gwn st tropez danquote:Op zaterdag 11 april 2015 00:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Gwn zomerhuis jongu en een huis aan Prinsengracht in Amsterdam
onder NAP wonenquote:
formentera del seguraquote:Op zaterdag 11 april 2015 00:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
En eentje op Ibiza en eentje op Malediven en...
dan heeft je woonkamer nooit blankgestaan nee feestjequote:Op zaterdag 11 april 2015 00:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
Als je niet onder de NAP woont ben je geen eckte Nederlander
Noord Holland masterrace toch?quote:Op zaterdag 11 april 2015 00:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
Als je niet onder de NAP woont ben je geen eckte Nederlander
oooooooowquote:Op zaterdag 11 april 2015 00:17 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Had gehoopt je tegen te komen vandaag.
Maar misschien heb ik je over het hoofd gezien.
hard dezequote:Op zaterdag 11 april 2015 00:17 schreef DjeDje het volgende:
[..]
had je even moeten zeggen danquote:Op zaterdag 11 april 2015 00:17 schreef DjeDje het volgende:
[..]
zo hard zie je ze zeldenquote:
Moest lachenquote:Op zaterdag 11 april 2015 00:17 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Nicequote:Op zaterdag 11 april 2015 00:17 schreef DjeDje het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 11 april 2015 00:17 schreef DjeDje het volgende:
[..]
dan heb je mijn pielemuis nog niet gezienquote:
Waar? Avond of overdag?quote:Op zaterdag 11 april 2015 00:18 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
had je even moeten zeggen dan
Ik was dinsdag in roffa
gvdquote:Op zaterdag 11 april 2015 00:19 schreef deadprez het volgende:
[..]
dan heb je mijn pielemuis nog niet gezien
ga niet liegen a kehbaquote:
Ja, leuk.quote:Op zaterdag 11 april 2015 00:21 schreef Aberella het volgende:
[..]
ONZ / So you think you can be Aberella's next BFF?
Dat gebeurt alquote:Op zaterdag 11 april 2015 00:23 schreef deadprez het volgende:
Al de inkomsten van de staatsloterij moeten verdeeld worden onder de minima.
Heb jou jaren terug al gefriendzonedquote:Op zaterdag 11 april 2015 00:23 schreef Aberella het volgende:
[..]
Oh nou laat die date anders maar ff zitten oke
Mooi.quote:
Vind je deze niet zo leuk?quote:Op zaterdag 11 april 2015 00:22 schreef DjeDje het volgende:
[..]![]()
Bedoel natuurlijk de trololololmemeface.jpeg
FOK!quote:
Beetje hangen, zuipen en mislukte versierpogingen doen in het centrum van Zaandam denk ik, net zoals vorig jaar.quote:
Dronken door de stad lopen en me ergeren aan alle tyfus dingen die er te doen zijn.quote:
FOK!quote:
watquote:
Herkenbaar wel op het zaandam naquote:Op zaterdag 11 april 2015 00:27 schreef Remqo het volgende:
[..]
Beetje hangen, zuipen en mislukte versierpogingen doen in het centrum van Zaandam denk ik, net zoals vorig jaar.
Vorig jaar had ik sjans van een leuke meid, toen ineens een vage vriendin van haar, zo blauw als een tientje ondertussen met mij op de foto wou, zoenend en al.quote:Op zaterdag 11 april 2015 00:31 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Herkenbaar wel op het zaandam na![]()
Hoewel ik vorige jaar met nach 17 jarige heb gehosseld
Hehe mooi man. Kan allemaal op zulke avondenquote:Op zaterdag 11 april 2015 00:36 schreef Remqo het volgende:
[..]
Vorig jaar had ik sjans van een leuke meid, toen ineens een vage vriendin van haar, zo blauw als een tientje ondertussen met mij op de foto wou, zoenend en al.
Vanaf dat moment kon ik niets meer goeds doen bij die meid die ik leuk vond
Het valt me altijd op dat bij Koningsdag of voorheen Koninginnedag iedereen uitbundig is, net zoals WK/EK feestjes. Het is net even leuker dan een suffe tent binnen wandelen op een zaterdagavond.quote:Op zaterdag 11 april 2015 00:39 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hehe mooi man. Kan allemaal op zulke avonden
leukste avond van het jaar welquote:Op zaterdag 11 april 2015 00:45 schreef Remqo het volgende:
[..]
Het valt me altijd op dat bij Koningsdag of voorheen Koninginnedag iedereen uitbundig is, net zoals WK/EK feestjes. Het is net even leuker dan een suffe tent binnen wandelen op een zaterdagavond.
Zeker.quote:
quote:Op zaterdag 11 april 2015 01:36 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
waarom. Zodat het kkleven draaglijker wordt
En kkveel snuiven dat ook lekkerquote:
Zo is BadtripBob ook begonnenquote:Op zaterdag 11 april 2015 05:10 schreef eend112 het volgende:
[..]
En kkveel snuiven dat ook lekker
Mag wel 1x per jaar ja toch
Ik dacht ik zeg het maar evenquote:Op zaterdag 11 april 2015 09:00 schreef niels0 het volgende:
[..]
Nou en? Ik heb amper geslapen.
Ja ik ben slecht.
Bannedquote:Op zaterdag 11 april 2015 09:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
Waar is argo eigenlijk gebleven
Mogguh ouwequote:Op zaterdag 11 april 2015 09:00 schreef niels0 het volgende:
[..]
Nou en? Ik heb amper geslapen.
Ja ik ben slecht.
Ik dacht dat hij letterlijk het argo account bedoeldequote:Op zaterdag 11 april 2015 09:31 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Spongeboss en Sneeuw-Leeuw zijn beide niet gebanned.
quote:Op zaterdag 11 april 2015 09:32 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij letterlijk het argo account bedoelde
Hee hoe is hetquote:
Nog steeds keelpijn?quote:
grapjequote:Op zaterdag 11 april 2015 11:05 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
sorry hoor, wist niet dat je boos werd
ik ga geen foute opmerkingen maken, gewoon niet...quote:Op zaterdag 11 april 2015 11:08 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
ja
maar dit is nu ook mn eigen schuld
Hoezo datquote:Op zaterdag 11 april 2015 11:08 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
ja
maar dit is nu ook mn eigen schuld
Hoe zie je er uit?quote:Op zaterdag 11 april 2015 11:12 schreef voederbietel het volgende:
Geen drankjes aanbieden bij het eerste contact. Als je een tijdje staat te praten en je hebt dorst dan kun je wel vragen van 'wil je een wijntje oid.?', maar niet gelijk aanbieden en ook niet geven als ze vraagt van: 'ga je me nog wat te drinken geven?'.
Daarmee voorkom je dat je afgepoeierd wordt nadat je ze een drankje geeft en jij blijft zitten met een kutgevoel.
Ik ben geen maagd meer, maar sta al best lang droog(aantal jaar). Ik heb totaal geen moeite met vrouwen aanspreken, en als een vriend van mij iemand aanwijst om haar te proberen te versieren, dan kan ik dat gewoon. Als ik dan afgewezen wordt, op wat voor manier dan ook(ik heb een vriend, je bent lelijk, je neus staat scheef etc.) kan ik daar om lachen, vroeger had ik dit niet maar dat is iets wat ontstaan is in de loop van de jaren. Qua seks gaat het allemaal niet zo vlot, zoen redelijk vaak met meisjes met uitgaan, maar de escalatie naar seks via WA of een ONS gebeurt niet. Ik denk dat ik niet genoeg escaleer naar seks toe op de een of andere manier. Ik ben ook nooit echt verliefd geweest, ik kan iemand leuk vinden, maar echt dat vlindergevoel, nee...
ohquote:Op zaterdag 11 april 2015 11:09 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ik ga geen foute opmerkingen maken, gewoon niet...
Hahahaa, herkenbaar.quote:
geef antwoord kk mgoolquote:Op zaterdag 11 april 2015 11:13 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Hahahaa, herkenbaar.
Ze willen dat jij naar hen toekomt terwijl ze zelf het initiatief niet durven te nemen. Die subtiele hints ken ik ondertussen allemaal al.
Whehe awwwwquote:Op zaterdag 11 april 2015 11:13 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
beetje dorst gekregen gisteravond
.quote:
Je zit nu gewoon trollen man.quote:Op zaterdag 11 april 2015 11:15 schreef voederbietel het volgende:
[..]
.
Ik heb ook een keer een fokker als wingman gehad een paar jaar geleden. Dat was een groot succes ik had in 1 avond meer meisjes gesproken dan in 10 jaar bij elkaar. En van een meisje had ik ook het nummer gekregen en gezoend en zo dat is niks geworden maar ik heb zelfs nu nog steeds contact met haar na 2 jaar.
Jammer dat deze fokker na het buitenland vertrok. Het was een goede wingman die vriendinnen van haar bezig hield zodat ik mijn poging kon wagen. (al beweert zij dat zij op mij is afgestapt maar dat geloof ik niet)
Maar het zelfvertrouwen van deze fokker werkte aanstekelijk.
Ik deed het voor die tijd ook al, maar ik had er geen naam voor verder.quote:Wanneer is die wingman shit eigenlijk bekend geworden? Dat PUA gedoe heb ik in 2008 per toeval ontdekt geloof ik maar nu lijkt het algemeen bekend te worden....
Over een half jaar alweer dik 27, gaat wel moeilijker worden denk ik hoe ouder je word.quote:
Gelukkigquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nope gaat niet komen ookquote:Op zaterdag 11 april 2015 11:19 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Gelukkigmaar niet zo'n chille week gehad dus?
quote:Op zaterdag 11 april 2015 11:19 schreef remi1986 het volgende:
goodmorning boys and girlsUiteindelijk is het wel persoonlijke voorkeur. Mijn ervaring met maagden is dat het altijd lastig is, je moet altijd voorzichtig zijn en je moet eerst een keer of wat zachtjes geneukt hebben voor je helemaal los kunt gaan. Nee, dan liever iemand met flink wat ervaring waar ik mijn lusten op kan botvieren, en zij op mijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het heeft dus ook te maken met van wat voor een seks je houdt.
Even terug on-topic snap ik wel dat het advies gegeven wordt om naar de hoeren te gaan. Leer eens ontdekken wat het is, haal de druk van de ketel en wellicht kan je iets relaxter met vrouwelijk contact omgaan. Ook al voelt het als valsspelen.TARDIS. † 22-7-2015 *22-1-2016
hoe is dat relevant aan zijn post?quote:Op zaterdag 11 april 2015 11:23 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Uiteindelijk is het wel persoonlijke voorkeur. Mijn ervaring met maagden is dat het altijd lastig is, je moet altijd voorzichtig zijn en je moet eerst een keer of wat zachtjes geneukt hebben voor je helemaal los kunt gaan. Nee, dan liever iemand met flink wat ervaring waar ik mijn lusten op kan botvieren, en zij op mijHet heeft dus ook te maken met van wat voor een seks je houdt.
Even terug on-topic snap ik wel dat het advies gegeven wordt om naar de hoeren te gaan. Leer eens ontdekken wat het is, haal de druk van de ketel en wellicht kan je iets relaxter met vrouwelijk contact omgaan. Ook al voelt het als valsspelen.
Nee, wel als jong volwassene.quote:Op zaterdag 11 april 2015 11:24 schreef Working_Class_Hero het volgende:
VB, ben je hard gevallen als kind?
ik denk dat zijn vader ook zijn opa isquote:Op zaterdag 11 april 2015 11:24 schreef Working_Class_Hero het volgende:
quote:Op zaterdag 11 april 2015 11:24 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Eh, dat is iets wat jullie allemaal doen, wij spreiden het bloed een beetje.quote:Op zaterdag 11 april 2015 11:25 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
ik denk dat zijn vader ook zijn opa is
Weet je hoe grappig topic.quote:Op zaterdag 11 april 2015 11:25 schreef vigilant7 het volgende:
R&P / oudere maagden topique! #2
ok, vb
ow naja ik maak wel game aan. Zie wel vanzelf wanneer je hebt gewonnenquote:Op zaterdag 11 april 2015 11:27 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Geen levens geloof ikMadeliefff knalhard te grazen genomen vanmorgen, was echt fantastisch
altijd maar omdraaien wat ik zeg hehquote:Op zaterdag 11 april 2015 11:25 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Eh, dat is iets wat jullie allemaal doen, wij spreiden het bloed een beetje.
niet op ingaan joh. Dat wil hij graagquote:Op zaterdag 11 april 2015 11:33 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
altijd maar omdraaien wat ik zeg hehje kan toch gewoon accepteren wat je bent?
?tneb ej taw neretpecca nooweg hcot nak ej )': heh gez ki taw neiaardmo raam djitlaquote:Op zaterdag 11 april 2015 11:33 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
Jij legt mij op dat ik inteelt ben en ik moet dat intrinsiek gaan accepteren wat ik ben?quote:Op zaterdag 11 april 2015 11:33 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
Je opa is tevens je vader.quote:Op zaterdag 11 april 2015 11:34 schreef remi1986 het volgende:
[..]
niet op ingaan joh. Dat wil hij graag
met zn moestuinquote:Op zaterdag 11 april 2015 11:34 schreef remi1986 het volgende:
[..]
niet op ingaan joh. Dat wil hij graag
hahah funnyquote:Op zaterdag 11 april 2015 11:34 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
?tneb ej taw neretpecca nooweg hcot nak ej )': heh gez ki taw neiaardmo raam djitla
ja preciesquote:Op zaterdag 11 april 2015 11:34 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Jij legt mij op dat ik inteelt ben en ik moet dat intrinsiek gaan accepteren wat ik ben?
Ahah hoezoquote:
haha toen was ik er nog niet gr grquote:Op zaterdag 11 april 2015 11:37 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik vond het ook wel mijn leukste grap sinds 12 maart 1987
Weet ik, en dat is jammer, want je had zeker gelachen toen, man manquote:Op zaterdag 11 april 2015 11:37 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
haha toen was ik er nog niet gr gr
Omdat de kans dat ik inteelt ben demografisch gezien lager ligt dan de kans dat jij dat bent. Zoals ik eerder al zei. En zowaar wij beiden geen idee hebben over elkaars ouders en grootouders, is het niks meer dan logisch aan te nemen dat niet mijn, maar jouw opa, tevens je vader is.quote:
hahaquote:Op zaterdag 11 april 2015 11:38 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Weet ik, en dat is jammer, want je had zeker gelachen toen, man man
jezus wat ben jij een nerd, hoe bedoel je diep geraaktquote:Op zaterdag 11 april 2015 11:39 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Omdat de kans dat ik inteelt ben demografisch gezien lager ligt dan de kans dat jij dat bent. Zoals ik eerder al zei. En zowaar wij beiden geen idee hebben over elkaars ouders en grootouders, is het niks meer dan logisch aan te nemen dat niet mijn, maar jouw opa, tevens je vader is.
quote:
Houdoeequote:Op zaterdag 11 april 2015 11:42 schreef TheWeeknd het volgende:
ik dnek dat het feestje maar weer eens is afgelopen, houdoe!
Waarom nou weer zo?quote:Op zaterdag 11 april 2015 11:41 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
jezus wat ben jij een nerd, hoe bedoel je diep geraakt
1-6 nuquote:Op zaterdag 11 april 2015 11:43 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
spelletje Trivia ik sta met 1-5 achter...
Wij een potje?quote:
allemaal van die simpele vragen gehad, zoals "wat was de voornaam van Van Gogh" en "wat was het beroep van het rode nintendo figuurtje"quote:
Goedzo knulquote:Op zaterdag 11 april 2015 08:58 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ff voor de duidelijkheid ik wil jou niet echt raken he.
Ik kreeg 3 keer sport achter elkaarquote:Op zaterdag 11 april 2015 11:46 schreef remi1986 het volgende:
[..]
allemaal van die simpele vragen gehad, zoals "wat was de voornaam van Van Gogh" en "wat was het beroep van het rode nintendo figuurtje"
kom dan ik maak je in @theweeknd99quote:Op zaterdag 11 april 2015 11:43 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
spelletje Trivia ik sta met 1-5 achter...
geen levensquote:Op zaterdag 11 april 2015 11:47 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
kom dan ik maak je in @theweeknd99
anders wil ik wel?quote:Op zaterdag 11 april 2015 11:47 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
kom dan ik maak je in @theweeknd99
zoals hierquote:Op zaterdag 11 april 2015 11:48 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
ik nodig je wel uit voordat we het vergeten
hoe heet je daarop
Oke, ik heb al een beginnetje gemaakt.quote:Op zaterdag 11 april 2015 11:47 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
nodig me maar uit, ik heb even geen levens
Ik wacht wel af, ik heb geduldquote:Op zaterdag 11 april 2015 11:50 schreef Working_Class_Hero het volgende:
mooie start remmert... 58 minuten wachten
Oquote:
Daar kan ik nog niet over oordelen, maar films en series moet je niet al te vaak met elkaar gaan vergelijkenquote:
is de serie beter? want de film was vrij poepquote:
quote:
Je bent inderdaad in positie om te oordelenquote:Op zaterdag 11 april 2015 12:22 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ben nu de eerste aan het kijken
Het is goed he?
Nee maar ik weet hoe kneuzig slecht de film wasquote:Op zaterdag 11 april 2015 12:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
[..]
Je bent inderdaad in positie om te oordelen
Qua effecten was de film iets gedetailleerder, maar serie is tot nu toe wel kei vet.quote:Op zaterdag 11 april 2015 12:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Daar kan ik nog niet over oordelen, maar films en series moet je niet al te vaak met elkaar gaan vergelijken
Tijdverdrijf. Vermaking. Ontspanning. Etc.quote:Op zaterdag 11 april 2015 12:26 schreef vigilant7 het volgende:
Wat is er toch zo leuk aan al die series? Ik snap dat niet.
Langdurige karakterontwikkelingen, langere verhalen, iets om naar uit te blijven kijken.quote:Op zaterdag 11 april 2015 12:26 schreef vigilant7 het volgende:
Wat is er toch zo leuk aan al die series? Ik snap dat niet.
quote:Op zaterdag 11 april 2015 12:29 schreef [url=http://forum.fok.nl/u
ser/profile/328924]Frozen-assassin[/url] het volgende:
Ik ben sowieso fan van Marvel, ik vind Daredevil ondergewaardeerd. Gewoon een goede film.
Vigilant heeft geen karakterquote:Op zaterdag 11 april 2015 12:29 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Langdurige karakterontwikkelingen, langere verhalen, iets om naar uit te blijven kijken.
Bij films begint en stopt het met anderhalf uur.
Zo'n zin inquote:Op zaterdag 11 april 2015 12:30 schreef DjeDje het volgende:
Binnenkort nieuwe avengers film in de bios.
grapjasquote:Op zaterdag 11 april 2015 12:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Vigilant heeft geen karakter
quote:Op zaterdag 11 april 2015 12:30 schreef DjeDje het volgende:
Binnenkort nieuwe avengers film in de bios.
Zullen we met z'n drieën gaanquote:
En vanwaar de mening dat ik dat wel heb, stalker?quote:Op zaterdag 11 april 2015 12:30 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik heb je op Facebook gestalkt. Je liegt.
Waarom? Leef uw leven alsof u het in het oneindige wil herbeleven.quote:Op zaterdag 11 april 2015 12:32 schreef remi1986 het volgende:
kan niet wachten tot december. Van mij mogen we de zomer gewoon overslaan dit jaar
Omdat je inderdaad bent wat ik je toen per dm heb verteld.quote:Op zaterdag 11 april 2015 12:33 schreef DjeDje het volgende:
[..]
En vanwaar de mening dat ik dat wel heb, stalker?
Ja oke dan niet hoor.quote:
quote:Op zaterdag 11 april 2015 12:34 schreef eend112 het volgende:
[..]
Waarom? Leef uw leven alsof u het in het oneindige wil herbeleven.
Dat vindt jijquote:Op zaterdag 11 april 2015 12:35 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Omdat je inderdaad bent wat ik je toen per dm heb verteld.
Ok dealquote:
Dan gaan eend, DjeDje en ik een triootje doen.quote:Op zaterdag 11 april 2015 12:38 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Wat kan je dan winnen??????
nee biosje pakkenquote:Op zaterdag 11 april 2015 12:39 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Dan gaan eend, DjeDje en ik een triootje doen.
En wat was het?quote:Op zaterdag 11 april 2015 12:39 schreef remi1986 het volgende:
[..]
TARDIS![]()
dankzij jou wist ik gisteren wat het vervoermiddel was in Doctor Who
Nou ik zal vandaag een potje trivia met haar starten, ik hou jullie op de hoogtequote:Op zaterdag 11 april 2015 12:39 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Dan gaan eend, DjeDje en ik een triootje doen.
Kan ik niet openbaren. Wil geen ban.quote:Op zaterdag 11 april 2015 12:39 schreef eend112 het volgende:
[..]
nee biosje pakken
Wat heb je in dm verteld ?
Alleen tegen eend.quote:Op zaterdag 11 april 2015 12:40 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Nou ik zal vandaag een potje trivia met haar starten, ik hou jullie op de hoogte
:$ kan je ff in dm sturen togquote:Op zaterdag 11 april 2015 12:40 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Kan ik niet openbaren. Wil geen ban.
als je verlies van WCH dan moet je gewoon weer bukkenquote:Op zaterdag 11 april 2015 12:42 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Maar je mag wel spelen. Alleen als ik verlies telt het niet.
quote:Op zaterdag 11 april 2015 12:44 schreef Remqo het volgende:
[..]
als je verlies van WCH dan moet je gewoon weer bukken
Niet van die slechte dingen vertellen over me remqoquote:Op zaterdag 11 april 2015 12:44 schreef Remqo het volgende:
[..]
als je verlies van WCH dan moet je gewoon weer bukken
damn .. wordt spannendquote:Op zaterdag 11 april 2015 12:46 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Aardig teruggekomen of niet, Remi![]()
Sorryquote:Op zaterdag 11 april 2015 12:46 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Niet van die slechte dingen vertellen over me remqo
Jij bent weer, ik wist niet wie de boterham had uitgevondenquote:Op zaterdag 11 april 2015 12:47 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Jij bentik faalde bij vraag 2 ofzo
Niet verwachtquote:Op zaterdag 11 april 2015 12:52 schreef Working_Class_Hero het volgende:
REMQOOOOOOOOOOOOO
Geef toe, wat een terugkomst
Je weet me telkens weer te verrassenquote:Op zaterdag 11 april 2015 12:56 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik ook niet toen ik 5-1 achterstond...
Ik wil wel een potjequote:
En ik own jouw snor met 6-0quote:
Ik krijg rare sportvragen over sporten waar ik niet bekend mee benquote:
Hoink581.quote:Op zaterdag 11 april 2015 13:29 schreef remi1986 het volgende:
[..]
jij weet deze vast wel
[ afbeelding ]
Bekent... mijn hemelquote:Op zaterdag 11 april 2015 13:29 schreef remi1986 het volgende:
[..]
jij weet deze vast wel
[ afbeelding ]
kut het viel me niet opquote:
Thanks, ik begon meteen met 2 kroon-vraagjesquote:
ow dat is wel lekker ... nog een keer?quote:Op zaterdag 11 april 2015 13:38 schreef Remqo het volgende:
[..]
Thanks, ik begon meteen met 2 kroon-vraagjes
Okequote:Op zaterdag 11 april 2015 13:38 schreef remi1986 het volgende:
[..]
ow dat is wel lekker ... nog een keer?
"hun zet" vind ik ook zo tenenkrommend klinkenquote:Op zaterdag 11 april 2015 13:39 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ook steeds die melding "het is jou beurt"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |