Vrouw slachtoffer versierpoging Kingstown.quote:
quote:Op zaterdag 11 april 2015 14:57 schreef Specularium het volgende:
[..]
'Vrouw leest 3 Bram_van_Loon posts'
Ik distantieer me hiervan.quote:Op zaterdag 11 april 2015 15:35 schreef klaasweetalles het volgende:
Conclusie moet zijn na 5000 posts in deze topic
Studenten zijn dom
studenten blowen
studenten snuiven
studenten zuipen veel
studenten maken weinig huiswerk
studenten zijn lelijk tegenwoordig
studenten zijn allemaal boeren tegenwoordig
studenten weten niet hoe het in de grote steden toegaat
studenten zijn lui
studenten neuken te weinig. zou ik ook niet doen als ik er als student uitzag
studenten werken niet op zatermiddag
kortom studenten zijn luie lelijke varkens die geen flikker doen en dan maar iets gaan doen om nog meer niets te doen.
Ja, mee eens, het ging op den duur helemaal nergens meer over.quote:Op zaterdag 11 april 2015 12:34 schreef EttovanBelgie het volgende:
Dat die studenten aldaar lachwekkende motieven en het oorspronkelijke doel al lang uit oog verloren hebben, moge duidelijk zijn.
De bloeddorst die alhier vertoond wordt is dan weer ouderwets abominabel.
Die ratten hebben eerst nog alles vernielt en gejat voor ze het gebouw uitgeslagen werdenquote:Politie: veel vernielingen in Maagdenhuis
In het Maagdenhuis in Amsterdam zijn tijdens de bezetting door studenten behoorlijk wat vernielingen aangericht, zegt de politie tegen de NOS na een eerste inspectie van het gebouw. Mogelijk zijn er ook spullen gestolen. De politie fotografeert elke kamer en zoekt vingerafdrukken.
De ME ontruimde vanochtend het Maagdenhuis, het bestuursgebouw van de Universiteit van Amsterdam. Er zijn geen actievoerders meer binnen, volgens de politie.
http://nos.nl/artikel/202(...)ing-maagdenhuis.html
Maar ze zaten daar echt met goede bedoelingen, hoor.quote:Op zaterdag 11 april 2015 16:27 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Die ratten hebben eerst nog alles vernielt en gejat voor ze het gebouw uitgeslagen werden
Kan ik begrijpen. Maar je moet ook snappen dat we in een schijndemocratie leven. Die hele UVA is echt belachelijk bezig.quote:Op zaterdag 11 april 2015 13:01 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Die hele discussie kan mij geen reet schelen. Het gaat er mij om dat ze zeggen dat ze "de democratische waarden" beschermen, maar een rechterlijke uitspraak naast zich neerleggen.
Dat vind ik walgelijk van die studenten
Touche.quote:Op zaterdag 11 april 2015 14:39 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Als die studenten slecht uit hun woorden komen dan schort er wellicht het een en ander aan het onderwijs?
quote:Op zaterdag 11 april 2015 14:58 schreef Fylax het volgende:
Jammer dat ik dit gemist heb maar goed dat er ontruimd is
Alsof dat opgaat voor alle mensen die links stemmen. Sowieso is links/rechts denken zwaar uit de tijd. Het gaat veel meer om moraal of greed.quote:Op zaterdag 11 april 2015 16:17 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, mee eens, het ging op den duur helemaal nergens meer over.
Beetje de tragiek van links ook, denk ik, je hebt op zich gefundeerde kritiek, je wordt echter niet echt serieus genomen, je verklaart je vervolgens solidair met allerlei andere bewegingen, om de boel wat breder te trekken, maar die niets meer met die aanvankelijke kritiek hebben te maken, vervolgens word je nog minder serieus genomen, en dan komt er wrs nog wat richtingenstrijd om de hoek kijken.
Enfin, over 20 jaar verdienen de meesten 2 à 3 x modaal en dan kunnen we naar de documentaires kijken over hun vervlogen idealen..
Die vernielingen en ontvreemdingen begonnen vrijwel direct nadat het gebouw was bezet al. Dat is echt niet iets van de laatste dagen.quote:Op zaterdag 11 april 2015 16:27 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Die ratten hebben eerst nog alles vernielt en gejat voor ze het gebouw uitgeslagen werden
Begin je over hoe schuldenlast veroorzaakt door de vastgoed capriolen van de CvB leiden tot afkalving van de alfastudies, zie je je ineens terug in een lezing over racistische micro-agressie en meer van dat soort blaartrekkende nonsense... dat werk.quote:Op zaterdag 11 april 2015 16:56 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Alsof dat opgaat voor alle mensen die links stemmen. Sowieso is links/rechts denken zwaar uit de tijd. Het gaat veel meer om moraal of greed.
Er was een skaband op het wetenschapsfestival, nu moeten we dat missen.quote:Op zaterdag 11 april 2015 17:02 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Begin je over hoe schuldenlast veroorzaakt door de vastgoed capriolen van de CvB leiden tot afkalving van de alfastudies, zie je je ineens terug in een lezing over racistische micro-agressie en meer van dat soort blaartrekkende nonsense... dat werk.
twitter:hetMaagdenhuis twitterde op zaterdag 11-04-2015 om 10:48:32when the cvb signed the eviction order, they signed their risignation letter #maagdenhuis http://t.co/gMAH9GOcZh reageer retweet
Allemaal van die lezingen die je als twintiger interessant vindt (of hoort te vinden), maar als je wat ouder bent voor kennisgeving aanneemt.quote:Op zaterdag 11 april 2015 17:06 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Er was een skaband op het wetenschapsfestival, nu moeten we dat missen.![]()
[ afbeelding ]
Haha, ze denken echt dat de raad van bestuur op moet stappen omdat ze hun eruit hebben laten zetten voordat hun festivalletje gehouden wasquote:Op zaterdag 11 april 2015 17:09 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Die Maagdenhuis twitteraars mogen eerst nog wel even hun Cambridge Engels gaan halen.twitter:hetMaagdenhuis twitterde op zaterdag 11-04-2015 om 10:48:32when the cvb signed the eviction order, they signed their risignation letter #maagdenhuis http://t.co/gMAH9GOcZh reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |