Dit is niet de manier om die strijd te voeren. Het bezetten van zo'n gebouw is op de lange termijn niet vol te houden en het bestuur gaat gewoon op een andere locatie door.quote:Op zaterdag 11 april 2015 12:58 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Hoe er in het algemeen word gepraat over studenten die een zwaar terechte strijd voeren tegen het grote geld van de UVA. Ze zijn kansloos omdat er totaal geen respect in door klinkt en ze geen idee hebben hoe de vork in de steel zit.
Het enige wat kansloos is is de studenten die hun zware onterechte strijd voeren, zijn namelijk geen studenten, en degene die het wel zijn komen slecht uit hun woorden.quote:Op zaterdag 11 april 2015 12:58 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Hoe er in het algemeen word gepraat over studenten die een zwaar terechte strijd voeren tegen het grote geld van de UVA. Ze zijn kansloos omdat er totaal geen respect in door klinkt en ze geen idee hebben hoe de vork in de steel zit.
Het punt dat ze bij het protest hebben willen maken is inderdaad prima, maar deze groep die nog was achtergebleven in het maagdenhuis is totaal niet geloofwaardig meer. Wat een breder protest onder studenten had kunnen worden is nu meer een sektarisch groepje hippies geworden waar een meerderheid van de studenten volgens mij weinig mee op heeft.quote:Op zaterdag 11 april 2015 12:58 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Altijd lachen met Mani.quote:Op zaterdag 11 april 2015 12:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Mani plsDit had ik niet van jou verwacht
http://nos.nl/op3/artikel(...)aagdenhuis-leeg.htmlquote:De pers mag het Maagdenhuis nog niet binnen. Eerst wordt gebouw onderzocht: zijn er spullen weg en zijn er inbraaksporen? Volgens de politie lijken er spullen te ontbreken in het Maagdenhuis. "Er moet veel onderzocht worden."
Wat juist de legitimiteit van hun protest kracht bijzet.quote:Op zaterdag 11 april 2015 13:04 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Het enige wat kansloos is is de studenten die hun zware onterechte strijd voeren, zijn namelijk geen studenten, en degene die het wel zijn komen slecht uit hun woorden.
Op welke wijze?quote:Op zaterdag 11 april 2015 14:31 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Wat juist de legitimiteit van hun protest kracht bijzet.
Ben net wakker, heb de thread niet gelezen maar er zijn verrassend veel oude mannen met snorren op twitter die heel boos op de studenten zijn, een hele vreemde correlatiequote:Op zaterdag 11 april 2015 14:27 schreef Bram_van_Loon het volgende:
De slowchat van vandaag in deze draad wijst uit dat sommige mensen hier echt eens op zoek moeten naar wat meer spannende activiteiten IRL.
Vraag! Wat blijkt er dan uit de boekwerken die jij met enige regelmaat op Fok! post?quote:Op zaterdag 11 april 2015 14:27 schreef Bram_van_Loon het volgende:
De slowchat van vandaag in deze draad wijst uit dat sommige mensen hier echt eens op zoek moeten naar wat meer spannende activiteiten IRL.
Veel meelopers hier.quote:Op zaterdag 11 april 2015 12:55 schreef Japie77 het volgende:
Wat een stelletje halve zolen hier. Die reacties zijn echt kansloos. Kan wel zien dat de intelligentie op FOK niet zo'n hoog niveau heeft. Helaas.
Als die studenten slecht uit hun woorden komen dan schort er wellicht het een en ander aan het onderwijs?quote:
Dat vind ik een nogal misplaatste opmerking. Er is duidelijk te zien dat deze meid het even emotioneel moeilijk heeft.quote:
Merkwaardig ja.quote:Op zaterdag 11 april 2015 14:32 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Ben net wakker, heb de thread niet gelezen maar er zijn verrassend veel oude mannen met snorren op twitter die heel boos op de studenten zijn, een hele vreemde correlatie
Niet zozeer misplaatst alswel misquote.quote:Op zaterdag 11 april 2015 14:39 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Dat vind ik een nogal misplaatste opmerking. Er is duidelijk te zien dat deze meid het even emotioneel moeilijk heeft.
Begrijp soweso niet zo goed waar die woede en geweldsverheerlijking vandaan komt, eigenlijk best wel eng gedrag.quote:Op zaterdag 11 april 2015 14:40 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Merkwaardig ja.
Ik ben benieuwd naar hun motivatie, als die komt.
Volgens mij bedoel je met een science festival en een sit-in.quote:Op zaterdag 11 april 2015 13:54 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Die foto's ook.![]()
Stuk voor stuk van die lijkbleke werkschuwe hippies die menen weer wat te moeten afdwingen met geweld.![]()
http://www.nu.nl/binnenla(...)is-in-amsterdam.html
Kuddegedrag? Zoiets als dat 1 iemand begint te pesten en er vervolgens een hoop meelopers komen. Jezelf minder kwetsbaar voelen door een groep te vergezellen die een gemakkelijk doelwit heeft uitgekocht? Dit is meer jouw afdeling, zeg jij het maar.quote:Op zaterdag 11 april 2015 14:45 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Begrijp soweso niet zo goed waar die woede en geweldsverheerlijking vandaan komt, eigenlijk best wel eng gedrag.
Enigszins eloquent om kunnen gaan met woorden heeft weinig te maken met het onderwijs op de uni behalve als je iets met talen doet, dat moet je gewoon kunnen.quote:Op zaterdag 11 april 2015 14:39 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Als die studenten slecht uit hun woorden komen dan schort er wellicht het een en ander aan het onderwijs?
Is volgens mij gevlochten bamboe. ME was al hip avant la lettre, protohipsters.quote:Op zaterdag 11 april 2015 14:50 schreef 11en30 het volgende:
[..]
Huh? Dat politieschild komt zo van een hippiewasmand uit de Xenos.
Ook niet echt mijn afdeling helaas. Je zou gelijk kunnen hebben, ik vind het een enge gewaarwording.quote:Op zaterdag 11 april 2015 14:46 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Kuddegedrag? Zoiets als dat 1 iemand begint te pesten en er vervolgens een hoop meelopers komen. Jezelf minder kwetsbaar voelen door een groep te vergezellen die een gemakkelijk doelwit heeft uitgekocht? Dit is meer jouw afdeling, zeg jij het maar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |