Mooie vondst.quote:Op dinsdag 14 april 2015 21:15 schreef RapaNui het volgende:
Intussen heb ik een oude beschrijving en kaart gevonden van de looproute Boquete-Bocas:
http://i.imgur.com/zd7UgrE.jpg?1
Deze bron is van 1970, gebaseerd op gegevens van 1863. Er worden twee hoofdroutes beschreven.
Ik ben hem inderdaad ook tegengekomen bij het zoeken naar info over flora en fauna in dat gebiedquote:Domni, hoe komt het dat je meneer Warszewicz nooit genoemd hebt?![]()
Hij was botanicus, maar was kennelijk ook actief op het gebied van herpetologie?quote:Op dinsdag 14 april 2015 21:19 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Mooie vondst.
[..]
Ik ben hem inderdaad ook tegengekomen bij het zoeken naar info over flora en fauna in dat gebied
Present.quote:Op dinsdag 14 april 2015 12:56 schreef Domnivoor het volgende:
De Panama-borrel van 26 april in Utrecht gaat gewoon door, en we rekenen in ieder geval op 8 aanwezigen.
I.v.m. de vrijmarkt die die avond begint is het centrum moeilijk bereikbaar en overvol, dus we doen het niet in café Oudaen. De locatie wordt nog bekendgemaakt.
Datum: 26 april
Tijd: vanaf 16:30
Wie komt er nog meer?
Wat moet ik meebrengen? Geldelijke bijdrage of iets eet-, drinkbaars?quote:Op dinsdag 14 april 2015 12:56 schreef Domnivoor het volgende:
De Panama-borrel van 26 april in Utrecht gaat gewoon door, en we rekenen in ieder geval op 8 aanwezigen.
I.v.m. de vrijmarkt die die avond begint is het centrum moeilijk bereikbaar en overvol, dus we doen het niet in café Oudaen. De locatie wordt nog bekendgemaakt.
Wie komt er nog meer?
Ja, hij hield zich ook bezig met pijlgifkikkers in die regio.quote:Op dinsdag 14 april 2015 21:28 schreef RapaNui het volgende:
[..]
Hij was botanicus, maar was kennelijk ook actief op het gebied van herpetologie?
Heel erg offtopic, maar heb een tip:quote:Op dinsdag 14 april 2015 01:50 schreef jackie12 het volgende:
Zo, bijna 3 topics terug gelezen. Heb genoeg te zeggen, vragen ed. maar ben t even kwijt.
Wel goed werk Physsic, kom ik nog op terug.
Heb t smoordruk gehad en was vrijdagnacht vergeten mn telefoon op de lader te zetten.
Gevolg; batterij leeg.
Heb m zaterdagochtend zonder opladen toch weer aangezet en wat bleek; hij ging gewoon weer aan.
Na een paar minuten toch weer leeg. Maar na een uur toch gewoon weer kunnen aan zetten.
Ik heb dezelfde telefoon als Lisanne namelijk een Samsung S3 en bedacht toen dat Lisanne haar telefoon ook "dood" is gegaan al op 4 april.
Lisanne heeft echter niet geprobeerd in al die dagen daarna om te kijken of haar telefoon toch weer een beetje batterij had.
De accu van mijn S2 is echt dramatisch slecht. Alleen bij geen bereik, alleen wifi, zoals nu (en ik denk ook dat Kris en Lisanne dat hadden) gaat ie lang mee.quote:Op dinsdag 14 april 2015 21:52 schreef Physsic het volgende:
[..]
Heel erg offtopic, maar heb een tip:
Dat moet je echt niet doen, daar sloop je echt je batterij mee. Zeker voor de slechte accu's van de S3 kan dat zelfs gevaarlijk worden.
quote:Op dinsdag 14 april 2015 13:00 schreef Grijzemassa het volgende:
Foto gemaakt op 29-03-2014Waar heb je deze foto gevonden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit is het rondtrekkende team en deze waren niet alleen in CR.
Wat zijn de feiten over IL voor 1 april.
Ik begreep dat zij K&L had gezien in Bocas en dat ze toen was teruggegaan naar CR.
Dat ze vanuit CR naar Boquete gekomen was omdat K&L vermist waren, klopt dit?
Die kosten origineel en nieuw echt 5euro ofzo he, pipo.quote:Op dinsdag 14 april 2015 22:02 schreef El_Matador het volgende:
[..]
De accu van mijn S2 is echt dramatisch slecht. Alleen bij geen bereik, alleen wifi, zoals nu (en ik denk ook dat Kris en Lisanne dat hadden) gaat ie lang mee.
Hier nog even de link waarin IL haar woordje doet betreffende de vermissing van K en L:quote:Op dinsdag 14 april 2015 22:50 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Waar heb je deze foto gevonden?
Dit is het rondtrekkende team en deze waren niet alleen in CR.
Wat zijn de feiten over IL voor 1 april.
Ik begreep dat zij K&L had gezien in Bocas en dat ze toen was teruggegaan naar CR.
Dat ze vanuit CR naar Boquete gekomen was omdat K&L vermist waren, klopt dit?
Ja present.quote:Op dinsdag 14 april 2015 21:29 schreef El_Matador het volgende:
Op dinsdag 14 april 2015 12:56 schreef Domnivoor het volgende:
Wie komt er nog meer?
is dat Ingrid met haar man op de foto? Is dat zeker, die vrouw daar rechts? Op de foto van Grijze Massa?quote:Op dinsdag 14 april 2015 23:09 schreef gynaika het volgende:
[..]
Hier nog even de link waarin IL haar woordje doet betreffende de vermissing van K en L:
http://www.misdaadjournal(...)ichtig-manoeuvreren/
Hier de gezinsfoto van IL met haar man en vier kinderen:quote:Op dinsdag 14 april 2015 23:19 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
is dat Ingrid met haar man op de foto? Is dat zeker, die vrouw daar rechts? Op de foto van Grijze Massa?
Ze praat over die travelinggroep, wanneer zag zij K&L in Bocas?
Hele dag bezet. . .quote:Op dinsdag 14 april 2015 12:56 schreef Domnivoor het volgende:
Wie komt er nog meer?
Kris en Lisanne zijn op 1 april in de ochtend niet naar de supermarkt geweest. Kan niet qua tijdspanne en er zit ook geen goede supermarkt in Alto Boquete.quote:Op vrijdag 10 april 2015 22:27 schreef matteo_111 het volgende:
[..]
Inderdaad, de tijden van de tussenliggende foto's maken welk tijdstip de lunch waarschijnlijk heeft plaatsgevonden!![]()
Overigens: dan hadden ze iets voor de lunch bij zich. Onderweg gekocht? In rode zakjes? Wat hadden ze nog meer gekocht?
Er is een overlevering dat ze in een supermarkt zijn geweest. En muggenolie hebben gekocht.
Yep!quote:Op woensdag 15 april 2015 00:19 schreef jackie12 het volgende:
[..]
Kris en Lisanne zijn op 1 april in de ochtend niet naar de supermarkt geweest. Kan niet qua tijdspanne en er zit ook geen goede supermarkt in Alto Boquete.
Kris Lisanne hadden geen lunch bij zich omdat zij onverwacht besloten de Pianista te doen.
Ik heb daarom ook vraagtekens over de rode zakjes. Het was de rugzak van de "nette" Lisanne.
Ik ben ook netjes en zou geen rode zakjes in mn rugzak laten zitten. Tenzij ik onverwacht met haast zou gaan.
En wat nou een zakje? Ze hadden een bijna lege rugtas bij, waar hadden ze dat zakje voor nodig?quote:Op woensdag 15 april 2015 00:19 schreef jackie12 het volgende:
[..]
Kris en Lisanne zijn op 1 april in de ochtend niet naar de supermarkt geweest. Kan niet qua tijdspanne en er zit ook geen goede supermarkt in Alto Boquete.
Kris Lisanne hadden geen lunch bij zich omdat zij onverwacht besloten de Pianista te doen.
Ik heb daarom ook vraagtekens over de rode zakjes. Het was de rugzak van de "nette" Lisanne.
Ik ben ook netjes en zou geen rode zakjes in mn rugzak laten zitten. Tenzij ik onverwacht met haast zou gaan.
Nee Lisanne zat op 31 maart op de bank bij Miriam en ze zei dat ze nog geen plannen haddenquote:Op zaterdag 11 april 2015 00:24 schreef El_Matador het volgende:
De keuze om de Pianista te gaan lopen was vermoedelijk al op maandag 31 maart genomen.
De getuige Peter (of Pedro) C. werd door Martijn als 100% betrouwbaar genoemd.quote:De eerste getuigen van "het dag eerder scenario" die niet op de Pianista waren (maar op de Alto de Lino; Pedro C. en Frank Abadiel R.) zijn ook door Lisannes broer gesproken. Hij neemt hen serieus als getuigen, dus dat lijkt me redelijk dichtgetimmerd.
Kris en Lisanne hebben hun boekingen pas dinsdag 1 april gemaakt. Het verhaal van alleen "hola" is dan ook niet waar. Kris en Lisanne hebben Feliciano zelf gesproken en de excursies bij hem geboekt op 1 april en zijn niet geboekt door de 19 jarige Eileen terwijl Kris en/of Lisanne in een hangmat liggen 10 meter vanaf de lobby. (en dan ook nog de dag, welke excursie en voor hoeveel geld zeker)quote:De tours voor de andere dagen weten we niet wanneer die geboekt zijn, maar vermoedelijk al op diezelfde maandag (toen en omdat het vrijwilligerswerk werd uitgesteld). Ook omdat F. zegt dat hij alleen "Hola" zei tegen Kris en Lisanne op dinsdagochtend. Hij wist ook niet dat ze al om 10:30-45 vertrokken waren voor de Pianista.
Er wijzen juist heel veel dingen die wijzen op een lift.quote:Het enige wat dan nog overblijft voor "derden vanaf het begin van de Pianista" is een gevoel, een idee, een "het zou kunnen"-redenering.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |