SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Praat het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak
Dit account is niet meer in gebruik.
quote:
Ja heuj, ik was niet voor niets ooit van de spellingspolitie hier hoorquote:
Nee, dat klopt.quote:
Die hebben we hard nodig.quote:Op zaterdag 11 april 2015 15:41 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja heuj, ik was niet voor niets ooit van de spellingspolitie hier hoor
quote:Op zaterdag 11 april 2015 15:42 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, dat klopt.
Er zijn betere redenen voor een feestje
Mensen die "ik wordt" schrijven zijn niet serieus te nemen.quote:
quote:Op zaterdag 11 april 2015 15:42 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Mensen die "ik wordt" schrijven zijn niet serieus te nemen.
Mensen die twitteren trouwens ook niet.
+1quote:Op zaterdag 11 april 2015 15:42 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Vooral ook meer, en verspreid over het jaar enzoquote:
Dan moet je ze roepen, ik heb ontslag genomenquote:
quote:Op zaterdag 11 april 2015 15:43 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik als Limburger heb zelfs niks met carnaval, maar ook niets met feestjes, ik haat ze en ben oersaai.
Ah, dit is lekker Man At Work.
Toch wel een flink ontslagpremie meegekregen?quote:Op zaterdag 11 april 2015 15:44 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dan moet je ze roepen, ik heb ontslag genomen
Zo heeft iedereen zijn/haar eigen 'skils' (opletten ST) en liefhebberijen.quote:Op zaterdag 11 april 2015 15:42 schreef Kingstown het volgende:
[..]
als je ontslag neemt krijg je dat nietquote:Op zaterdag 11 april 2015 15:44 schreef Melting het volgende:
[..]
Toch wel een flink ontslagpremie meegekregen?
Dan neem je gewoon de inventaris mee.quote:Op zaterdag 11 april 2015 15:46 schreef Karzai het volgende:
[..]
als je ontslag neemt krijg je dat niet
Misschien dat ze blij waren dat ze stopte.quote:Op zaterdag 11 april 2015 15:46 schreef Karzai het volgende:
[..]
als je ontslag neemt krijg je dat niet
quote:
laat maar keb hem net even zelf op de stereo geluisterdquote:Op zaterdag 11 april 2015 15:47 schreef Melting het volgende:
[..]Die heb ik niet, volgens mij. Even opnieuw zoeken.
Komt goed uit. Heb hem ook niet.quote:Op zaterdag 11 april 2015 15:47 schreef Karzai het volgende:
[..]
laat maar keb hem net even zelf op de stereo geluisterd
Zegquote:Op zaterdag 11 april 2015 15:46 schreef Melting het volgende:
[..]
Misschien dat ze blij waren dat ze stopte.
Hee, die foto heb ik ook van mijn poesquote:
quote:Op zaterdag 11 april 2015 16:03 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hee, die foto heb ik ook van mijn poes
Het is niet de mijne, maar die 2 van mij hebben ook dozen met gaten, en van die knisperstunnels, daar zijn ze helemaal gek mee.quote:Op zaterdag 11 april 2015 16:03 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hee, die foto heb ik ook van mijn poes
Knispertunnels vinden ze hier engquote:Op zaterdag 11 april 2015 16:04 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het is niet de mijne, maar die 2 van mij hebben ook dozen met gaten, en van die knisperstunnels, daar zijn ze helemaal gek mee.
Die van mij racen er doorheen, ze hebben er twee, 1 grote/lange en een kleine/korte.quote:Op zaterdag 11 april 2015 16:09 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Knispertunnels vinden ze hier eng
groot genoeg voor kleine kindjes ?quote:Op zaterdag 11 april 2015 16:11 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die van mij racen er doorheen, ze hebben er twee, 1 grote/lange en een kleine/korte.
Die grote past een klein kind makkelijk in.quote:
bedankt voor het ideequote:Op zaterdag 11 april 2015 16:13 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die grote past een klein kind makkelijk in.
nee ik ga er naast staan, handen in mijn zij en dan met mijn brulstem.... kruipen, krengquote:Op zaterdag 11 april 2015 16:15 schreef Karzai het volgende:
[..]
wil je ze commando training geven ga jij er met een mitrailleur boven schieten
Arm lief kindje....quote:Op zaterdag 11 april 2015 16:16 schreef just me het volgende:
[..]
nee ik ga er naast staan, handen in mijn zij en dan met mijn brulstem.... kruipen, kreng
Katten van mij hebben deze http://www.zooplus.nl/sho(...)k/kattentunnel/26160 Maar dat lijkt me te gevaarlijk voor kinderen, dus ik raad het niet aan, die 2 kleine uitgangen aan de zijkant zijn maar klein, maar je kan er onmogelijk in stikken, want de stof kan je makkelijk doorheen ademen.quote:
Die hebben ze plenty met meerdere gaten rond en vierkant met deuurtjes erin geknipt, die katten leven hier in het poezenparadijs.quote:
naja je kan je latex pak aanhoudenquote:Op zaterdag 11 april 2015 16:21 schreef Spezza19 het volgende:
Wat een klereweer nu… en ik moet nog even naar buiten toe
Ik had net al gezocht. En nee..... sorry.quote:Op zaterdag 11 april 2015 16:25 schreef Mo_Muffin het volgende:
Melt, een vraag: Heb je toevallig Tangerine Dream - van het album > Hyperborea het nr. No Man's Land en ken je dat? Als je 'Kroket' theme van Hammer goed vindt, moet je dat ook wel lekker vinden namelijk. Is wel een nr van 9 min 12 sec.
quote:Op zaterdag 11 april 2015 16:27 schreef Spezza19 het volgende:
* Spezza19 gaat even naar buiten…
Melting bedankt voor de deuntjes
Die ik noemde is ook mooier.quote:Op zaterdag 11 april 2015 16:25 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik had net al gezocht. En nee..... sorry.
En Kroketten thema is een waardeloze plaat. Kwam er weer achter toen hij al draaide.
Even noteren.quote:Op zaterdag 11 april 2015 16:28 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die ik noemde is ook mooier.Check maar eens een keertje op YT.
Je kan het ook bookmarken en later een keer beluisteren.quote:
quote:Op zaterdag 11 april 2015 16:31 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je kan het ook bookmarken en later een keer beluisteren.
Mij kennende zal dat nog wel veranderen.quote:
Het is uit te houden.quote:
zolang er geen andre van duin voorbij komt ben ik tevredenquote:Op zaterdag 11 april 2015 16:45 schreef Melting het volgende:
[..]
Mij kennende zal dat nog wel veranderen.
quote:Op zaterdag 11 april 2015 16:47 schreef Karzai het volgende:
[..]
zolang er geen andre van duin voorbij komt ben ik tevreden
Ik zou zeggen stap erop af!!quote:
Hij is voorbij.quote:Op zaterdag 11 april 2015 16:49 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik zou zeggen stap erop af!!
Deze moet ik helaas muten.....![]()
Waar zitten die wielen dan?quote:Op zaterdag 11 april 2015 16:52 schreef Karzai het volgende:
ik heb nog een woonwage te koop
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 11 april 2015 16:54 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Waar zitten die wielen dan?
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 11 april 2015 16:57 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ga we mij pesten? Alsof ik er iets aan kan doen dat ik Limburger ben.
Mijn voorouders uit Duitsland en Zwolle.quote:Op zaterdag 11 april 2015 16:58 schreef Melting het volgende:
Mijn voorouders kwamen ook uit Limburg, MM Mo.
Ik ben helemaal geen echte, Ik spreek geen Limburgs, ben niet katholiek en ik hou niet van carnaval. Ik ben er geboren en ik woon er al mijn hele leven, meer is het niet.quote:
Ik heb wel mijn eigen regels en wetten ja. Dus dat klopt.quote:
quote:Op zaterdag 11 april 2015 17:10 schreef Mo_Muffin het volgende:
Dit is geen liedje, dit is rijmelarij.
Die ogen zijn naar elkaar toegetrokken.quote:
vergeet je bonus kaart nietquote:Op zaterdag 11 april 2015 17:14 schreef Mo_Muffin het volgende:
Deze ouwe zak gaat eens naar de AH >edit<
Lijkt wel voor de helft op Gerard Joling.quote:
quote:Op zaterdag 11 april 2015 17:17 schreef Melting het volgende:
[..]
Lijkt wel voor de helft op Gerard Joling.
Kutje pik andijvie?quote:Op zaterdag 11 april 2015 17:18 schreef Mo_Muffin het volgende:
De andijvie is ook groener. ....... .... .... .... .
Tegenwoordig zou het gewoon over keihard neuken gaan….quote:Op zaterdag 11 april 2015 17:27 schreef just me het volgende:
Wat klinkt dat braaf, keurige uitspraak
kun je ook netjes uitspreken hoorquote:Op zaterdag 11 april 2015 17:27 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Tegenwoordig zou het gewoon over keihard neuken gaan….
Klopt, maar ik geef even het verschil tussen nu en vroeger aanquote:
quote:Op zaterdag 11 april 2015 17:28 schreef Karzai het volgende:
Volgens mij kan je de zeeleeuwen bij artis wel hierop klappen trainen
vroeger werd er ook geneukt hoorquote:Op zaterdag 11 april 2015 17:28 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Klopt, maar ik geef even het verschil tussen nu en vroeger aan
Goed plan. Kan ik tenminste even douchen/eten.quote:
Jawel, maar toen schreven ze er lieve liedjes over…quote:
quote:Op zaterdag 11 april 2015 17:30 schreef Melting het volgende:
[..]
Goed plan. Kan ik tenminste even douchen/eten.
Luister dan wel mee hoor.
Daar deden ze het vast niet liever doorquote:Op zaterdag 11 april 2015 17:31 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Jawel, maar toen schreven ze er lieve liedjes over…
Nu zeggen ze het gewoon…
Sowieso, seks
Neuh, stelletje schijnheiligen zijn hetquote:Op zaterdag 11 april 2015 17:33 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Daar deden ze het vast niet liever door
quote:Op zaterdag 11 april 2015 17:34 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Neuh, stelletje schijnheiligen zijn het
quote:Op zaterdag 11 april 2015 17:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Als iemand me er op kan gooien, zoek ik tunes uit.
quote:Op zaterdag 11 april 2015 17:40 schreef just me het volgende:
Mereltje, lieve dochter van me voor het geval je in dit topic leest... dit is je mama niet echt hoor
Mereltje, lieve dochter van me voor het geval je in dit topic leest... dit is je mama niet echt hoor
Waarom denk jij dat die papa oud is?quote:Op zaterdag 11 april 2015 17:44 schreef Spezza19 het volgende:
Sorry, maar oude mensen lopen toch met een rollator… hoe sloom is dat kind wel niet?
quote:Op zaterdag 11 april 2015 17:45 schreef just me het volgende:
[..]
Waarom denk jij dat die papa oud is?
Waarom denk jij dat ie jong is?quote:Op zaterdag 11 april 2015 17:45 schreef just me het volgende:
[..]
Waarom denk jij dat die papa oud is?
Nou gewoon daaromquote:
Zulke dingen onthou jij wel........quote:
Ja de mijne heeft die idd nooit gebruikt, volgens mij.quote:Op zaterdag 11 april 2015 17:52 schreef Karzai het volgende:
[..]
Heb jij weleens een papa met een rollator gezien
quote:Op zaterdag 11 april 2015 17:53 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Zulke dingen onthou jij wel........
Gert T.quote:
Jaquote:Op zaterdag 11 april 2015 17:52 schreef Karzai het volgende:
[..]
Heb jij weleens een papa met een rollator gezien
quote:Op zaterdag 11 april 2015 17:59 schreef Karzai het volgende:
Enge ziektes krijg je ervan
[ afbeelding ]
Vliegende ratten, zo noem ik ze dus ook.quote:
Graag gedaan he?quote:Op zaterdag 11 april 2015 18:01 schreef suikertaartje het volgende:
Echt leuk, radio op mijn telefoon
quote:Op zaterdag 11 april 2015 18:01 schreef suikertaartje het volgende:
Echt leuk, radio op mijn telefoon
Is een algemene term voor ze idd!quote:Op zaterdag 11 april 2015 18:01 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Vliegende ratten, zo noem ik ze dus ook.
quote:Op zaterdag 11 april 2015 18:02 schreef Karzai het volgende:
Thx melting voor deze anders onbeduidende zaterdag
is wel met meer apps, best niet leukquote:Op zaterdag 11 april 2015 18:02 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Vreet data en batterijen, maar wel fijn ja.
Alleen jammer dat er geen goede app voor een windows phone is.
Gewoon de mobiele lader eraan en gaanquote:Op zaterdag 11 april 2015 18:02 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Vreet data en batterijen, maar wel fijn ja.
Alleen jammer dat er geen goede app voor een windows phone is.
Tip 1; laat je nooit het zwijgen opleggenquote:Op zaterdag 11 april 2015 18:15 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ze hebben me verdorie stil gekregen..........
Ach, het voelt best goed. Oeps....quote:Op zaterdag 11 april 2015 18:16 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Tip 1; laat je nooit het zwijgen opleggen
Ze?quote:Op zaterdag 11 april 2015 18:15 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ze hebben me verdorie stil gekregen..........
Ik vond het ook een vreselijk nummer, en daar heb ik weer een reden voor.quote:
Echt he!quote:Op zaterdag 11 april 2015 18:22 schreef Spezza19 het volgende:
De tering… die heb ik echt al een eeuw niet gehoord
Wat burgerlijkquote:Op zaterdag 11 april 2015 18:23 schreef ToT het volgende:
Ik heb 2 hompen zalmfilet uit de vriezer in e pan geflikkerd en net wat bietjes in de magnetron gegooid!
Geen idee wat ik ga eten, heb even geen honger nu....quote:Op zaterdag 11 april 2015 18:20 schreef Karzai het volgende:
koken zit er niet in vandaag pizzaatje maar
Ach ja.... alle bietjes helpen hè?quote:Op zaterdag 11 april 2015 18:23 schreef ToT het volgende:
Ik heb 2 hompen zalmfilet uit de vriezer in e pan geflikkerd en net wat bietjes in de magnetron gegooid!
Vooral die rode, maar sommigen hebben liever andijvie.quote:
Tja ik leef al eeuwen op kant-en-klaar maaltijden. Ik dacht: nu ff een keertje serieus gaan koken!quote:
quote:Op zaterdag 11 april 2015 18:29 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik filter bij dit nr in mijn hoofd alleen de drumpartij eruit, de rest hoor ik niet. Ik hoor alleen de drums.
Doe ik vaker, nu laat ik wel de bas ook even binnen.quote:
quote:
quote:Op zaterdag 11 april 2015 18:42 schreef Melting het volgende:
[..]
En ik maar denken waarom zingen ze over een eskimo?
Het was een schrijver...quote:Op zaterdag 11 april 2015 18:43 schreef ToT het volgende:
Geen idee wat Nescio betekent, maar whatever!Het is in ieder geval geen Eskimo!
wat heb je dan de hele dag gedaanquote:
Chatten met m'n meissie!quote:
quote:Op zaterdag 11 april 2015 18:47 schreef Karzai het volgende:
[..]
oh slecht geregeld, maar je draait leuke tunes die helpen je er wel doorheen
ik had een plaatje verwachtquote:
idd!quote:Op zaterdag 11 april 2015 18:48 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
ik had een plaatje verwacht
Wut?quote:Op zaterdag 11 april 2015 18:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Maar ik haal bewust weinig meer in huis: toch een beetje aan mijn gezondheid denken.
Met je meissie?quote:Op zaterdag 11 april 2015 18:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Chatten met m'n meissie!
Maar ik haal bewust weinig meer in huis: toch een beetje aan mijn gezondheid denken.
quote:Op zaterdag 11 april 2015 18:48 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 11 april 2015 18:48 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Dat nietquote:
Klopt!quote:Op zaterdag 11 april 2015 18:49 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Met je meissie?Je moet haar nog ontmoeten
quote:
quote:Op zaterdag 11 april 2015 18:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Chatten met m'n meissie!
Chatten met je meisje maakt toch dorstigquote:Op zaterdag 11 april 2015 18:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Chatten met m'n meissie!
Met een wat aankomen?quote:Op zaterdag 11 april 2015 18:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Klopt!Maar ik wil daar ook niet met een afdakje aan komen he!
Whehehe!quote:Op zaterdag 11 april 2015 18:50 schreef just me het volgende:
[..]
[..]
Chatten met je meisje maakt toch dorstigEn ja hoe meer in huis hoe sneller het opgaat. Ik koop ook nooooooit meer een doos wijn
Nee per pallet zeker nuquote:Op zaterdag 11 april 2015 18:50 schreef just me het volgende:
[..]
[..]
Chatten met je meisje maakt toch dorstigEn ja hoe meer in huis hoe sneller het opgaat. Ik koop ook nooooooit meer een doos wijn
Afdakje, waar het goede gereedschap onder hangt!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 11 april 2015 18:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Afdakje, waar het goede gereedschap onder hangt!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit account is niet meer in gebruik.
quote:Op zaterdag 11 april 2015 18:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Klopt!Maar ik wil daar ook niet met een afdakje aan komen he!
Zei zij idd ook!quote:Op zaterdag 11 april 2015 18:54 schreef Karzai het volgende:
volgens mij maakt het niet zoveel uit of je een afdakje hebt
Als het gereedschap maar werktquote:Op zaterdag 11 april 2015 18:54 schreef Karzai het volgende:
volgens mij maakt het niet zoveel uit of je een afdakje hebt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |