hierquote:
quote:Op vrijdag 10 april 2015 23:38 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik heb m'n best gedaan, dat dan weer wel:
[ afbeelding ]
gwn hierquote:Op vrijdag 10 april 2015 23:40 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Waar heb jij nou weer uitgehangen?
Jawel.quote:Op vrijdag 10 april 2015 23:40 schreef deadprez het volgende:
[..]
gwn hier
hoef toch niet de hele tijd te posten :s
oh sorryquote:
Jean-Paul Sartre... erg leuke literatuur... zeker voor het weekend.quote:
gezien je postcount voel je die behoefte behoorlijk andersquote:Op vrijdag 10 april 2015 23:40 schreef deadprez het volgende:
[..]
gwn hier
hoef toch niet de hele tijd te posten :s
quote:Op vrijdag 10 april 2015 23:40 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
gezien je postcount voel je die behoefte behoorlijk anders
Ik zou niet gaan chillen, dan kruipt ie nog verder in zijn schulp. Ik zou iets warms gaan doen.quote:
DP is progressief, jij ook. Zou toch wat meer politieke binding verwachten.quote:Op vrijdag 10 april 2015 23:41 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ah, Deadprez is een soort KGB. Niet verwacht van zo'n linkse doerak.
Ieder geval iemand die vertrouwen in mij heeftquote:Op vrijdag 10 april 2015 23:38 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Cijfer hoort altijd zo rond de 6.1 te liggen. Hoger te gemakkelijk, lager te moeilijk. Het hangt vooral af van planning en discipline. Als jij de stof verdeeld in behapbare stukken, dan is er niets aan de hangt. Kun je nog lamlendige dagen inroosteren ook. Maar heb ik zo'n idee dat jij het allemaal wel haalt.
Welke hete activiteiten raad jij aan?quote:Op vrijdag 10 april 2015 23:41 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik zou niet gaan chillen, dan kruipt ie nog verder in zijn schulp. Ik zou iets warms gaan doen.
zo oneens zijn frank en ik het meestal ook niet volgens mijquote:Op vrijdag 10 april 2015 23:42 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
DP is progressief, jij ook. Zou toch wat meer politieke binding verwachten.
Dat was een grapje. Ben het vaak zeer eens met Dead zijn opvatting wat betreft de wereld en de politiek.quote:Op vrijdag 10 april 2015 23:42 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
DP is progressief, jij ook. Zou toch wat meer politieke binding verwachten.
Nee, niet echt.quote:Op vrijdag 10 april 2015 23:42 schreef EttovanBelgie het volgende:
Progressief... lijkt wel de naam van een wasmiddel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |