Nee maar wel een heel stuk dichterbij dan vanuit Maastricht.quote:
Nou en. Ik wil gewoon dicht bij de zee wonen.quote:Op zaterdag 11 april 2015 00:07 schreef deadprez het volgende:
[..]
Zeik dan niet.Ik moet er het halve land voor door.
Oeiquote:Op zaterdag 11 april 2015 00:08 schreef Frank_Drebin het volgende:
DjeDje woont niet eens zo gek ver weg, de wereld en met name Nederland is klein.
Ik woon dichter tegen Zeeland overigens.quote:
Meer kan ook heel leuk zijn.quote:Op zaterdag 11 april 2015 00:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik woon wel 10 minuten fietsen van een meer af, maar dat is dan ook slechts een meer. Geen leuke tentjes daar
Volgens mij heb je het snel gehad met die rust als je de stad gewend bentquote:Op zaterdag 11 april 2015 00:08 schreef deadprez het volgende:
Zeeland lijkt me wel dope. Fucking goedkoop, fucking rustig.
Hoek van Holland?quote:Op zaterdag 11 april 2015 00:09 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik woon dichter tegen Zeeland overigens.
Drie! slaapkamersquote:Op zaterdag 11 april 2015 00:08 schreef deadprez het volgende:
Zeeland lijkt me wel dope. Fucking goedkoop, fucking rustig.
Om te zwemmen is wel best, maar dan heb je niet echt een cafeetje waar je kan zitten en biertje kan drinken. Dat zal je dan zelf moeten meenemen. Of je gaat wat verderop zitten, dat kan allemaal ook wel.quote:
Meh weet niet, gaat misschien af en toe wel vervelen idd. Maar in ruil daarvoor heb je wel een enorm cheape woning op een chille plek.quote:Op zaterdag 11 april 2015 00:09 schreef Aberella het volgende:
[..]
Volgens mij heb je het snel gehad met die rust als je de stad gewend bent
37.000quote:Op zaterdag 11 april 2015 00:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Drie! slaapkamers
http://www.funda.nl/koop/(...)nze-visserstraat-67/
Ja gaat nergens over.quote:Op zaterdag 11 april 2015 00:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Drie! slaapkamers
http://www.funda.nl/koop/(...)nze-visserstraat-67/
Autootje mee, achterklep met bier, laarsje mee, bij diegene bij wie het klotst gaat een krat halen.Heeft ook zo zijn charme hoor.quote:Op zaterdag 11 april 2015 00:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Om te zwemmen is wel best, maar dan heb je niet echt een cafeetje waar je kan zitten en biertje kan drinken. Dat zal je dan zelf moeten meenemen. Of je gaat wat verderop zitten, dat kan allemaal ook wel.
Als je rijk bent ga je toch geen huis in Zeeland kopen.quote:Op zaterdag 11 april 2015 00:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
Als ik rijk was zou ik daar een huis kopen en oneindig fissa geven in zomer...
quote:Op zaterdag 11 april 2015 00:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
Als ik rijk was zou ik daar een huis kopen en oneindig fissa geven in zomer...
Gwn zomerhuis jongu en een huis aan Prinsengracht in Amsterdamquote:Op zaterdag 11 april 2015 00:13 schreef deadprez het volgende:
[..]
Als je rijk bent ga je toch geen huis in Zeeland kopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |