Spreek voor jezelf.quote:Op zaterdag 11 april 2015 00:03 schreef Obamamamamama het volgende:
Ga slapen, troela. We zijn jouw spuug- en spuugzat.
quote:Jij bent: betrouwbaar, geregeld online, kennis van kleding, make-up en boyfriend issues, tussen de 18 en 32 jaar oud.
Uhquote:Op zaterdag 11 april 2015 00:23 schreef Mortaxx het volgende:
Doe geen moeite boys n girls. Deze sleep ik moeiteloos binnen
Ik heb nog geen motivatie geschrevenquote:Op zaterdag 11 april 2015 16:56 schreef Aberella het volgende:
[..]
Maar Remqo heeft de flyer gemaakt.
En mijn UI
Twijfels
Ik voel me een beetje zoals: last house on the leftquote:Op zondag 12 april 2015 15:03 schreef eend112 het volgende:
Iemand de film gone girl 2014 gezien? Dat is een beetje hoe het voelt als je hierin mee gaat.
En waarom?quote:Op zondag 12 april 2015 15:04 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Ik voel me een beetje zoals: last house on the left
Omdat ze me wel als een geschikte hoofdrolspeelster lijkt voor die filmquote:
Oh ja, dat zou inderdaad ook kunnen.quote:Op zondag 12 april 2015 15:06 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Omdat ze me wel als een geschikte hoofdrolspeelster lijkt voor die film
Absoluut niet, daarom vroeg ik waarom.quote:
Verstandige keuze.quote:Op zondag 12 april 2015 15:07 schreef Remqo het volgende:
Last house on the left vond ik zo'n slappe film, misschien trek ik me toch maar terug
Maar je stelt dat het zou kunnen terwijl je niet weet wat de hoofdrolspeelster doet...quote:Op zondag 12 april 2015 15:07 schreef eend112 het volgende:
[..]
Absoluut niet, daarom vroeg ik waarom.
Dat ik stel dat het zou kunnen, betekent toch nog niet dat het zo is.quote:Op zondag 12 april 2015 15:07 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Maar je stelt dat het zou kunnen terwijl je niet weet wat de hoofdrolspeelster doet...
Ow ik vond het wel vrij grafisch juist, tenzij je snuff films gewend bent ofzoquote:Op zondag 12 april 2015 15:07 schreef Remqo het volgende:
Last house on the left vond ik zo'n slappe film, misschien trek ik me toch maar terug
Klopt, je hebt gelijkquote:Op zondag 12 april 2015 15:08 schreef eend112 het volgende:
[..]
Dat ik stel dat het zou kunnen, betekent toch nog niet dat het zo is.
Is net zoiets als 'present girls' maar dan zonder het gekwaakquote:Op zondag 12 april 2015 15:12 schreef Remqo het volgende:
Gone girl heb ik nog niet gezien, is het wat?
Die ken ik ook nietquote:Op zondag 12 april 2015 15:12 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Is net zoiets als 'present girls' maar dan zonder het gekwaak
Waarom heb jij je avatar horizontaal geflipt? In de serie is het omgekeerd namelijkquote:
quote:Op zondag 12 april 2015 18:36 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Waarom heb jij je avatar horizontaal geflipt? In de serie is het omgekeerd namelijk
ijzersterke filmquote:Op zondag 12 april 2015 15:12 schreef Remqo het volgende:
Gone girl heb ik nog niet gezien, is het wat?
Maar dat kan je ook doen als je het niet als avatar hebt maar gewoon ergens opgeslagen hebt als afbeeldingquote:Op zondag 12 april 2015 18:40 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
zodat ik dat kan doen in reacties
quote:Op zondag 12 april 2015 18:44 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Maar dat kan je ook doen als je het niet als avatar hebt maar gewoon ergens opgeslagen hebt als afbeelding
Die 'm' kun je wel weghalen dan.quote:Op vrijdag 10 april 2015 23:56 schreef Aberella het volgende:
kennis van kleding, make-up en boyfriend issues
maar hoe verloopt de contest, waar blijven de opdrachten?quote:Op maandag 13 april 2015 00:45 schreef Aberella het volgende:
[..]
Hoezo, deadprez is toch ook een man?
De contest begint na de auditieronde.quote:Op maandag 13 april 2015 01:06 schreef Remqo het volgende:
[..]
maar hoe verloopt de contest, waar blijven de opdrachten?
aan haar uit te zien heb je wel indruk gemaakt hoor eendquote:Op maandag 13 april 2015 13:03 schreef eend112 het volgende:
Sowieso kom je wel met hangende pootjes bij me terug
Ja ze doet gewoon een vies spelletje en misbruikt mijn naamquote:Op maandag 13 april 2015 13:57 schreef madeliefff het volgende:
[..]
aan haar uit te zien heb je wel indruk gemaakt hoor eend
Bedankt der mann, goede vriend. Ja ik voel me echt best wel op m'n hart getraptquote:Op maandag 13 april 2015 19:59 schreef Der_Mann het volgende:
na verdere overweging heb ik besloten om NIET met deze wedstrijd mee te doen. Aberella is slet die mijn boy eend112 pijn heeft gedaan en mijn BFF is nu SideEffect.
Gone Girl heb ik gisteren bekeken, goede film overigens.quote:Op woensdag 15 april 2015 23:10 schreef eend112 het volgende:
[..]
Bedankt der mann, goede vriend. Ja ik voel me echt best wel op m'n hart getrapt
Ja natuurlijk remqo, je hoeft je tegen mij niet te verantwoordenquote:Op donderdag 16 april 2015 03:00 schreef Remqo het volgende:
[..]
Gone Girl heb ik gisteren bekeken, goede film overigens.
Aber moet een eitje zijn vergeleken met mijn ervaringen met latina's.
Mocht je het niet erg vinden, blijf ik alsnog in de race.
Aber is tenslotte een groot liefhebber van mijn werk, en ben wel van de groupies.
Zo, meteen m'n motivatie gepost.
Heb je al een nieuwe BFFquote:Op donderdag 16 april 2015 16:36 schreef Aberella het volgende:
[..]
Vanavond wordt bekend gemaakt wie door ik naar de volgende ronde
Dus...quote:Op donderdag 16 april 2015 16:36 schreef Aberella het volgende:
[..]
Vanavond wordt bekend gemaakt wie door ik naar de volgende ronde
quote:Op vrijdag 25 maart 2016 17:26 schreef Oberkullie het volgende:
Ja dames en heren, het jaar is alweer bijna om en daarom is de zoektocht naar wederom een nieuwe BFF begonnen!
heb ik al gewonnen?quote:Op vrijdag 25 maart 2016 17:26 schreef Oberkullie het volgende:
Ja dames en heren, het jaar is alweer bijna om en daarom is de zoektocht naar wederom een nieuwe BFF begonnen!
quote:Op vrijdag 25 maart 2016 21:46 schreef Nober het volgende:
[..]
Je hebt mij gewonnen, laat me alle hoeken ter wereld zien.
jepquote:
ookquote:geregeld online,
meh, ik kan mijn veters strikken en loop iig niet naakt rondquote:kennis van kleding,
geen verstand vanquote:make-up
ook geen verstand vanquote:en boyfriend issues,
29+1, checkquote:tussen de 18 en 32 jaar oud.
ja dat kan ik welquote:Het spelen van Trivia Crack is een pré.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |