abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_151557769
Misschien jullie al wel bekend, ziet er allemaal prachtig uit op Facebook en Instagram:

Dus ik had wel interesse, mijn haar groeit niet zo snel.
Ik heb ze uiteindelijk besteld (220 gram) samen met een basket case, speciaal om het haar in te bewaren. Was samen 174 euro. Maar ik had er vertrouwen in, kon ook geen slechte reviews vinden.
En toen kwamen die van mij binnen...... ik heb ze maar 4/5 keer aangehad. Het ziet er NIET uit, zo dun en karig. Ik durf het ook niet eens te kammen, want de helft zit dan serieus in mijn borstel.
Nouja oordeel zelf maar:

Mijn conclusie is dus, nooit beginnen aan extensions (zeker niet van Luxury For Princess).
Wie heeft er nog meer ervaring met extensions?

[ Bericht 3% gewijzigd door Mylene op 11-04-2015 14:41:48 ]
Op maandag 21 oktober 2013 22:14 schreef pussycatdoll het volgende:
Karamelkindje meldt zich.
  vrijdag 10 april 2015 @ 21:18:50 #2
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_151561941
:o

Goed dat je het hier neerzet.
pi_151563815
Ik heb ze ook gehad alleen jet black, in 180 gram ( nu niet meer verkrijgbaar) maar ik heb er ruim een jaar heelveel plezier van gehad :)
pi_151566770
quote:
14s.gif Op vrijdag 10 april 2015 21:18 schreef Boca_Raton het volgende:
:o

Goed dat je het hier neerzet.
Klopt, want slechte reviews van Luxury For Princess kan je bijna niet vinden omdat ze alles wegmoffelen of weghalen wat negatief is. Ik had deze foto namelijk op hun Facebook-pagina gezet en het was binnen een paar uur weg :{
  vrijdag 10 april 2015 @ 23:43:08 #5
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_151566899
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 april 2015 23:38 schreef ntm het volgende:

[..]

Klopt, want slechte reviews van Luxury For Princess kan je bijna niet vinden omdat ze alles wegmoffelen of weghalen wat negatief is. Ik had deze foto namelijk op hun Facebook-pagina gezet en het was binnen een paar uur weg :{
Zo, dat is grof. Ik zal eens kijken of ik nog ervaringen heb met Luxury For Princess.
  vrijdag 10 april 2015 @ 23:48:16 #6
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_151567056
Ik dacht: ik wil een lekkere kop met haar, ik koop hair extensions van Luxury for Princess. Nou, dat ging nogal mis. Overal positieve berichten over hun haarstukken, maar toen ik ze zelf binnenkreeg was één regenbuitje genoeg om de krul er voorgoed uit te dampen.

Nee, voor mij geen Luxury for Princess meer. Ik heb ze maar doorgeschoven naar mijn hond, die heeft een kaal plekje op z'n achterste. Niet dat het daar óók blijft zitten.

Ik heb alles geprobeerd: krullers, stijfsel, haarlak, mousse, rennen in de wind met die extensions achter me aan, maar het bleef net haar van een junk: futloos.

Nee, voor mij geen Luxury for Princess hair extensions meer. :{w
pi_151567356
quote:
2s.gif Op vrijdag 10 april 2015 23:48 schreef Boca_Raton het volgende:
Ik dacht: ik wil een lekkere kop met haar, ik koop hair extensions van Luxury for Princess. Nou, dat ging nogal mis. Overal positieve berichten over hun haarstukken, maar toen ik ze zelf binnenkreeg was één regenbuitje genoeg om de krul er voorgoed uit te dampen.

Nee, voor mij geen Luxury for Princess meer. Ik heb ze maar doorgeschoven naar mijn hond, die heeft een kaal plekje op z'n achterste. Niet dat het daar óók blijft zitten.

Ik heb alles geprobeerd: krullers, stijfsel, haarlak, mousse, rennen in de wind met die extensions achter me aan, maar het bleef net haar van een junk: futloos.

Nee, voor mij geen Luxury for Princess hair extensions meer. :{w
:D Wie schreef dit? Op Marktplaats zie je ook verkopers van lelijke extensions, mijn god. Ik was dus niet de enige die deze kwaliteit kreeg.
  zaterdag 11 april 2015 @ 00:06:33 #8
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_151567518
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 april 2015 23:59 schreef ntm het volgende:

[..]

:D Wie schreef dit? Op Marktplaats zie je ook verkopers van lelijke extensions, mijn god. Ik was dus niet de enige die deze kwaliteit kreeg.
Lees nou even goed. Hoe vaak heb ik in dit topic gepost? :+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')