quote:Op zaterdag 11 april 2015 12:30 schreef DjeDje het volgende:
Binnenkort nieuwe avengers film in de bios.
Zullen we met z'n drieën gaanquote:

En vanwaar de mening dat ik dat wel heb, stalker?quote:Op zaterdag 11 april 2015 12:30 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik heb je op Facebook gestalkt. Je liegt.

Waarom? Leef uw leven alsof u het in het oneindige wil herbeleven.quote:Op zaterdag 11 april 2015 12:32 schreef remi1986 het volgende:
kan niet wachten tot december. Van mij mogen we de zomer gewoon overslaan dit jaar

Omdat je inderdaad bent wat ik je toen per dm heb verteld.quote:Op zaterdag 11 april 2015 12:33 schreef DjeDje het volgende:
[..]
En vanwaar de mening dat ik dat wel heb, stalker?

Ja oke dan niet hoor.quote:

quote:Op zaterdag 11 april 2015 12:34 schreef eend112 het volgende:
[..]
Waarom? Leef uw leven alsof u het in het oneindige wil herbeleven.

Dat vindt jijquote:Op zaterdag 11 april 2015 12:35 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Omdat je inderdaad bent wat ik je toen per dm heb verteld.

Ok dealquote:

Dan gaan eend, DjeDje en ik een triootje doen.quote:Op zaterdag 11 april 2015 12:38 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Wat kan je dan winnen??????

nee biosje pakkenquote:Op zaterdag 11 april 2015 12:39 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Dan gaan eend, DjeDje en ik een triootje doen.

En wat was het?quote:Op zaterdag 11 april 2015 12:39 schreef remi1986 het volgende:
[..]
TARDIS
dankzij jou wist ik gisteren wat het vervoermiddel was in Doctor Who

Nou ik zal vandaag een potje trivia met haar starten, ik hou jullie op de hoogtequote:Op zaterdag 11 april 2015 12:39 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Dan gaan eend, DjeDje en ik een triootje doen.

Kan ik niet openbaren. Wil geen ban.quote:Op zaterdag 11 april 2015 12:39 schreef eend112 het volgende:
[..]
nee biosje pakken
Wat heb je in dm verteld ?

Alleen tegen eend.quote:Op zaterdag 11 april 2015 12:40 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Nou ik zal vandaag een potje trivia met haar starten, ik hou jullie op de hoogte

:$ kan je ff in dm sturen togquote:Op zaterdag 11 april 2015 12:40 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Kan ik niet openbaren. Wil geen ban.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |