Is het ook in het Frans?quote:Op vrijdag 10 april 2015 23:40 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Jean-Paul Sartre... erg leuke literatuur... zeker voor het weekend.
Ja, heel erg in 't Frans zelfs.quote:Op vrijdag 10 april 2015 23:44 schreef richolio het volgende:
[..]
Is het ook in het Frans?![]()
Moet eerst nog mijn Nazi boek nog uitlezen.
Vraag of je in de lokquote in GAM mag, net vrij lang gedaan al.quote:Op vrijdag 10 april 2015 23:45 schreef EttovanBelgie het volgende:
haxball, haxball... tiiiiiiiiiiiiiiiiiijjjjjd....
Waarom zou je extensions ook in godsnaam online bestellenquote:Op vrijdag 10 april 2015 23:43 schreef ntm het volgende:
Wat vinden jullie hiervan? LIF / Extensions van Luxury For Princess Erg he
Que???quote:Op vrijdag 10 april 2015 23:45 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Vraag of je in de lokquote in GAM mag, net vrij lang gedaan al.
http://www.haxball.com/?r(...)87450a49f3c034c398a7quote:Op vrijdag 10 april 2015 23:45 schreef EttovanBelgie het volgende:
haxball, haxball... tiiiiiiiiiiiiiiiiiijjjjjd....
Damn, lijkt me klote.quote:Op vrijdag 10 april 2015 23:43 schreef ntm het volgende:
Wat vinden jullie hiervan? LIF / Extensions van Luxury For Princess Erg he
Oh, nee dan kan ik het niet lezen.quote:Op vrijdag 10 april 2015 23:45 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ja, heel erg in 't Frans zelfs.
Stel je niet zo aan. Als je aan de master begint heb je ongetwijfeld genoeg vertrouwen om het af te ronden.quote:Op vrijdag 10 april 2015 23:42 schreef ntm het volgende:
[..]
Ieder geval iemand die vertrouwen in mij heeft
Ik meen weleens gelezen te hebben dat haar vriend piloot is, misschien kan jij als gids de mooiste plekjes daar in de Tropen laten zien.quote:Op vrijdag 10 april 2015 23:43 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Welke hete activiteiten raad jij aan?
Je weet wel, die reeks waarin ook dat toernooi wordt georganiseerd. Daarin is een lokquote, wat betekent dat je zodra iemand een potje begint gequote wordt, zodat je mee kunt spelen.quote:
Online hadden ze een goede reputatie, ja ik snap wel waarom nuquote:Op vrijdag 10 april 2015 23:45 schreef Aberella het volgende:
[..]
Waarom zou je extensions ook in godsnaam online bestellen
Ik zou niet bij Mortaxx in vliegtuig durven te stappen.quote:Op vrijdag 10 april 2015 23:47 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Stel je niet zo aan. Als je aan de master begint heb je ongetwijfeld genoeg vertrouwen om het af te ronden.
[..]
Ik meen weleens gelezen te hebben dat haar vriend piloot is, misschien kan jij als gids de mooiste plekjes daar in de Tropen laten zien.
Weet ik niet, ik kom er nooitquote:
Met het oog op die twee meisjes in Panama en dat geval met die suïcide piloot van afgelopen keer, zou ik inderdaad geen veilig reisadvies geven, mocht ik een reisbureau zijn.quote:Op vrijdag 10 april 2015 23:51 schreef ntm het volgende:
[..]
Ik zou niet bij Mortaxx in vliegtuig durven te stappen.
Als je dood bent?quote:Op vrijdag 10 april 2015 23:52 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Met het oog op die twee meisjes in Panama en dat geval met die suïcide piloot van afgelopen keer, zou ik inderdaad geen veilig reisadvies geven, mocht ik een reisbureau zijn.
Maar goed, aan de andere kant, dan voel je ook weer dat je leeft.
Nee...nee...Nee. Als je na de trip weer heelhuids terugkomt natuurlijk.quote:
Ik woon zelf vlakbij het strand, stukje onder Scheveningen en zit nog wat natuur tussen, maar heel eerlijk gezegd moet ik er niet aan denken dat, hoewel het heel gezellig is hoor, er tot diep in de nacht jongeren feest vieren.quote:Op vrijdag 10 april 2015 23:54 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Valt best mee! In de avond dan, dan is het er ook leuker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |