quote:Op zondag 12 april 2015 18:44 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Maar dat kan je ook doen als je het niet als avatar hebt maar gewoon ergens opgeslagen hebt als afbeelding
Die 'm' kun je wel weghalen dan.quote:Op vrijdag 10 april 2015 23:56 schreef Aberella het volgende:
kennis van kleding, make-up en boyfriend issues
maar hoe verloopt de contest, waar blijven de opdrachten?quote:Op maandag 13 april 2015 00:45 schreef Aberella het volgende:
[..]
Hoezo, deadprez is toch ook een man?
De contest begint na de auditieronde.quote:Op maandag 13 april 2015 01:06 schreef Remqo het volgende:
[..]
maar hoe verloopt de contest, waar blijven de opdrachten?
aan haar uit te zien heb je wel indruk gemaakt hoor eendquote:Op maandag 13 april 2015 13:03 schreef eend112 het volgende:
Sowieso kom je wel met hangende pootjes bij me terug
Ja ze doet gewoon een vies spelletje en misbruikt mijn naamquote:Op maandag 13 april 2015 13:57 schreef madeliefff het volgende:
[..]
aan haar uit te zien heb je wel indruk gemaakt hoor eend
Bedankt der mann, goede vriend. Ja ik voel me echt best wel op m'n hart getraptquote:Op maandag 13 april 2015 19:59 schreef Der_Mann het volgende:
na verdere overweging heb ik besloten om NIET met deze wedstrijd mee te doen. Aberella is slet die mijn boy eend112 pijn heeft gedaan en mijn BFF is nu SideEffect.
Gone Girl heb ik gisteren bekeken, goede film overigens.quote:Op woensdag 15 april 2015 23:10 schreef eend112 het volgende:
[..]
Bedankt der mann, goede vriend. Ja ik voel me echt best wel op m'n hart getrapt
Ja natuurlijk remqo, je hoeft je tegen mij niet te verantwoordenquote:Op donderdag 16 april 2015 03:00 schreef Remqo het volgende:
[..]
Gone Girl heb ik gisteren bekeken, goede film overigens.
Aber moet een eitje zijn vergeleken met mijn ervaringen met latina's.
Mocht je het niet erg vinden, blijf ik alsnog in de race.
Aber is tenslotte een groot liefhebber van mijn werk, en ben wel van de groupies.
Zo, meteen m'n motivatie gepost.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |