SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2015 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verlopen challengesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DiversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Blogs van enkele vaste postersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 11-04-2015 22:15:12 ]![]()
Hee, er is een update voor Garmin Express, en het ziet er nu anders uit. En, niet onbelangrijk, het werkte in één keermag ook wel eens in de krant!
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Startnummer opgehaald voor morgenOok gelijk weer een pakje stickers voor mn startnummer gekocht (ipv speldjes), ideale uitvinding!
Ik zoek echter ook nog een startbewijs voor de kwartmarathon in Rdam voor mn moeder morgen, heeft iemand er toevallig nog eentje over/te koop??The line is a dot to you!![]()
Er staan er een paar op startbewijshulp.nlquote:Op zaterdag 11 april 2015 17:52 schreef kepler het volgende:
Startnummer opgehaald voor morgenOok gelijk weer een pakje stickers voor mn startnummer gekocht (ipv speldjes), ideale uitvinding!
Ik zoek echter ook nog een startbewijs voor de kwartmarathon in Rdam voor mn moeder morgen, heeft iemand er toevallig nog eentje over/te koop??F means you're fucked![]()
Cool, handige sitequote:Op zaterdag 11 april 2015 17:54 schreef YUR het volgende:
[..]
Er staan er een paar op startbewijshulp.nlBedankt!
The line is a dot to you!![]()
Ik heb vandaag trouwens een nieuwe trainingsvorm "ontdekt": de LIDL...
Lange, intensieve duurloop
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Ja, die moet je doen als je de ALDI-methode volgt.quote:Op zaterdag 11 april 2015 18:11 schreef Guard het volgende:
Ik heb vandaag trouwens een nieuwe trainingsvorm "ontdekt": de LIDL...
Lange, intensieve duurloop
Alle Lange Duurlopen IntensiefF means you're fucked![]()
En een niveau hoger heb je nog de AH-formulequote:Op zaterdag 11 april 2015 18:13 schreef YUR het volgende:
[..]
Ja, die moet je doen als je de ALDI-methode volgt.
Alle Lange Duurlopen Intensief
Altijd Hard[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
quote:Op zaterdag 11 april 2015 18:14 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
En een niveau hoger heb je nog de AH-formule
Altijd Hard![]()
![]()
quote:
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
En vergeet daarnaast de rompstabiliteit niet!
Core Opbouw, Optimaal Planken[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Of met de Core 1000quote:Op zaterdag 11 april 2015 18:18 schreef Guppyfriend het volgende:
En vergeet daarnaast de rompstabiliteit niet!
Core Opbouw, Optimaal PlankenF means you're fucked![]()
Wat heb je gekocht?quote:Op zaterdag 11 april 2015 18:22 schreef wyccie het volgende:
Ik heb op de expo New Balance gesponsord.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Morgen Bathmen, ergens wil ik wel eens proberen om die wat sneller te lopen. Maar tegelijkertijd durf ik dat ook nog steeds niet goed. Omdat ik geen idee heb wat ik onderweg allemaal ga tegenkomen blijf ik telkens voorzichtig, en hier was ik vorig jaar aan de finish uiteindelijk ook wel gesloopt. Maarja, je moet toch een keer wat durven...It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice![]()
succes morgen, ik ga je volgen met de appquote:Op zaterdag 11 april 2015 18:47 schreef GlenHighland het volgende:
Het is gelukt met de SISjes en de Spibelt. En het zit prima. (Zelfs met een S5 in het zakje)
[ afbeelding ]Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Alvast heel veel succes morgen in Rdam!
Natuurlijk ook de andere mensen die een wedstrijd(je) gaan lopen! Ik zal aan jullie denken. Is het nog op tv te zien?
![]()
Ook onderdeel van de voorbereiding: beoordelen welke versie van You'll Never Walk Alone het meest geschikt is voor mijn oren morgenochtend. Er zijn er nogal wat![]()
![]()
Allemaal helemaal luisteren, dan wil je het morgen echt niet meer horenquote:Op zaterdag 11 april 2015 19:03 schreef Quoi het volgende:
Ook onderdeel van de voorbereiding: beoordelen welke versie van You'll Never Walk Alone het meest geschikt is voor mijn oren morgenochtend. Er zijn er nogal wat
Clubgenoot loopt morgen zijn allerlaatste marathon. Voor een heel goed doel, achter een rollator
F means you're fucked![]()
Ben ik zojuist aan begonnen. I Can See Clearly Now mag er ook bij.quote:Op zaterdag 11 april 2015 19:04 schreef Guard het volgende:
[..]
Allemaal helemaal luisteren, dan wil je het morgen echt niet meer horen
@Yur: dat klinkt een beetje dramatisch.![]()
Ik ben weer thuis! Even tussendoor een reisje gemaakt naar Valkenburg.
De Cauberg Trail was de moeite waard! We liepen een aantal keren de Cauberg op en af; ik heb minstens 4 pittige beklimmingen geteld. De eerste heb ik hardlopend volgehouden; bij de tweede kwam ik tot halverwege. De derde was een korte klim dwars door een weiland; hier was ik al zo moe dat ik er niet eens meer aan begonnen ben. Ik was overigens niet de enige, op mijn positie in het veld was er maar een enkeling die het probeerde.
Toen kwamen we weer bij de tweede helling terug aan, maar nu andersom, en daar heb ik me even laten gaan. Zoef! En toen de laatste klim, die halverwege veranderde in een steile trap. Zwaar. En van daar weer een afdaling naar de finish, waar ik weer terug was in ruim 58 minuten. Ruim 10 minuten sneller dan bij de ongeveer even lange Puinduinrun van een paar jaar terug, waarmee dit dus niet de zwaarste wedstrijdwas die ik ooit heb gelopen.
Na afloop heb ik nog wat na staan praten met streamnl en later met Guard. Bijvoorbeeld over wat ik van trailen vind, nu ik een keer meegedaan heb: het is ontzettend leuk, maar het voelt niet echt als een hardloopwedstrijd, en ik zal daarom liever nog eens terugkomen op de Cauberg voor een pittige training, en dan mijn wedstrijden op mooi vlak asfalt blijven lopen. Maar ik begrijp waarom sommige mensen er zo veel van genieten.
https://www.endomondo.com/workouts/501006940/1318271![]()
En ik heb mijn Feijenoord polszweetbandje klaarliggen. Rotterdam zal weten dat ik dit jaar eindelijk meeloop.
(al is het niet de marathonik krijg toch weer kriebels hoor)
![]()
Ik heb mijn doel net niet gehaald. Dat was: zo snel mogelijk die expo in en weer uit. Alleen wilde Gogo (begrijpelijk) nog een paar jasjes kijken, maar in 10 minuten waren we gelukkig weer buiten. Wat een ongein, zo'n expo.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
http://www.rijnmond.nl/pr(...)-loopt-de-marathon-mquote:Op zaterdag 11 april 2015 19:07 schreef Quoi het volgende:
[..]
Ben ik zojuist aan begonnen. I Can See Clearly Now mag er ook bij.
@Yur: dat klinkt een beetje dramatisch.F means you're fucked![]()
Guard is trouwens bijzonder fraai op de foto gezet in een afdaling van de Cauberg... Nog niet alle foto's zijn online, dus ik heb mezelf nog niet kunnen spotten.![]()
Toch wel een leuke middag gehad. Niet hardgelopen, maar dat is ook wat waard!quote:Op zaterdag 11 april 2015 19:08 schreef pijll het volgende:
De Cauberg Trail was de moeite waard! We liepen een aantal keren de Cauberg op en af; ik heb minstens 4 pittige beklimmingen geteld. De eerste heb ik hardlopend volgehouden; bij de tweede kwam ik tot halverwege. De derde was een korte klim dwars door een weiland; hier was ik al zo moe dat ik er niet eens meer aan begonnen ben. Ik was overigens niet de enige, op mijn positie in het veld was er maar een enkeling die het probeerde.
Toen kwamen we weer bij de tweede helling terug aan, maar nu andersom, en daar heb ik me even laten gaan. Zoef! En toen de laatste klim, die halverwege veranderde in een steile trap. Zwaar. En van daar weer een afdaling naar de finish, waar ik weer terug was in ruim 58 minuten. Ruim 10 minuten sneller dan bij de ongeveer even lange Puinduinrun van een paar jaar terug, waarmee dit dus niet de zwaarste wedstrijdwas die ik ooit heb gelopen.
Na afloop heb ik nog wat na staan praten met streamnl en later met Guard. Bijvoorbeeld over wat ik van trailen vind, nu ik een keer meegedaan heb: het is ontzettend leuk, maar het voelt niet echt als een hardloopwedstrijd, en ik zal daarom liever nog eens terugkomen op de Cauberg voor een pittige training, en dan mijn wedstrijden op mooi vlak asfalt blijven lopen. Maar ik begrijp waarom sommige mensen er zo veel van genieten.
https://www.endomondo.com/workouts/501006940/1318271Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
quote:Op zaterdag 11 april 2015 19:08 schreef pijll het volgende:
https://www.endomondo.com/workouts/501006940/1318271
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Twee korte broeken: een korte tight en een los broekje met zo'n ingebouwd onderbroekje. Ik wilde sowieso al wat extra korte broeken, en deze zaten ook nog eens erg fijn. Helemaal blij mee.quote:![]()
Klinkt goed.quote:Op zaterdag 11 april 2015 19:08 schreef pijll het volgende:
De Cauberg Trail was de moeite waard!
Wel jammer dat de meeste trails zo ver in het zuiden zijn. Ik ga in ieder geval de Posbanktrail doen, en misschien nog de Stuwwaltrail als er plekken vrijkomen.![]()
Probeer nooit een beroep te doen op de organisatie van de stuwwaltrail. Die reageren nergens op. Waardeloos.quote:Op zaterdag 11 april 2015 19:41 schreef wyccie het volgende:
[..]
Klinkt goed.
Wel jammer dat de meeste trails zo ver in het zuiden zijn. Ik ga in ieder geval de Posbanktrail doen, en misschien nog de Stuwwaltrail als er plekken vrijkomen.Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Iedereen veel succes morgen! Ik zal met startnummer 20515 rondlopen.
Hier is alles zo goed als rond. Spullen liggen klaar, toeschouwers-draaiboek is af, en app toch nog werkende gekregen. Vanwege de uiteindelijk toch lager voorspelde temperatuur laat ik m'n Camelbak deze keer thuis, en ga ik het eens zonder proberen. Daarvoor in de plaats heb ik ook maar een SPIbelt geregeld. Komt helemaal goed morgen!Get stoned![]()
Das niet voor niks natuurlijkquote:Op zaterdag 11 april 2015 19:41 schreef wyccie het volgende:
[..]
Klinkt goed.
Wel jammer dat de meeste trails zo ver in het zuiden zijn.
Grappig, ik heb met die organisatie precies de omgekeerde ervaringquote:Op zaterdag 11 april 2015 19:48 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Probeer nooit een beroep te doen op de organisatie van de stuwwaltrail. Die reageren nergens op. Waardeloos.
Jij ook veel succes!quote:Op zaterdag 11 april 2015 19:50 schreef Hinder het volgende:
Hier is alles zo goed als rond. Spullen liggen klaar, toeschouwers-draaiboek is af, en app toch nog werkende gekregen. Vanwege de uiteindelijk toch lager voorspelde temperatuur laat ik m'n Camelbak deze keer thuis, en ga ik het eens zonder proberen. Daarvoor in de plaats heb ik ook maar een SPIbelt geregeld. Komt helemaal goed morgen!Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Jij zonder Camelbak? Dan ben je onherkenbaarquote:Op zaterdag 11 april 2015 19:50 schreef Hinder het volgende:
Hier is alles zo goed als rond. Spullen liggen klaar, toeschouwers-draaiboek is af, en app toch nog werkende gekregen. Vanwege de uiteindelijk toch lager voorspelde temperatuur laat ik m'n Camelbak deze keer thuis, en ga ik het eens zonder proberen. Daarvoor in de plaats heb ik ook maar een SPIbelt geregeld. Komt helemaal goed morgen!
Succes iedereen morgen!
Dit weekend een marathon lopen mocht voor mij niet zo zijn, maar ik hoop dat er verder alleen maar topprestaties geleverd worden!
Jack does it in real time...![]()
Wanneer was dat?quote:Op zaterdag 11 april 2015 19:51 schreef YUR het volgende:
[..]
Grappig, ik heb met die organisatie precies de omgekeerde ervaring
Ik heb ze gemaild, op hun website een bericht gezet, op hun facebook en via mudsweattrails. Geen enkele reactie.
Onbegrijpelijk en gruwelijk onfatsoenlijk ook. Ik ben inmiddels redelijk richting mijn kookpunt aan het gaan.Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Ja, vandaar dat ik m'n startnummer er maar even bij vermeld heb.quote:Op zaterdag 11 april 2015 19:52 schreef YUR het volgende:
[..]
Jij zonder Camelbak? Dan ben je onherkenbaarGet stoned![]()
Eigenlijk altijdquote:Op zaterdag 11 april 2015 19:54 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Wanneer was dat?
Ik heb ze gemaild, op hun website een bericht gezet, op hun facebook en via mudsweattrails. Geen enkele reactie.
Onbegrijpelijk en gruwelijk onfatsoenlijk ook. Ik ben inmiddels redelijk richting mijn kookpunt aan het gaan.
Maak je niet druk, de stuwwaltrail is pas over 5 weken ofzo. Hij zal het wel druk hebben. Met op vakantie gaan en nog veel meer dingen organiseren
F means you're fucked
Forum Opties Forumhop: Hop naar: