Je weet dat oude mannen niet zo'n krachtige pisstraal meer hebben he?quote:
dan moet hij gewoon een paar uur per dag trainenquote:Op zaterdag 11 april 2015 16:09 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Je weet dat oude mannen niet zo'n krachtige pisstraal meer hebben he?
Ja, maar dan moet 'ie weer gaan persen en dan poept 'ie in zijn broek. Drie keer raden wie weer kan wassen.quote:Op zaterdag 11 april 2015 16:09 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dan moet hij gewoon een paar uur per dag trainen
arme Teunquote:Op zaterdag 11 april 2015 16:10 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ja, maar dan moet 'ie weer gaan persen en dan poept 'ie in zijn broek. Drie keer raden wie weer kan wassen.
Niet nodigquote:Op zaterdag 11 april 2015 16:11 schreef Working_Class_Hero het volgende:
http://www.scientias.nl/w(...)or-terug-te-krijgen/
Ben even in de badkamer jongens
neee... zou het?quote:Op zaterdag 11 april 2015 16:11 schreef Working_Class_Hero het volgende:
De rollen draaien zich om he. Eerst zorgden je ouders voor jou, later moet jij voor je ouders zorgen. Die Teun toch.quote:
zou dit ook met gezichtsbeharing werken? heb een klein kaal plekje op mijn wang. en moet ik dan ieder haartje individueel met een pincet eruit trekken? lijkt me wel pijnlijk hoorquote:Op zaterdag 11 april 2015 16:11 schreef Working_Class_Hero het volgende:
ik weiger te geloven dat jij een volle baard hebt en ik nietquote:Op zaterdag 11 april 2015 16:13 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zou dit ook met gezichtsbeharing werken? heb een klein kaal plekje op mijn wang. en moet ik dan ieder haartje individueel met een pincet eruit trekken? lijkt me wel pijnlijk hoor
Geen idee... ik lees het ook net...quote:Op zaterdag 11 april 2015 16:13 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zou dit ook met gezichtsbeharing werken? heb een klein kaal plekje op mijn wang. en moet ik dan ieder haartje individueel met een pincet eruit trekken? lijkt me wel pijnlijk hoor
op het moment niet, een volle baard krijg ik pas na 2 weken ofzoquote:Op zaterdag 11 april 2015 16:13 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
ik weiger te geloven dat jij een volle baard hebt en ik niet
Nou ja, hij is volwassenquote:Op zaterdag 11 april 2015 16:13 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
ik weiger te geloven dat jij een volle baard hebt en ik niet
Nou ja, dat zorgen voor ouders gebeurt normaliter wel op een wat latere leeftijd dan vier jaar... Of hoe oud/jong teun ook mag zijnquote:Op zaterdag 11 april 2015 16:13 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
De rollen draaien zich om he. Eerst zorgden je ouders voor jou, later moet jij voor je ouders zorgen. Die Teun toch.
voor sommigen heb ik alleen maar haat hoorquote:Op zaterdag 11 april 2015 16:16 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Iedereen heeft een haat/liefde verhouding met iedereen.
En veel schijnen er te lijden aan de Ziekte van Hedel.quote:Op zaterdag 11 april 2015 16:16 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Iedereen heeft een haat/liefde verhouding met iedereen.
:meer haar op je zak dan op je schedelquote:Op zaterdag 11 april 2015 16:17 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
En veel schijnen er te lijden aan de Ziekte van Hedel.
maakt niet uitquote:
Juist.quote:Op zaterdag 11 april 2015 16:17 schreef Toto69 het volgende:
[..]
:meer haar op je zak dan op je schedel
Daarom heb ik altijd een zakkammetje bij mequote:
Zo'n mooi nummer verkrachtenquote:Op zaterdag 11 april 2015 16:19 schreef deadprez het volgende:
die remix van where is my mind vanaf 54ste minuut ongeveer
is vet manquote:Op zaterdag 11 april 2015 16:20 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Zo'n mooi nummer verkrachten
PIXIES
quote:Op zaterdag 11 april 2015 16:17 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
voor sommigen heb ik alleen maar haat hoor
Ken je het origineel ook?quote:Op zaterdag 11 april 2015 16:20 schreef deadprez het volgende:
[..]
is vet manalleen beetje slechte geluidskwaliteit maar dat kan ook aan mijn boxjes liggen.
zitten vast alleen maar drugsresten inquote:Op zaterdag 11 april 2015 16:20 schreef deadprez het volgende:
maar dat kan ook aan mijn boxjes liggen.
Zo.quote:Op zaterdag 11 april 2015 16:21 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zitten vast alleen maar drugsresten in
quote:Op zaterdag 11 april 2015 16:21 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 11 april 2015 16:21 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ken je het origineel ook?
plsquote:Op zaterdag 11 april 2015 16:21 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
is gewoon happy hardcore ditquote:Op zaterdag 11 april 2015 16:19 schreef deadprez het volgende:
die remix van where is my mind vanaf 54ste minuut ongeveer
kutherrie vind ik beter klinkenquote:Op zaterdag 11 april 2015 16:24 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Herrie. Dat is een beter woord.
Kutherrie, teringherrie... Ja, dat dekt de lading beter.quote:
met oordoppen in klinkt het idd best goedquote:Op zaterdag 11 april 2015 16:25 schreef deadprez het volgende:
Niet zo zeiken, is gewoon toffe muziek.
Dan hou jij het toch lekker bij taylor swift.quote:Op zaterdag 11 april 2015 16:26 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
met oordoppen in klinkt het idd best goed
TAYLOR SWIFTquote:Op zaterdag 11 april 2015 16:26 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dan hou jij het toch lekker bij taylor swift.
Zo. Jeetje.quote:
Volgens mij moet je wel de nodige pillen achterover slaan wil je dat kunnen luisteren zonder hoofdpijn te krijgen.quote:Op zaterdag 11 april 2015 16:29 schreef remi1986 het volgende:
[..]
jaja dan is dat andere nummer iets van K3 ofzo
luister dit juist altijd op het werk of voor het slapen. Word ik rustig van en kan ik me goed concentreren. Geen grapjequote:Op zaterdag 11 april 2015 16:30 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Volgens mij moet je wel de nodige pillen achterover slaan wil je dat kunnen luisteren zonder hoofdpijn te krijgen.
Vind dat altijd wel grappig hoe smaken kunnen verschillen want kan me dat absoluut niet voorstellen.quote:Op zaterdag 11 april 2015 16:31 schreef remi1986 het volgende:
[..]
luister dit juist altijd op het werk of voor het slapen. Word ik rustig van en kan ik me goed concentreren. Geen grapje
quote:Op zaterdag 11 april 2015 16:29 schreef remi1986 het volgende:
[..]
jaja dan is dat andere nummer iets van K3 ofzo
met zwaar metaal heb ik dan weer helemaal niksquote:
watquote:Op zaterdag 11 april 2015 16:31 schreef remi1986 het volgende:
[..]
luister dit juist altijd op het werk of voor het slapen. Word ik rustig van en kan ik me goed concentreren. Geen grapje
Ik ben er decennia helemaal wauws van geweestquote:Op zaterdag 11 april 2015 16:33 schreef remi1986 het volgende:
[..]
met zwaar metaal heb ik dan weer helemaal niks
gelukkig maar. Stel je eens voor dat 7 miljard mensen dezelfde interesses zouden hebben. Of dezelfde dingen leuk zouden vinden. Moet je ook niet aan denkenquote:Op zaterdag 11 april 2015 16:32 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Vind dat altijd wel grappig hoe smaken kunnen verschillen want kan me dat absoluut niet voorstellen.
tietenquote:Op zaterdag 11 april 2015 16:34 schreef remi1986 het volgende:
[..]
gelukkig maar. Stel je eens voor dat 7 miljard mensen dezelfde interesses zouden hebben. Of dezelfde dingen leuk zouden vinden. Moet je ook niet aan denken
ik ben geen groot van van tietenquote:
homoquote:Op zaterdag 11 april 2015 16:35 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik ben geen groot van van tieten
edit: ja, van
P. Icassoquote:Op zaterdag 11 april 2015 16:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hoe signeerde Pablo Picasso zijn werken?
P. Picasso
Picasso
Pablo Picasso
Pablo P.
HOE THE FUCK MOET IK DIT WETEN
2e volgens mijquote:Op zaterdag 11 april 2015 16:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hoe signeerde Pablo Picasso zijn werken?
P. Picasso
Picasso
Pablo Picasso
Pablo P.
HOE THE FUCK MOET IK DIT WETEN
dat zeg ik: homoquote:Op zaterdag 11 april 2015 16:36 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
kan een geile kont veel meer waarderen
quote:Op zaterdag 11 april 2015 16:36 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
kan een geile kont veel meer waarderen
quote:
Oh ja vergeten, wacht.quote:Op zaterdag 11 april 2015 16:36 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Maak jij je ronde nou maar af, met je electropop
Jup. Ik gokte op Brazilië.quote:
Vraag het me weleens af. Ellende komt ook deels doordat men absoluut niet kan inleven in de ander. Als we allemaal van hetzelfde zouden houden, zonder het besef dan het misschien wel saai is, is de wereld misschien wel een betere plek.quote:Op zaterdag 11 april 2015 16:34 schreef remi1986 het volgende:
[..]
gelukkig maar. Stel je eens voor dat 7 miljard mensen dezelfde interesses zouden hebben. Of dezelfde dingen leuk zouden vinden. Moet je ook niet aan denken
wat een diepgang op de zaterdagmiddagquote:Op zaterdag 11 april 2015 16:39 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Vraag het me weleens af. Ellende komt ook deels doordat men absoluut niet kan inleven in de ander. Als we allemaal van hetzelfde zouden houden, zonder het besef dan het misschien wel saai is, is de wereld misschien wel een betere plek.
Godverdomme. Kutspel.quote:
mwuah ja weet ik niet. Sowieso met 1 of geen religie. Daar komt de meeste ellende van.quote:Op zaterdag 11 april 2015 16:39 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Vraag het me weleens af. Ellende komt ook deels doordat men absoluut niet kan inleven in de ander. Als we allemaal van hetzelfde zouden houden, zonder het besef dan het misschien wel saai is, is de wereld misschien wel een betere plek.
Ja en dat in nuchtere staat.quote:Op zaterdag 11 april 2015 16:40 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wat een diepgang op de zaterdagmiddag
Te diep voor een oppervlakkige jongen?quote:Op zaterdag 11 april 2015 16:40 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wat een diepgang op de zaterdagmiddag
Wat was jouw username nou... ik heb over een paar minuten een levenquote:Op zaterdag 11 april 2015 16:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Te diep voor een oppervlakkige jongen?
quote:Op zaterdag 11 april 2015 16:42 schreef remi1986 het volgende:
[..]
mwuah ja weet ik niet. Sowieso met 1 of geen religie. Daar komt de meeste ellende van.
weet niet, moet je aan dp vragenquote:Op zaterdag 11 april 2015 16:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Te diep voor een oppervlakkige jongen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |