Schitterendquote:Op zaterdag 18 april 2015 11:58 schreef Revanches het volgende:
Heerlijk weer! In T-shirt lekker een boek lezen in de tuin.
http://wolken.buienradar.nl/nlquote:Op zaterdag 18 april 2015 15:00 schreef Coelho het volgende:
Er hangt een zware bui voor de zeeuwse kust op Buienradar
Ik zag hem eerder ook. Ik denk een "vals alarm" .quote:Op zaterdag 18 april 2015 15:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
http://wolken.buienradar.nl/nl
Waar?
Hartstikke droog hier in Zeeland.quote:Op zaterdag 18 april 2015 17:10 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ik zag hem eerder ook. Ik denk een "vals alarm" .
Daar woont mn beste vriend die een hekel heeft aan slecht weerquote:Op zaterdag 18 april 2015 16:44 schreef Adrie072 het volgende:
Ondertussen in Biarritz (veel foto`s)...
http://www.sudouest.fr/20(...)edi-1895250-1980.php
Die ene Vine lijkt Amerika wel die heftige hagel in dat zwembad.quote:Op zaterdag 18 april 2015 16:44 schreef Adrie072 het volgende:
Ondertussen in Biarritz (veel foto`s)...
http://www.sudouest.fr/20(...)edi-1895250-1980.php
Ieder voorjaar hetzelfde liedje, enorm neerslagtekort en na de zomer meestal weer een overschotquote:Op zondag 19 april 2015 09:37 schreef Dven het volgende:
[..]
Valt mee. En zou ook wel mogen
[ afbeelding ]
Planten kunnen wel wat water gebruiken.quote:Op zondag 19 april 2015 10:21 schreef dick_laurent het volgende:
Jup. Geniet deze week nog maar van de zon. Want vanaf volgend weekend is het gewoon weer back to the usual:
Herfst!
True. Dus een of twee dagen flinke regenbuien zouden al ruim voldoende zijn...quote:Op zondag 19 april 2015 11:29 schreef Ajaxfan het volgende:
[..]
Planten kunnen wel wat water gebruiken.
Genotquote:Op zondag 19 april 2015 10:21 schreef dick_laurent het volgende:
Jup. Geniet deze week nog maar van de zon. Want vanaf volgend weekend is het gewoon weer back to the usual:
Herfst!
En daarna de allerheetste zomer ooitquote:Op zondag 19 april 2015 10:21 schreef dick_laurent het volgende:
Herfst!
Alles verder dan een week vooruit verandert zowat elke dag.quote:
Hoop het nietquote:
laat maar komenquote:Op zondag 19 april 2015 23:08 schreef Koelkastje het volgende:
[..]
Met elke avond de grootste onweersbuien ooit
Nederlandquote:Op maandag 20 april 2015 12:03 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Don't think so
http://www.weerplaza.nl/gdata/eps/eps_bewolkingskans_06260.png
Jup. Dit was de lente. Nu tot aan eind juni regen en koel weer, dan in juli een weekje droog en zonnig en dan hebben we de zomer ook weer gehadquote:Op maandag 20 april 2015 12:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nederland
Het was een geweldige week
dat krijg je van dat haten op de winterquote:Op maandag 20 april 2015 12:13 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Jup. Dit was de lente. Nu tot aan eind juni regen en koel weer, dan in juli een weekje droog en zonnig en dan hebben we de zomer ook weer gehad
Omdat hij toen wel zijn zin kreeg?quote:Op maandag 20 april 2015 12:44 schreef Frutsel het volgende:
[..]
dat krijg je van dat haten op de winter
Geen idee waar jij zit maar hier (omg A'dam) schijnt zonnetje lekker en staat er nauwelijks wind.quote:Op maandag 20 april 2015 12:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nederland
Het was een geweldige week
In Amersfoort ook. Lekker weertje. Alleen jammer dat ik op kantoor zit en alleen van achter het raam ervan kan 'genieten'.quote:Op maandag 20 april 2015 12:56 schreef Elan het volgende:
[..]
Geen idee waar jij zit maar hier (omg A'dam) schijnt zonnetje lekker en staat er nauwelijks wind.
Voor 20 april prima te doen.
Gaat meer om de vooruitzichten de komende maand...quote:Op maandag 20 april 2015 12:56 schreef Elan het volgende:
[..]
Geen idee waar jij zit maar hier (omg A'dam) schijnt zonnetje lekker en staat er nauwelijks wind.
Voor 20 april prima te doen.
ik heb geen idee of hij dat was... maar bedoelde het in het algemeenquote:
Hij was hoofd-winterhater. Ik zat er vlak onderquote:Op maandag 20 april 2015 13:12 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ik heb geen idee of hij dat was... maar bedoelde het in het algemeen![]()
leuke warme koningsdag en bevrijdingsdag zit er vermoedelijk dus niet in
O voorspellingen verder dan een week vallen toch nauwelijks serieus te nemen.quote:Op maandag 20 april 2015 12:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gaat meer om de vooruitzichten de komende maand...
Ach ja, bekijk het maar zo. In Nederland krijg ik eigenlijk 350 van de 365 dagen per jaar niet mijn zin kwa weerquote:Op maandag 20 april 2015 13:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hij was hoofd-winterhater. Ik zat er vlak onder
Maar als we nou allemaal hard blazen, kunnen we dan de regen in het noorden houden, zodat wij in de warme lucht blijven?
Mooi weer, frisser en winderig. Alle 3 aardig uitgekomenquote:Op maandag 20 april 2015 13:38 schreef Elan het volgende:
[..]
O voorspellingen verder dan een week vallen toch nauwelijks serieus te nemen.
Zie maar wat een enorme verplaatsingen die stromingen de afgelopen 7 dagen gemaakt hebben.
quote:Op maandag 20 april 2015 12:03 schreef INViCTuS het volgende:
Gvd rot op met je regen voor a.s maandag! Het mag de hele week plenzen, maar dan even niet
[ afbeelding ]
?quote:
Dat was voorspelling van week terug.quote:Op maandag 20 april 2015 13:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mooi weer, frisser en winderig. Alle 3 aardig uitgekomen
Het is altijd nog fijner om op vakantie te gaan als het kutweer is in Nederland.quote:
Inderdaad, ik baalde al bijna dat ik een vakantie naar Griekenland geboekt had. Het is daar momenteel koeler dan hier.quote:Op maandag 20 april 2015 14:22 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Het is altijd nog fijner om op vakantie te gaan als het kutweer is in Nederland.
Iedere verslechtering wordt met gejuich ontvangen.
Waar ga je heenquote:Op maandag 20 april 2015 14:22 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Het is altijd nog fijner om op vakantie te gaan als het kutweer is in Nederland.
Iedere verslechtering wordt met gejuich ontvangen.
Waar in Griekenland ga jequote:Op maandag 20 april 2015 14:54 schreef Coelho het volgende:
[..]
Inderdaad, ik baalde al bijna dat ik een vakantie naar Griekenland geboekt had. Het is daar momenteel koeler dan hier.
Waar ga je dan heenquote:Op maandag 20 april 2015 15:28 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Ik ga nergens heen want ik moet fucking werken en heb pas over anderhalve maand vacance
Ah, die's vaak wel goed warm jaquote:
Zou naar beneden pissenquote:
Je horizon is een beetje scheef.quote:
Morgen wordt het ook mooi:quote:Op maandag 20 april 2015 16:30 schreef Dven het volgende:
[..]
Zou naar beneden pissen
20+ers in aantocht trouwens
[ afbeelding ]
Dat maakt het idd lastig.quote:Op maandag 20 april 2015 16:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Op 150m hoogte wil het wel eens waaien
Zeeland. Al twee jaar heel mooi weer gehad, dat komt de derde keer ook vast wel weer goedquote:
Heb mijn vakantie helaas al gehad. (Wel mooi weer gehad, zuidelijk Afrika).quote:
Dat klinkt inderdaad niet al te koeltjesquote:Op maandag 20 april 2015 16:43 schreef Felagund het volgende:
[..]
Heb mijn vakantie helaas al gehad. (Wel mooi weer gehad, zuidelijk Afrika).
Wij gaan in juli een weekje naar Toscane en een weekje naar Oostenrijkquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |