EENS!quote:
Liever niet hehe, toen ik samen met mijn vriend vloog mocht ik ook een stukje sturen. Ging zoooo scheefquote:Op vrijdag 10 april 2015 23:52 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Met het oog op die twee meisjes in Panama en dat geval met die suïcide piloot van afgelopen keer, zou ik inderdaad geen veilig reisadvies geven, mocht ik een reisbureau zijn.
Maar goed, aan de andere kant, dan voel je ook weer dat je leeft.
Nee dat hoeft voor mij ook niet. Maar net wanneer de zon onder is een drankje doen, bij zo'n terras met vuur, een loungeset en wat muziek. Heerlijk.quote:Op vrijdag 10 april 2015 23:55 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik woon zelf vlakbij het strand, stukje onder Scheveningen en zit nog wat natuur tussen, maar heel eerlijk gezegd moet ik er niet aan denken dat, hoewel het heel gezellig is hoor, er tot diep in de nacht jongeren feest vieren.
Je bent toch ook jong geweest Frank?quote:Op vrijdag 10 april 2015 23:55 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik woon zelf vlakbij het strand, stukje onder Scheveningen en zit nog wat natuur tussen, maar heel eerlijk gezegd moet ik er niet aan denken dat, hoewel het heel gezellig is hoor, er tot diep in de nacht jongeren feest vieren.
Zullen we een keertjequote:Op vrijdag 10 april 2015 23:58 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Nee dat hoeft voor mij ook niet. Maar net wanneer de zon onder is een drankje doen, bij zo'n terras met vuur, een loungeset en wat muziek. Heerlijk.
Oh daar ben ik dan nooit geweest. Is dat vergelijkbaar? Of wat saaier?quote:Op vrijdag 10 april 2015 23:56 schreef Remqo het volgende:
[..]
EENS!
Ik ben er jaren terug wel eens geweest, maar Zantvoort ligt dichterbij en een maatje van me woont daar in de buurt.
Het is, zelfs met een klein vliegtuig nog best moeilijk. Aantal jaar terug ben ik in de VS eens in zo'n (redelijk) accurate simulator gestapt. Iets simpels als vooruit komen vond ik al een uitdaging. Toen ik, met hulp, eenmaal in de lucht was, bleef ik ook niet zo heel gek lang in de lucht.quote:Op vrijdag 10 april 2015 23:57 schreef ntm het volgende:
[..]
Liever niet hehe, toen ik samen met mijn vriend vloog mocht ik ook een stukje sturen. Ging zoooo scheefGelijk maar weer teruggegeven, anders zou het niet goed gekomen zijn
Dat is een mogelijkheid.quote:Op vrijdag 10 april 2015 23:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zullen we een keertjeWel alleen wij samen hihi
Jawel. Maar dat wil niet zeggen dat ik er bij mijn huis op zit te wachten, zaten mensen destijds ook niet.quote:Op vrijdag 10 april 2015 23:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je bent toch ook jong geweest Frank?
Zantvoort heeft geen pier, maar het is er wel gezellig.quote:Op vrijdag 10 april 2015 23:58 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Oh daar ben ik dan nooit geweest. Is dat vergelijkbaar? Of wat saaier?
Woon je op steenworp afstand van strand dan?quote:Op vrijdag 10 april 2015 23:59 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Jawel. Maar dat wil niet zeggen dat ik er bij mijn huis op zit te wachten, zaten mensen destijds ook niet.
quote:
Klopt. Oh gaaf zegquote:Op vrijdag 10 april 2015 23:59 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Het is, zelfs met een klein vliegtuig nog best moeilijk. Aantal jaar terug ben ik in de VS eens in zo'n (redelijk) accurate simulator gestapt. Iets simpels als vooruit komen vond ik al een uitdaging. Toen ik, met hulp, eenmaal in de lucht was, bleef ik ook niet zo heel gek lang in de lucht.
Ja, zelfde probleem. Scheveningen ligt niet echt naast de deur..quote:Op zaterdag 11 april 2015 00:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Woon je op steenworp afstand van strand dan?
[..]
Altijd wel leuk ja dat strandgebeuren tot laat in avond, alleen jammer dat ik dan vaak met trein daarna nog richting huis moet in plaats van lekker fietsje pakken om binnen enkele minuten thuis te zijn.
Neuh, zit een stuk groen tussen. Minuut of 20 wandelen denk ik. Neuh, maar ik overdrijf wel een beetje hoor, maar dat had je wel door.quote:Op zaterdag 11 april 2015 00:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Woon je op steenworp afstand van strand dan?
Ohja, vind vooral de sfeer 's avonds leuk. Maak niet echt veel uit welk strand, zolang het maar leuke tentjes heeft.quote:Op zaterdag 11 april 2015 00:01 schreef Remqo het volgende:
[..]
Zantvoort heeft geen pier, maar het is er wel gezellig.
Bloemendaal, wat daar vlakbij ligt vind ik leuker, leuke tentjes daar.
Mwah, voelde me een complete imbeciel. Al was het wel heel erg leuk hoor, maar er komt een hoop bij kijken, zelfs bij zo'n klein ding.quote:
quote:Op zaterdag 11 april 2015 00:04 schreef deadprez het volgende:
ik wil ook in de buurt van de zee wonen
Jij woont in Rotterdam toch?quote:
Dat is heel chill en ik spreek uit ervaring.quote:Op zaterdag 11 april 2015 00:04 schreef deadprez het volgende:
ik wil ook in de buurt van de zee wonen
Zeik dan niet.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |