?quote:
Dat was voorspelling van week terug.quote:Op maandag 20 april 2015 13:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mooi weer, frisser en winderig. Alle 3 aardig uitgekomen
Het is altijd nog fijner om op vakantie te gaan als het kutweer is in Nederland.quote:
Inderdaad, ik baalde al bijna dat ik een vakantie naar Griekenland geboekt had. Het is daar momenteel koeler dan hier.quote:Op maandag 20 april 2015 14:22 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Het is altijd nog fijner om op vakantie te gaan als het kutweer is in Nederland.
Iedere verslechtering wordt met gejuich ontvangen.
Waar ga je heenquote:Op maandag 20 april 2015 14:22 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Het is altijd nog fijner om op vakantie te gaan als het kutweer is in Nederland.
Iedere verslechtering wordt met gejuich ontvangen.
Waar in Griekenland ga jequote:Op maandag 20 april 2015 14:54 schreef Coelho het volgende:
[..]
Inderdaad, ik baalde al bijna dat ik een vakantie naar Griekenland geboekt had. Het is daar momenteel koeler dan hier.
Waar ga je dan heenquote:Op maandag 20 april 2015 15:28 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Ik ga nergens heen want ik moet fucking werken en heb pas over anderhalve maand vacance
Ah, die's vaak wel goed warm jaquote:
Zou naar beneden pissenquote:
Je horizon is een beetje scheef.quote:
Morgen wordt het ook mooi:quote:Op maandag 20 april 2015 16:30 schreef Dven het volgende:
[..]
Zou naar beneden pissen
20+ers in aantocht trouwens
[ afbeelding ]
Dat maakt het idd lastig.quote:Op maandag 20 april 2015 16:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Op 150m hoogte wil het wel eens waaien
Zeeland. Al twee jaar heel mooi weer gehad, dat komt de derde keer ook vast wel weer goedquote:
Heb mijn vakantie helaas al gehad. (Wel mooi weer gehad, zuidelijk Afrika).quote:
Dat klinkt inderdaad niet al te koeltjesquote:Op maandag 20 april 2015 16:43 schreef Felagund het volgende:
[..]
Heb mijn vakantie helaas al gehad. (Wel mooi weer gehad, zuidelijk Afrika).
Wij gaan in juli een weekje naar Toscane en een weekje naar Oostenrijkquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |