Nee dankjewelquote:Op zaterdag 11 april 2015 16:46 schreef Cassandra87 het volgende:
Mignonne wil je in de OP? En Joycie meisje erachter?
Die ben ik as we speak aan het makenquote:Op zaterdag 11 april 2015 16:50 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Als we allebei op 3 november bevallen kom ik langs met taart met muisjes!
Dan kom ik nu vast bij jou langs!quote:Op zaterdag 11 april 2015 16:51 schreef L-E het volgende:
[..]
Die ben ik as we speak aan het maken
pessie, wat een heerlijkheid!
mwhehequote:Op zaterdag 11 april 2015 16:50 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Als we allebei op 3 november bevallen kom ik langs met taart met muisjes!
Bij mij mag er meisje achter!quote:Op zaterdag 11 april 2015 16:46 schreef Cassandra87 het volgende:
Mignonne wil je in de OP? En Joycie meisje erachter?
Haha ja, ik vertrouw er wel op dat als hij zegt dat hij niet twijfelt dat ook echt zo is. Voor mij was de echo echt abracadabra en hadden die 2 streepjes ook een piemel kunnen zijnquote:Op zaterdag 11 april 2015 17:16 schreef Kyara het volgende:
Mooie foto's Pessie!
Jan Koning is ook wel een begrip inderdaad. Wij zijn er ook geweest
Ik heb er ook best wel lang gelegen, zodat hij zeker wist dat hij niet 2x hetzelfde kind aan het bekijken wasquote:Op zaterdag 11 april 2015 17:25 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Haha ja, ik vertrouw er wel op dat als hij zegt dat hij niet twijfelt dat ook echt zo is. Voor mij was de echo echt abracadabra en hadden die 2 streepjes ook een piemel kunnen zijn
Gefeliciteerdquote:Op zaterdag 11 april 2015 17:25 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Haha ja, ik vertrouw er wel op dat als hij zegt dat hij niet twijfelt dat ook echt zo is. Voor mij was de echo echt abracadabra en hadden die 2 streepjes ook een piemel kunnen zijn
quote:Op zaterdag 11 april 2015 21:53 schreef _happy_ het volgende:
Mijn laatste berichtje hier: gisteren is onze dochter geboren!
Het begon goed thuis, vliezen gebroken en 20 uur later mocht ik gaan persen. Alleen daar had ze geen zin in... Toch naar het ziekenhuis en uiteindelijk met de pomp gehaald. Morgenvroeg gaan we weer lekker naar huis
Gefeliciteerd!!!!!!!quote:Op zaterdag 11 april 2015 21:53 schreef _happy_ het volgende:
Mijn laatste berichtje hier: gisteren is onze dochter geboren!
Het begon goed thuis, vliezen gebroken en 20 uur later mocht ik gaan persen. Alleen daar had ze geen zin in... Toch naar het ziekenhuis en uiteindelijk met de pomp gehaald. Morgenvroeg gaan we weer lekker naar huis
quote:Op zaterdag 11 april 2015 22:28 schreef Nikooos het volgende:
Joyce een meisje!!
Wat een mooie jongen Pessie!
En Happy gefeliciteerd met je dochtertje! Een supergoudenbabyglittersticker voor jou!![]()
[ afbeelding ]
En OMG op 1!
Maar Vlindur zal wel voordringen
Dat ja!quote:Op zaterdag 11 april 2015 19:04 schreef klumsy het volgende:
Pessie![]()
Als ik die foto zie word ik alleen maar nieuwsgieriger naar onze kleine man!
onder voorbehoud, je weet niet wat mevrouw nikoos of twist nog doenquote:Op zaterdag 11 april 2015 23:00 schreef Vlindur het volgende:
Ommegot. Ik ben eerste nu!!!!![]()
Mag ik bovenaan?![]()
22 april (Maar kan nog de 23e worden)
Als het begint te rommelen bij hen voor ik 'aan de beurt ben' wil ik m'n nummer 1 positie heus aan hen afstaan!!quote:Op zaterdag 11 april 2015 23:13 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
onder voorbehoud, je weet niet wat mevrouw nikoos of twist nog doen
Gefeliciteerd Happy!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
quote:Op zondag 12 april 2015 09:29 schreef klumsy het volgende:
Ow kijk nou wat ik tegen kom
Rammel ik toch bijna Frits eruit!Och kijk nou.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Want het leven is niet meer dan een sprookje
Als het goed is hebben ze die wel jaquote:Op zondag 12 april 2015 09:31 schreef klumsy het volgende:
Ow nog best een slim idee Minarosa, al kan ik het me niet voorstellen dat het nodig zal zijn.
Ik zal morgen eens bellen met de thuiszorg om te vragen of ze verschillende maten bedverhogers hebben want ons bed is al zo hoog, maar helaas net niet hoog genoeg... vorige keer kwam ik er zelf niet meer in zo der opstap en ben 1.75 dus niet eens heel klein
Nee dat doen ze meestal niet helaas.quote:Op zondag 12 april 2015 10:05 schreef silliegirl het volgende:
Hoe hoog moet je bed eigenlijk staan voor de kraamhulp dan?![]()
Kraamzorg, moet ik me ook voor aanmelden.. Ik had verwacht dat er wel info over zou volgen over de intake bij de klinisch verloskundige, maar niet dus..
maar jij zit bij een gewone verloskundige toch? Of ben je ook bij het ziekenhuis onder controle?quote:Op zondag 12 april 2015 10:40 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik kreeg het mee als huiswerk, kraamzorg regelen. Rond tien weken gebeld, ik heb er niet te lang over nagedacht, ik heb gekeken op de site van mijn zorgverzekering met wie zij een contract hadden, daar gekeken naar aantal reviews en beoordelingspunten. Uiteindelijk bij de waarden uitgekomen.
oh las over het woordje klinisch heen. Ik heb de eerste twee maanden bij de gyn gelopen, daarna doorverwezen naar de gewone vk.quote:Op zondag 12 april 2015 10:44 schreef mignonne het volgende:
[..]
maar jij zit bij een gewone verloskundige toch? Of ben je ook bij het ziekenhuis onder controle?
Veruit de meeste vrouwen enz komen pas gedurende de zwangerschap of iig na intake terecht bij het ziekenhuis, dus veel vrouwen weten wel dat ze kraamzorg moeten regelen en ze zijn al ingeschreven bij een vk-praktijk. Maar er is ook een groep vrouwen die direct bij het ziekenhuis onder zorg komen en die vallen soms een beetje tussen wal en schip. Ook wat betreft informatie over wat je wel en niet mag eten bijvoorbeeld, uitleg over combinatietest of 20 weken echo enz enz.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |