Met je meissie?quote:Op zaterdag 11 april 2015 18:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Chatten met m'n meissie!
Maar ik haal bewust weinig meer in huis: toch een beetje aan mijn gezondheid denken.
quote:Op zaterdag 11 april 2015 18:48 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
ik had een plaatje verwacht
quote:Op zaterdag 11 april 2015 18:48 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
ik had een plaatje verwacht
Dat nietquote:
Klopt!quote:Op zaterdag 11 april 2015 18:49 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Met je meissie?Je moet haar nog ontmoeten
quote:
quote:Op zaterdag 11 april 2015 18:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Chatten met m'n meissie!
Maar ik haal bewust weinig meer in huis: toch een beetje aan mijn gezondheid denken.
Chatten met je meisje maakt toch dorstigquote:Op zaterdag 11 april 2015 18:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Chatten met m'n meissie!
Met een wat aankomen?quote:Op zaterdag 11 april 2015 18:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Klopt!Maar ik wil daar ook niet met een afdakje aan komen he!
Whehehe!quote:Op zaterdag 11 april 2015 18:50 schreef just me het volgende:
[..]
[..]
Chatten met je meisje maakt toch dorstigEn ja hoe meer in huis hoe sneller het opgaat. Ik koop ook nooooooit meer een doos wijn
Nee per pallet zeker nuquote:Op zaterdag 11 april 2015 18:50 schreef just me het volgende:
[..]
[..]
Chatten met je meisje maakt toch dorstigEn ja hoe meer in huis hoe sneller het opgaat. Ik koop ook nooooooit meer een doos wijn
Afdakje, waar het goede gereedschap onder hangt!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 11 april 2015 18:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Afdakje, waar het goede gereedschap onder hangt!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit account is niet meer in gebruik.
quote:Op zaterdag 11 april 2015 18:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Klopt!Maar ik wil daar ook niet met een afdakje aan komen he!
Zei zij idd ook!quote:Op zaterdag 11 april 2015 18:54 schreef Karzai het volgende:
volgens mij maakt het niet zoveel uit of je een afdakje hebt
Als het gereedschap maar werktquote:Op zaterdag 11 april 2015 18:54 schreef Karzai het volgende:
volgens mij maakt het niet zoveel uit of je een afdakje hebt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |