best. Het was wel een mooie loop, alleen een beetje veel gras.quote:Op zaterdag 11 april 2015 22:37 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Toch wel ?Zoete wraak?
[..]
Bijna 30km, dan is de afsluitdijk maar een paar km verder.
/edit: oh wacht 26,28km, ik las 28,26km![]()
Mja kan maar weet niet of ik al zo'n dure hobby van hardlopen wil maken. En er is verder ook niet zoveel te doen daar om er een leuk weekendje weg van te makenquote:Op zaterdag 11 april 2015 22:34 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nachtje slapen in een hotel in medemblik. Deden er meerderen 2 jaar geleden.openluchtmuseum heb ik al te vaak gezien. Ik zou kunnen vragen of ik de auto van mijn ouders kan lenen maar dat weet ik dan pas vlak van tevoren. Hij is doorgaans snel vol toch?
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Dan doe ik er niet een, op 31 decemberquote:Op zaterdag 11 april 2015 22:43 schreef thelaudprince het volgende:
Gaan we wedstrijdjes tellen op 31 december ??
quote:Op zaterdag 11 april 2015 22:44 schreef Guard het volgende:
[..]
Dan doe ik er niet een, op 31 december![]()
![]()
Ik vond de hoeveelheid gras nog wel tegenvallenquote:Op zaterdag 11 april 2015 22:41 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Als ik m'n training weer op weet te pakken zonder dat m'n enkel steeds weer begint te zeiken kan het best. Het was wel een mooie loop, alleen een beetje veel gras.![]()
![]()
Misschien hebben ze inmiddels wel wat meer geasfalteerdquote:Op zaterdag 11 april 2015 22:49 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Ik vond de hoeveelheid gras nog wel tegenvallen![]()
![]()
quote:Op zaterdag 11 april 2015 22:31 schreef DeLuna het volgende:
Wat stom, je kan maar 5 mensen volgen in de app!![]()
![]()
Alle Rotterdamlopers heel veel succes gewenst!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Hals- und Beinbruch morgen bij de Marathon en alle andere lopen!
Ik doe zelf even een rustig loopje van een km of 6-7.![]()
De eerste strandafgang was een hele goede om je schoenen compleet vol te scheppen. Mooi dat alles goed gaat.quote:Op zaterdag 11 april 2015 22:08 schreef Tarahumara het volgende:
![]()
![]()
En wat nu als je nooit een DNF hebt?quote:Op zaterdag 11 april 2015 22:16 schreef rechtsedirecte het volgende:
En ik weet van mijzelf dat mijn lopen altijd heel wisselvallig is, een dag kan het echt super gaan, de volgende dag echt beroerd.![]()
Rotterdamlopers heelveel succes en vooral ontspanning toegewenst! Het is nu alleen nog maar je plan uitvoeren en oogsten!Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Heel veel succes in Rotterdam morgen iedereen!
Blij dat ik maar 10,5 hoef.
It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice![]()
Onder mijn ultra-vrienden is er niet een die nog geen DNF heeft, sommigen na 2 jaar, anderen na 5 jaar maar allemaal hebben ze er een.quote:Op zaterdag 11 april 2015 23:27 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
En wat nu als je nooit een DNF hebt?'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Zo veel succes aan de Rotterdamse lopers vandaag, ik zal even gaan testen hoe het is om vandaag te lopen<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Succes en veel plezier op de kwart en de hele vandaag, ook in Parijs (of juist in Parijs)
Mooi op tijd, lekker nog even tijd voor een rondje expoquote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Heel veel succes vandaagToday is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie![]()
Vroegerds!!
Zo ook maar even de app downloaden en een paar mensen erin zetten om te tracken
Succes allen![b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Vroeg! Bus vol gespannen lopers, mossel die naast me nog wat probeert te slapen en loopmaatje die zijn horloge is vergeten (en nu dus aan iedereen vraagt om een reservehorloge). Blogwaardig dit.![]()
Oei, dat is balen!quote:Op zondag 12 april 2015 07:11 schreef Gogo83 het volgende:
Vroeg! Bus vol gespannen lopers, mossel die naast me nog wat probeert te slapen en loopmaatje die zijn horloge is vergeten (en nu dus aan iedereen vraagt om een reservehorloge). Blogwaardig dit.
Hier net de pannenkoeken naar binnen, over een uurtje in de trein en dan om negen uur in Rotterdam! Hoe vroeg zijn jullie er als je nu al in de bus zit?
Startnummer 13787![]()
![]()
Lekker weertje om kortkort te lopen hoor, PR omstandigheden volgens mij
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
8.15/8.30 zijn we ergens in Rotterdam zuid, dan nog met de metro naar de start.. Dus 8.45/9.00 denk ik.quote:Op zondag 12 april 2015 07:19 schreef TMan het volgende:
[..]
Oei, dat is balen!
Hier net de pannenkoeken naar binnen, over een uurtje in de trein en dan om negen uur in Rotterdam! Hoe vroeg zijn jullie er als je nu al in de bus zit?
Startnummer 13787![]()
Oh nee! Horror!quote:Op zondag 12 april 2015 07:11 schreef Gogo83 het volgende:
loopmaatje die zijn horloge is vergeten (en nu dus aan iedereen vraagt om een reservehorloge).
Klinkt misschien gek uit mijn mond maar zonder horloge kan ook prima.. Hij kan altijd achter een pacer aanlopen?quote:Op zondag 12 april 2015 07:11 schreef Gogo83 het volgende:
Vroeg! Bus vol gespannen lopers, mossel die naast me nog wat probeert te slapen en loopmaatje die zijn horloge is vergeten (en nu dus aan iedereen vraagt om een reservehorloge). Blogwaardig dit.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Niet gemeten is niet gelopen....zo simpel is het.... dus waarom nog langer in die bus blijven zitten....quote:Op zondag 12 april 2015 07:11 schreef Gogo83 het volgende:
Vroeg! Bus vol gespannen lopers, mossel die naast me nog wat probeert te slapen en loopmaatje die zijn horloge is vergeten (en nu dus aan iedereen vraagt om een reservehorloge). Blogwaardig dit.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Mijn ervaring met pacers is dat die helemaal niet zo stabiel lopen als er op hun bordje staat. Ik kan me voorstellen dat je dan liever een horloge hebt.quote:Op zondag 12 april 2015 07:44 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Klinkt misschien gek uit mijn mond maar zonder horloge kan ook prima.. Hij kan altijd achter een pacer aanlopen?[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Ja maar stressen over een horloge vinden en dan snel moeten uitvinden hoe hij werkt lijkt me ook niet ideaal tijdens een marathon. Als je besluit zonder te lopen kun je erook geen stress meer om hebben iig!quote:Op zondag 12 april 2015 07:47 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Mijn ervaring met pacers is dat die helemaal niet zo stabiel lopen als er op hun bordje staat. Ik kan me voorstellen dat je dan liever een horloge hebt.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
quote:Op zondag 12 april 2015 07:44 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Klinkt misschien gek uit mijn mond maar zonder horloge kan ook prima..
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Het is een wedstrijd waar je maanden naar toe getraind hebt, ik denk niet dat je zo makkelijk even zegt "nee, doe dan maar zonder". Ik zou bijna op de expo nog een nieuwe kunnen kopen, als ik in zijn schoenen zou staan.quote:Op zondag 12 april 2015 07:53 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ja maar stressen over een horloge vinden en dan snel moeten uitvinden hoe hij werkt lijkt me ook niet ideaal tijdens een marathon. Als je besluit zonder te lopen kun je erook geen stress meer om hebben iig![b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Soms zou ik super graag voor altijd zonder horloge willen lopen. Maar de autist in mij wil vooral mn kilometerteller in de peiling houden
Heel heel heel veel plezier vandaag allemaal! Maak er een dag van om nooit meer te vergeten!
Oh, is jouw startnummer al bekend? Ik wil jou ook volgen in de appquote:Op zondag 12 april 2015 08:00 schreef GlenHighland het volgende:
ZzzZzZzzo, ook onderweg in de trein. Nog even een broodje naar binnen schuiven.
als ik gister geen horloge om had gehad had ik mijzelf misschien niet over de kop gelopen met een vermoeid lijf en gewoon lekker gehobbeld.quote:Op zondag 12 april 2015 08:02 schreef YUR het volgende:
Soms zou ik super graag voor altijd zonder horloge willen lopen. Maar de autist in mij wil vooral mn kilometerteller in de peiling houden
Maar ja... als het op dat soort dingen aan komt zijn de meeste hardlopers een beetje autistisch'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
19940quote:Op zondag 12 april 2015 08:05 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Oh, is jouw startnummer al bekend? Ik wil jou ook volgen in de appF means you're fucked![]()
quote:
quote:Op zondag 12 april 2015 08:15 schreef GlenHighland het volgende:
Wel extra pressure hoor, al die volgersDe druk!!
![]()
Om 08:30 begint de Eurosport-uitzending in Parijs trouwens[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Een M lopen op wilskracht, dat wordt het. Bijzonder weinig geslapen, zelfs voor mijn doen.
Gelukkig schijnt de zon.![]()
![]()
Eurosport begonnen met de uitzending
Start van een lange sportdag op de bank
Was het maar waar!quote:Op zondag 12 april 2015 08:31 schreef Guard het volgende:
Start van een lange sportdag op de bankF means you're fucked![]()
Ik zit er ook al lekker klaar voor. Paris haz a pretty!quote:Op zondag 12 april 2015 08:31 schreef Guard het volgende:
Als er zo'n lijntje door het landschap loopt om het parcours aan te geven, denk ik altijd, mijn god wat een takje-eind is het eigenlijk
Ja, mooi sighseeing rondje datquote:Op zondag 12 april 2015 08:32 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik zit er ook al lekker klaar voor. Paris haz a pretty!
Oh ja, Eurosport... Net twee minuten uitgezonden en BAM, reclame
En dan ook nog alleen ES eigen bumpers enzo...quote:Op zondag 12 april 2015 08:33 schreef Guppyfriend het volgende:
Oh ja, Eurosport... Net twee minuten uitgezonden en BAM, reclame
Misschien vandaag zelf ook nog een herstelrondje, maar het hoeft niet persequote:Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Dat is het per definitie. Maar dat heb jij dus dat komt mooi uit!quote:Op zondag 12 april 2015 08:30 schreef wyccie het volgende:
Een M lopen op wilskracht, dat wordt het. Bijzonder weinig geslapen, zelfs voor mijn doen.
Gelukkig schijnt de zon.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Dank je.quote:Op zondag 12 april 2015 08:37 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Dat is het per definitie. Maar dat heb jij dus dat komt mooi uit!
Met moeite laatste restje ontbijt naar binnen werken, en dan douchen en inpakken.
Alle andere lopers ook heel veel succes!![]()
Ik zag op whatsapp al dat je nog laat wakker wasquote:Op zondag 12 april 2015 08:30 schreef wyccie het volgende:
Gelukkig schijnt de zon.![]()
Succes!Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
met dit weer een hele dag tv kijken? Ik ga vitamine D kwekenquote:Op zondag 12 april 2015 08:31 schreef Guard het volgende:
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Ik zie iemand lopen met een vlagik moest meteen aan Devv denken
succes Devv!
Jeetje pas om 10.15 de laatste van start. Anderhalf uur na de eersten
Ik zou anderhalf uur later opstaanquote:Op zondag 12 april 2015 08:48 schreef Guard het volgende:
Jeetje pas om 10.15 de laatste van start. Anderhalf uur na de eersten![]()
![]()
![]()
7^^-achtige taferelenquote:Op zondag 12 april 2015 08:48 schreef Guard het volgende:
Jeetje pas om 10.15 de laatste van start. Anderhalf uur na de eersten
Maar ja je kunt natuurlijk ook niet 50.000 man tegelijk wegsturen, chaos...Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Hier ook. Eurosport HD en het is niet te zien[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
En dan leven we in 2015 met HD en zoquote:Op zondag 12 april 2015 08:51 schreef Guppyfriend het volgende:
Hier ook. Eurosport HD en het is niet te zien![]()
![]()
Die Respect-commercial is trouwens wel geinig gemaakt
Haha die voice-over. Als je banden het houden
Haha "Het is weer eens wat anders dan de stadhuis van..."![]()
![]()
Tis eigenlijk een grote VVV spot, die marathon van Parijs, gelukkig wel goed te zien in HD
Klopt. De stad is mooiquote:Op zondag 12 april 2015 08:56 schreef Guard het volgende:
Tis eigenlijk een grote VVV spot, die marathon van Parijs, gelukkig wel goed te zien in HD
Is er ook een radiozender die er aandacht aan besteedt? Ik zit in de trein.. Radio1 langs de lijn misschien maar dat is meestal vooral voetbal.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Reclame voor Parijs![]()
Heeft Parijs toch niet nodig zou je zeggen. Kijk alleen al naar de buitenkant van de meeste gebouwen.![]()
Wat een onhandig gepositioneerde drinkpost
Zeker zonder tijd in beeld is het echt een reclame spotquote:
Dat wordt lachen straks als ze er met 1000-en tegelijk langskomen..quote:Op zondag 12 april 2015 09:00 schreef Guppyfriend het volgende:
Wat een onhandig gepositioneerde drinkpostMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Zoveel mensen die m gaan missen denk ik!quote:Op zondag 12 april 2015 09:04 schreef Guard het volgende:
[..]
Dat wordt lachen straks als ze er met 1000-en tegelijk langskomen..[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Gelukkig is het nog vroeg in de race.quote:Op zondag 12 april 2015 09:05 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Zoveel mensen die m gaan missen denk ik!Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Zo'n marathon lijkt mij zeker een aanslag op je lichaam. Hoorde vorig jaar dat die professionals zo hard lopen dat ze 3 dagen nodig hebben voor volledig herstel.![]()
Oh ja, de Kippenren! Heb ik nog niet eens echt over verteld! Dat kan nog wel even, zo voor het Marathon-geweld van vanmiddagquote:Op zaterdag 11 april 2015 22:24 schreef Guard het volgende:
[..]
Hoe ging het vandaag bij jou eigenlijk, met Garmin met zonder bandje in de kippenren?
Of had je dat al verteld en heb ik dat gemist?
Waarom ging ik eigenlijk naar de Kippenren? Wel, een evenement met zo'n briljante naam moest ik een keer gelopen hebbenze hebben een 5,25km, een 10,5km en een HM, ik had voor de 5,25km gekozen. Er was een actie, dat de trein tussen Ede en Amersfoort gratis was, dus dat was fijn. Lekker met het OV erheen dus.
De start is in het centrum van het altijd bruisende Barneveld. Op het plein bij het gemeentehuis vindt het allemaal plaats, en na het gebruikelijke nummer ophalen en chip aan m'n schoen doen, heb ik nog even een rondje gelopen. Barneveld is best een schattig centrumpje, met leuke winkeltjes die je nergens anders ziet. Echt nog van die oude familiebedrijven, naast uiteraard de gebruikelijke grote ketens.
Toen het bijna zover was, heb ik me omgekleed, hiervoor waren twee vrachtwagentrailers ter beschikking gesteld. En niet van dat kinderachtige, ééntje voor de mannen en ééntje voor de vrouwen. Gewoon twee en zie maar waar je naar binnen loopthier mocht je trouwens ook je tas laten.
De start was om 14:00 uur en ondanks dat de Kuikenloop voor de kinderen compleet verzopen was, was de start bij ons droog. Alle lopers startten tegelijkertijd, dus het leek nog heel kwam ookmaar een echt grote wedstrijd is het niet. Druk op het parcours ook niet.
De dag voor de Kippenren had ik het bandje van m’n Garmin kapotgetrokken. Geen ideale voorbereiding, maar met wat tiewraps was de boel weer bij elkaar. Ik was er helemaal klaar voor. Het startschot ging en ik drukte m’n Garmin aan. En m’n iPhone, voor de muziek. Eerst hoorde ik een tijdje niks, en toen knalde de muziek in m’n oren! Veel te hardik drukte op de knopjes, maar er gebeurde niks. Het bleef veel en veel te hard. Mopperend trok ik m’n telefoon uit m’n houder en keek wat er aan de hand was. Geen idee, maar zachter wilde ie niet. Al rennend geprobeerd er wat aan te doen, maar het knopje bleef hangen of zo. Gezeik! Een toeschouwer riep me nog na: “vooral blijven appen”. Houd je bek, eikel!
Vrij snel besloot ik dat dit het niet ging worden. Ik ramde m’n telefoon terug in de houder, trok m’n oortjes los en ben zo verder gerend. Pissig omdat het niet werkte zoals ik wilde, pissig om het commentaar van die toeschouwer, geirriteerd omdat m'n geliefde iPhone haperde, balend omdat ik geen muziek had. Het duurde best wel even voor ik daar overheen was. Na een tijdje vond ik toch wel m’n ritme en ben ik lekker doorgehobbeld. Het parcours is aardig, door de velden rond Barneveld. Na 2km splitst het veld zich, de 5,25km ging linksaf langs de snelweg en de rest ging rechtdoor voor een groter rondje. Langs de snelweg op ging het nog een heel stuk onverhard, dat had ik niet verwacht. Was wel leuk, door het gras.
Ook onverwacht was een drankpost op 3km, en dat was best wel welkom. Echt heet was het natuurlijk niet, maar heel anders weer dan de kou van de afgelopen periode. Na de drinkpost kwam Barneveld alweer in zicht en kwam ik in een groepje vrouwen terecht die een lekker tempo liepen en met z’n zevenen gingen we richting de finish. Bij 4,8km dacht ik “yes, ik ben er bijna!” maar vrij snel daarna bedacht ik me dat het natuurlijk een achtste marathon was, en dat ik na 5km nog 250m moestnog maar even wachten met versnellen dus.
Toen de finish in zich kwam heb ik aangezet, en volgens mij kwam ik van ‘ons’ groepje van zeven als tweede over de finishal met al niet heel snel, maar wel lekker gelopen. Snel m’n chip ingeleverd en m’n herinnering in ontvangst genomen. Het was een stresskip, uiteraard
dat had ik van te voren kunnen weten!
Al met al een leuke loop, goed georganiseerd. Niet te groot, niet te klein, ik vind het een aanrader. Op een zaterdag, dus alle winkeltjes zijn ook open. Ik heb na het lopen dus nog even een boekje gekocht in de lokale boekhandel (mooie winkel trouwens!). Ik denk dat ik volgend jaar weer ga![]()
https://connect.garmin.com/modern/activity/743330998
Er is trouwens een Garmin-segment van de wedstrijd gemaakt, en daarin sta ik derde! Omdat er maar drie deelnemers aan geweest zijn
[ Bericht 0% gewijzigd door Guppy op 12-04-2015 09:22:43 ][b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Volledig herstel als in dat je weer op volle mentale en fysieke kracht een wedstrijd in kan gaan duurt minstens 1-2 maanden. Na 3 dagen is misschien de spierpijn weg. Niet voor niets dat de elitelopers er maar 2 per jaar doen..quote:Op zondag 12 april 2015 09:16 schreef StephanL het volgende:
Zo'n marathon lijkt mij zeker een aanslag op je lichaam. Hoorde vorig jaar dat die professionals zo hard lopen dat ze 3 dagen nodig hebben voor volledig herstel.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Nog erger dus. Klinkt niet gezond. Begrijpelijk dat ze er dan maar twee doen.quote:Op zondag 12 april 2015 09:18 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Volledig herstel als in dat je weer op volle mentale en fysieke kracht een wedstrijd in kan gaan duurt minstens 1-2 maanden. Na 3 dagen is misschien de spierpijn weg. Niet voor niets dat de elitelopers er maar 2 per jaar doen..
Dan is het wel prijs vechten om de beste lopers.![]()
Tof Guppy , die kip hahaha![]()
Jammer van de muziek !
Ik had gisteren zeeuwse bolussen gewonnen met m'n startnummer, heb er 4 v/d 5 weggegeven want ik vind die dingen te zoet.
En inmiddels een foto gevonden onlineSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die stresskip zou wel van pas gekomen zijn in de eerste paar km's Gup
Klinkt verder wel als een leuke dag.
Kleinschalige loopjes
Goede "medaille" Gup
Zit je met een lijstje startnummers/namen, is er een trackerlimiet van 5 lopers
[ Bericht 43% gewijzigd door #ANONIEM op 12-04-2015 09:27:35 ]![]()
Ik had 'm gerust eerder kunnen hebben inderdaadquote:Op zondag 12 april 2015 09:22 schreef Guard het volgende:
Die stresskip zou wel van pas gekomen zijn in de eerste paar km's Gup
Klinkt verder wel als een leuke dag.
Kleinschalige loopjesvan nijd bijna m'n iPhone tegen het hoofd van die toeschouwer gesmeten
![]()
Overigens was het na een keer aan- en uitzetten weer gefixt! Gelukkig maar. Maar ook wel stom.
De tiewrap-Garmin was ook een prima fix! Geen moment last van gehad. Het is dat ik een nieuw bandje al besteld heb, anders had ik het misschien zo wel gelaten
SPOILER: pure focus gisterenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
quote:Op zondag 12 april 2015 09:30 schreef Guard het volgende:
200% focusSPOILER: pure focus gisterenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
De achterste loper heeft de focus verlegd naar wandelen![]()
![]()
Die klinkt wel leuk voor volgend jaar, Gup!
Ga je nog voor revanche op de Putten Power Run dit jaar?I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
Goeie foto!!SPOILER: pure focus gisterenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb gisteren ook genoeg stukken gewandeld, het was nooit echt vlak.quote:Op zondag 12 april 2015 09:32 schreef thelaudprince het volgende:
[..]
200% focus![]()
De achterste loper heeft de focus verlegd naar wandelen
En het had ook weinig nut om me gisteren helemaal aan gort te lopen, over een paar weken mag ik 37 km in Zuid-Limburg, en dan weer een paar weken later 42 km in Zuid LimburgMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Ted talk over Kalenjin stam, die moet ik even opzoeken binnenkort.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Snap ik hoor, met zo'n parcoursquote:Op zondag 12 april 2015 09:35 schreef Guard het volgende:
[..]
Ik heb gisteren ook genoeg stukken gewandeld, het was nooit echt vlak.
En het had ook weinig nut om me gisteren helemaal aan gort te lopen, over een paar weken mag ik 37 km in Zuid-Limburg, en dan weer een paar weken later 42 km in Zuid Limburg![]()
![]()
Zo, nu zelf even een rondje lopen en daarna richting 35KM punt om wat mensen de laatste 7KM in te schreeuwen![]()
Ben ik wel een beetje verplicht hequote:Op zondag 12 april 2015 09:33 schreef E.T. het volgende:
Die klinkt wel leuk voor volgend jaar, Gup!
Ga je nog voor revanche op de Putten Power Run dit jaar?![]()
![]()
Maar, ik twijfel. Lopen ga ik sowieso, maar misschien ga ik daar ook wel de 5km doen. Ik merk dat ik die afstand eigenlijk zoveel leuker vind... Van alle 10km die ik gelopen heb, heb ik er eigenlijk maar één of twee echt met plezier gelopen...
Neemt niet weg dat ik wel een 10km schema loopt nu, want ik wil het wel graag leuk vinden. Maar nu op dit moment vind ik het eigenlijk niet leuk om in wedstrijdverband te doen.[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Kut.....net mijn motel voor volgend weekend geboekt krijg je dit....quote:Op zondag 12 april 2015 09:18 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Volledig herstel als in dat je weer op volle mentale en fysieke kracht een wedstrijd in kan gaan duurt minstens 1-2 maanden. Na 3 dagen is misschien de spierpijn weg. Niet voor niets dat de elitelopers er maar 2 per jaar doen..
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Oooh jongens, kijk dit!
Filmpje van de Kippenren van gisteren. Papa is helemaal dood na de finish van de HM, en ziet z'n dochtertje niet staan
Superfoto!!SPOILER: pure focus gisterenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En de man achter is gewoon een aspirant ultra...walk the hills!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
1.30 mooie tijd, geen wonder dat hij snot voor de ogen heeft'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Bijzonder nette tijd inderdaad! Maar dat meisje!!quote:Op zondag 12 april 2015 09:48 schreef rechtsedirecte het volgende:
1.30 mooie tijd, geen wonder dat hij snot voor de ogen heeft
Mits je voluit voor een snelle tijd gaatquote:Op zondag 12 april 2015 09:42 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
Kut.....net mijn motel voor volgend weekend geboekt krijg je dit....ik was nu na 3 dagen ook volledig hersteld van mijn halve, dat duurt normaliter ook langer.
Maar ook bij jou denk ik dat ze volgende week nog wel een afname in spierkracht zouden meten..Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Op Eurosport de tweede helft van de Parijs marathon en Leen gaat nu zingen op NPO1 voor de liefhebbers!
SPT / Marathon van Rotterdam 2015Jack does it in real time...![]()
Jaaa Lee
Wat een grote kerel, die ene pacer
Ik zag een Ekiden-shirt![b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Ging een heel stuk soepeler ja[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Die tracker app geeft nog niet veel, alleen Hinder is real time te volgen. Maar die heeft een gps-label aan z'n naam hangen, hoe heeft hij dat voor elkaar gekregen??![]()
Regelt die app dat ook? Dat Hinder met de app aan loopt?quote:Op zondag 12 april 2015 10:19 schreef Zwabberhark het volgende:
Die tracker app geeft nog niet veel, alleen Hinder is real time te volgen. Maar die heeft een gps-label aan z'n naam hangen, hoe heeft hij dat voor elkaar gekregen??Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Op de kaart zie ik alleen Hinder inderdaad.[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Oh ik zie ook een van mijn loopmaatjes die ook Berlijn liep op de kaart nu, die is al een stukje verder..
Na 25 minuten precies de 5 gepasseerd, das nog eens strak schema lopenMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
ah ik zie het nu, op die kaart kun je ook zien of de chip van atleten die je trackt al voorbij is gekomen aan een mat.
RFID is dan het label, ipv GPS.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Wat een saai stuk, dat nieuwe fietspad[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Bij mij ook iedereen, behalve Hinder, die loopt op de kaart zo'n beetje bij De Kuip[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
en er voorbij, 10:38:56. Beetje jammer dat we niet kunnen zien hoe laat hij de startmat overkwam..Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Da's raar, dat zou ook ingevuld moeten zijn[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
4 kilometer kaarsrecht rechtdoor ja, wel snel.quote:Op zondag 12 april 2015 10:35 schreef Guppyfriend het volgende:
Wat een saai stuk, dat nieuwe fietspad
Jack does it in real time...![]()
Hee, GlenHighland staat nu ook op de kaart! Vlak achter Hindernu ook voorbij de 5km
Dat soort stukken ga ik heel veel zien in novemberquote:Op zondag 12 april 2015 10:41 schreef DeeBee het volgende:
[..]
4 kilometer kaarsrecht rechtdoor ja, wel snel.
Doorkomt 15km: 43:49
Ah van een van de lopers die ik volg is nu ook de tijd bekend dat ie over de startmat ging.
Zal dan bij de rest ook nog wel komenMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Ik heb de start gemist want het lag zo lekker in bedEn wilde perse gaan lopen dus heb een intervaltraining gedaan. Op naar een snellere tijd op de 5k. 3x1.000 op 6:25 is best pittig
![]()
En op tv zie ik ze 3'' lopen![]()
![]()
Eurosportfinish is daar, 2:05:48[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Wat een klote beeld op tv, elke 5 seconden bevriest het beeld voor een seconde. Trackerapp werkt ook kut.![]()
![]()
Op de NOS heb ik dat niet?quote:Op zondag 12 april 2015 10:58 schreef Tarahumara het volgende:
Wat een klote beeld op tv, elke 5 seconden bevriest het beeld voor een seconde. Trackerapp werkt ook kut.[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
En die 3" km zijn "ingecalculeerd, dat is nu even niet erg"quote:Op zondag 12 april 2015 10:50 schreef Serinde het volgende:
Ik heb de start gemist want het lag zo lekker in bedEn wilde perse gaan lopen dus heb een intervaltraining gedaan. Op naar een snellere tijd op de 5k. 3x1.000 op 6:25 is best pittig
![]()
En op tv zie ik ze 3'' lopen
Maar jij goed gelopen vandaag
Ik weet ook nog niet of ik 'm ga lopen hoorquote:Op zondag 12 april 2015 09:38 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ben ik wel een beetje verplicht he![]()
![]()
Maar, ik twijfel. Lopen ga ik sowieso, maar misschien ga ik daar ook wel de 5km doen. Ik merk dat ik die afstand eigenlijk zoveel leuker vind... Van alle 10km die ik gelopen heb, heb ik er eigenlijk maar één of twee echt met plezier gelopen...
Neemt niet weg dat ik wel een 10km schema loopt nu, want ik wil het wel graag leuk vinden. Maar nu op dit moment vind ik het eigenlijk niet leuk om in wedstrijdverband te doen.Denk dat 10km dan nog te hoog gegrepen is en weet ook niet of we dat weekend wel daar zijn. Denk dat ik, net als vorig jaar, weer op het laatste moment beslis
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
Ja, ik ben er tochquote:Op zondag 12 april 2015 10:59 schreef E.T. het volgende:
[..]
Ik weet ook nog niet of ik 'm ga lopen hoorDenk dat 10km dan nog te hoog gegrepen is en weet ook niet of we dat weekend wel daar zijn. Denk dat ik, net als vorig jaar, weer op het laatste moment beslis
want werk. Maar ik hoef ook niet nu al te beslissen over de afstand
In de marathon-app is een iemand te volgen.. die zou thuis zijn![]()
De overige vier staan bij de start volgens dat ding
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
Op internet gaat het prima. en wat een kneus ben ikpff, zij lopen met gemak 20 km/u en ik haal met moeite 9,4. (in 6 km notabene)...![]()
![]()
Dan zijn ze de mat van de 5 km nog niet voorbijquote:Op zondag 12 april 2015 11:03 schreef E.T. het volgende:
In de marathon-app is een iemand te volgen.. die zou thuis zijn![]()
De overige vier staan bij de start volgens dat ding
Net zo'n met m'n telefoon gisterenquote:"Have you tried turning it off and on?"
jij hier?quote:Op zondag 12 april 2015 11:03 schreef Oceanonix het volgende:
Op internet gaat het prima. en wat een kneus ben ikpff, zij lopen met gemak 20 km/u en ik haal met moeite 9,4. (in 6 km notabene)...
niet meer in FOT?Xilantof Flickrt
foto-nerd![]()
Oh jaquote:nou ja, dat
Hinder nadert de 10 km en GH dan ook waarschijnlijkMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
11:07:48 is Hinder de 10km gepasseerd[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Wow, 1:04:30 met nog een grote groep inclusief pacers. We krijgen hier verder niets door van het wedstrijdverloop, jullie hadden het natuurlijk al lang op tv gezien.![]()
quote:Op zondag 12 april 2015 10:36 schreef YUR het volgende:
Het is niet veel smaller dan dat hele klotestuk langs de Amstel in AmsterdamEn wanneer gestart?quote:Op zondag 12 april 2015 11:08 schreef Guppyfriend het volgende:
11:07:48 is Hinder de 10km gepasseerdIk hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: